Logga in

Visa fullständig version : Inte kul

H.Emanuel
2005-09-11, 08:12
Inte kul att vakna bakis och upptäcka att man skickat sms till personer man definitivt inte borde kontakta. Inte heller kul att aptiten är nedsatt eller att det ligger jordnötter utspridda över golvet. Ångest är bara förnamnet.

King Grub
2005-09-11, 08:25
Tråkigt att inte ha någon annan att skylla på heller. :D

H.Emanuel
2005-09-11, 08:28
Tråkigt att inte ha någon annan att skylla på heller. :D
Jo, det är samhällets fel

Pdaddy
2005-09-11, 08:28
ajajaj ... Va va de för SMS ? *popcorn*

H.Emanuel
2005-09-11, 08:30
ajajaj ... Va va de för SMS ? *popcorn*
Till kvinns. Och de borde absolut absolut absolut absolut absolut inte sms:as. Om jag säger så

Spannmål
2005-09-11, 08:35
Mobiler med alkolås hade nog kunnat hjälpa mången berusad ungdom =)

sunkan
ja du har ingen/inget annat än dig sjäkv att skylla på

Pdaddy
oj, inte bra alls.. skicka ett SMS å förklara att de skall radera alt de läst från dig :naughty:

M

H.Emanuel
2005-09-11, 08:45
Ja, det kanske man skulle ta och göra...Men får för mig att det trots allt är bättre att sms:a än att ringa och fyllsluddra. Igår var en tragisk dag. Jag var välklädd som aldrig. Jag satt vid en bardisk och flirtade med tjejen som jobbade. Jag bevittnade hur en berusad man, förövrigt min granne, ombads att lämna lokalen. Det var ett flashigt ställe, det blixtrade i neonsken överallt och folk var på bra humör.Sen drog jag vidare till en sunkig pizzeria. Konstigt nog så trivdes jag bättre där. Minns att jag åt en pizza och pratade om döden med en tandlös kärring som hade fött nio barn och blivit av med ett gäng kakaduor i en lägenhetsbrand. Rätt vad det var var jag hemma och kollade på teve.

s_himself
2005-09-11, 08:52
äh, fan jag hinka hyffsat igår, känner mig jäkligt fräsch nu faktiskt. sitter jag ner på känner jag mig onykter, men går jag omkring lite så känner jag mig bra. hm, brukar det inte va tvärtom? :)

kanske bra att det är så, ska ju flytta åt en kompis snart och sedan iväg och jobba hehe.. ångest brukar jag få hur eller hur. den kommer som ett brev på posten, fast lite senare.. typ 14.00 :D

Allan
2005-09-11, 08:54
Ja, det kanske man skulle ta och göra...Men får för mig att det trots allt är bättre att sms:a än att ringa och fyllsluddra. Igår var en tragisk dag. Jag var välklädd som aldrig. Jag satt vid en bardisk och flirtade med tjejen som jobbade. Jag bevittnade hur en berusad man, förövrigt min granne, ombads att lämna lokalen. Det var ett flashigt ställe, det blixtrade i neonsken överallt och folk var på bra humör.Sen drog jag vidare till en sunkig pizzeria. Konstigt nog så trivdes jag bättre där. Minns att jag åt en pizza och pratade om döden med en tandlös kärring som hade fött nio barn och blivit av med ett gäng kakaduor i en lägenhetsbrand. Rätt vad det var var jag hemma och kollade på teve.

Bara att skicka till Håkan Hellström....

allan

H.Emanuel
2005-09-11, 08:56

allan
Håkan Hellström vet ingenting om någonting. Han är för snygg.

mystic[-_-]
2005-09-11, 08:57

allan

Han kan nog göra iaf tre album på bara det där *spy*

Allan
2005-09-11, 09:13
Håkan Hellström vet ingenting om någonting. Han är för snygg.

Fasen, du har verkligen ångest!

allan

Arne Persson
2005-09-11, 09:24
Ha ha ha! Inte lätt att vara full och panikkåt! :laugh:

H.Emanuel
2005-09-11, 09:35
Upptäckte just att jag hyrt "Pusher 2" igår. Filmen sitter i videon. Shit. Alltså var jag därinne i butiken igår....

MilkmaN
2005-09-11, 10:42
Upptäckte just att jag hyrt "Pusher 2" igår. Filmen sitter i videon. Shit. Alltså var jag därinne i butiken igår....

Måste älska sånt här. NY TRÅD :D