handdator

Visa fullständig version : Sveriges nya dokusåpa BiMbO

Pudzianovski
2005-09-20, 14:30
"Dom zoomade bara in brösten" Natacha Peyre besviken på "Paradise Hotel".

:laugh:

Va fan räknade hon med? Att de skulle intervjua henne om Einsteins teorier?

/IQ Pudde

(http://www.aftonbladet.se/atv/index.html?catID=29&clipID=2851)

Kwon
2005-09-20, 14:32

Va fan räknade hon med? Att de skulle intervjua henne om Einsteins teorier?

/IQ Pudde

(http://www.aftonbladet.se/atv/index.html?catID=29&clipID=2851)

Haha Precis. Trodde hon att hon var med i Paradäjs Hotell för några andra egenskaper? :D

Ja, vem vet, hon kanske var bra på å sjunga "Balla Da Li"

s_himself
2005-09-20, 14:36
Får inte ljudet att fungera :(

Pudzianovski
2005-09-20, 14:44
Får inte ljudet att fungera :(

Fungerade bra här iaf. (testade precis)

Fatalist
2005-09-20, 14:51
Hahhaha ja vilken grovt invecklad personlighet hon verkar ha :laugh: :D

Jobba på framförandet lite...

jwzrd
2005-09-20, 14:53
Alltid lika kul med T&A-slampor som redan reducerat sig själva till ett par vandrande tuttar bli sura över att tuttarna är det folk snackar med och om.

tp_88
2005-09-20, 14:53
Om jag ska vara ärlig...finns det så mycket bättre saker att fokusera på i den serien? :D

Kwon
2005-09-20, 14:57
Men hallå

Vad klagar hon över? Som om detta skulle vara något nytt för henne.

Hon spelar ju bara.

Hela hennes karriär bygger ju på tuttarna, hon är ju van. Detta är bara en kupp.

Jag rasar över denna mediakupp + bröstchock.

Dumleman
2005-09-20, 15:07
AAAAA vad är det för äcklig jävla låt som spelades i början? :( *whatever*

LBacker
2005-09-20, 15:16
Jag tyckte främst att den sköna damen sa följande: "Det är ju lite synd." Varken mer eller mindre.

Vilket är fullt förståeligt i mina ögon. Det var knappast något uttalat klagojidder eller jämrande.

Så vad fan klagar NI över?

Visst är det skönt att kasta skit på alla som är "patetiska", "bimbos", "baladi-balada-iga", för att sen indirekt skratta sig fördärvad över den egna förträffligheten. Vem här hade INTE kunnat bli redigerad/reducerad till en karaktär i Paradise Hotel?

Oj, just det, 99% hade inte ens tagit sig förbi castingen. Men det är väl antagligen för att ni "inte vill" eller "tänker sänka er så lågt".

Och vad fan gnäller JAG över egentligen? Vet inte, är väl hungrig.

wintersnowdrift
2005-09-20, 15:22
Det bästa tyckte jag var när hon sa "Alltså, jag vill ju INTE bli en Paradise-Natasja, hihi". Min förhoppning är att tjejen var ironisk (mindre troligt), men annars ställer jag mig mycket frågande. Hon är med i en dokusåpa, vad tror hon att hon kommer omnämnas som på löpsedlarna? *screwy*

För övrigt håller jag till viss del med LBacker; ingen kan veta hur man vinklas i ett TV-program. Hon har gett sig in i leken och får leken tåla, men självfallet har hon rätt att tycka att det är "synd" att hon enbart framställs som en bimbo.

//Kristin

jwzrd
2005-09-20, 15:31
Jag tyckte främst att den sköna damen sa följande: "Det är ju lite synd." Varken mer eller mindre.

Vilket är fullt förståeligt i mina ögon. Det var knappast något uttalat klagojidder eller jämrande.

Så vad fan klagar NI över?

Visst är det skönt att kasta skit på alla som är "patetiska", "bimbos", "baladi-balada-iga", för att sen indirekt skratta sig fördärvad över den egna förträffligheten. Vem här hade INTE kunnat bli redigerad/reducerad till en karaktär i Paradise Hotel?

Oj, just det, 99% hade inte ens tagit sig förbi castingen. Men det är väl antagligen för att ni "inte vill" eller "tänker sänka er så lågt".

Och vad fan gnäller JAG över egentligen? Vet inte, är väl hungrig.

Väljer man att enbart leva genom sina tuttar så får man acceptera att alla måste kommunicera genom dom. Det som är synd är att hon inte ser alla konsekvenser av det.

LBacker
2005-09-20, 15:40
Väljer man att enbart leva genom sina tuttar så får man acceptera att alla måste kommunicera genom dom. Det som är synd är att hon inte ser alla konsekvenser av det.

Det finns en nyans mellan att klaga hejdlöst respektive att säga: "Det är lite synd."

Folk verkar se det dom vill se här (istället för vad tjejen OCKSÅ förmedlar), och blir då bara en del i den stora mediacirkusen när reaktionen yttrar sig i ett upprört klagande kring hur Natacha är en sanslös bimbo, och inte ens själv förstår det. (!?)

Nog förstår hon det alltid, och vad vet vi om hennes val samt deras sanna konsekvenser egentligen?

Media har dig precis där dom ville, när du rasar över hur mycket sexuellt objekt och bimbo den blondincastade tjejen är.

Pudzianovski
2005-09-20, 15:42
Media har dig precis där dom ville, när du rasar över hur mycket sexuellt objekt och bimbo den blondincastade tjejen är.

