Visa fullständig version : Kommer vi att se tidernas brutalaste filmbiffning?
Slartibartfast
2005-09-10, 09:20
Saxat från filmtipset.se
" Det har spekulerats och spridits många rykten angående vilka Topher Grace och Thomas Haden Church ska gestalta i Spider-Man 3. Alldeles nyligen så kom majoriteten fram till att en av dem, eller båda, kommer att spela Kameleonten (Chameleon). Men det stämmer inte säger säger Freeze Dried Movies, som har gått till botten med vilka skurkar som kommer synas till i filmen.
Enligt sajten så ska Grace spela Venom, och Haden Church kommer spela Sandman.
Inte nog med det, en tredje skurk kommer att synas till också. James Franco, som har varit med i de två tidigare filmerna, transformeras till Hobgoblin (inte Green Goblin II, som i serietidningen) någon gång i nästa film. Det har tidigare rapporterats om att Black Cat också kommer vara med i filmen."
För er otrogna som inte vet vem Venom är så är det den denhär killen...
http://www.e-yamashiroya.com/f/5f/venom/venom_1_260.jpg
...och Grace är alltså denhär killen.
http://www.thecinemasource.com/moviesdb/images/topher1-300.jpg
I serien är Venoms alter ego Eddie Brock som är bodybuilder. Topher måste alltså lägga på sig i runda tal 30 kilo rena muskler för att vara trovärdig. Undrar om han fixar det. :D
Åsikter? Grub?
Ryska_raketen
2005-09-10, 09:22
Eric forman = biff ? HAHAHAHAHAHAH :D
Blir ju en muscle-suit som gäller för honom iaf.
Ojoj va het han skulle bli med lite muskler :naughty:
Venom! :)
Vill se en film med Venom mot Carnegie (stavas?)!!!
Slartibartfast
2005-09-10, 09:32
Saxat från superherohype.com:
"According to Moviehole, Topher Grace talked to The Sunday Herald Sun about playing a role in the anticipated Spider-Man 3:
According to Grace, the film will be released - this is a joke, you see - "in about 2020".
In prep for the role, the young actor has to "lift weights and I hate it", he says. "I'm in New York seeing friends and I have to go off and lift weights for two hours. I'm not exactly in great shape. Your body hurts every day, but that pain is good, I suppose".
Grace says his commitments to "Spider-Man 3" will take up about twelve months. When it's done, he'd love to come and promote it Down Under. It's his "No.1 destination spot", he says."
http://www.alaph.com/spiderman/pictures/enemies/venom/venom07.jpg
Height: 6' 3"
Weight: 260 lbs.
Eyes: Blue
Hair: Reddish Blond
Other features: As Venom, Brock has elongated jaw, teeth, and tongue which are really constructs of the alien costume
*rolleyes*
Runda Grodan
2005-09-10, 09:42
Men vad tusan! Varför gör de såhär? :confused:
Topher Grace är för mesig för att spela Venom. *grr*
Metal_boy_
2005-09-10, 09:43
Blir ju en muscle-suit som gäller för honom iaf.
O sen en kille mager som en fågelunge runt halsen som tittar upp? :laugh: :laugh:
Venom är nog den coolaste karaktären enligt mig. Det är bara att vänta och se hur bra man lyckas med honom.
Slartibartfast
2005-09-10, 09:47
Jag tycker i alla fall det ska bli skitkul att kolla när de första bilderna på en uppumpad Topher Grace dyker upp på nätet. Börjar han se någorlunda ut så är det ju en stor framgång. Nu är han ju en katastrof. Nog den klart brutalaste förvandlingen de tagit sig an hittills.
Om de inte har fått för sig att våldta karaktären och alla serieälskare i röven som de gjorde med Green Goblin i ettan, och göra han helt annorlunda än i serien.
Arne Persson
2005-09-10, 09:50
Other features: As Venom, Brock has elongated jaw, teeth, and tongue which are really constructs of the alien costume
*rolleyes*
Hmmmm! Kan förnimma en GHmage..... :)
Herkulez
2005-09-10, 09:51
*rolleyes*
http://www.thecinemasource.com/moviesdb/images/topher1-300.jpg
Height: 6´3´
weight: like a 14 year old girl
Eyes: Four-eyes
Hair: a case for fab5
other features: as himself, Topher Grace can do a pefect imitation of one of the nerds from the movie "revenge of the nerds". superhero mantra "Yes! i am a nerd.
<http://www.zionmag.org/img/clanky/rollinsdva00.jpg
Henry Rollins där har vi rätt man för jobbet.. mer på vågen så
<http://www.popmatters.com/music/interviews/images/rollins-henry.jpg
Henry Rollins där har vi rätt man för jobbet.. lite mer på vågen så
Haaaaaaaaa ha ha yeah right ..
Slartibartfast
2005-09-10, 09:54
Rollins hade varit perfekt!
Tycker ändå det är skitkul att se vad de kan göra med Grace. Killen är ju klart undernärd så han borde ju suga åt sig näring som en svamp. kanske inte de allra bästa byggargenerna, men Hollywoodtränarna kan göra underverk på kort tid.
Haaaaaaaaa ha ha yeah right ..
hehe, va fan han har ju attityden :)
Han har varit klart grövre förr.
hehe, va fan han har ju attityden :)
Han har varit klart grövre förr.
Levrone hadde vart perfekt , innan han fick fick anorexia.
:D
Slartibartfast
2005-09-10, 09:58
The Rock hade varit en bra Venom.
http://ffmedia.ign.com/filmforce/image/walkingtall_therock_football-000.jpg
mystic[-_-]
2005-09-10, 10:19
Will Harris skulle passa bra och han har ju redan varit med i en film iaf
http://www.graphicmuscle.com/photos/la04/72-IMG_8407.jpg
Detta ska onekligen bli intresant!
Metal_boy_
2005-09-10, 10:43
Det ska passa rollfiguren att spela också!
Älska Venom! Gör de honom dålig så blir jag fett med lack jao.
Herk : :laugh:
Fn nu längtar jag ännu mer till 3:an
Slartibartfast
2005-09-10, 10:51
']Will Harris
Shit va kassa vader!
Slartibartfast
2005-09-10, 10:54
Jag tror hur som helst inte Grace överträffar Ryan Reynolds uppbiffning på sex månader. Och nog fan vill man ju att Venom är biffigare än Reynolds!
Piranha skulle vara en hyffsad Venom. Bra storlek.
H.Emanuel
2005-09-10, 11:10
Kane Hodder, i mitten, som spelat Jason Voorheese i flertalet fredagen den 13:e - filmer, skulle passa fint
Kane Hodder, i mitten, som spelat Jason Voorheese i flertalet fredagen den 13:e - filmer, skulle passa fint
Var den bilden alltså på Freddy, Jason och... Candyman(!?)
H.Emanuel
2005-09-10, 11:17
Var den bilden alltså på Freddy, Jason och... Candyman(!?)
Ja
Englund är lite till åren kommen :)
H.Emanuel
2005-09-10, 11:36
Inga bra bilder kanske, men Hodder är ganska så grov
Förstår inte hur de ska få in venom i trean? Jag menar möjligen del fyra... eller tänker de hoppa över handlingen i secret wars där spiddy träffar symbioten?
Nej jag gissar på blackcat/vultron/sandman/lilla harry osborne som gg2.
Will harris och quincy taylor såg bitiga ut i be cool...men skulle nog helst se mig själv spela carnage med herkis som venom.
Ja
Fan vad grymt. Candyman var det länge sen jag såg.
Bra bild med Freddy , Jason o Candyman på samma! Fattas bara Michael Myers!
Sen till tråden vill jag tillägga, att Topher Grace som Venom är ju det tokigaste de kan hitta på, iofs blev jag lite förundrad när jag först fick höra att Tobey skulle spela Spiderman, men det blev ju perfekt.
I Tophers fall blir det väl muskeldräkt eller CGI.
Men om jag minns rätt hade väl Venoms vanliga identitet Eddie Brock blont snaggat hår och såg ut som en bodybuilder.
Hur man kan få tanken att gå mot Topher Grace förstår jag ej, såvida de inte har bestämt sig för "Nu skall vi överträffa ALLA med datoranimeringseffekter och förvandla en sparris till venom".
Church som Sandman blir nog bra, han gick ju från 77 till 85 kg sa han när han va på Jay Leno show så han passar nog bra när han är redo. Utseendemässigt fungerar det.
Men TOPHER! LOLZ
Ja, detta ska bli riktigt intressant att se.
Förresten, Eddie Brock var väl inte bodybuilder, han var väl friidrottare? Har för mig att det berättas att han slängde sina friidrottspokaler i vrede när han och hans far bröt kontakten.
Ja, detta ska bli riktigt intressant att se.
Förresten, Eddie Brock var väl inte bodybuilder, han var väl friidrottare? Har för mig att det berättas att han slängde sina friidrottspokaler i vrede när han och hans far bröt kontakten.
Ah det kanske e sant, men han såg ut som en bodybuilder typ Gunther.
Han hade lite grovare hals o haka än Topher om man säger så.
