Visa fullständig version : Norrlands kolloträff
Jag satt och festade med en kollo medlem idag som är god vän till mig och vi kom fram till att vi vill ha kollo träff de la norrland , nordland å bröderna saarelas ja alla norrlänningar från kollo va säger ni? vore skojj som fan :thumbup:
Vart ska den vara då ?
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=49603&highlight=ljuva+j%E4mtl%E4nningar
ja de vore kul, synd att man inte fyllt 18 än så man kommer inte in nånstans
Herkulez
2005-09-11, 09:04
vi kan köra en utflyttningsfest hos mig om 6v, va ska dom göra sen, vräka mig eller haha
vi kan köra en utflyttningsfest hos mig om 6v, va ska dom göra sen, vräka mig eller haha
Då kan vi köra utflyttningsfest ena dan, och dagen efter kör fest igen, men inflyttningsfest den här gången! :hbang:
Utflyttningsfesten låter bra :) under 6 veckor hinner folk läsa här också och bestämma sig om dom vill haka på :thumbup:
Herkulez
2005-09-11, 12:20
haha skojja ba, inte fan vill jag ha er drägg hos mig då :D
jaja vi får fixa nånting annat då *grr*
hehe jag hänger på, har precis blivit norrlänning :D
Jag vill,jag vill!! :D Ta den inte såå förbaskat långt norrut då..blir så långt att åka! *slap* Sundsvall är ett bra ställe :D *popcorn*
Jag vill,jag vill!! :D Ta den inte såå förbaskat långt norrut då..blir så långt att åka! *slap* Sundsvall är ett bra ställe :D *popcorn*
Sorry, men Sundsvall räknas inte ens som norrut ju.
Dumleman
2005-09-11, 13:54
Sorry, men Sundsvall räknas inte ens som norrut ju.
Allt norr om Rinkeby är ju norrland enligt väderpresentatörerna på tv :).
det verkar ju kunna bli nånting trots allt även om det är lite oseriöst från vissa håll.
J.Saarela
2005-09-11, 14:02
Finns det knark på festen?
Ja, finskt dödsknark.
J.Saarela
2005-09-11, 14:09
Ja, finskt dödsknark.
Oki jag tar med min knarkspanshund och kommer.
Oki jag tar med min knarkspanshund och kommer.
Va skaru ha den hunden till? Jag tar med grillkött så den behövs nog inte...
J.Saarela
2005-09-11, 14:13
Va skaru ha den hunden till? Jag tar med grillkött så den behövs nog inte...
Dig ska jag skada först på träffen.
jah då har ena saarelas skrivit på för fest iaf, mer folk!!!
J.Saarela
2005-09-11, 14:15
jah då har ena saarelas skrivit på för fest iaf, mer folk!!!
Mest för att slobban ska få sitt straff.
Hur kommer detta straff att se ut mer exakt? Kommer det bestå av smisk, eller kommer jag att få stifta närmare bekantskap med knarkhunden?
Herkulez
2005-09-11, 14:45
Hur kommer detta straff att se ut mer exakt? Kommer det bestå av smisk, eller kommer jag att få stifta närmare bekantskap med knarkhunden?
sa ju att jag skulle sjunga baladalidida shalalala för dig
nu är det bara att hitta en lämplig plats att festa på, jag förstår om herk inte vill ha massa strangers hemma i vardagsrummet så vi får tänka ut nått bra ställe att vara på :)
sa ju att jag skulle sjunga baladalidida shalalala för dig
Kan du inte breaka lite med som han på idol gjorde? Då kommer jag eventuellt att dö...
Kan du inte breaka lite med som han på idol gjorde? Då kommer jag eventuellt att dö...
:D och rapa och kippa efter luft.
nu är det bara att hitta en lämplig plats att festa på, jag förstår om herk inte vill ha massa strangers hemma i vardagsrummet så vi får tänka ut nått bra ställe att vara på :)
Vilken stad hade du tänkt?
Slartibartfast
2005-09-11, 14:56
Ha den i Umeå. Då kan jag också komma.
tja spelar ingen större roll bara det är i norrbotten, skulle iof kunna sträcka mig till umeå också men det beror på vart flesta vill vara :) slarti du tänkte ta båten över från vasa om det blir i ume va? ;)
Norrbotten vore ju skönt, då får alla se Herkulez sjunga den där cplåten och breaka loss på bodensia i boden eller nått.
Slartibartfast
2005-09-11, 15:15
slarti du tänkte ta båten över från vasa om det blir i ume va? ;)
Ja, eller så tar jag surfbrädan. Beroende på vart det blåser. Måste jag kryssa hela vägen får det vara.
helst runt lule, boden vore bäst för mig med
Ja, eller så tar jag surfbrädan. Beroende på vart det blåser. Måste jag kryssa hela vägen får det vara.
:D jag vet var du menar fick kryssa till vaasa en gång gör aldrig om det.
Herkulez
2005-09-11, 15:45
helst runt lule, boden vore bäst för mig med
bor du i boden?
HookersUnited
2005-09-11, 18:24
hehe jag hänger på, har precis blivit norrlänning :D
Det är inget man blir, det är något man är :thefinger
jag röstar helt klart för BODEN. Eller Överkalix. ;)
Spelas det Balla Da Li på festen?
Jag röstar på övre soppero eller karesuando.
bor du i boden?
Bor i Kalix,
soppero lol det kan du nog glömma tyvär *cry* :)
The Draf
2005-09-11, 22:51
ume, skellefteå, pite ffs
jag är nog för ltien för denna träff *cry*
blekfet2
2005-09-11, 23:25
vi kan sniffa gammal blöja... :D
Vafan om ni nu var två stycken tillsammans o drack bärs så har ni ju i princip fan redan haft en koloträff i norrland!
Jag röstar på övre soppero eller karesuando.
Aa, jag med.
Eller varför inte Sveriges byggarmecka, Luleå.
Vafan om ni nu var två stycken tillsammans o drack bärs så har ni ju i princip fan redan haft en koloträff i norrland!
vi vill slå skånes fest med Leon, Jet, Arne och Jense, bara man ger det lite tid :D
Eller varför inte Sveriges byggarmecka, Luleå.
vi kan alla ta en fika på inpuls
J.Saarela
2005-09-12, 16:52
vi kan alla ta en fika på inpuls
Fika är gay.
Fika är gay.
Beror ju på om man sitter i en soffa med några franska utbytesstudenter å dricker latte eller om man sitter på en sunkig träningsbänk och dricker vassle i goda byggares lag....
Fika är relativt.
J.Saarela
2005-09-12, 20:09
Beror ju på om man sitter i en soffa med några franska utbytesstudenter å dricker latte eller om man sitter på en sunkig träningsbänk och dricker vassle i goda byggares lag....
Fika är relativt.
Va coolt inte visste jag du kom från Frankrike:)
Va coolt inte visste jag du kom från Frankrike:)
Jag växte upp på den franska riviäran, sålde min kropp till Bono på en bar i St Tropez när jag var 15, tillslut kom jag till Bordway, och nu sitter jag är i luleå... Sad but true.
Fika är gay.
gay är skönt. bara å slappna av i fisringen.
Jag växte upp på den franska riviäran, sålde min kropp till Bono på en bar i St Tropez när jag var 15, tillslut kom jag till Bordway, och nu sitter jag är i luleå... Sad but true.
Vad är bordway? :)
Tror inte det spelar nån störe roll i vilken kommun vi festar Lule, Boden, Pite bara det finns ett bra ställe att vara på.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.