Det roliga är ju att hon rasar över det själv som en naiv tonåring.

LBacker
2005-09-20, 15:44
Det roliga är ju att hon rasar över det själv som en naiv tonåring.

På vilket sätt då? Citera gärna.

Kwon
2005-09-20, 15:44
Det e ju bara en media-kupp, hon har förmodligen blivit tillsagd om vad hon ska säga/att bli upprörd etc...

Hon e nog van och vet hur branchen är!

Att hon rasar e bara spel!

Det e en media-chock. Förlåt , jag menar mediakupp.

Pudzianovski
2005-09-20, 16:00
På vilket sätt då? Citera gärna.

"De filmade typ mina bröst hela tiden bla bla"

Om hon inte förstår att hon är med i P. Hotel pga sitt utsende och Silikonbröst så tycker jag hon är naiv. Hon kanske förväntade sig att hon skulle vara med för att bli vinklad som en atomfysiker trots sitt utseende.

Trance
2005-09-20, 16:03
"De filmade typ mina bröst hela tiden bla bla"

Om hon inte förstår att hon är med i P. Hotel pga sitt utsende och Silikonbröst så tycker jag hon är naiv. Hon kanske förväntade sig att hon skulle vara med för att bli vinklad som en atomfysiker trots sitt utseende.

Nej, men kanske en person med personlighet? :)

Pudzianovski
2005-09-20, 16:04
Nej, men kanske en person med personlighet? :)

Ja, då får man ju vara rätt naiv om man har hennes utseende och bakgrund om man tror det. Fast det är ju bara min åsikt.

jwzrd
2005-09-20, 16:05
Det finns en nyans mellan att klaga hejdlöst respektive att säga: "Det är lite synd."

Folk verkar se det dom vill se här (istället för vad tjejen OCKSÅ förmedlar), och blir då bara en del i den stora mediacirkusen när reaktionen yttrar sig i ett upprört klagande kring hur Natacha är en sanslös bimbo, och inte ens själv förstår det. (!?)

Nog förstår hon det alltid, och vad vet vi om hennes val samt deras sanna konsekvenser egentligen?

Visa gärna var någon här påstår att hon klagar hejdlöst.

Sen ska jag upplysa dig om att jag inte sett klippet, inte vet vem hon är och aldrig sett Paradise Hotell, så lugn med hästarna nu med var media har mig. Jag kunde däremot räkna ut med arslet var hon var, var media var och hur alla uppfattas i förhållande till det - deltagare i cirkusen eller ej. Det syns nu när du själv placerat mig där du trodde jag var.

Faktum kvarstår fortfarande: reducerar man sig till sina bröst så får man bara kommunikation via dom OBEROENDE av vilka konsekvenser man tycker man ser, vad media säger, vilka dokusopor som är aktuella då, vem som tittar på vad och hur något eventuellt blåses upp.

jwzrd
2005-09-20, 16:06
Det e ju bara en media-kupp, hon har förmodligen blivit tillsagd om vad hon ska säga/att bli upprörd etc...

Hon e nog van och vet hur branchen är!

Att hon rasar e bara spel!

Det e en media-chock. Förlåt , jag menar mediakupp.

Rasar du över LBackers raseri-chock mer än du rasar över pudizis rasande över tuttjejens raserifest?

Kwon
2005-09-20, 16:08
Rasar du över LBackers raseri-chock mer än du rasar över pudizis rasande över tuttjejens raserifest?

Jag tror nog att jag först och främst rasar över mig själv pga att jag skrev i denna tråd, det är ju uppenbart vad hon är ute efter.

"Ello i'm an attentionwhore" så jag gör några uttalanden a'la Rooosing LInda för att få lite uppmärksamhet.

Baan
2005-09-20, 16:09
spontan kommentar..

fan vad hennes näsa såg skum ut där. jag hoppas att det var den taskiga videon

LBacker
2005-09-20, 16:22
*-TOKRAS-*

LBacker
2005-09-20, 16:24
Visa gärna var någon här påstår att hon klagar hejdlöst.

Sen ska jag upplysa dig om att jag inte sett klippet, inte vet vem hon är och aldrig sett Paradise Hotell, så lugn med hästarna nu med var media har mig. Jag kunde däremot räkna ut med arslet var hon var, var media var och hur alla uppfattas i förhållande till det - deltagare i cirkusen eller ej. Det syns nu när du själv placerat mig där du trodde jag var.

Faktum kvarstår fortfarande: reducerar man sig till sina bröst så får man bara kommunikation via dom OBEROENDE av vilka konsekvenser man tycker man ser, vad media säger, vilka dokusopor som är aktuella då, vem som tittar på vad och hur något eventuellt blåses upp.

Jo räknade du med arslet, så förklarar det en del. ;)

OBS, inget ont om ditt arsle11

Kwon
2005-09-20, 16:39
Usch vad jag rasar

http://personal.telefonica.terra.es/web/edoom/DSCN6412.jpg

TrasMannen
2005-09-21, 07:12
Luktar lite linslus. snart släpper hon väl en singel som heter "playhorebunney" eller nått.