Lägger upp en nytagen bild på Tophers fysik så ni kan jämföra själva
http://community-2.webtv.net/humantorch4/BROWNPAGE/scrapbookFiles/importD42.jpg
Tja, han ser ut att kunna passa i rollen..
Fultjack
2005-09-10, 22:54
kevin levrone anyone? :hbang:
kevin levrone anyone? :hbang:
Nä men Ruhl däremot, det skulle vara nått.
Ah det kanske e sant, men han såg ut som en bodybuilder typ Gunther.
Han hade lite grovare hals o haka än Topher om man säger så.
Ja, utseendemässig såg han definitivt mer ut som en bodybuilder än en friidrottare! Tänkte inte på skådespelarvalet där, utan på startposten i tråden, där det sägs att Eddie var bodybuilder.
Ps, var något om hur han såg ut i håret också. Har för mig att han i de nyare tidningarna (98 + :D) har längre hår som e lite mer ovårdat, istället för sin millitärfrilla. Kan ha fel.
Ja, utseendemässig såg han definitivt mer ut som en bodybuilder än en friidrottare! Tänkte inte på skådespelarvalet där, utan på startposten i tråden, där det sägs att Eddie var bodybuilder.
Ps, var något om hur han såg ut i håret också. Har för mig att han i de nyare tidningarna (98 + :D) har längre hår som e lite mer ovårdat, istället för sin millitärfrilla. Kan ha fel.
Han gick från snagg till långt hår till snagg igen.. nu är han döende (död?) i cancer och har sålt av Venom, som är ute och prowlar efter en ny host as we speak.
/Comicnörd no. 2 (There can be only one no. 1 - Grubben :D)
Han gick från snagg till långt hår till snagg igen.. nu är han döende (död?) i cancer och har sålt av Venom, som är ute och prowlar efter en ny host as we speak.
/Comicnörd no. 2 (There can be only one no. 1 - Grubben :D)
Du som är något av en expert och serie connoisseur, nog finns det väl bättre alternativ än Topher Grace?
Förstår inte hur de ska få in venom i trean? Jag menar möjligen del fyra... eller tänker de hoppa över handlingen i secret wars där spiddy träffar symbioten?
Nej jag gissar på blackcat/vultron/sandman/lilla harry osborne som gg2.
Will harris och quincy taylor såg bitiga ut i be cool...men skulle nog helst se mig själv spela carnage med herkis som venom.
Secret wars kommer aldrig bli film tror jag. Så de kommer nog introducerea venom på något annat sätt. Dessutom har ju inga andra skurkar blivit till så som i serietidningarna.
Du som är något av en expert och serie connoisseur, nog finns det väl bättre alternativ än Topher Grace?
Ja. Men som du skrev tidigare - Tobey Maguire funkade ju fenomenalt bra som Peter Parker/Spidey med snarlika förutsättningar.. lite skillnad i målfysik dock.
En tanke som dyker upp är om dom tänkt göra nån "vek, mobbad kille + symbiot = stor skurk"-pryl av det hela kanske..?
Thomas Haden Church som Flint Marko/Sandman funkar nog.. han har kapacitet att lira lite skurk, frågan är om han kommer vara skurk-skurk eller sympatisk skurk (han är ju reformed tidvis)..
http://www.marveldirectory.com/individuals/s/sandman.htm
Chameleon är en ganska trist..klassisk 60-talsskurk...
http://www.marveldirectory.com/individuals/c/chameleon.htm
Ej att förglömma är ju att Curt Connors varit med nu ett tag.. utan att Lizard dykt upp än. Den öppningen tror jag inte dom pissar bort.
Secret wars kommer aldrig bli film tror jag. Så de kommer nog introducerea venom på något annat sätt.
Secret wars I är en ganska vek och seg historia.. så nej det känns inte så troligt.
Dessutom har ju inga andra skurkar blivit till så som i serietidningarna.
Doctor Octopus, Green Goblin var inte såååå off.. jaja.
[QUOTE=Pez]Secret wars I är en ganska vek och seg historia.. så nej det känns inte så troligt.
Men vad säger du karl!!?
Ja. Men som du skrev tidigare - Tobey Maguire funkade ju fenomenalt bra som Peter Parker/Spidey med snarlika förutsättningar.. lite skillnad i målfysik dock.
En tanke som dyker upp är om dom tänkt göra nån "vek, mobbad kille + symbiot = stor skurk"-pryl av det hela kanske..?
Thomas Haden Church som Flint Marko/Sandman funkar nog.. han har kapacitet att lira lite skurk, frågan är om han kommer vara skurk-skurk eller sympatisk skurk (han är ju reformed tidvis)..
http://www.marveldirectory.com/individuals/s/sandman.htm
Ej att förglömma är ju att Curt Connors varit med nu ett tag.. utan att Lizard dykt upp än. Den öppningen tror jag inte dom pissar bort.
Curt Connors är ju enkel att göra hursomhelst. Han kan dom slänga in hursomhelst i vilken film/vilket sammanhang som helst.
Blir ju CGI när transformationen är klar etc
Trist me mobbad typ -> symbiot -> Venom, men inte första gången de förändrar originalhistorien.
Kraven, Vulture, Electro och SCORPION vill jag se! + Mysterio
+ dom grofvaste i spiderman universe
Black Panther + White Tiger!
Där har vi bra martial artists
[QUOTE=Pez]Secret wars I är en ganska vek och seg historia.. så nej det känns inte så troligt.
Men vad säger du karl!!?
"The Beyonder"... ? Ffs.. en celestial varelse som inte bara är allsmäktig utan rätt fruity också plockar en hög med SPBs från jorden för tidernas kalas på en hopsnörd planet på andra sidan galaxen. Grundstoryn kunde kanske blivit nåt, men det var imo under en riktig svacka hos marvel så utförandet blev rätt kass, för segt och långdraget..
"The Beyonder"... ? Ffs.. en celestial varelse som inte bara är allsmäktig utan rätt fruity också plockar en hög med SPBs från jorden för tidernas kalas på en hopsnörd planet på andra sidan galaxen. Grundstoryn kunde kanske blivit nåt, men det var imo under en riktig svacka hos marvel så utförandet blev rätt kass, för segt och långdraget..
haha Beyonder i Elvis-outfit e ju grymt fruity OCH regerande!
E're så en allmäktig varelse ser ut? :)
Kul me lite All-Stars dock behöver dom hitta en STOOOR SKådis för Galactus, endast Pez me stor hästsko är nog tillräckligt stor för rollen
Curt Connors är ju enkel att göra hursomhelst. Han kan dom slänga in hursomhelst i vilken film/vilket sammanhang som helst.
Blir ju CGI när transformationen är klar etc
Trist me mobbad typ -> symbiot -> Venom, men inte första gången de förändrar originalhistorien.
Kraven, Vulture, Electro och SCORPION vill jag se! + Mysterio
Kraven skulle kunna bära en rulle, en lite mörkare sådan då..
Vulture, Electro, Scorpion och Mysterio är ju klassiska sidelineskurkar.. dom jobbar i grupp och/eller är relativt lätta att plocka av banan... (med reservation på Mysterio som kan blänka till ibland bakom kulisserna).
Alla utom Mysterio är med i senaste årets skörd av Spindelmannenserier..
Men tänk dig nu Big Easy som Beoynder.. Vad händer? Poesi!
Tvåan är ju mer socailrealistisk när han kommer till Jorden och skjuter horse och tar medvetet en snedtripp bara för att se hur det var liksom... Go kille!
Men ingen tvåa utan en etta..
Kraven skulle kunna bära en rulle, en lite mörkare sådan då..
Vulture, Electro, Scorpion och Mysterio är ju klassiska sidelineskurkar.. dom jobbar i grupp och/eller är relativt lätta att plocka av banan... (med reservation på Mysterio som kan blänka till ibland bakom kulisserna).
Alla utom Mysterio är med i senaste årets skörd av Spindelmannenserier..
Helt klart! Kraven med Woody Allen i huvudrollen skulle jag vilja se som egen film.
Dock skulle jag vilja sätta Mysterio snäppet högre än Skorpan, Vulture et al.
Han brukar va somewhat of a Mastermind ibland och använder sig av hantlangare såsom Skorpan.
Själv väntar jag på Iron Fist med Ray Park.
Men tänk dig nu Big Easy som Beoynder.. Vad händer? Poesi!
Tvåan är ju mer socailrealistisk när han kommer till Jorden och skjuter horse och tar medvetet en snedtripp bara för att se hur det var liksom... Go kille!
Men ingen tvåa utan en etta..
Ettan e bäst imho, med en STOR jävel som Galactus, typ Krampus + hjälm
haha Beyonder i Elvis-outfit e ju grymt fruity OCH regerande!
E're så en allmäktig varelse ser ut? :)
Kul me lite All-Stars dock behöver dom hitta en STOOOR SKådis för Galactus, endast Pez me stor hästsko är nog tillräckligt stor för rollen
Har lite svårt för såna där crazyhattar. Annars är jag på. ;)
Efter de våldförde sig med nån jävla två meters kängurufångare utan muskler på min husgud Wolverine, kan Topper fan få spela Venom... *grr*
Wolife ska vara 1,55cm och väga 95kg.. Mer kubik än Lee Priest.
