Visa fullständig version : Saker vi alltid undrat över..
Varför går folk i gatorna istället för på trotoarerna?
Varför frågar folk alltid så dumma frågor?
därför att vi har möjligheten
finns inga dummar frågor trodde jag.bara dumma svar.men här kom en dum fråga ;)
Om ett par jens(alla par) har blivit förstora kan jag då tvätta dom på 60grader och krympa dom lite lagomt eller?
Om ett par jens(alla par) har blivit förstora kan jag då tvätta dom på 60grader och krympa dom lite lagomt eller?
du tycker inte d e synd om jens då? :nono:
Pellefant
2005-10-02, 01:55
varför har oväder alltid kvinnonamn?
Det är för att de är vilda och våta när de kommer och när de försvinner tar de med sig huset och bilen. (orkaner)
du tycker inte d e synd om jens då? :nono:
jag är starkare. Jens gick inte krympa.
Så nu undrar jag över jeAns?
Det är för att de är vilda och våta när de kommer och när de försvinner tar de med sig huset och bilen. (orkaner)
OLD!
bosse_brutal
2005-10-03, 08:20
om man skulle tappa ur blod ur en person lika fort som det bildades hur mycket skulle man få på ett dygn?
??
??
Inte SÅ mycket, tror jag, då skulle ju blodtransfusioner inte behövas.
Hur många trådar kan man bevaka under "subscribed threads"?
Löjtnant Blank
2005-10-04, 00:26
Hur många trådar kan man bevaka under "subscribed threads"?
Oändligt många.
Löjtnant Blank
2005-10-04, 00:28
Varför känns trä varmare än sten i ett rum med konstant temperatur?
Stenen leder undan värmen från handen bättre.
bosse_brutal
2005-10-06, 10:07
varför står det inte www framför alla internetsidor? www betyder ju world wide web (=internet?) men t.ex 740 klubbens forum heter http://forum.740klubben.se varför är det inget www framför?
Har du inte tvättat byxorna i 60 grader tidigare så kan det ge en positiv effekt, annars finns ju 90 grader.
Krokodil
2005-10-06, 18:12
Vem sköt JR?
Det kan bli lyckat om du som sagt inte tvättat jeansen i 60 grader tidigare, men jeans brukar tendera att gå ut sig igen efter ett par dagar. Tänk på att de krymper på längden också.
Edit. Dieten går bra!
Helena B
2005-10-06, 18:56
varför står det inte www framför alla internetsidor? www betyder ju world wide web (=internet?) men t.ex 740 klubbens forum heter http://forum.740klubben.se varför är det inget www framför?
www (World Wide Web) är inte lika med internet, det är bara ett grafiskt användargränssnitt för att kunna komma in på Internet.
Är det bara jag som ställer sådana där filosifiska frågor, ja menar. Hur kommer det säg att om man är lite skevt pissnödig, inget överdrivet. Ja ah... hur fan kommer det säg då att man blir så extremt pissnödig så fort man går in i ett badrum? Så fort jag ser den där jävla toaletten så går min blåsa berserk! Jag skojar inte, det är inget daltande här utan hela jävla röret håller ju på att spricka.
Och varför kan inte jag pissa med stånd? Vafan är det för jävla bestraffning, vissa kan göra det men inte jag? Och varför i helvete slutar bilden och ljudet att fungera i några sek minst en gång per dag på den där helvetes kanal 5?
Man kan ju också undra hur det kommer säg att folk alltid ska springa framför en när man åker kollektivt i stan(stockholm). Vafan har dem bråttom till? Tåget/bussen åker väl ändå inte iväg snabbare för det? Jävla missfoster säger jag bara!
Och varför kan inte jag pissa med stånd? Vafan är det för jävla bestraffning, vissa kan göra det men inte jag?
Även om man kan det så är det väl inte rekomenderat att göra det. Såvida man inte står utomhus och inte har keps med för stor skärm på sig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.