handdator

Visa fullständig version : K-1 Nordstrand ersätter en skadad Hoost!

Kwon
2005-09-16, 07:51
Vilket betyder att vi kan få en svensk K-1 CHAMP! [Nja teoretiskt iaf!] :thumbup:

http://al3xweb.com/k-1fans/Eliminations.jpg

Jay-Z
2005-09-16, 07:59
Omöjligt är det inte. Han visade gott kämpagry mot Bonjasky. :thumbup:

Pdaddy
2005-09-16, 08:04
Kul match efter den första om han nu vinner den..

Slåss mot mini Sapp eller Mega korean *slap*

M

Kwon
2005-09-16, 08:06
Omöjligt är det inte, men det är bra killar som ställer upp i år, så det blir tufft för "Pretty Boy" Rickard.

Här en gammal poster med Hoost på, kolla in Lebanners näsa.

http://al3xweb.com/k-1fans/osakaposter.jpg

SucraM
2005-09-16, 08:07
Har någon sett Karaev´s matcher tidigare?

Vilken sorts fighter är han?

Har Nordstrand någon chans mot honom?

subliminal
2005-09-16, 08:08
Kul! Men jag tror att han kommer få det svårt att gå långt i GP:t.

Har inte orkat följa K1 på sistone så jag måste utbrista: WTF!!! Är inte Iggy med i GP:t? I så fall får jag önska Sefo och Le Banner lycka till och hoppas att vi får se en värdig vinnare i år.

Pdaddy
2005-09-16, 08:09
Haha vilken snok !!!

HAr dom fifflat me bilden eller har han fått ett knä från bonjavski ?

M

dared
Tråkigt för Hoost, men kul för Sverige antar jag :)

Kwon
Kul match efter den första om han nu vinner den..

Slåss mot mini Sapp eller Mega korean *slap*

M

Jag hoppas Rickard för möta Sapp o knocka han! :)

Då kommer hans värde och popularitet höjas till skyarna i Japan!

Kwon
2005-09-16, 08:15

Jag vet inget om Karaev, men här är en bild på Sapp i toppform :D

http://www.sherdog.com/_images/advertising/26_ad.jpg

delta_mats
2005-09-16, 08:16
Det blir en intressant gala.
Kommer den visas på eurosport senare tro?

MUGEN
har svårt att se någon av K-1´s cirkusnummer Sapp och Choi vara några större problem för Nordstrand med sin minst sagt meriterade thaiboxarbakgrund.

intressantare blir hans motståndare i första omgången, känner inte till karaev eller hans stil..

Musashi mot avdankade boxarn och tillika sydafrikanen Botha är säkra pengar.

Kwon

Javisst Delta Matte! Eurosport is teh place to watch

dared
2005-09-16, 08:17
Om inte rickard vinner hoppas jag på Kaoklai.. annars vore det coolt om Aerts vann, krävs nog endel tyvärr. Sefo annars.. sen kanske Le Banner för att det är synd om hans näsa.

MUGEN
2005-09-16, 08:19

i eftersändning, säkerligen.. Eurosport har hittils aldrig haft rättigheterna att direktsända någon K-1 gala vad jag vet.

Kwon
2005-09-16, 08:19
Om inte rickard vinner hoppas jag på Kaoklai.. annars vore det coolt om Aerts vann, krävs nog endel tyvärr. Sefo annars.. sen kanske Le Banner för att det är synd om hans näsa.

Äsch, strunta i Lebanners näsa, han har snygg fru! :)

Ja, klart man hoppas på Rickard, men jag TROR det blir Sefo!

dared
2005-09-16, 08:34
har svårt att se någon av K-1´s cirkusnummer Sapp och Choi vara några större problem för Nordstrand med sin minst sagt meriterade thaiboxarbakgrund.

intressantare blir hans motståndare i första omgången, känner inte till karaev eller hans stil..

Musashi mot avdankade boxarn och tillika sydafrikanen Botha är säkra pengar.

