Visa fullständig version : Är det här en okej frukost?
Helena B
2005-09-14, 16:26
Jag har precis börjat äta keso & det är riktigt gott (om man tar en smaksatt). Jag undrar om följande räknas till en nyttig & bra frukost? (Jag deffar)
Polarbröd (Existens el Extreme), skinka (3%), keso med grillad paprika smak (3%), sallad & paprika.
Jag har förut ätit havregrynsgröt men jag har tröttnat så på det och upptäckte den här kombinationen som är hur smarrig som helst :D
Rekommenderas :thumbup:
Är det här en okej frukost?Jag skulle då inte vilja påstå något annat.
Spannmål
2005-09-14, 16:44
Det låter gott. Och nyttigt är det. Även om keso light (heter den så?) är standard i byggarsammanhang och kanske liiiiiiiiite bättre :)
Helena B
2005-09-14, 16:47
Det låter gott. Och nyttigt är det. Även om keso light (heter den så?) är standard i byggarsammanhang och kanske liiiiiiiiite bättre :)
Jo den är 1% eller 1.5 % men jag klarar inte riktigt av den än...smaksatt är mycket mycket godare ;)
Ryska_raketen
2005-09-14, 17:05
Jo den är 1% eller 1.5 % men jag klarar inte riktigt av den än...smaksatt är mycket mycket godare ;)
testa att skiva över ett päron och dra på lite kanel, så ska du nog få i dig det :thumbup:
eller yoghurt :thumbup:
smaksätt keson själv
det har jag alltid gjort så får man som man vill precis för tillfället
Polarbröd (Existens el Extreme), skinka (3%), keso med grillad paprika smak (3%), sallad & paprika.
Det är väl inget fel på den frukosten. Men om man ska vara petig så missar du ett ypperligt tillfälle att få i dig kolhydrater så att du orkar med dagens strapatser. Polarkraft Extrem innehåller löjligt lite kolhydrater så för att få i dig en ansenlig mängd så krävs ju bröd givandes mättnad långt bortom trivselgräns.
Jag upptäckte taco-keson när jag var i affären senast. Vet inte om jag varit blind förut eller om det är relativt ny. God var den iaf.
kan tänka mig det....Den är ny...Har dock inte testat den!
MyungChul
2005-09-24, 23:23
Keso, lite blåbär och vaniljsocker.. eller kesella, blåbär, vaniljsocker.. å andra sidan är det här mitt nattmål.. bara ett tips lite ot och nu förvirrar jag nog fler än mig själv
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.