Håller med som ngn skrev förr att Henry Rollins skulle passa som Venom.
Jag bryr mig inte om vem som spelar Galactus i Open Common Wars, bara det inte blir Topher så är jag nöjd
Vem som helst kan spela Mysterio etc
SHOCKER vill jag se! Vem som helst kan spela honom...
100 % CGI Venom hade vart bättre än Topher
Ja, alltså.. Venom kommer väl troligtvis vara rel. mkt CGI.. förhoppningsvis. Där kan dom ju ta ut svängarna lite. Det som jag har svårast med är att Eddie Brock i mina ögon är en avdankad, thirtysomething, bitter jävel - där har jag svårast att se Topher prestera nåt.
Ettan e bäst imho, med en STOR jävel som Galactus, typ Krampus + hjälm
Jag har mer fysiken för Octavius är jag rädd förr.. :em:
Arne är en lång jävel - Han får vara Galactus.
Fever som Storm
Allan är ond, han får vara (Säges med tysk accent: )VICTOR VON DOOM
och vad hette han den lille mobbade jäveln med blixtar i fejan som dateade värsta biff-bruden? Lubbe på Exhale får spela honom iaf..
Jag har mer fysiken för Octavius är jag rädd förr.. :em:
Arne är en lång jävel - Han får vara Galactus.
Fever som Storm
Allan är ond, han får vara (Säges med tysk accent:)VICTOR VON DOOM
och vad hette han den lille mobbade jäveln med blixtar i fejan som dateade värsta biff-bruden? Lubbe på Exhale får spela honom iaf..
Lubbe på Exhale = Molecule Man?
Lubbe på Exhale = Molecule Man?
SÅ! :D Vad hette bruden?
Den heta? Volcania tror jak
Han var ihop med Volcana men du tänker nog på Titania.
...det sjukaste är att det måste vara 8-9 år sedan jag läste den tidningen, och då bara hos en kompis då jag inte prenumererat/köpt själv. Varför minns man aldrig viktiga saker istället.
Bäst var ju de inkompetenta idioterna Wrecking Crew! :D
Han var ihop med Volcana men du tänker nog på Titania.
...det sjukaste är att det måste vara 8-9 år sedan jag läste den tidningen, och då bara hos en kompis då jag inte prenumererat/köpt själv. Varför minns man aldrig viktiga saker istället.
Nu blev jag osäker, men jag minns att han gillade Hootchi Mamas, men hade inte själv så mkt att erbjuda på den fronten..
Var de inte två som bråkade om honom?
Titania iaf:
Secret wars I är en ganska vek och seg historia.. så nej det känns inte så troligt.
Jag gillade den när jag var ung, men det var nog för att det var så häftigt med massor av hjältar och skurkar på samma ställe. Nu kanske den inte är så jätteuppsattad.
Nu när man är lite äldre så gillar jag mer de mörkare historierna som Kraven Saga etc. Speciellt när spider-man får psykbryt är lite coolt.
Angående originalposten om rollvalet, så hoppas jag verkligen inte att det stämmer. Venom skall ju vara äldre än Peter, lite härdad journalist som är hyfsat stor naturligt. Sedan när Peter råkar krossa hans karriär så tror jag han tänkte ta självmord men blev Venom istället. Då börjar ju han träna som besatt också och blir riktigt biffig. Så nej, jag tror inte herr Eric Forman kan fånga det tyvärr, blir nog en helt ny karaktär. Däremot skulle han kanske klara av att spela Carnage.
Heh, vilka saker man minns som sagt och vilka löjliga namn skurkarna har. Blev dock sugen på att läsa skiten nu, kanske skall leta upp något ställe som säljer beganade tidningar.
Nu blev jag osäker, men jag minns att han gillade Hootchi Mamas, men hade inte själv så mkt att erbjuda på den fronten..
Var de inte två som bråkade om honom?
Titania iaf:
Nä, Titania hade en typ av hat-kärlek relation till Absorbing Man Carl "Crusher" Creel om jag minns rätt.
Lubbe på Exhale fick ju Volcana "den heta"
Kan topher spela Absorbing Man månne? Perfekt roll för Topher
http://pc59te.dte.uma.es/cdb/series/marvel/bitmaps/absorbingman.jpg
http://www.leaderslair.com/lightningcrashes/thor2-026.jpg
[QUOTE=Kwon]Nä, Titania hade en typ av hat-kärlek relation till Absorbing Man Carl "Crusher" Creel om jag minns rätt.
Lubbe på Exhale fick ju Volcana "den heta"
Shit.. Ja det var ju ett tag sedan man läste detta..
Volcana här iaf. Vilka jävla kroppar dem mamas hade alltså! :love:
Eller kanske Zone Capone? :D
Eller kanske Zone Capone? :D
Du sa det! Zone som Abso
http://www.leaderslair.com/marvelvillains/creel.gif
Volcana var allt en " Hot Mama "
Men jag undrar om du har sett några av de "modernare" serierna eller läste du din senaste serieblaska på 80-talet?
Det var inte så mycket då, men nuförtiden tycker jag allt att alla hjältinnor porträtteras med pornstarbodies! :laugh:
Efter de våldförde sig med nån jävla två meters kängurufångare utan muskler på min husgud Wolverine, kan Topper fan få spela Venom... *grr*
Wolife ska vara 1,55cm och väga 95kg.. Mer kubik än Lee Priest.
Håller med som ngn skrev förr att Henry Rollins skulle passa som Venom.
Håller med. Är nog mest vi konossörer som är medvetna om att Wolvie är en tvärhand hög. I princip är det nog bara Lee Priest som skulle kunna ha spelat honom. Tycker iofs, och så svär vi lite i kyrkan, att put-another-shrimp-on-the-barbie-skådisen är rätt bra.
Är det bara jag som i pollar av typen "Varför tränar du?", saknar alternativet "För att jag vill se ut som en seriefigur?". Normalt att få kroppsidealet från serietidningar, det är ju enbart marginellt bättre än att få det från ZTV. :D
Alltså, förutom längden så tyckte jag fan att skådespelarvalet av wolverine var riktigt bra. Trodde de skulle sumpa det *totalt*.
När ska filmen komma förresten?
Slartibartfast
2005-09-11, 09:45
Jackman som Wolverine var riktigt dåligt.
Jackman som Wolverine var riktigt dåligt.
Kunde vart värre, Topher Grace tex...
:laugh:
Nalfaren
2005-09-11, 10:46
Jag gillar Kalle Anka
Tricklev
2005-09-11, 10:46
Intressant tråd :D
Jag vill se hur hans filmbiffning blir :bow:
Men jag undrar om du har sett några av de "modernare" serierna eller läste du din senaste serieblaska på 80-talet?
Oj, har nog inte läst någon Marvel på 10år..
Upplevade båda tecknarskolor från S.W 1 och 2, med den "cleana"-stilen till Todd Mc Farlane stilen som kom i början på -90 talet.
Annars giilar jag Ghost Rider och den typen av serier.
Scarecrow i Batman begins var verkligen inte en besvilkelse! :hbang:
Där var en film som de lyckades med att förmedla de mörka budskapet på ett företräffligt sätt.
Håller med. Är nog mest vi konossörer som är medvetna om att Wolvie är en tvärhand hög. I princip är det nog bara Lee Priest som skulle kunna ha spelat honom. Tycker iofs, och så svär vi lite i kyrkan, att put-another-shrimp-on-the-barbie-skådisen är rätt bra.
Vad säger du om den gamle rockaren Glen Danzig, från Danzig och Missfits som wolfie?
Han är fan föredömlig! Rätt längd och styrketränar på heltid.
Tror jag läst ngnstans att det var hans största idol...
Ja , en sak är iaf säker, Marvel-serierna på 80-talet var verkligen fantastiska och häpnadsväckande.
Kunde vart värre, Topher Grace tex...
:laugh:
Jean-Pierre Barda! :hbang:
Jean-Pierre Barda! :hbang:
Alexander Bard som Galactus
Barda som Thor! Woody Allen som Colossus etc etc
Bild hittad på Topher när han tog på sig Venom kostymen första gången
http://zoom.buycostumes.com/mgen/merchandiser/17084.jpg?zm=400,400,1,0,0
Gabriel_
2005-09-12, 00:59
Bild hittad på Topher när han tog på sig Venom kostymen första gången
http://zoom.buycostumes.com/mgen/merchandiser/17084.jpg?zm=400,400,1,0,0
HAHA
Eftersom Eddie är naturlig storväxt så går inte fjolan som Venom.
Om han blondera sig så kanske funakr han som Carnage.
Shocker skulle nog kunna få biosalongen att vibrera (ha ha), skulle vilja se sabertooth när han och katten har sin uppgörelse, men de har ju nån fjant som spelar han i x-men...juggernaut eller rhino skulle va kul oxå, stora killar som spindeln får svårt med :D
Vet nån om hulk 2 eller x.men 3 är på g?
