Visa fullständig version : De fulaste människorna.
delta_mats
2005-09-13, 10:01
Hahaha! Jag läste detta nyss. Tänkte dela med mig av denna mycket delikata berättelse.
Var i landet finns dom FULASTE människorna?...Jag tror jag vet!
Efter att av olika anledningar rört mig kors och tvärs genom landet de senaste åren kan jag nu konstatera följande:
Det är imponerande att se hur den gamla anrika och välkända inaveln som bedrivs på västgötaslätten sedan flera hundra år sätter sin prägel på invånarnas utseende. Vart du än befinner dig i Skaraborgs län möter du människor med ett mycket fascinerande yttre, och vad som dessutom är skrämmande att behöva konstatera är att de alla liknar varandra. Dom framstår helt enkelt som en enda stor missbildad familj.
Den största staden i Skaraborgs län heter Skövde (uttalas Schööövde), och denna stad har jag haft det tveksamma nöjet att befinna mig i till och från den senaste tiden. Varje dag på stadens gator har blivit till ett äventyr för mig...det har nästan känts som jag varit på safari och tittat på märkliga (och kanske farliga) djur. Jag har kommit på mig själv med att ibland bara stå rätt upp och ner på samma plats och tokstirra på den bisarra omgivningen.
Jag hade gärna viljat uttrycka för någon som aldrig varit i Skövdetrakterna vad dom har att förvänta sig av populationens "yttre egenskaper"...men jag känner nästan att ord inte räcker till. Man måste uppleva det på plats, helt enkelt.
Men låt mig förmedla ett någorlunda övergripande intryck: Människorna, eller vad man skall kalla dom, utstrålar grava begåvningshandikapp genom sin blotta närvaro, och denna utstrålning förstärks ytterligare när dom öppnar munnen för att försöka säga något.
Skövde är kort o gott ett jävla intressant ställe, tack vare sin population. Man känner sig som den sista människan i världen när man är där.
Vart i Sverige har ni stött på dom fulaste människorna?
Skulle vara kul att höra om någon kan tipsa om ett geografiskt område som överträffar inavelbältet kring Skaraborgs län.
:laugh: :laugh: :laugh:
Kiruna borde historiskt vara jävligt svårtillgängligt rent geografiskt.
Det förekom säkerligen en massa inavel och tidelag där innan orten fick ordentligt färdmedel.
Fast må hände inte inaveln satte sina spår på det yttre ?
Det förekom säkerligen en massa inavel och tidelag där innan orten fick ordentligt färdmedel.
Ha ha! Gör tidelag att folket blir fulare?
H.Emanuel
2005-09-13, 10:21
hahaha
:D
Dissector
2005-09-13, 10:22
Så får man fakktiskt inte säjja!
Knappast men tidelag fanns inte med i meningen "satt sina spår heller".
Dock möjligt med alla parasiter som skulle kunna överföras ifrån djur / människa / foster ..
*slap*
Knappast men tidelag fanns inte med i meningen "satt sina spår heller".
Dock möjligt med alla parasiter som skulle kunna överföras ifrån djur / människa / foster ..
*slap*
Blandning mellan gris, björn och människa?
Oj... och jag som har en far från skövde och en mor från kiruna. Jag måste vara helt fucked up då :)
Blandning mellan gris, björn och människa?
Observera att det är ett skämt, jag vill inte dö.
Observera att det är ett skämt, jag vill inte dö.
Jag undrar mer varför du har bilder på herkulez på datorn...
Det är bara att hämta från Herkulezmappen, jag sparar alla kolozzeumprofiler i speciella mappar. Du har en också!
Seriöst; Jag sökte på Herk i bildforumet..
Seriöst; Jag sökte på Herk i bildforumet..
Seriöst; jag tror mer på första förklaringen.
Janke , varför har du gäggiga män ståendes på alla 4 på din avatar ?
De hade ingen annanstans att stå :|
De hade ingen annanstans att stå :|
oki duger för mig ;)
Tack Piranha! Yiihaaaaaaaaaaa!!! Jag är backad av en 120 kilos livsfarlig byggare som dessutom har hackerskillzz, I'M IMMORTAL I CAN DO ANYTHING, INTE ENS ALLAN KAN RÖRA MIG NU AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
Ronna och Hövsjö borde ligga rätt bra till. Genomsnitts kranen i dessa områden är väl ca 20mm längre än medelsvennson.
Vilken tur att man är inflyttad skövde-bo. Hoppas det inte smittar bara..
Tack Piranha! Yiihaaaaaaaaaaa!!! Jag är backad av en 120 kilos livsfarlig byggare som dessutom har hackerskillzz, I'M IMMORTAL I CAN DO ANYTHING, INTE ENS ALLAN KAN RÖRA MIG NU AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
Här ovan ilustreras effekterna av kusingifte, tack för din insats Grisen! :thumbup:
Notera även min avatar, norrländsk avel när den är som vackrast
Här ovan ilustreras effekterna av kusingifte, tack för din insats Grisen! :thumbup:
Notera även min avatar, norrländsk avel när den är som vackrast
För min del har effekterna "satt sig innanför". I ditt fall (bilden) visar bokstavligen inaveln sitt fula tryna. Du är ful som stryk, jag är turligen vacker som en dag!
delta_mats
2005-09-13, 11:17
Ja du har rätt. Fast jag slipper det problemet då jag inte är Kirunabo från början.