Även om sapps har förlorat lite mot de bra fightarna på senaste så glöm inte att han har slagit bl a Hoost mer än 1 gång och även andra fighters. Då ska man även tillägga att Nordstrand är lite mindre än t ex Hoost och andra och är inte alls lika meriterad. Ingen tvivlar på Nordstrands teknik, men att Sapp inte ska vara några problem håller jag ej med om. (om det går så långt)

Jag tycker inte Mus mot Botha är allt för säker heller.. mus blir lite arrogant ibland och Botha kan knocka och göra det håårt. Men klar fördel Mus

Johan O
2005-09-16, 08:40
Feitosa kommer kamma hem den turneringen. Bara så ni vet. :naughty:

chevychase
2005-09-16, 08:41

Han vann ju turneringen i K-1 Las Vegas GP 2005.
Han är jävligt rolig att se på. Offensiv som fan. Använder sig mycket av spinning back kicks mot magen. Tror Richard får svårt om dom nu möts.

dared
2005-09-16, 08:54
Äsch, strunta i Lebanners näsa, han har snygg fru! :)

Ja, klart man hoppas på Rickard, men jag TROR det blir Sefo!

Visa en bild på henne nu då om du hittar :cool: :)
Skull jag betta pengar skulle det nog faktiskt vart på Sefo här osso, mycket imponerande.

Är det bara jag som saknar min kära Mark Hunt?? :cryout: Har han pride-kontrakt nu eller chillar han bara för tillfället? nån som vet?

MUGEN
2005-09-16, 08:59
Även om sapps har förlorat lite mot de bra fightarna på senaste så glöm inte att han har slagit bl a Hoost mer än 1 gång och även andra fighters. Då ska man även tillägga att Nordstrand är lite mindre än t ex Hoost och andra och är inte alls lika meriterad. Ingen tvivlar på Nordstrands teknik, men att Sapp inte ska vara några problem håller jag ej med om. (om det går så långt)

Jag tycker inte Mus mot Botha är allt för säker heller.. mus blir lite arrogant ibland och Botha kan knocka och göra det håårt. Men klar fördel Mus

Nordstrand till sin fördel är nog sjukt taggad till seger, detta är lite utav hans stora chans. intressant blir det i vilket fall.

kommer det på PPV i sverige? com hem annonserar ju om något MMA event nu men minns inte om det är Pride, UFC eller K-1

delta_mats
2005-09-16, 09:00
Jag tippar att det blir såhär.

Vinst - Förlust.

Kaoklai - Sefo. Poäng. Kaoklai är snabbare och gör mer. Sefo är lite lat.

Lebanner - Goodridge. KO. Goodridge gör en tjurrusning i början men orken tar slut och han bli knockad.

Sapp - Choi. TKO. Choi är inte bra vad jag sett. Sapp är tyngre och starkare och vinner därför på knockout.

Musashi - Botha. Poäng. Botha är dålig som vanligt, Musashi är försiktig som vanligt. Förmodligen en dålig match också.

Aerts - Mighty Mo. Poäng. Har inte sett Mo så många gånger. Men tror Aerts vinner trots det.

Schilt - Feitosa. Poäng. Är osäker på den här. Har inte sett dessa fighter så många gånger.

Nordstrand - Karaev. Poäng. Har varken sett Nordstrand eller Karaev så detta är en ren chansning.

Bonjasky - Ignashov. Poäng. Remy kommer vinna galant på poäng om the red scorpion är ur form som han titt som tätt är. Kommer han i bra form så blir det en riktigt rolig fight där jag tror Ignashov har stor chans till vinst.

Så tror jag det kommer bli. Ska bli kul att se galan *popcorn*

dared
2005-09-16, 09:32
Vinst - Förlust.

Sefo-Kaoklai. Lika efter 3 ronder.

Sa tidigare att jag trodde på Sefo i turneringen, såg då inte att han mötte Kaoklai i första matchen. Det blir nog hans svåraste match. Sefo är inte för stor för att KK ska kunna göra sina bra tekniker. Sefo tycker jag är den fighter som har störst chans att vinna turneringen av dem två men i själva matchen kan det nästan gå either way.. (!kanske to m fördel Kao!!?) Men får nog säga Sefo efter extra rond, men lika efter 3 ronder. Eftersom jag tog honom som slutgiltig vinnare. (svårt o klämma när man hoppas på Kao.)

Lebanner - Goodridge. KO Lebanner vinner, GG är för slö, lat och för dålig teknik för att rå på lebanner.