Kwon
2005-09-21, 07:14
Letar man efter ordet "Attentionwhore" i en ordbok får man se en bild på Rooosing. Alla andra är bara eftertagare/härmapor! Det finns bara en! The one and Only! Roooozinken! :thumbup:

Spinkot
2005-09-21, 07:19
Usch vad jag rasar

http://personal.telefonica.terra.es/web/edoom/DSCN6412.jpg
LOLZ! Det finns alltså fler än mig som kollat på Cobra

LBacker
2005-09-21, 08:07
Det bästa tyckte jag var när hon sa "Alltså, jag vill ju INTE bli en Paradise-Natasja, hihi". Min förhoppning är att tjejen var ironisk (mindre troligt), men annars ställer jag mig mycket frågande. Hon är med i en dokusåpa, vad tror hon att hon kommer omnämnas som på löpsedlarna? *screwy*

Du har rätt i att det troligen inte var ironi. Men min gissning är att uttalandet bygger på hennes tidigare och vidare karriärsväg. Om jag förstått allt rätt så är hon modell, och ganska känd sådan? Syftet med kommentaren var då, gissningsvis, att hon avser att behålla sin identitet som porr-Natascha istället för att få en ny som Paradise-Natascha. Alltså att varumärket håller hela vägen igenom serien, så att hon inte försvinner från branschen när nästa säsong drar igång.

(Natascha borde betala mig för att jag så ihärdig upprätthåller hennes ära.)

Kwon
2005-09-21, 08:27
Du har rätt i att det troligen inte var ironi. Men min gissning är att uttalandet bygger på hennes tidigare och vidare karriärsväg. Om jag förstått allt rätt så är hon modell, och ganska känd sådan? Syftet med kommentaren var då, gissningsvis, att hon avser att behålla sin identitet som porr-Natascha istället för att få en ny som Paradise-Natascha. Alltså att varumärket håller hela vägen igenom serien, så att hon inte försvinner från branschen när nästa säsong drar igång.

(Natascha borde betala mig för att jag så ihärdig upprätthåller hennes ära.)

Du får kontakta henne och be henne logga in här och titta på vad du skrivit om henne, så betalar hon dig nog. :thumbup:

LBacker
2005-09-21, 08:32
Du får kontakta henne och be henne logga in här och titta på vad du skrivit om henne, så betalar hon dig nog. :thumbup:

Som om jag inte har gjort det redan. ;)

Solros
2005-09-21, 09:00
Hon verkar go! :thumbup:

Spannmål
2005-09-21, 09:23
Trodde att hon var äldre än 20. Hon verkar ha en fin personlighet tycker jag.

ugglan
2005-09-21, 09:35
Trodde att hon var äldre än 20. Hon verkar ha en fin personlighet tycker jag.

stora bröst menar du?

Pudzianovski
2005-09-21, 09:42
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,701935,00.html

:D *rolleyes*

mini_Arnold
2005-09-21, 09:46
*kissass* hon är ju fin, låt oss glo jävla kärring!

Kwon
2005-09-21, 09:50
Jag såg ej programmet, men vad är det för plagg hon har på sig?

Ser lite "raunchy" ut.

Läste något om att folk trodde dom spelade in porrfilm ist för Dokusåpa!

Gick hon omkring i raffset eller? :D

http://www.aftonbladet.se/noje/0509/21/NOJE-21s38-brost-356_368.jpg

Piranha
2005-09-21, 09:51
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,701935,00.html

:D *rolleyes*

Haaaaaaaaaa ha ha.

Natacha rasar: De vinklar mig som världens bimbo

Ja va fan tror bruden, hon har visat pattarna i slitz etc , söker till Paradise hotel, första uttalandet i rutan fick en att fundera på att bli homosexuell.
Har hon ingensjälvinsikt alls. Skicka tillbaks ludret så hon kan hänga på Kharma igen med de andra brudarna med hjärnan i pattarna.

Jay-Z
2005-09-21, 09:53
Haaaaaaaaaa ha ha.

Natacha rasar: De vinklar mig som världens bimbo

Ja va fan tror bruden, hon har visat pattarna i slitz etc , söker till Paradise hotel, första uttalandet i rutan fick en att fundera på att bli homosexuell.
Har hon ingensjälvinsikt alls. Skicka tillbaks ludret så hon kan hänga på Kharma igen med de andra brudarna med hjärnan i pattarna.

Ja, det måste bli en signatur på den. :D

Kwon
2005-09-21, 09:55
Frågan är om Natashas namn kommer att censureras här på kollo a'la Roosingk.

Återstår att se hur poppis hon blir i aftonblaskan men detta bådar ju inte gott. :laugh:

LBacker
2005-09-21, 09:55
" – Det känns inte alls bra. Jag är riktigt förbannad, TV4 zoomar in på mina bröst hela tiden, säger hon."

Inte direkt försvarbart, jag rasar nästan, men fokuserar på hennes bröst och glömmer sakfrågan.

"-De filmar inte när jag pratar. Visst är jag ytlig på grund av mitt jobb men det finns en person bakom ytan som inte kommer fram nu. Det känns tråkigt att det bara är tuttar, säger Natacha Peyre."

Något mer försvarbart med en uns insrpängd självinsikt, jag försöker att titta på hennes ögon en stund för att läsa personen bakom... och lyckas nästan.

Sen påminner jag mig om gårdagens tesdrivning kring att media skapar min reaktion precis dit de vill, och inser långsamt att jag inte bör resonera alls kring frågan, utan väljer att enbart titta på bilden och vara nöjd.

http://www.aftonbladet.se/noje/0509/21/NOJE-21s38-natacha-574ejfri.jpg

Dock stör jag mig på att översta bilden blivit censurerad, vilket innebär att jag kan rasa igen!

Piranha
2005-09-21, 09:57
" – Det känns inte alls bra. Jag är riktigt förbannad, TV4 zoomar in på mina bröst hela tiden, säger hon."

