handdator

Visa fullständig version : Social-kolo-kris

LBacker
2005-09-19, 22:14
Vad gör man när kolozzeum inte längre fyller det sociala behovet och båda ens intimpolare har gått och lagt sig? På exhale finns åtminstone semesterbilder, vilket skapar en vag illusion av nära vänskap. Ni som vet, ökar tillfredsställelsen genom PM? Eller måste man ta det hela vägen och åka för att hälsa på någon?

*Kram*

Kwon
2005-09-19, 22:15
Åk o hälsa på Aliquis, han bjussar på té.

Åker du till Griip får du bara en propp.

Sve
2005-09-19, 22:15
Vad gör man när kolozzeum inte längre fyller det sociala behovet och båda ens intimpolare har gått och lagt sig? På exhale finns åtminstone semesterbilder, vilket skapar en vag illusion av nära vänskap. Ni som vet, ökar tillfredsställelsen genom PM? Eller måste man ta det hela vägen och åka för att hälsa på någon?

*Kram*

Testa att starta en tråd enbart för att racka ner på någon. Då kommer du att få både nya vänner och nya fiender. Vännerna kan du sedan umgås med via andra kanaler.

Dumleman
2005-09-19, 22:16
Du kan ju logga in på lunarstorm eller aftonbladets chat gl hf.

LBacker
2005-09-19, 22:16
Haha, Griip och jag förstod ju varandra i den där propp-tråden!

Aliquis har blivit lite för dominant för min smak.

LBacker
2005-09-19, 22:22
Du kan ju logga in på lunarstorm eller aftonbladets chat gl hf.

Hjälper det tro, känner man sig inte enbart smutsig efteråt? :)

LBacker
2005-09-19, 22:23
Testa att starta en tråd enbart för att racka ner på någon. Då kommer du att få både nya vänner och nya fiender. Vännerna kan du sedan umgås med via andra kanaler.

Om jag vill att vännerna ska racka ner på mig då?

Trance
2005-09-19, 22:24
Man startar en tråd som handlar om feminism, usa, kommunism, steroider, kvinnliga byggare eller stavning.

Alternativt så kan man välja en specifik sak som man vet att vissa medlemmar är/har. T.ex. statuera att alla som håller på med styrkelyft är mesar.

Sedan så inbillar du dig att de skäller på dig av kärlek.

Helena B
2005-09-19, 22:33
Man startar en tråd som handlar om feminism, usa, kommunism, steroider, kvinnliga byggare eller stavning.

Alternativt så kan man välja en specifik sak som man vet att vissa medlemmar är/har. T.ex. statuera att alla som håller på med styrkelyft är mesar.

:bow: :D

LBacker
2005-09-19, 22:33

Ingen vill prata med mig i feministtrådarna längre, eftersom jag (precis som du) tycker att flickor kastar som... flickor. :(

Styrkelyftare är i och för sig ett jävla pack. Jo tjenare, lär er att aktivera ALLA motoriska enheter istället för bara två, jävla lat- och matgrisar!

Tyngdlyftare kan förvisso aktivera samtliga enheter, men är tjockisar hela bunten, oavsett vilken form dom är i. Ta tag i era liv och bli sprinters eller något annat äkta atletiskt.

Bodybuilders, det finns inget ont att säga om er.

Niclaaas
2005-09-19, 22:44
satsa på att föreslå abbe att döpa sin nyfödda son till ett tjejnamn i den här tråden:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=51795

tråden om könsbundna namn har ju kommit upp i 22 sidor hittills så det är ett hett ämne. nu håller diskussionen dock på att mattas av så det kan vara rätt tidpunkt att sätta in en stöt. sköter du det snyggt kanske du kan få till 22 sidor diskussion i den också :)

...alternativt går du och lägger dig

LBacker
2005-09-19, 22:57
satsa på att föreslå abbe att döpa sin nyfödda son till ett tjejnamn i den här tråden:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=51795

tråden om könsbundna namn har ju kommit upp i 22 sidor hittills så det är ett hett ämne. nu håller diskussionen dock på att mattas av så det kan vara rätt tidpunkt att sätta in en stöt. sköter du det snyggt kanske du kan få till 22 sidor diskussion i den också :)

...alternativt går du och lägger dig

Haha, ett högst kompetent förslag! Om jag nu bara hade orkat med den fullständigt störda diskussionen. Men det gör jag nu inte... lägga mig, jo, med en smula ro och någon att omfamna, så kanske. Det går i och för sig att hålla armarna om en stor kudde och låtsas att det är någon som jag håller kär. Allt för att somna in sött och därefter starta en tråd imorgon om myspatetiska förslag på olika känslosubstitut.

Cilia
2005-09-20, 07:36
Vad gör man när kolozzeum inte längre fyller det sociala behovet och båda ens intimpolare har gått och lagt sig?
jag är mest intresserad av hur det kommer sig att du har två intimpolare?

Piranha
2005-09-20, 07:39
Vad är intimpolare.

Att vara intim med polarna ?

Jag kan nog fixa en dejt annars om du är intresserad.

J.Saarela
2005-09-20, 08:09
Vad är intimpolare.

Att vara intim med polarna ?

Jag kan nog fixa en dejt annars om du är intresserad.

Aha du tänkte på Palme...han e nice

Piranha
2005-09-20, 08:11
Aha du tänkte på Palme...han e nice

Grattis Janne 1000 posts !!!

LBacker
2005-09-20, 08:58
jag är mest intresserad av hur det kommer sig att du har två intimpolare?

Bra fråga (kanske), det kan handla om en in/ut-fasning, men troligen rör det sig istället om att jag är i behov av delad vårdnad.

Eller hur va din fråga tänkt, vad exakt reagerade du på?

Piranha: Intimpolare, för mig, är de som du ömsesidigt delar hela din ocensurerade tankevärld och vardag med. Vilket t.ex. brukar yttra sig i högst laid back umgänge/telefonsamtal i timtal på kvällarna/natten.