Shocker skulle nog kunna få biosalongen att vibrera (ha ha), skulle vilja se sabertooth när han och katten har sin uppgörelse, men de har ju nån fjant som spelar han i x-men...juggernaut eller rhino skulle va kul oxå, stora killar som spindeln får svårt med :D
http://www.imdb.com/title/tt0376994/
X-Men 3..
Cain Marko aka Juggernaut ska spelas av Vinnie Jones, The Beast av Kelsy Grammer (Frasier) - helt ok, "attityden" superb..men han är fan lite för gammal för den rollen. Colossus är tillbaka också..hoppas på lite mer från honom nu.
holy shit!!!
Om de lyckas med grace asså...fan min haka kommer rulla ut över golvet i metervis!!!
Juggernaut i Spindelmannen rullarna skulle nog va lite för tungt för han, vad ska han göra, spruta nät i ögonen på han? :D
I Hulk 2 eller Xmen 3 passar ju Jugger jäkligt bra dock! :)
Slartibartfast
2005-09-13, 18:20
Jackman. Hade han varit 40 cm kortare hade massan varit tillräcklig. :(
http://www.flickr.com/photos/44792258@N00/42446091
Juggernaut i Spindelmannen rullarna skulle nog va lite för tungt för han, vad ska han göra, spruta nät i ögonen på han? :D
I Hulk 2 eller Xmen 3 passar ju Jugger jäkligt bra dock! :)
Spider-man har spöat juggernaut. Heh, fan vad jag minns :-)
elBjurro
2005-09-13, 20:27
De vore lite roligt å se vilken skådis som ska vara Juggernaut om han får vara med i nån story.. stor kille borde underlätta lite.
http://www.angelfire.com/wa/marvelpics/images/wolverine_juggernaut.JPG
Spider-man har spöat juggernaut. Heh, fan vad jag minns :-)
Jupp det har han! Minns dock inte hur han gjorde.
Snacka om att de pajar beast och fraiser ska spela honom...
Kan man gissa att ryssen och juggie kommer tampas lite? :D Men vinnie jones...känns som ett par kg för lite.
Trist att de inte använder sabertooth nå mer, han och wolfie har lätt de bästa fighterna i serien.
Var är zone? Trodde han skulle va all over this thread :D
Jupp det har han! Minns dock inte hur han gjorde.
Snacka om att de pajar beast och fraiser ska spela honom...
Kan man gissa att ryssen och juggie kommer tampas lite? :D Men vinnie jones...känns som ett par kg för lite.
Trist att de inte använder sabertooth nå mer, han och wolfie har lätt de bästa fighterna i serien.
Var är zone? Trodde han skulle va all over this thread :D
Känns som att dom måste hiva in en heavyhitter för att tampas med jugge ja.. förhoppningsvis Colossus - en favorit sen jag var liten påg. :)
Personligen föredrar jag juggernaut som han tecknats när han varit i Hulks storlek.. så där hoppas jag på nån smart lösning. Keff om han blir nertagen till den size han var i när han äntrade scenen.
Beast.. tjaa.. det beror ju lite på hur dom tänkt sig att göra. Är det en Beast åt det mer djuriska hållet så lär dom ju hiva in honom med CGI vilket ger att Frasier bara står för röst, vilket imo vore perfekt.
elBjurro
2005-09-13, 22:04
Hur stor är Juggernaut egentligen? Större än Hulk?
2½m lång minst om man ska gå efter denna bild *flex*
http://www.wiu.edu/users/mudjs1/VSjuggernaut.jpg
Hur stor är Juggernaut egentligen? Större än Hulk?
2½m lång minst om man ska gå efter denna bild *flex*
Olika som sagt.. 210cm-260cm.
Tänk på att Wolvie är typ lika lång som Herk.. alltså 140cm.
Den bilden e go, på Juggernaut och Wolverine. Visar precis vilken attityd Wolverine har när han räcker någon till knävecken ;)
Den bilden e go, på Juggernaut och Wolverine. Visar precis vilken attityd Wolverine har när han räcker någon till knävecken ;)
Han blir som kaxigast när hans huvud är i höjd med nåns skrev...
Tror inte de gör så pez...tror de kommer måla fraiser blå och adda lite hår på axlarna så vips är han beast...:(
Niclaaas
2005-09-14, 10:56
Tänk på att Wolvie är typ lika lång som Herk.. alltså 140cm.
155-160cm tack! han är alltså längre än herkulez
130+kg också, respekt på den längden :D
Han blir som kaxigast när hans huvud är i höjd med nåns skrev...
Yep :P tänker man tillbaka på tidningarna så var han som kaxigast mot de som han var kortast mot :P Alltså, han var stöddig jämt ;)
zonecapone
2005-09-21, 15:12
Du sa det! Zone som Abso
http://www.leaderslair.com/marvelvillains/creel.gif
Volcana var allt en " Hot Mama "
Det var inte så mycket då, men nuförtiden tycker jag allt att alla hjältinnor porträtteras med pornstarbodies! :laugh:
:hbang:
ZONE
ZONE
Självaste Crusher Absorbing Man Creel! :thumbup:
jag såg 10 minuter av spider-man när den gick på tv häromveckan. kasst. övertydliga dåligt gjorda dataanimationer.
Slartibartfast
2005-11-08, 14:59
Första bilden på Sandman! :hbang:
http://spiderman.sonypictures.com/images/tchurch.jpg
Ingen biff där inte. :(
Första bilden på Sandman! :hbang:
http://spiderman.sonypictures.com/images/tchurch.jpg
Ingen biff där inte. :(
Han passar som Sandman iaf..
Slartibartfast
2005-11-08, 16:54
Japp. Det är konstigt hur de får skådisarna att se så "comic" ut i såna här filmer. Det måste ju vara nåt med sminket.
Är det han som spelade den pantade taxichaffisen i nån tv-serie?
Edit: Kanske inte. Men likt var det.
Topher Grace hade kanske passat som Carnage imo :>
btw, Venom utan Carnage = piss :/
Japp. Det är konstigt hur de får skådisarna att se så "comic" ut i såna här filmer. Det måste ju vara nåt med sminket.
Dom kan "det där" på något konstigt sätt... Kanske erfarenhet i branschen... :)
Smink och sådant är dom ju experter på...
När man ser den där bilden så "känns" det verkligen som thomas haden church ÄR Sandman!
passar väl förfaaanders ej!
sandman väger väl iaf 200 kg som seriefigur, det där på bilden är max 70kg ben
ja iaf över 100,
240 lbs. in human form, 450 lbs. at maximum density and normal mass
passar väl förfaaanders ej!
sandman väger väl iaf 200 kg som seriefigur, det där på bilden är max 70kg ben
ja iaf över 100,
240 lbs. in human form, 450 lbs. at maximum density and normal mass
Tja, jag tänkte mer på fejs och allmänt, förstår att de inte kunde hitta en såå stor skådis som han va i serien.
155-160cm tack! han är alltså längre än herkulez
130+kg också, respekt på den längden :D
skelettet som väger juuuuuu
Weight: (without adamantium skeleton) 200 lbs., (with adamantium skeleton) 300 lbs
juggen är runt 208-210cm och väger 405 kg
hulk: 2,18cm 468kg
rhino. 196cm, 315kg
colossus 7'5.. vilket är ngt på 230 va? och 225kg
vem är mer stor, jo Abomination som är 2 meter, 441kg
Tja, jag tänkte mer på fejs och allmänt, förstår att de inte kunde hitta en såå stor skådis som han va i serien.
bara att gå genom wwe :D finns många i den storleken där, men men, skådespelartalang framför storlek,, :D
Weight: (without adamantium skeleton) 200 lbs., (with adamantium skeleton) 300 lbs
rhino. 196cm, 315kg
Abomination var min favvo när jag var ung...
Eftersom jag hade fejjans utseende så var det bara size o musklerna som fattades... :thumbup:
Niclaaas
2005-11-08, 23:07
rhino. 196cm, 315kg
jaja jag vet :D
men 90kg rippad när man knappt är 160cm är inte fy skam det heller.
finns det inga bilder på eric "venom" forman än?
Är det han som spelade den pantade taxichaffisen i nån tv-serie?
Edit: Kanske inte. Men likt var det.
Njae.. men han spelade väl pantad mekaniker i ye old daytimesitcom "Wings"?
Edit: Ja visst fan gjorde han det:
http://www.imdb.com/title/tt0098948/
Njae.. men han spelade väl pantad mekaniker i ye old daytimesitcom "Wings"?
Edit: Ja visst fan gjorde han det:
http://www.imdb.com/title/tt0098948/
Ja, se på fan. Ibland har jag ju en fungerande hjärncell.
Förstår dock inte hur jag kunde blanda ihop honom med Tony Shaloub från 'Monk'. (taxichaffisen i Wings) *screwy*
Slartibartfast
2005-11-09, 12:38
finns det inga bilder på eric "venom" forman än?