Inte direkt försvarbart, jag rasar nästan, men fokuserar på hennes bröst och glömmer sakfrågan.

"-De filmar inte när jag pratar. Visst är jag ytlig på grund av mitt jobb men det finns en person bakom ytan som inte kommer fram nu. Det känns tråkigt att det bara är tuttar, säger Natacha Peyre."

Något mer försvarbart med en uns insrpängd självinsikt, jag försöker att titta på hennes ögon en stund för att läsa personen bakom... och lyckas nästan.

Sen påminner jag mig gårdagens tesdrivning kring att media skapar min reaktion precis dit de vill, och inser långsamt att jag inte bör resonera alls kring frågan, utan väljer att enbart titta på bilden och vara nöjd.

http://www.aftonbladet.se/noje/0509/21/NOJE-21s38-natacha-574ejfri.jpg

Dock stör jag mig på att översta bilden blivit censurerad, vilket innebär att jag kan rasa igen!

Vore hon bara medveten om varför hon var där och köpte det skulle allting vara frid och fröjd. Förra sesångens bimbo var hon nu hette accepterade ju sin roll och gjorde lite kul av den.

LBacker
2005-09-21, 09:59
Vore hon bara medveten om varför hon var där och köpte det skulle allting vara frid och fröjd. Förra sesångens bimbo var hon nu hette accepterade ju sin roll och gjorde lite kul av den.

Jag försvarar instinktivt stora bröst, vackert hår, fina ögon och framförallt råporriga donnor. Någon måste försöka att ge damerna en personlighet och lite djup. Inget som jag rår över. :)

Piranha
2005-09-21, 10:01
Jag försvarar instinktivt stora bröst, vackert hår, fina ögon och framförallt råporriga donnor. Någon måste försöka att ge damerna en personlighet och lite djup. Inget som jag rår över. :)

Du inser det komiska i det inlägget , att försvara djup och personlighet på dokubimbos inför ett forum för testostinna broilers.

Yeah .. lycka till :)

LBacker
2005-09-21, 10:11
Du inser det komiska i det inlägget , att försvara djup och personlighet på dokubimbos inför ett forum för testostinna broilers.

Yeah .. lycka till :)

Klart att jag inser det komiska, det är faktiskt halva poängen. :)

För övrigt så var Olinda inte en bimbo, utan en spelmedveten överklassdominator. Man skrattade både MED och ÅT henne. En bimbo ska vi tydligen enbart skratta ÅT. Vilket är "lite tråkigt", om jag får använda Nataschas ord.

Vem här inne skulle för övrigt vara testostinn, hälften är ju enbart gråtbebisar på clomid, eller? ;)

Piranha
2005-09-21, 10:18

För övrigt så var Olinda inte en bimbo, utan en spelmedveten överklassdominator. Man skrattade både MED och ÅT henne. En bimbo ska vi tydligen enbart skratta ÅT. Vilket är "lite tråkigt", om jag får använda Nataschas ord.

Vem här inne skulle för övrigt vara testostinn, hälften är ju enbart gråtbebisar på clomid, eller? ;)

Clomid ?

Olinda gjorde ju hela showen själv.

Sen bimbos, nej inte bara skratta åt , det finns faktiskt väldigt många som går igång på enbart utseendet och säkert finner henne hur het som helst.
Bra nog iaf för att få upp tittarantalet , de skulle faktiskt inte förvåna mig om hon blivit efterfrågad om att få vara med i serien enbart för det.

LBacker
2005-09-21, 10:20

Det finns dock andra sätt att ge en dam lite "djup", men eftersom jag inte får sätta henne (likt alla här, Piranha undantagen) blir alternativen följande:

1. Hånskratta åt henne (och låta ditt omedvetna gråta sig till sömns för att du aldrig nånsin kommer att få ta del av härligheten).
2. Anstränga sig för att inte ge vika för det egna komplexet och allmänna ovärdighet i hennes närvaro.

LBacker
2005-09-21, 10:20
Clomid ?

Olinda gjorde ju hela showen själv.

Sen bimbos, nej inte bara skratta åt , det finns faktiskt väldigt många som går igång på enbart utseendet och säkert finner henne hur het som helst.
Bra nog iaf för att få upp tittarantalet , de skulle faktiskt inte förvåna mig om hon blivit efterfrågad om att få vara med i serien enbart för det.

Inte mig heller, men vad är din poäng?

Piranha
2005-09-21, 10:23
Inte mig heller, men vad är din poäng?

Bimbon är nödvändig för att sälja dokusåpan.

LBacker
2005-09-21, 10:25
Bimbon är nödvändig för att sälja dokusåpan.

Absolut, och att bimbon sedan rasar över det, gör henne ännu mer till en uppblåst barbie.

Låt henne inte få det. ;)

(Nu tolkade jag det i och för sig som att hon faktiskt inte rasar, utan att alla här vill ha henne till att göra det, för då blir världen logisk).

Därför driver jag en dubbel tes, minst.

norsk_gadd
2005-09-21, 10:34

"Spelmedveten överklassdominator"?
Du måste ha placerat dig bra på SM i onödiga definitioner.
Du borde satsa på nordiska i ordbajsning också, tror du har chans på pallplats.

Själv så aspirerar jag på guldet i "dryg jävel med tangentbord". :booty:

LBacker
2005-09-21, 10:36

Edit: Henne=Media (Produktionsbolaget, Aftonbladet, Expressen o.s.v.)

