handdator

Visa fullständig version : Är det här en okej frukost?

Helena B
2005-09-14, 16:26
Jag har precis börjat äta keso & det är riktigt gott (om man tar en smaksatt). Jag undrar om följande räknas till en nyttig & bra frukost? (Jag deffar)

Polarbröd (Existens el Extreme), skinka (3%), keso med grillad paprika smak (3%), sallad & paprika.

Jag har förut ätit havregrynsgröt men jag har tröttnat så på det och upptäckte den här kombinationen som är hur smarrig som helst :D

Rekommenderas :thumbup:

heljis
2005-09-14, 16:42
Är det här en okej frukost?Jag skulle då inte vilja påstå något annat.

Spannmål
2005-09-14, 16:44
Det låter gott. Och nyttigt är det. Även om keso light (heter den så?) är standard i byggarsammanhang och kanske liiiiiiiiite bättre :)

Helena B
2005-09-14, 16:47
Det låter gott. Och nyttigt är det. Även om keso light (heter den så?) är standard i byggarsammanhang och kanske liiiiiiiiite bättre :)

Jo den är 1% eller 1.5 % men jag klarar inte riktigt av den än...smaksatt är mycket mycket godare ;)

Ryska_raketen
2005-09-14, 17:05
Jo den är 1% eller 1.5 % men jag klarar inte riktigt av den än...smaksatt är mycket mycket godare ;)

testa att skiva över ett päron och dra på lite kanel, så ska du nog få i dig det :thumbup:

eller yoghurt :thumbup:

Cilia
2005-09-24, 09:54
smaksätt keson själv
det har jag alltid gjort så får man som man vill precis för tillfället

skaparn
2005-09-24, 10:31
Polarbröd (Existens el Extreme), skinka (3%), keso med grillad paprika smak (3%), sallad & paprika.

Det är väl inget fel på den frukosten. Men om man ska vara petig så missar du ett ypperligt tillfälle att få i dig kolhydrater så att du orkar med dagens strapatser. Polarkraft Extrem innehåller löjligt lite kolhydrater så för att få i dig en ansenlig mängd så krävs ju bröd givandes mättnad långt bortom trivselgräns.

Max
2005-09-24, 18:24
Jag upptäckte taco-keson när jag var i affären senast. Vet inte om jag varit blind förut eller om det är relativt ny. God var den iaf.

Mac
2005-09-24, 19:14
kan tänka mig det....Den är ny...Har dock inte testat den!

MyungChul
2005-09-24, 23:23
Keso, lite blåbär och vaniljsocker.. eller kesella, blåbär, vaniljsocker.. å andra sidan är det här mitt nattmål.. bara ett tips lite ot och nu förvirrar jag nog fler än mig själv