Sapp - Choi. KO. Choi har ingen teknik, hans storlek är inte tillfördel längre och även om Sapp inte har någon vidare teknik så drar han det längsta strået här.

Musashi - Botha. Mus vinner på poäng, Bothas enda chans är knockout men ser det inte inte hända. Kanske om Mus blir för slapp.

Aerts - Mighty Mo. Aerts vinner, troligtvis på poäng eftersom Mo är hårdnackad.. Mos enda chans är om Aerts blir trött och Mo lyckas knocka honom.

Schilt - Feitosa. Ingenaning faktiskt, sett Schilt många gånger, men inte Feitosa. Men kan mycket väl bli KO.

Nordstrand - Karaev. Tror det bli poäng, inte helt insatt i Karaevs game,
Nordstrand är taggad men kan bli tufft, skriver endast Nordstrand som vinnare för att jag hoppas på en Svensk :) vet ej allt för mycket om ryssen.

Bonjasky - Ignashov. Poäng. Remy vinner, Ignashov har inte visat något på väldigt länge vad jag har sett.. Men är inte allt för impad på Remy heller.

Tror inte det kommer bli allt för många upsets, fast man vet aldrig med k-1.. svåraste matchen att bedömma är Kao mot Sefo, den kommer bli grym. Nordstrands match vet jag ingenting om heller, resten tror blir som förväntade.

Kwon
2005-09-16, 09:37
Upsets skulle vara från Kaoklai med en HighKick som smyger in eller Mighty Mo med KO-slag out of nowhere.

Dvs, om Kaoklai lyckas smyga in en på Sefo och Mo en på Aerts, så blir allting helt otippat!

Final Rickard VS Kaoklai hade inte vart helt fel heller! Men jag tror Sefo tar allt.

Om inte Sefo så Lebanner eller Bonjasky.

Pdaddy
2005-09-16, 17:14
På tal om K1, MMA å Pride ...

Snacka om förvånad ja blev när ja fick min ComHem räkning, med i kuväret låg en reklam lapp..

Shitt pommes frittes :D de har Pay per Wiev MMA, Pride mm 90 Kr kostar det å går fredagar å lördagar .. mohahaha

M

Kwon
2005-09-16, 17:19
På tal om K1, MMA å Pride ...

Snacka om förvånad ja blev när ja fick min ComHem räkning, med i kuväret låg en reklam lapp..

Shitt pommes frittes :D de har Pay per Wiev MMA, Pride mm 90 Kr kostar det å går fredagar å lördagar .. mohahaha

M

Shitt Pommes Fritt!

Shittes Pommes Frittes!

Shiteaux Freedom Friez!

Bra pris Pdidd!

Pdaddy
2005-09-16, 18:05
Shitt Pommes Fritt!

Shittes Pommes Frittes!

Shiteaux Freedom Friez!

Bra pris Pdidd!

U said it maaan.. Jag skall se imorn tror ja :)

M

olwe
2005-09-16, 18:29
Hmmm, tror tyverr kaoklai förlrar första matchen... Sefo är hård som satan...
korianen: är det den där långa med blått hår? i sånt fall tror jag han får däng av sapp...

Kaoklai är sjukt rolig att se på men jag tror helt enkelt inte ha kan ta de tyngre (mer hårdnackade) killarna som sefo eller Le Banner. möjligtvis på poäng då... aja, jag håller tummarna för Thailand o Sverige!

I övrigt en sjukt bra match-up! :thumbup:

jag gnager på naglarna i förväntan...

Kwon
2005-09-16, 19:15
korianen: är det den där långa med blått hår?

Menar du Koranen? Koriandern? :D

Jo, det e han som brukar ha blått hår Hong Man Choi aka "Teh Hong-Man"

Sapp e den där bruna besten...

Påminner mig faktiskt om en incident jag hade på toa för ett tag sen

Tarmen Trilskas! KOM UT DIN BRUNA BEST!

Till slut så kom den ut
:laugh:

Nä vad jag snackar bus nu :)

-

Seriöst, Sefo vinner!

dared
2005-09-16, 20:24
Menar du Koranen? Koriandern? :D

Nej jag tror jag han menar korianen.

:D

chevychase
2005-09-23, 02:30
Det kan bli en grym gala!