(Alternativt varumärket Natascha Peyre)

Kwon
2005-09-21, 10:37
Absolut, och att bimbon sedan rasar över det, gör henne ännu mer till en uppblåst barbie.

(Nu tolkade jag det i och för sig som att hon faktiskt inte rasar, utan att alla här vill ha henne till att göra det, för då blir världen logisk).

Därför driver jag en dubbel tes, minst.

ATT hon rasar är bara en del i mediaspelet, så hon får mer uppmärksamhet.

Hade hon inte rasat hade ingen skrivit om henne, ingen hade brytt sig och således, ingen tråd här på Kollo

LBacker
2005-09-21, 10:39
"Spelmedveten överklassdominator"?
Du måste ha placerat dig bra på SM i onödiga definitioner.
Du borde satsa på nordiska i ordbajsning också, tror du har chans på pallplats.

Själv så aspirerar jag på guldet i "dryg jävel med tangentbord". :booty:

Clash tog faktiskt hem testo-klassen, jag fick nöja mig med den "könslösa" titeln. Tack... eller nått. :)

LBacker
2005-09-21, 10:40
ATT hon rasar är bara en del i mediaspelet, så hon får mer uppmärksamhet.

Hade hon inte rasat hade ingen skrivit om henne, ingen hade brytt sig och således, ingen tråd här på Kollo

Mmm, sant. Ingen kolo-tråd, good point!

Piranha
2005-09-21, 10:41
Vi kan ju alltid fråga Impregas hur hon är som person, han är ju bundis med gamla avdankade dokubrudar.

LBacker
2005-09-21, 10:49
Härmed ber jag "Natascha" om kolo-offentlig ursäkt, det ska vara Natacha!

(Det gick inget bra att porrsurfa på Natascha Peyre, Natacha Peyre gick bättre.)

Kwon
2005-09-21, 11:03
Man kan kortfatta med att, de som ej dyker upp i media [aftonblaskan tex] har lägre chans att dyka upp här på Kolozzeum.

Hur de gör får att media skall uppmärksamma dom är tex kommentarer och reaktioner av olika slag.

De som håller sig tysta och nöjda får oftast inte samma uppmärksamhet, därför har vi nu Natacha [och även tidigare Roozing] här på Kollo.

Trance
2005-09-21, 11:15
Ren humor, ni klagar över att en kroppsbyggare som begår brott blir reducerad till just kroppsbyggare med anabola. Däremot så får inte en tuttmodell vars personlighet de skiter i och enbart fokuserar på tuttarna klaga.

Det här forumet är ju roligare än tv.

Kwon
2005-09-21, 11:15

Det är väl därför vi återvänder hit till forumet!
:D :thumbup:

LBacker
2005-09-21, 11:28
Ren humor, ni klagar över att en kroppsbyggare som begår brott blir reducerad till just kroppsbyggare med anabola. Däremot så får inte en tuttmodell vars personlighet de skiter i och enbart fokuserar på tuttarna klaga.

Vad sägs om att producera en "Paradise Kolozzeum"- dockusåpa? Där vissa medlemmar har konstant påslagen webcam och stängs in i en förbestämd forumdel tillsammans?

I och för sig, det lär väl bli som i "Allmänt" ändå.

Kwon
2005-09-21, 11:30
Vad sägs om att producera en "Paradise Kolozzeum"- dockusåpa? Där vissa medlemmar har konstant påslagen webcam och stängs in i en viss forumdel tillsammans?

I och för sig, det lär väl bil som i "Allmänt" ändå.

Precis, det blir som Allmänt fast med bild! :thumbup:

Solros
2005-09-21, 12:03
Äh, det är som vanligt Aftonbladet som överdriver.
Att hon skulle RASA är ju bara löjligt. Hon säger ju i intervjun att det är "lite tråkigt" att dom filma så mycket på brösten. Tycker hon verkar vara en skön och go tjej från det lilla jag sett. Och jävligt het :devil:

Kwon
2005-09-21, 12:05
Äh, det är som vanligt Aftonbladet som överdriver.
Att hon skulle RASA är ju bara löjligt. Hon säger ju i intervjun att det är "lite tråkigt" att dom filma så mycket på brösten. Tycker hon verkar vara en skön och go tjej från det lilla jag sett. Och jävligt het :devil:

Tror dock ej hon klagar över uppmärksamheten hon fått av Aftonblaskan.

Klart att "lite tråkigt" blir "Jag RASAR" när Aftonblaskan är inblandad.

Solros
2005-09-21, 12:07
Tror dock ej hon klagar över uppmärksamheten hon fått av Aftonblaskan.

Klart att "lite tråkigt" blir "Jag RASAR" när Aftonblaskan är inblandad.

Nej, jag tycker inte hon klagar alls.
Fram för silikonet förfan!!

muddler
2005-09-21, 12:26
Ja, vem vet, hon kanske var bra på å sjunga "Balla Da Li"

vänta lite jag är lite nervös sådär, lite stel, får jag göra om?

Kwon
2005-09-21, 12:27
vänta lite jag är lite nervös sådär, lite stel, får jag göra om?

:D

LBacker
2005-09-21, 17:41
Min todo-lista:

1. Ge Natacha en ärlig chans i kvällens Paradise Hotel.

:)

LBacker
2005-09-21, 17:44
Min todo-lista:

1. Ge Natacha en ärlig chans i kvällens Paradise Hotel.

:)

Eller två...