De filmar nog hans scener så sent som möjligt för att han ska hinna lägga på sig Hollywoodmassan.
De filmar nog hans scener så sent som möjligt för att han ska hinna lägga på sig Hollywoodmassan.
Alternativet är ju att dom låter "Eddie Brock" vara en skinny white whimp för att med lite cgi biffa upp honom som Venom - som ändå kräver mer fx/cgi än spidey för att funka. Då har dom ju "vek bitter snubbe blir stark - tar hämnd på allt"-scenariot som är ack så poppis i oldschoolcomics.
Undrar om Brock preppade... han gick ju från vanlig vältränad till Cutler size på några år bara?
Slartibartfast
2005-11-09, 13:43
Alternativet är ju att dom låter "Eddie Brock" vara en skinny white whimp för att med lite cgi biffa upp honom som Venom - som ändå kräver mer fx/cgi än spidey för att funka. Då har dom ju "vek bitter snubbe blir stark - tar hämnd på allt"-scenariot som är ack så poppis i oldschoolcomics.
Det är ju skräckscenariot, ja. :(
Det känns omöjligt på något sätt att Topher fixar venom-massan! :)
Hur många år skjuter de upp filmen? Muskeldräkt kanske? :D
Cgi blir det nog
Slartibartfast
2005-11-09, 15:00
Det känns omöjligt på något sätt att Topher fixar venom-massan! :)
Hur många år skjuter de upp filmen? Muskeldräkt kanske? :D
Cgi blir det nog
Jag ser hellre att han fixar Ryanreynoldsmassa och att de skippar CGI:n.
Edit: byt avatar. jag blir bortblandad. :MrT:
Jag ser hellre att han fixar Ryanreynoldsmassa och att de skippar CGI:n.
Edit: byt avatar. jag blir bortblandad. :MrT:
Haha det var ju meningen... Byter senare idag.
Men vaddå, reynoldsmassa säger ju inget om Venom. Det e ju inte venom för fem öre, då kunde de lika gärna ha haft Dr Alban som Gandalf i Sagan om Ringen.
Slartibartfast
2005-11-09, 15:04
Haha det var ju meningen... Byter senare idag.
Men vaddå, reynoldsmassa säger ju inget om Venom. Det e ju inte venom för fem öre, då kunde de lika gärna ha haft Dr Alban som Gandalf i Sagan om Ringen.
Alltid CGI som sista alternativ.
Cerberus
2005-11-09, 15:10
Grace som Venom är ju helt patetiskt. De kunde ju för fan lika gärna gett Stig Helmer rollen som Venom så hade det blivit komedi iaf.
Hoppas Grace trycker i sig alla steroider som finns annars ser han ju bara helt löjlig ut som Venom..
Även med en 100 % CGI Venom kropp och Topher fejja skulle det se konstigt ut! :D
Venom 100 % CGI me tophers röst? Vad är det för mening?
Jaja, vi får se, dom gillar nog det där spinkis -> Venom annars ser jag inget skäl till varför de valde Topher.
Rösten kanske förändras också när han är Venom.
Venom med pipröst e annars ganska lustigt.
Mass-Tech
2005-11-10, 14:53
Undrar om Brock preppade... han gick ju från vanlig vältränad till Cutler size på några år bara?
Han var ganska grovt bygg innan han blev venom.
Han var ganska grovt bygg innan han blev venom.
Ja jag skrev ju att han var vältränad innan också, men han la på sig grovt mycket efter hans hans källa avslöjades som fejk.
Förresten var det väll mer ett skämt från början han är ju ändå en seriefigur ;)
*edit*
*uppdate* Den perioden jag syftade på var ju innan han fick symbioten *uppdate*
Mass-Tech
2005-11-10, 15:15
Ja jag skrev ju att han var vältränad innan också, men han la på sig grovt mycket efter hans hans källa avslöjades som fejk.
Förresten var det väll mer ett skämt från början han är ju ändå en seriefigur ;)
*edit*
*uppdate* Den perioden jag syftade på var ju innan han fick symbioten *uppdate*
Han var basebol spelare så du har nog rätt om att han använde juice ;)
Christian Bale's filmbiffning från 'The Machinist' Till 'Batman Beginns' måste nog vara den grymmaste :> *rolleyes*
Från http://www.verbeat.org/blogs/biajoni/arquivos/bale%20machinist.jpg till http://entimg.msn.com/i/gal/BatmanBegins/17_273x400.jpg
står ju också här :>
http://dialbforblog.com/archives/39/star_batman.gif
Slartibartfast
2005-12-05, 17:04
Ben Foster som spelar obehaglig konstnerd i Six Feet Under ska spela Angel i X-men 3.
http://www.a-arca.com/v2/images/pipoca_news_benfoster_pq.gif
Ganska kul egentligen att de tar skådisar som man förknippar med totalt motsatta egenskaper än en seriehjälte, biffar till dem lite, och så funkar det hur bra som helst.
Christian Bale's filmbiffning från 'The Machinist' Till 'Batman Beginns' måste nog vara den grymmaste :> *rolleyes*
Precis helt sjukt.. man får tänka på deras förutsättningar om dom nu valt grace borde dom kunna göra något med honom pt,dietist och en läkare som trycker på honom kommer säkert att fylla ut kostymen någolunda...
Slartibartfast
2006-02-11, 14:10
Första bilderna på Grace under inspelningarna till Spiderman 3. Tillsammans med McGuire. Man kan ju klart konstatera att någon biff är han inte. :(
http://tophergracefan.com/misc/sm02.jpg
http://tophergracefan.com/misc/sm01.jpg
Håret är åtminstone Brock-blonderat.
http://tophergracefan.com/pictures/awards/goldenglobes2006/06gg02.jpg
Det bådar inte gott. :(
Jaja, det verkar ju som det i alla fall går framåt... Men långt ifrån tillräckligt!
Detta kommer nog svida i ändtarmen... När tror de att filmen kommer att vara färdig?
Slartibartfast
2006-02-11, 17:48
Jaja, det verkar ju som det i alla fall går framåt... Men långt ifrån tillräckligt!
Detta kommer nog svida i ändtarmen... När tror de att filmen kommer att vara färdig?
"1 year, 81 days, and 11 hours until Spider-Man 3" - superherohype.com
haha forman som venom. red passar bättre. seriöst: grabben ska sätta på sig dräkt och döda folk varför tar dom inte in en byggare? behöver ju inte va nån lysande skådis. allt är bättre än en wimp
haha forman som venom. red passar bättre. seriöst: grabben ska sätta på sig dräkt och döda folk varför tar dom inte in en byggare? behöver ju inte va nån lysande skådis. allt är bättre än en wimp
Man får väl hoppas att de drar på honom någon "muskeldräkt". Liknande som nån asiat hade på sig i nån film. Det såg bra ut.
mini_Arnold
2006-02-11, 17:59
Venom lär vara en liten skit precis som beast i x-men 3. Shit the same filmen blir lika bra ändå
Man får väl hoppas att de drar på honom någon "muskeldräkt". Liknande som nån asiat hade på sig i nån film. Det såg bra ut.
det är nog enda lösningen. men eric forman i muskeldräkt... :laugh:
"1 year, 81 days, and 11 hours until Spider-Man 3" - superherohype.com
Då får vi hoppas att han tränar som om det brann i arslet på honom.
Slartibartfast
2006-02-11, 18:22
Då får vi hoppas att han tränar som om det brann i arslet på honom.
Grejen är ju att de börjat filma ren. Ingen vits att han biffar till sig till premiären om filmningen tar slut om ett halvår eller så.
Nu ser han ju iaf "vältränad" ut jämfört med första bilden.
Slartibartfast
2006-02-11, 18:33
Nu ser han ju iaf "vältränad" ut jämfört med första bilden.
Vältränad vet man ju inte om han är innan han tar av sig kläderna, men han är i alla fall normalbyggd nu. Större än Tobey i alla fall.
Venom är ju dock långt ifrån normalbyggd.
Runda Grodan
2006-02-11, 19:50
Vilka korta jeans Mcguire har.
Pojkarna ser inte bara smala ut, se ser ganska korta ut också? Någon som vet hur långa de är?
D Andersson
2006-02-11, 19:54
Pojkarna ser inte bara smala ut, se ser ganska korta ut också? Någon som vet hur långa de är?
Är du Ironisk? Det är Grace som har korta jeans...
Maguire är 173 och Grace 180 enligt imdb.
Dissector
2006-02-11, 19:54
Känns ändå som det kommer bli fel. Venom ska ju vara enorm även när han inte har fina trikåer på sig, och det där flugansiktet med käkben kraftiga som fågelben kommer det ändå se märkligt ut tror jag ^_^
tossefar
2006-02-11, 19:55
Det är Grace med de korta jeansen. Ingen av pojkarna är väl över 1.80, mer exakt vet jag inte. Står på www.imdb.com om inte annat.
edit: satan va snabba ni är :(
Runda Grodan
2006-02-11, 19:59
Är du Ironisk? Det är Grace som har korta jeans...
Maguire är 173 och Grace 180 enligt imdb.