Pre-Fight Press Conf. Pics (http://www.ironlife.com/forum/showthread.php?t=62762)

Spiffy
2005-09-23, 05:21
Lite synd att det bara är gamla galor de visar på comhem, vad jag sett på reklamen i alla fall.

Mikeman
2005-09-23, 06:06
Nej jag tror jag han menar korianen.

:D

Eller kanske Koreanen... ;)

Kwon
2005-09-23, 06:50
Det kan bli en grym gala!

Pre-Fight Press Conf. Pics (http://www.ironlife.com/forum/showthread.php?t=62762)

Störtsköna bilder och kommentarer Chevan! :thumbup:

dared
2005-09-23, 07:19
Eller kanske Koreanen... ;)

Haha fyfan så sämst, vettefan hur jag fick dit ett i där :confused:

s_himself
2005-09-23, 07:21
kommer galan visas live på eurosport? eller när sänds den? detta får en ju inte missa *popcorn*

Kwon
2005-09-23, 07:22
kommer galan visas live på eurosport? eller när sänds den? detta får en ju inte missa *popcorn*

Visas på Eurosport efter ett tag, inte live.

Måste du se den live s_norton? :)

Pdaddy
2005-09-23, 07:26

Idag Smäller det väll Kwonnis :thumbup:

M

Kwon
2005-09-23, 07:27
Idag Smäller det väll Kwonnis :thumbup:

M

VEM BLIR DET PDADDIO? :)

Rickard krossar Ruslan Karaev? JA JA hoppas hoppas

Hong Man Choi kallar Bob Sapp för liten brun kaffeböna? Bob Sapp kallar han "KNOCKED OUT!"

s_himself
2005-09-23, 07:35

Ah, nä det måste jag inte! Jag vill bara veta hur jag skulle planera kvällen :D inte tänker jag dra iväg och hitta på nåt med polarna om jag kan kolla på galan LIVE på eurosport ikväll :) Då missar jag ju allt!

Pdaddy
2005-09-23, 07:40
De kommer bli en MYCKET intresant gala, välldigt svårt att säga vem som kommer vinna faktiskt.

Ja gillar verkligen Thailändarn, men tror att han är lite för liten med sina 78 kilo eler va de nu är. Annars är han min absoluta favvis :thumbup: .

Gillar pre-press snacket, Bonjavski va skön, men Sapp va riktigt kul han me.

Ja tror BIG Gary Godrich kommer va laddad som faan, han blir nog farlig.
Sist ja såg han på Eurosport så va han tokvild ju.

M

Kwon
2005-09-23, 07:50
Ah, nä det måste jag inte! Jag vill bara veta hur jag skulle planera kvällen :D inte tänker jag dra iväg och hitta på nåt med polarna om jag kan kolla på galan LIVE på eurosport ikväll :) Då missar jag ju allt!

Jag skulle gå till http://www.eurosport.se/ och klicka i K-1 och be dom maila mig varje dag för info så du kan planera.

s_himself
2005-09-23, 08:01
Jag skulle gå till http://www.eurosport.se/ och klicka i K-1 och be dom maila mig varje dag för info så du kan planera.

du skulle göra det va? Ok ok.. bäst jag gör det.. annars åker jag väl på en propp .. :)

Fagen
2005-09-23, 12:39
Är det ingen kanal som sänds i Svedala som sänder detta event live?

MUGEN
2005-09-23, 13:27
tävlingen var fan riggad, ALDRIG att missfoster #1 skulle vunnit mot Fotbollsspelaren annars..

fan vad besviken man blir, övriga matcher var ganska väntade.. hoppas Big Daddy insett att han är för gammal nu.

Kwon
2005-09-23, 20:49
***SPOILER***

***SPOILER (Detta är en Spoiler! Klicka på eget bevåg!) SPOILER*** (http://al3xweb.com/k-1fans/Eliminations.jpg)

dared
2005-09-23, 20:53
Kwon, galan borde gå att få tag på imorrn eller hur?

isf kollar jag inte spoilern.

Kwon
2005-09-23, 20:57
Kwon, galan borde gå att få tag på imorrn eller hur?

isf kollar jag inte spoilern.

Ja, jag skulle vänta med spoilern Dared.

Skit i den!