Pudzianovski
2005-09-22, 14:13

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,702423,00.html

Scratch89
2005-09-22, 14:30
Den med lite smör på, invirad i folie... :naughty:

Kwon
2005-09-22, 14:34

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,702423,00.html

Han sammanfattade hela vår tråd

RobbeliRobban
2005-09-22, 15:01
Fyfan vilket svin Virtanen är. Hänga ut ett barn i pressen, och skriva "skyll dig själv" och "bimbometern slår i taket". Sen att TV4 främjar pedofili, genom att visa detta barn på detta sätt i tv-rutan är än mer beklämmande. För att inte tala om läkaren som gjort sig skyldig till grov misshandel och tortyr när han skar upp och opererade dit ett par gigantiska lösbröst, borde hängas ut för spott och spe han med.

raZmus
2005-09-22, 15:36
Fyfan vilket svin Virtanen är. Hänga ut ett barn i pressen, och skriva "skyll dig själv" och "bimbometern slår i taket". Sen att TV4 främjar pedofili, genom att visa detta barn på detta sätt i tv-rutan är än mer beklämmande. För att inte tala om läkaren som gjort sig skyldig till grov misshandel och tortyr när han skar upp och opererade dit ett par gigantiska lösbröst, borde hängas ut för spott och spe han med.

Men ett barn är hon väl ändå inte (om du menar kvinnan vi diskuterar i denna tråd). Där med ABSOLUT inte sagt att Virtanens åsikter är mina åsikter.

RobbeliRobban
2005-09-22, 16:24
Men ett barn är hon väl ändå inte (om du menar kvinnan vi diskuterar i denna tråd). Där med ABSOLUT inte sagt att Virtanens åsikter är mina åsikter.

Jo. 20 år gammal. Bor säkert hemma i ett flickrum med dockor, nyss gått ut i gymnasiet, aldrig röstat. Ok, kanske inte ett barn, men definitivt för ung för att ha en fjärdedel av Sveriges befolkning ryckandes i kodden.

Helena B
2005-09-22, 16:58
Jag tycker hon är cool :D Det är hon som kommer att göra hela serien och de kommer säkert vinkla serien så att hon inte åker ut i första taget. Bara för att hon är blond med stora bröst bevisar ingenting. Men bara för att folk har den allmänna uppfattningen att blonda med stora bröst är bimbos så kommer de även säkert att framställa henne så. Och hon vet om det, tror faktiskt att hon har mer bakom pannbenet än det verkar eller vad de vill att man ska tro. Men alla spelar olika roller även fast de säkert lutar åt ett visst håll så är det klart att de måste hålla serien levande med intriger med mera, det är ju det såpan går ut på.... *innocent* :D

raZmus
2005-09-22, 18:01
Jo. 20 år gammal. Bor säkert hemma i ett flickrum med dockor, nyss gått ut i gymnasiet, aldrig röstat. Ok, kanske inte ett barn, men definitivt för ung för att ha en fjärdedel av Sveriges befolkning ryckandes i kodden.
Gymnasiet gick hon väl ut för ett eller två år sedan. Hon är myndig, menar du att det hade varit mer okej att racka ner på henne utifrån någon sorts kollektiv vanföreställning och generalisering om hennes person ifall hon hade varit 23,24,25,26?

RobbeliRobban
2005-09-22, 21:53
Gymnasiet gick hon väl ut för ett eller två år sedan. Hon är myndig, menar du att det hade varit mer okej att racka ner på henne utifrån någon sorts kollektiv vanföreställning och generalisering om hennes person ifall hon hade varit 23,24,25,26?

Nej, jag menar att det är trist att racka ner öht, samt att det är en aning moraliskt förkastligt, att lura en 20-åring till att bli nationens nya dra i kodden objekt. Det är inte ok, om hon skulle vara 30 heller, men nu blir det även främjande av gubbsjukeri.

Det blir kanske hennes framtid i flera år framöver att degeneras till ett dra i kodden objekt, och att just vara ett dra i kodden objekt kanske sätter sina spår. Program som öht lurar folk, till att få som livsmål att bli allmäna dra i kodden objekt, kanske borde förbjudas. Helt.

Jense
2005-09-22, 21:59
Jag tycker hon är cool :D Det är hon som kommer att göra hela serien och de kommer säkert vinkla serien så att hon inte åker ut i första taget. Bara för att hon är blond med stora bröst bevisar ingenting. Men bara för att folk har den allmänna uppfattningen att blonda med stora bröst är bimbos så kommer de även säkert att framställa henne så. Och hon vet om det, tror faktiskt att hon har mer bakom pannbenet än det verkar eller vad de vill att man ska tro. Men alla spelar olika roller även fast de säkert lutar åt ett visst håll så är det klart att de måste hålla serien levande med intriger med mera, det är ju det såpan går ut på.... *innocent* :D

nä men hon har bott med bingo rimér, då är hon blåst.

Helena B
2005-09-22, 22:04
nä men hon har bott med bingo rimér, då är hon blåst.

Quotar Yankeee "Saker och ting är kanske inte som man tror"

Go Natacha :hbang:

norsk_gadd
2005-09-22, 22:16
Quotar Yankeee "Saker och ting är kanske inte som man tror"

Go Natacha :hbang:

Ledsen men har man bott med den snubben så finns det inga ursäkter.... hon är en söt tjej som säkert är väldigt trevlig i verkligheten men när hon uttalar sig om att de bara är intresserade av hennes bröst så förstår man inte hur det kan ha undgått henne. Antingen naiv eller stendum.... kanske lite av varje.