Nej jag är inte ironisk. Jag skrev fel. :smash:
Ganska korta med andra ord.
Wennerberg
2006-02-11, 20:20
Vinnie Jones skall spela Juggen i X-men 3
Slartibartfast
2006-02-15, 20:04
*uppdate* *uppdate* *uppdate*
Det var INTE Grace som var med McGuire på bilderna jag tidigare postade!
"The pictures posted a couple of days ago are not of Tobey and Topher, but a friend of Tobey walking in L.A.! Yep, those were not even taken on the set of Spiderman." - http://tophergracefan.com/
Hoppet lever mina herrar!
*uppdate* *uppdate* *uppdate*
Det var INTE Grace som var med McGuire på bilderna jag tidigare postade!
"The pictures posted a couple of days ago are not of Tobey and Topher, but a friend of Tobey walking in L.A.! Yep, those were not even taken on the set of Spiderman." - http://tophergracefan.com/
Ja det såg du väl?
Jaaaaaaa!
Tänkte på det, kan det inte vara så att Christopher Grace ska porträttera Angelo Fortunato aka Venom II? I IMDB Reviewen (http://www.imdb.com/title/tt0413300/) står det inte distinkt att han spelar Eddie Brock.. Vilket också verkar behändigs eftersom Angelo dör första gången han möter spiderman som venom II :f Vad tror ni? Vågar de hoppa över Venom 1? :_D
Spider-Man har SVART dräkt på sig i 3:an :naughty: *popcorn*
http://www.superherohype.com/news/featuresnews.php?id=3892
Slartibartfast
2006-02-24, 13:05
Spider-Man har SVART dräkt på sig i 3:an :naughty: *popcorn*
http://www.superherohype.com/news/featuresnews.php?id=3892
SYMBIOTEN! :hbang:
Maj 2007 har den ju premiär :sleep:
Slartibartfast
2006-02-24, 13:25
Dock ska ju inte symbioten ha nätmönstret.
Dethär är för övrigt en sjukt snygg statyett! VILL HA!!
http://www.onemillioncomix.com/spidy_black.jpg
Alltså, va fan var det med nätmönstret på symbiotdräkten? Det kan ju inte föreställa symbioten, typ en mörkskuggad bild av den vanliga dräkten som någon sedan dragit slutsatser av...
Den får inte ha nät! :cryout:
Jao lite sisådär att den hade nät på sig men ändå såg det jäkligt coolt ut :hbang:
Stoltz läs bildtexten på SHH (dom brukar ha koll) det är en svart dräkt.
Jodå, det ser coolt ut, och jo, förmodligen är det sant - Det var hoppet inom mig som talade ;)
Det ger typ känslan av att de som gör filmatiseringen inte vet vad de håller på med! Det kan säkert vara för att det ska se coolt ut men... Nej.
SYMBIOTEN! :hbang:
Får för mig att det väljer att gå ungefär samma väg som de gjorde med doc ocks armar, rymdvarelse blir nog lite svårt att övertyga den stora biopubliken med...?
Det ger typ känslan av att de som gör filmatiseringen inte vet vad de håller på med!
Tycker du? Jag tycker det verkar som dom har hittat en riktigt bra koncept för filmversionen, älskar de två första filmerna :bow:
Äh, det är jag som är en sån jävla besserwisser och detaljfantast när det passar :D
Äh, det är jag som är en sån jävla besserwisser och detaljfantast när det passar :D
Haha ok vi får väll hoppas att de inte avviker för mkt från serierna i fortsättningen heller.
Slartibartfast
2006-02-24, 14:40
Tycker du? Jag tycker det verkar som dom har hittat en riktigt bra koncept för filmversionen, älskar de två första filmerna :bow:
Tvåan var riktigt bra. Ettan sög ganska.
Tvåan var riktigt bra. Ettan sög ganska.
Tvåan var bättre ja. Vad var det du inte gillade med ettan? Goblins kostym kanske?
Mass-Tech
2006-02-24, 15:33
Tvåan var bättre ja. Vad var det du inte gillade med ettan? Goblins kostym kanske?
Jag gillade inte att Green Goblin var med i ettan, hade hellre tyckte om att man vände på dem så 2 kom först.
Slartibartfast
2006-02-24, 17:00
Bland annat ja. Jag är dålig på att recensera filmer, så jag säger bara att jag tyckte den var amatörisk och dålig. Engagerade inte alls.
I spindeln 3 har Topher Gracie buffat upp sig rejält då han ska spela Venom.
Gwen Stacy ska va med!
http://www.aintitcool.com/pics/gwen-stacy-real.jpg
http://www.aintitcool.com/pics/spidey3teaser.jpg
http://www.simnet.is/simmi/spiderman/spiderman.gif
Slartibartfast
2006-02-24, 18:52
http://www.simnet.is/simmi/spiderman/spiderman.gif
SHIT! COOLT! den hade jag inte sett. :thumbup: :hbang:
Man, sorry, den e fake.. men jag gick på den oxå... COol som fan dock. Klippen är från : aLien3, the mummy, spawn och spidde 2.
Man kan ju alltid hoppas dock. Att jag får se Venom på vita duken innan jag är 30 dvs.
http://www.aintitcool.com/pics/spidey3teaser.jpg[/QUOTE]
grym bild, den skulle sitta fint som wallpaper om den varit större =)
[QUOTE=Berren]haha forman som venom. red passar bättre. seriöst: grabben ska sätta på sig dräkt och döda folk varför tar dom inte in en byggare? behöver ju inte va nån lysande skådis. allt är bättre än en wimp[/QUOTE
Det verkar vara rädda för muskler. Jag håller med dig. Klart som tusan att de ska ha en grov byggare som spelar Venom! Seriefigurer är freakiga för tusan!
Det skrevs en bra artikel om detta på T-netion ganska nyligen. Tragiskt att vinnie jones ska spela juggernaut i en töntig muskeldräkt som inte ens är i närheten av juggernauts massa.
Man, sorry, den e fake.. men jag gick på den oxå... COol som fan dock. Klippen är från : aLien3, the mummy, spawn och spidde 2.
Man kan ju alltid hoppas dock. Att jag får se Venom på vita duken innan jag är 30 dvs.
Vilka sekvenser i klippet är från Alien3 och Mummy? :D
Det skrevs en bra artikel om detta på T-netion ganska nyligen. Tragiskt att vinnie jones ska spela juggernaut i en töntig muskeldräkt som inte ens är i närheten av juggernauts massa.
Ja, det roliga är ju att många som tränar var Marvel-fans en gång i tiden! :)
På flera olika byggarforum ser man...Helgerån! Dom har förstört Juggernaut alt satt fel kille som Venom etc..
Ja, det roliga är ju att många som tränar var Marvel-fans en gång i tiden! :)
På flera olika byggarforum ser man...Helgerån! Dom har förstört Juggernaut alt satt fel kille som Venom etc..
Jo men visst är det så :) Jag hade gärna sett Mark Dugdale som Venom *flex*
har suttit och googlat lite på Topher Grace.. hur i hela världen kommer de att få denna killen att ens få en normal kroppsbyggnad *screwy*
Bild 1 (http://www.geocities.com/TelevisionCity/Stage/8874/gallery/captures010.jpg)
Bild 2 (http://www.geocities.com/TelevisionCity/Stage/8874/gallery/captures009.jpg)
Bild 3 (http://smh.com.au/ffximage/2005/04/27/in_good_company_wideweb__430x285.jpg)
Bild 4 (http://urbanlegend.f2o.org/movies/images/Tad-Hamilton.jpg)
Bild 5 (http://tophergracefan.com/t7scaps/season7/s7ep21-34.jpg)
Bild 6 hehe, undrar hur många han klarar av;) (http://tophergracefan.com/t7scaps/season7/s7ep21-33.jpg)
The mummy är sanden genom dörrhålet, alien är venoms ansikte, digitalmanippat från bitchscenen tror jag, dock förekommer lite disskussioner om detta på imdb.
Han som gjorde "trailern" förklarar.
Underworld, Spawn, Mummy etc... :)
http://www.superherohype.com/forums/showthread.php?t=219243
Slartibartfast
2006-02-25, 10:35
Sjuka skills den killen har! Och tålamod.
Ang. allt snack om Venom/Topher osv.. för det första är det väl inte verifierat att Venom är mainbaddy i SM3? Där kommer ju "teorin" att symbioten lattjar med Spidey i SM3 och Eddie Brock är med i filmen men att det är först i SM4 (alt. slutet på SM3/Cliffhanger) som Venom dyker upp [paw rahkteet].
Galet mycket rykten i varje fall. :D
Ang. allt snack om Venom/Topher osv.. för det första är det väl inte verifierat att Venom är mainbaddy i SM3? Där kommer ju "teorin" att symbioten lattjar med Spidey i SM3 och Eddie Brock är med i filmen men att det är först i SM4 (alt. slutet på SM3/Cliffhanger) som Venom dyker upp [paw rahkteet].
