Visa fullständig version : Hur många "väktarjävlar" finns det här?
Hur många jobbar som väktare här på koll?
Jobbar själv som Skyddsvakt och även rondväktare åt Securitas. jobbat i 7 mån.
Kanske inte världens roligaste jobb, men men.
Jobbar mycket natt så då kan man ju träna på dagarna. Perfekt jao!
Ni som inte är väktarjävlar....Vad jobbar ni som???? :booty:
grisbil3n
2005-09-13, 02:12
Jag vill bli väktare eller eventuellt OV, känns som om det är det enda yrket som jag skulle kunna trivas med på allvar. Hoppas på att inträda i branschen nån gång efter jul om inte tidigare. Just nu gör jag inte ett piss, eventuellt lite vikariat på g inom vården. Trivs du annars då?
jo för fan.... men det kan bli lite långtråkigt ibland....speciellt om man kör stationär.
hyffsat bra lön och bra arbetstider som passar mig. Jag e nöjd. kör för det mesta bara 12 h pass. På så sätt jobbar jag bara 14 dagar i månaden. skööönt
jo för fan.... men det kan bli lite långtråkigt ibland....speciellt om man kör stationär.
hyffsat bra lön och bra arbetstider som passar mig. Jag e nöjd. kör för det mesta bara 12 h pass. På så sätt jobbar jag bara 14 dagar i månaden. skööönt
vad ligger en "hyfsat bra lön" på då?
Har funderat på att bli väktarslusk, eller "dörrvakt" men jag kan inte bestämma mig, mycket jag vill göra :)
grisbil3n
2005-09-13, 08:09
vad ligger en "hyfsat bra lön" på då?
15-16 k och uppåt mig veterligen.
I övrigt så har jag en fråga angående arbetstider, vet att det vanligaste är 5-2 schema men kan man dra säg tre skift på raken en helg för att sedan ta det lugnt resten av veckan? Skulle vara smidigast enligt mig, visst går man 4 timmar back men det kan ju kompenseras av OB för helgjobb om man tänker så.
15-16 k och uppåt mig veterligen.
låter som en riktigt usel lön enligt mig med tanke på obekväma arbetstider och grejer.
plötsligt verkar min plan att byta bransch inte lika intressant då jag för tillfället sitter inne med 10k mer i månaden.