Helena B
2005-09-22, 22:20
Ledsen men har man bott med den snubben så finns det inga ursäkter.... hon är en söt tjej som säkert är väldigt trevlig i verkligheten men när hon uttalar sig om att de bara är intresserade av hennes bröst så förstår man inte hur det kan ha undgått henne. Antingen naiv eller stendum.... kanske lite av varje.

Hon spelar på sin kvinnlighet...killar är ju inte de smartaste :D Hon är ärlig, de är ju bara intresserade av hennes bröst...Sedan så vinklar det ju och utelämnar vissa bitar för att hon ska framstå på ett visst sätt. Killar går igång på stora bröst, blondt hår och naivhet.

norsk_gadd
2005-09-22, 22:21
Hon spelar på sin kvinnlighet...killar är ju inte de smartaste :D Hon är ärlig, de är ju bara intresserade av hennes bröst...Sedan så vinklar det ju och utelämnar vissa bitar för att hon ska framstå på ett visst sätt. Killar går igång på stora bröst, blondt hår och naivhet.

Nej, det gör vi inte alls, det är faktiskt så att...... Oh shit!! Paradise har börjat, skriver sen. *popcorn*

Helena B
2005-09-22, 22:22
Nej, det gör vi inte alls, det är faktiskt så att...... Oh shit!! Paradise har börjat, skriver sen. *popcorn*

Ha ha...klockrent :thumbup: I rest my case :bow:

norsk_gadd
2005-09-22, 22:23
Ha ha...klockrent :thumbup: I rest my case :bow:

Förlåt mig, jag är svag. :em:

Helena B
2005-09-22, 22:25
Förlåt mig, jag är svag. :em:

Lugnt....Jag med :D Kom ju in värsta snygga killen nu (och en norrman, kan ju inte bli bättre) :love:

norsk_gadd
2005-09-22, 22:31
Lugnt....Jag med :D Kom ju in värsta snygga killen nu (och en norrman, kan ju inte bli bättre) :love:

Du har uppenbarligen god smak och är en mycket intelligent kvinna. :bow:

Cerberus
2005-09-22, 22:32
Jag ber till gud att den tjejen gör en hårdporrfilm snaart...och jag hoppas fan att den äckligt fula hundjäveln blir överkörd lr nåt hahaha..nejdå, men fy fan vad ful hund.

LBacker
2005-09-22, 22:33

Jag är också imponerad av Helena, hon är nästan för bra för kolozzeum.

Helena B
2005-09-22, 22:34

Ha tänkte inte på att du var norrman :D Ja men ni pratar ju så sött, vem faller inte för det...

Helena B
2005-09-22, 22:35
Jag är också imponerad av Helena, hon är för bra för kolozzeum.

Är du oxå norrman eller ?? :D

LBacker
2005-09-22, 22:38

Haha, NEJ. Men du var sann och följde din kvinnliga intuition för att komma åt makten (genom den hunkiga Alpha-norrmanen). Da true way, och alltså inte med feminism. ;)

Helena B
2005-09-22, 22:40
Haha, NEJ. Men du var sann och följde din kvinnliga intuition för att komma åt makten (genom den hunkiga Alpha-norrmanen). Da true way, och alltså inte med feminism. ;)

Jaha vad det så du menade :D ..... :bow:

Avesta
2005-09-23, 01:51
hon är snel hest

Jense
2005-09-23, 05:13
Jag är också imponerad av Helena, hon är nästan för bra för kolozzeum.

nu ska du sätta dig ner och ta det lungt.

norsk gadd, natasha har väl som alla andra bröst en hemsida.

helena, jag tycker inte natasha är så tildragande, såg en serie bilder på henne där hon va helt.. testofet i nyllet, då blir hon genast som ingrid swede: ett par bröst

Pdaddy
2005-09-23, 07:24
Ingen Bimbo LOOOL.. När ja prata med henne så va de lite "blondin" varning :cool: . Och ännu värre när ja hörde henne prata med andra över telefon *slap*

M

Kwon
2005-09-23, 07:26

Jeg er ej norrman men Jak ar snel hest! :bow:

Dalì
2005-09-24, 18:17
Spelar ingen roll vad hon påstår. Jag skulle i alla fall toksättapåhenne om jag fick chansen !!! :booty:

clash
2005-09-24, 18:53
Alltså har ni den blekaste om hur mycket cash hon tjänar på det där närmaste året utan att lyfta skinkorna från stolen ens knappt?

så blåst är hon nog inte ifall hon dyngar in mer cash än samtliga som skrivit i den här tråden.

norsk_gadd
2005-09-24, 18:54
Alltså har ni den blekaste om hur mycket cash hon tjänar på det där närmaste året utan att lyfta skinkorna från stolen ens knappt?

så blåst är hon nog inte ifall hon dyngar in mer cash än samtliga som skrivit i den här tråden.

Hahaha. :bow: :thumbup:

Allan
2005-09-24, 19:00

Klart hon tjänar pengar. Det var inte det saken handlade om. Faktum är att hon gnäller - i verkliga livet också enligt ytterligt trovärdiga källor - på att hon blir betraktad som ett spån. Man kan inte ha kakan och äta den.

allan

Allan
2005-09-24, 19:01
Och nu ska jag glo på Shirley Clamp!!!

allan

clash
2005-09-24, 19:03
Klart hon tjänar pengar. Det var inte det saken handlade om. Faktum är att hon gnäller - i verkliga livet också enligt ytterligt trovärdiga källor - på att hon blir betraktad som ett spån. Man kan inte ha kakan och äta den.

allan

Äsch hon äger er ju som fan! Först sitter ni o glor på hennes pattar , sen sitter ni o gnäller på henne. Medans hon går till banken.

palme
2005-09-24, 19:04
Konstigt att man glor på brösten när hon har en urringning som går till naveln.