Galet mycket rykten i varje fall. :D
Med detta menar du att Topher får ett år till på sig att biffa tills sig eller? :D
Jo, det är möjligt att Venom dyker upp i slutet av filmen och regerar i Spidey 4.
Överhuvudtaget har alla de nya marvelfilmerna hitills varit alldeles för snälla..
Samma stil som Batman begins och Sin City önskar sig mig.
Men det kommer kanske, Spidey var ganska ghey i början och började få sina mörkare toner först i övergången imellan 80 och 90-talet som jag minns det..?
Med detta menar du att Topher får ett år till på sig att biffa tills sig eller? :D
Jo, det är möjligt att Venom dyker upp i slutet av filmen och regerar i Spidey 4.
Ja dels det, men även att det isåfall följer orginalstoryn om symbioten lite bättre - jag menar, det blir svårt att klämma in "spidey får symbiot, spidey blir knäpp pga symbiot, spidey dumpar symbiot, symbiot blir sne och skaffar en ny flamma (eddie), symbiot/eddie/venom makes spidey pay" på en 2h-film. Och på det Sandman och fortsättningen på goblinsaga. Eller?
Dom kan ju ha klippt ner storyn till att symbioten och eddie blir venom asap och sen rullar det på - men det som talar emot den tanken är att dom trots allt varit rätt trogna ursprungen till alla spideyskurkarna än så länge.. tom lizard har ju fått vara med och jäsa nu ett tag (som Dr. Connors).. dom har ju inte hetsat fram så mycket i storylinen om man jämför med andra superfilmer (tex. "FF").
Överhuvudtaget har alla de nya marvelfilmerna hitills varit alldeles för snälla..
Men det kommer kanske, Spidey var ganska ghey i början och började få sina mörkare toner först i övergången imellan 80 och 90-talet som jag minns det..?
Haha de första avsnitten av tex Stålmannen och Spindelmannen, Fantastiska Fyran etc var ju enormt snälla..
Det var nog bäst på 80-talet. Då var det tillräckligt med action, brutalitet och inte så utflippat som på 90 o 2000-talet.
Ja dels det, men även att det isåfall följer orginalstoryn om symbioten lite bättre - jag menar, det blir svårt att klämma in "spidey får symbiot, spidey blir knäpp pga symbiot, spidey dumpar symbiot, symbiot blir sne och skaffar en ny flamma (eddie), symbiot/eddie/venom makes spidey pay" på en 2h-film. Och på det Sandman och fortsättningen på goblinsaga. Eller?
Dom kan ju ha klippt ner storyn till att symbioten och eddie blir venom asap och sen rullar det på - men det som talar emot den tanken är att dom trots allt varit rätt trogna ursprungen till alla spideyskurkarna än så länge.. tom lizard har ju fått vara med och jäsa nu ett tag (som Dr. Connors).. dom har ju inte hetsat fram så mycket i storylinen om man jämför med andra superfilmer (tex. "FF").
Har hört att Mysterio kommer göra någon liten visit också (innan han satte på sig skålen på skallen) när han var vanlig hypnotisör eller va fasiken det va.
Ja, det hade varit kul att se filmatisering av Secret Wars I dock.
Med Lou som Hulken och Lee Priest som Wolverine.
Tom senare imho.. för att se brutalare Marvel läs "Ultimates".
För mer politisk inkorrekt men ändå underhållande supercomics så titta även på "Planetary" och "The Authority".
Haha de första avsnitten av tex Stålmannen och Spindelmannen, Fantastiska Fyran etc var ju enormt snälla..
Det var nog bäst på 80-talet. Då var det tillräckligt med action, brutalitet och inte så utflippat som på 90 o 2000-talet.
Jag läste väldigt mkt spindelmannen men även endel andra Marvles och ibland några DC´s.
Wolverine var en stor favorit.
När jag såg Hugh Jackmans våldtäckt på honom i X-men grät jag inombords..
Har för mig att Wolvie ska vara 155cm och väga 95kg.. Så sätter de in en jävla tanig tvåmetersstork, helt utan hans smutisga karraktärsdrag och later.
Är övertygad om att Glen Danzig, ifrån banden Danzig och Misfits hade mästrat rollen som Wovlerine. Han skulle nog inte tackat nej eftersom han älskar just Wolverine..
Jag läste väldigt mkt spindelmannen men även endel andra Marvles och ibland några DC´s.
Har för mig att Wolvie ska vara 155cm och väga 95kg.. Så sätter de in en jävla tanig tvåmetersstork, helt utan hans smutisga karraktärsdrag och later.
Är övertygad om att Glen Danzig, ifrån banden Danzig och Misfits hade mästrat rollen som Wovlerine. Han skulle nog inte tackat nej eftersom han älskar just Wolverine..
Lee Priest me Masken på! :thumbup:
Tom senare imho.. för att se brutalare Marvel läs "Ultimates".
För mer politisk inkorrekt men ändå underhållande supercomics så titta även på "Planetary" och "The Authority".
Åkaj. :)
Politiskt inkorrekt låter för mig jävligt tilltalande. Är det magazin trycka på papper på pratar om när du nämner dessa?
Lee Priest me Masken på! :thumbup:
Fysiken lätt - Men kan han spela arg och rå pajasen Lee? :D
EVENTUELLA SPOILERS!
Jag läste att Topher skulle kola i slutet på trean, men inte symbioten. Han blir venom i slutet men GG2 (Harry Osborne) teamar upp med spidde mot sandman och venom.Det kan ju bana vägen för en riktig baddy i fyran= Carnage
EVENTUELLA SPOILERS!
Jag läste att Topher skulle kola i slutet på trean, men inte symbioten. Han blir venom i slutet men GG2 (Harry Osborne) teamar upp med spidde mot sandman och venom.Det kan ju bana vägen för en riktig baddy i fyran= Carnage
Låter som bs. :)
Vilka "kända" figurer från serien kommer visa upp sig i 3an då? Någon som har en anning?
PS: Venom är *flex*
Det tycket jag också, men efter ett tag lät det inte sååå långsökt ändå.
zomg Carnage <3
http://www.alaph.com/spiderman/pictures/enemies/carnage/carnage05.jpg
Honom kommer de aldrig våga visa på bio (och om de gör det kommer det vara långt ifrån en rättvis porträttering). Finns det någon grymmare villain än Cletus Kasady?
http://members.aol.com/whoclix/carnage.gif
Carnage var rena skiten, jag menar karaktären och serien som hade honom i fokus det var bara tråkigt.
Venom däremot är en utav mina alltime favoriter vem fan kan motstå en byggare+symbiotisk ailien i samma??
Men ska mesige Topher få spela denna gryma karaktär?? nej det är ju hädelse.
screw mes Topher, leve VENOM!!!!!!
blekfet2
2006-02-26, 13:00
*rolleyes*
vaderna samt röven släpar efter :D
Filmbiffning... http://imdb.com/gallery/hh/0005068/HH/0005068/iid_1012060.jpg?path=pgallery&path_key=Jones,%20Vinnie
Slartibartfast
2006-02-26, 13:48
Filmbiffning... http://imdb.com/gallery/hh/0005068/HH/0005068/iid_1012060.jpg?path=pgallery&path_key=Jones,%20Vinnie
Tråkigt. De skulle ha anställt en byggare istället och gjort en reverse hobbit-förstorning på honom istället för att ta en badass skådis och slänga på honom en massa latex som ser sämre ut än CGI.
Tråkigt. De skulle ha anställt en byggare istället och gjort en reverse hobbit-förstorning på honom istället för att ta en badass skådis och slänga på honom en massa latex som ser sämre ut än CGI.
Underarmarna skojar man dock inte bort. :thumbup:
Fy vad illa *grr*
Underarmarna skojar man dock inte bort. :thumbup:
Popeye-armar! :D
Japp, de skulle gjort CGI a la Hulk, Jugger är ju trots allt större än Vinnie Jones med latex.
Bodytype = ungefärligt som CGI Hulk i Hulkis-filmen.
Enorma traps etc
JUGGERNAUT!
http://i.imdb.com/Photos/Events/0887-gon/jonesvin.nie
SPOILERS?
http://www.superherohype.com/forums/showpost.php?p=7781285&postcount=70
http://www.superherohype.com/forums/showpost.php?p=7783591&postcount=78
Vem vet? Kul läsning iallafall.
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=22584
så här skulle den sett ut!
Slartibartfast
2006-02-28, 19:13
http://images.aintitcool.com/images2006/Blackenstein.jpg
SJUKT mycket snyggare! Tusen gånger bättre!
Jag ska dra på mig min våtdräkt och sitta hopkrupen i regnet uppe på soptunnan en stund.
Slartibartfast
2006-02-28, 21:07
Såhär ska en filmbiffning se ut! :D
Såhär ska en filmbiffning se ut! :D
ja det var så jag tänkte mig, Lee Priest som Wolverine.
Kort och kompakt. Kolla armarna etc
japp ser onekeligen ut som wolverine, gillade aldrig hur han ser ut i x-men filmerna aldeles för klen.