Var i landet finns dom FULASTE människorna?...
Hmm ... på internet skulle jag gissa. ;)
HAHAHHAAHHA Fy fan vilken grym tråd!!!!! =)) Jag fullkomligen älskar när någon sågar ett helt län och kallar dom för fula och inavlade!!! Delta-Mats har inte bara tvingats inse vidden av skövde-befolkningens fulhet, han har även tvingats stanna där så länge att han byggt upp en så kraftig motvilja att han måste skriva av sig offentligt angående den inavlade jävla skövdeborna.
Påminner mig om min erfarenheter av jönköping. fy fan!
Hahaha! Jag läste detta nyss. Tänkte dela med mig av denna mycket delikata berättelse.
Var i landet finns dom FULASTE människorna?...Jag tror jag vet!
Efter att av olika anledningar rört mig kors och tvärs genom landet de senaste åren kan jag nu konstatera följande:
Det är imponerande att se hur den gamla anrika och välkända inaveln som bedrivs på västgötaslätten sedan flera hundra år sätter sin prägel på invånarnas utseende. Vart du än befinner dig i Skaraborgs län möter du människor med ett mycket fascinerande yttre, och vad som dessutom är skrämmande att behöva konstatera är att de alla liknar varandra. Dom framstår helt enkelt som en enda stor missbildad familj.
Den största staden i Skaraborgs län heter Skövde (uttalas Schööövde), och denna stad har jag haft det tveksamma nöjet att befinna mig i till och från den senaste tiden. Varje dag på stadens gator har blivit till ett äventyr för mig...det har nästan känts som jag varit på safari och tittat på märkliga (och kanske farliga) djur. Jag har kommit på mig själv med att ibland bara stå rätt upp och ner på samma plats och tokstirra på den bisarra omgivningen.
Jag hade gärna viljat uttrycka för någon som aldrig varit i Skövdetrakterna vad dom har att förvänta sig av populationens "yttre egenskaper"...men jag känner nästan att ord inte räcker till. Man måste uppleva det på plats, helt enkelt.
Men låt mig förmedla ett någorlunda övergripande intryck: Människorna, eller vad man skall kalla dom, utstrålar grava begåvningshandikapp genom sin blotta närvaro, och denna utstrålning förstärks ytterligare när dom öppnar munnen för att försöka säga något.
Skövde är kort o gott ett jävla intressant ställe, tack vare sin population. Man känner sig som den sista människan i världen när man är där.
Vart i Sverige har ni stött på dom fulaste människorna?
Skulle vara kul att höra om någon kan tipsa om ett geografiskt område som överträffar inavelbältet kring Skaraborgs län.
:laugh: :laugh: :laugh:
:laugh: Får man fråga vad du gör i Skövde? Syftar du på skövdes storstadskomplex som gör att alla tjejer (och vissa killar för den delen) ser likadana ut? Eller tycker du bara att vi ser allmänt inavlade ut? :em: Eller vi och vi, jag är som tur är inte heller född här.
Herkulez
2005-09-13, 14:46
grisen finds me sexyyyyy :naughty:
Herkulez
2005-09-13, 14:49
vittangi är annars en höjdare med fulast och gänget, för att inte tala om greven.
vittangi är annars en höjdare med fulast och gänget, för att inte tala om greven.
Jwrrd slår er alla med sin 80 tals halvaffro nigga wannabefrilla
Jwrrd slår er alla med sin 80 tals halvaffro nigga wannabefrilla
Jag är man nog att ha håret kvar på huvudet.. för du har väl fortfarande hårväxt?
Vuollerim då?
Herkulez
2005-09-13, 15:24
Vuollerim då?
har ingen erfarenhet med vuollerim tyvärr min käre fransos
har ingen erfarenhet med vuollerim tyvärr min käre fransos
Synd där Leifi :)
http://www.gym1uno.com/veckans_gastartist_bjorn.htm
Hur fan känner du till gym1uno? Jag tränade på det gymmet i enköping i 7 år nånting. Jag känner björn mycket väl :)
MasterChief
2005-09-13, 15:38
De fulaste människorna är väl de som drägglar på Sture i rosa skjortor och slickat hår en lördagnatt?
:De fulaste människorna är väl de som drägglar på Sture i rosa skjortor och slickat hår en lördagnatt?
:laugh: :thumbup:
http://bearny.no-ip.org/Bamsen.jpg
delta_mats
2005-09-13, 16:42
Ska påpeka att jag inte själv skrivit berättelsen utan endast hittat den på nätet. Men den var så rolig att jag var tvungen att dela med mig.
H.Emanuel
2005-09-14, 07:07
Jag var i Karesuando en gång. Det var riktigt kusliga människor som bodde där. Jag var där med en kompis som har släktingar där, tursamt nog. Annars hade man nog legat nedgrävd i nån gödselstack. Man tror att man är ensam , men skog och mark är fyllda av stirrande ögon.
Va fan Björn den gamla Grillby rugby fjollan :)
Vi gick i samma klass på gymnasiet
Va fan Björn den gamla Grillby rugby fjollan :)
Vi gick i samma klass på gymnasiet
Haha wtf, känner alla Björn? :)
Haha wtf, känner alla Björn? :)
Björn var stor redan då, till skillnad ifrån mig :)
Björn var stor redan då, till skillnad ifrån mig :)
Björn har varit sjukt grov i perioder. En stark, hårt tränande och trevlig jävel!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.