Nog får hon pengar men hon kan inte förvänta sig att folk ska tro att hon kan klyva atomer...hon och elita har båda "rådjursblicken i billysen" blicken. Även känd som "jag suger gärna ***" blicken.

Hnke
2005-09-24, 19:05
Och nu ska jag glo på Shirley Clamp!!!

allan
sluta spamma i tråden... :whipped:

norsk_gadd
2005-09-24, 19:09
Konstigt att man glor på brösten när hon har en urringning som går till naveln.

Nog får hon pengar men hon kan inte förvänta sig att folk ska tro att hon kan klyva atomer...hon och elita har båda "rådjursblicken i billysen" blicken. Även känd som "jag suger gärna ***" blicken.

You wish! ;)

clash
2005-09-24, 19:12
Ah men vafan det är ju ni som betalar era jävla puckon, alla som sitter o e arga i den här tråden o sen sitter o följer programmet, löpsedlarna osv. det är ni som cashar!!! Och tror du den där blicken är medfödd eller? Hon playar er så skramlar om det!

Kwon
2005-09-24, 19:15
Don't hate teh Playah, hate teh Game! :laugh:

Don't be a Playah-hatah

She's playin' everybody and so is Aftonblaskan!

Jense
2005-09-24, 19:15
Ah men vafan det är ju ni som betalar era jävla puckon, alla som sitter o e arga i den här tråden o sen sitter o följer programmet, löpsedlarna osv. det är ni som cashar!!! Och tror du den där blicken är medfödd eller? Hon playar er så skramlar om det!

du har varit tillsammans med gert hägglund förfan, vad vet du om blickar!!

clash
2005-09-24, 19:17
Visserligen avskyr jag dokusåpor men medans vi ändå är inne på det ... dra en parallell till svenska byggare.

Klart som fan hon inte kan säga "Jo det är riktigt, jag visade upp min knulldocke-kropp i tv för att få uppmärksamhet, bli känd och försöka göra massa pengar. Faktum är att jag tom. under vecka tre började känna pressen av att suga någons *** av misstag framför en kamera för att inte kasta bort den här chansen".

Det är ungefär som att Martin Källström skulle stå på scen o säga "Och jag vill tacka Organon och Norma för deras underbara steroider som ALLTID håller måttet bla bla bla"

Kwon
2005-09-24, 19:20
Precis, man kan ju inte säga vad som helst...

Hon kan ju inte pajja illusionen genom att säga att hon ansökte till Ph för det och det...hoppas att tuttarna skall göra henne känd etc etc..

Det är ju saker som tittarna ska få lista ut själv, spekulera om etc...:)

Jense
2005-09-24, 19:21

Hon kan ju inte pajja illusionen genom att säga att hon ansökte till Ph för det och det...hoppas att tuttarna skall göra henne känd etc etc..

hon blev säkerligen uppringd och anlitad av kanal 5 för att deltaga i ph!

clash
Ja alltså de flesta brukar ju hålla sig ifrån att begå politiskt självmord

Metal_boy_

Vi satt, ett gäng filosofer och försökte lista ut den djupa gåtan :D

palme
2005-09-24, 19:25

Haha ärligt mannen jag tror den är medfödd. Man kan inte se så korkad ut och inte vara det.

Btw jag har aldrig tittat på paradise hotel eller köpt moore så hon har inte tjänat en krona på mig. Däremot har jag glott på hennes bilder på nätet och förlustat mig vid nåt svagt tillfälle.

clash
2005-09-24, 19:47
Haha ärligt mannen jag tror den är medfödd. Man kan inte se så korkad ut och inte vara det.

Btw jag har aldrig tittat på paradise hotel eller köpt moore så hon har inte tjänat en krona på mig. Däremot har jag glott på hennes bilder på nätet och förlustat mig vid nåt svagt tillfälle.

Fan snygga tjejer lär sig manipulera snubbar med den där blicken när dom e 11,5 år gamla för i helvete. var inte naiv palme, det är ett krig o det är hanarna som torskar =)

Spannmål
2005-09-24, 19:48
Killarna i serien är väl inte så jävla mkt bättre!!! roger: "jo, natacha är den som jag känner mest för" = "natacha har störst bröst"....han hade pratat med henne i fem gripande minuter innan det uttalandet!!

Allan
2005-09-24, 21:00
Btw jag har aldrig tittat på paradise hotel eller köpt moore så hon har inte tjänat en krona på mig.

:thumbup:

Är inte det minsta intresserad av brudar där det blinkar "öde och obebott" bakom ögonen. Vare sig på bild eller i verkliga livet. Urblåsthet är sanslöst avtändande.

allan

Chris
2005-09-24, 21:02
Jeg er ej norrman men Jak ar snel hest! :bow:

Då kanske du skulle ta och fixa en sån här http://www.spreadshirt.net/shop.php?op=article&ac=details&article_id=1714668#top

:D

Pudzianovski
2005-09-27, 09:58
Jag trodde faktiskt inte att hon var så bimbo som hon har visat sig vara.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=442133

Och sen har vi årets citat

"Jag kommer inte dricka sådär nästa gång. Man tappar ju omdömet lite grann, säger Natacha Peyre."

:laugh: :laugh: