Visa fullständig version : Storlek på träningshandskar?
Tänkte beställa ett par träningshandskar på Internet, men hur vet man vilken storlek man ska ha om man inte kan prova dem innan?
Kolla i nån affär eller testa nån annans lr nått med samma märke.
Har du små händer tar du small.
Har du stora händer tar du large.
Har du däremellan tar du medium.
Har du små händer tar du small.
Har du stora händer tar du large.
Har du däremellan tar du medium.
fan va du e smart
Fettecke
2005-09-11, 12:37
jag har medelstora händer, och har large på mina handskar, har stl: 10 vanligtvis... stora enligt mig är 12+
frågan är varför du köper det på internet, det är väll värt att köpa nått på internet om de kosta över 800:-, annars blir de ju samma summa med frakt och skit ? (om du inte beställler nått annat tillsammans)
jag skulle aldrig beställa kläder på internet, bara "one-size-fits-all" grejjer.
Ok, det finns inget mått man kan gå efter då, att om handen/fingrarna har ett visst mått så ska man en viss storlek på handskarna...
Tror jag kör på Medium iaf, har varken jättestora eller jättesmå händer *flex*
Vad ska du med handskar till? *screwy*
Vad ska du med handskar till? *screwy*
Om man inte behöver handskar när man tränar, så tränar man inte tillräckligt hårt eller mycket! :thefinger ;)
Fatalist
2005-09-11, 13:16
PM'a Arne nån? :D
PM'a Arne nån? :D
Han säljer skitbra handskar har jag hört!
Om man inte behöver handskar när man tränar, så tränar man inte tillräckligt hårt eller mycket! :thefinger ;)
hahah det va det bärts jag hör idag
hahah det va det bärts jag hör idagHar ni någon speciell förgrening av det svenska språket i Linköping?
Har ni någon speciell förgrening av det svenska språket i Linköping?
Hehe :laugh:
Men som sagt var, vad ska man ha handskar till när man kan odla valkar som man kan sitta å riva sönder när man har tråkit på skolan?!
Hade inte jag haft mina valkar å riva sönder vet jag inte om jag hade klarat mig i min vilsna vardag.
Måste faktiskt instämma... vad skall man med handskar till när det finns magnesium. :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.