Synd att det inte kommer att se ut på det där sättet. *cry*
Slartibartfast
2006-02-28, 21:56
Jag tycker inte wolverine ska vara så grov som Priest, utan mera såhär:
http://homepage.ntlworld.com/matthew.barr1/superhero/wolverine.jpg
INTE såhär. Spinkig och huvudet längre än alla andra. *rolleyes* :
http://media.outnow.ch/Movies/Images/2003/X-Men2/Movie.1/01.jpg
MojjMojj
2006-02-28, 22:33
carnage skulle iaf äga, borde göra en horror/sci-fi/action/mystery film med honom som huvudkaraktär.. skulle vara såååå grymt :D
visst wolverine ser bäst u som på bilden som slarti postade men om man ska välja mellar Priest eller snubben som spelar honom på filmerna så väljer jag Priests fysik.
Om Carnage kan jag inte hålla med om han är rent tråkig, hur kul e de med en syko som går runt o slaktar allt och alla han stöter på, nä tack BOOORING!
Slartibartfast
2006-03-01, 23:06
Läste en intervju med Jackman inför inspelningen av X2.
"My Goal is to get to 94 kilograms which is about 210 pounds. Now I'm about 91, because I've been building up, but normally I'm about 88. But percentage body fat is the key. I was never in the shape I wanted to be in the first film because I got cast a week into filming."
http://www.jackmanslanding.com/news/news-articles/arena0502.html
Ser dethär ut som 94 kg? Killen är ju 188 cm lång, men ändå. Han är ju spinkigare än mig och Brad. :MrT:
http://www.jackmanslanding.com/gallery/film-stage-tv/images/x-men-2/x2gamb3-03.jpg
rememberence
2006-03-01, 23:07
Ser dethär ut som 94 kg? Killen är ju 188 cm lång, men ändå. Han är ju spinkigare än mig och Brad. :MrT:
here we go again *rolleyes*
Slartibartfast
2006-03-01, 23:14
here we go again *rolleyes*
Som du kanske märker så är det andra vägen denhär gången. :thumbup:
rememberence
2006-03-01, 23:15
Som du kanske märker så är det andra vägen denhär gången. :thumbup:
men fortfarande en intressant diskution :D
Slartibartfast
2006-03-01, 23:20
men fortfarande en intressant diskution :D
Det är ju det jag menar, så varför " *rolleyes* "?
Fröjdas istället!
Slartibartfast
2006-07-12, 08:50
*snyft* *cry* VArför!?
http://tophergracefan.com/pictures/misc/smset/sm64.jpg
Cmon now slarti, you know that the CGI Venom is banka posteriör!
Nya teaser poster.
http://spiderman.sonypictures.com/bugle/press_releases/17.php
Det är alltså en holografisk poster (ni vet som ändrar sig när man byter tittarvinkel) som de försökt återge så gott de kan på webben.
Me likey, men jag gillar allt om Spidde så...
High1ander
2006-07-16, 23:39
Hörde att Spiderman 3 är världens dyraste film, på 300 miljoner $...
2:an var riktigt bra, så jag kommer se 3:an iaf :)
Skall ses hursomhelst.
Oavsett tunn Venom.
Cerberus
2006-07-16, 23:46
herregud så tunn Venom e...de kunde pumpat honom full av steroider så att han hunnit lägga på sig NÅGRA gram muskler iaf.
herregud så tunn Venom e...de kunde pumpat honom full av steroider så att han hunnit lägga på sig NÅGRA gram muskler iaf.
Muskeldräkt a la Juggernaut Vinnie Jones och jag hade köpt det.
Måste bara påminna alla om att vi faktiskt inte fått se Venom ännu, bara Eddie Brock, så ni kanske blir pleasantly surprised! vi får se.
Diskutera!
http://img.photobucket.com/albums/v602/timoat05460/sm3_wp2_800x600.jpg
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=23949
personligen tycker jag att denna teaser affish ser ut som ett dåligt amatör PS jobb.
Slartibartfast
2006-07-23, 10:00
personligen tycker jag att denna teaser affish ser ut som ett dåligt amatör PS jobb.
Det är väl för att det är just det?
Slartibartfast
2006-07-23, 10:04
Jasså, den VAR officiell!? Fan va dåligt.
Deceiver85
2006-07-23, 10:34
Karaktären Venom äger så hårt, hoppas de inte sabbar honom totalt...men det ser inte bättre ut just nu...
Blir ju ej tidernas brutalaste filmbiffning, däremot tidernas brutalaste CGI-biffning! :D
Topher får huggtänder och KRYM massa läggs på lager efter symbiotet kör igång.
Gissar att Topher kommer få Paul Dillett-fysik efter symbiot-massan har täckt honom.
Blir ju ej tidernas brutalaste filmbiffning, däremot tidernas brutalaste CGI-biffning! :D
Topher får huggtänder och KRYM massa läggs på lager efter symbiotet kör igång.
Gissar att Topher kommer få Paul Dillett-fysik efter symbiot-massan har täckt honom.
Precis! Om ni läser på aintit cool länken så står det att Venom påminner mycket om Mcfarlanes venom, tom med stora vita ögon! Tradig poster till trots, jag tror att det kommer att bli hur jäkla bra som helst. Dessutom är jag i NYC och ser premiären!
Precis! Om ni läser på aintit cool länken så står det att Venom påminner mycket om Mcfarlanes venom, tom med stora vita ögon! Tradig poster till trots, jag tror att det kommer att bli hur jäkla bra som helst. Dessutom är jag i NYC och ser premiären!
Ta gärna en bild på dig å Topher, Hayden-Cathedral och Tobey på premiären om du kan å lägg upp här sen! :)
Skulle va kul å se
Ta gärna en bild på dig å Topher, Hayden-Cathedral och Tobey på premiären om du kan å lägg upp här sen! :)
Skulle va kul å se
Haha, I should be so lucky... Det närmaste jag kommer med min magra studentkassa är väl andra sidan gatan... Givetvis menar jag att jag ska försöka fixa biljetter till premiären, inte nödvändigtvis röda mattan med alla starsen.
Slartibartfast
2007-06-07, 18:56
I brist på skådis-roid-tråden...
Bra filmbiffning på Chris Evans som flamman i Fantastic Four 2. *flex*
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/Album1/FF2.jpg
I brist på skådis-roid-tråden...
Bra filmbiffning på Chris Evans som flamman i Fantastic Four 2. *flex*
http://i11.photobucket.com/albums/a173/slarti/Album1/FF2.jpg
Nice! Grövre än i 1an
Nice! Grövre än i 1an
Japp, man märker att han arbetat med vinklar sedan ettan.
2:an skall bli kul att se! Silversmurfaren OCH Doc Doom, kan det bli bättre?
Säkerligen får man se Galactus Jwz på slutet åsse.
Japp, man märker att han arbetat med vinklar sedan ettan.
2:an skall bli kul att se! Silversmurfaren OCH Doc Doom, kan det bli bättre?
Säkerligen får man se Galactus Jwz på slutet åsse.
Vinklar är helt enkelt hemligheten :D
kommer du ihåg vem som myntade uttrycket "jobba med vinklar?" Vet du i vilken tråd det skrevs i? Dagsfromen var det kanske?
Vinklar är helt enkelt hemligheten :D
kommer du ihåg vem som myntade uttrycket "jobba med vinklar?" Vet du i vilken tråd det skrevs i? Dagsfromen var det kanske?
Exhale-snubben som springer maraton?
Ryktena säger att man inte kommer få se Galactus alls.
Gah! Jag roidar!
ja fy helvete vad x-men hade blivit sevärt med danzig som wolverine..han blev väl dock erbjuden rollen men tackade nej pga. av nåt som jag inte kommer ihåg..kan ha vart arbetsförhållanden som inte passade honom...han är väl inte känd för att vara världens mest toleranta man...:D
Slartibartfast
2007-09-05, 19:46
Är detta månne tidernas första filmbiffning? Marlon Brando i A Streetcar Named Desire från 1951. Bra film, annars.
Väldigt vältränad jämfört med den tidens lönniga skådisar. Bra ännu med dagens mått.
o_lToyPAUyE
Legendarisk scen. Kolla bra rygg i början.
S1A0p0F_iH8
Tom Cruise gjorde en "artificiell" film-biffning i den nya filmen Tropic Thunder med Ben Stiller, Robert Downey JR och Black Jack Straight Flush :)
Såhär har vi aldrig sett Tompa förr!
http://imgsrv.923krock.com/image/wfny3/UserFiles/Image/news_images/aug6_08/cruise.jpg
Är detta månne tidernas första filmbiffning? Marlon Brando i A Streetcar Named Desire från 1951. Bra film, annars.
Väldigt vältränad jämfört med den tidens lönniga skådisar. Bra ännu med dagens mått.
o_lToyPAUyE
Legendarisk scen. Kolla bra rygg i början.
S1A0p0F_iH8
Jag kan inte se filmerna du postar, (inget flash) men Burt Lancaster (mister muscles, mister teeth) är nog den första skådisen att göra karriär på sig själv för dessa saker. Regissören Robert Siodmak gillade inte detta så mycket. Det hände på 40-50-talet
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.