Visa fullständig version : body combat
Hej
Jag undrar hur mkt ett bodycombat respektive bodypump pass förbränner ungefär? bara kul att veta
MyungChul
2005-09-11, 12:53
beror väl på hur långt det är, vad du väger, ålder, längd och hur mycket du orkar
ungefär
Snorkfröken
2005-09-11, 14:55
Min pulsklocka brukar visa en förbrukning på mellan 350 och 450 kcal efter ett combatpass. Tjej, 160 cm, ca. 54 kg. Är du större än det lär ju förbrukningen vara ännu större - förutsatt att du kör på lika hårt som jag gör :cool:
Min pulsklocka brukar visa en förbrukning på mellan 350 och 450 kcal efter ett combatpass. Tjej, 160 cm, ca. 54 kg. Är du större än det lär ju förbrukningen vara ännu större - förutsatt att du kör på lika hårt som jag gör :cool:
Hur långt är ett pass då?
1 timma
http://www.lesmills.com/site/programs/bodycombat-group-fitness-program.aspx
Hur långt är ett pass då?
userfriendly
2005-09-12, 19:44
body combat e inte så skonsamt eftersom du inte slår på något... alltså bara slår rakt ut i luften...
*off topic*
Snorkfröken
2005-09-12, 20:18
body combat e inte så skonsamt eftersom du inte slår på något... alltså bara slår rakt ut i luften...
*off topic*
Mmm, om man viftar och har sig hur som helst i alla fall. Men då man lär sig tekniken, och ser till att aldrig släppa varken armbågar eller knän i lås, dvs. alltid hålla armar och ben lätt böjda, är det inte så farligt.
blekfet2
2005-09-12, 20:22
men skippa sån där skit å börja med riktigt boxning istället...då SKA man slå på något, samt att det gör ont...underbart ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.