handdator

Visa fullständig version : alkohol

gulyas
2005-09-09, 14:30
Fyfan allsåå nu är fredagen här igen, jag har tränat stenhårt denna vecka vill inte låta alkoholen förstöra det, men nu kommer det där jävla sugen efter alkoholen... måste bli stoppad.

mela
2005-09-09, 14:31
Har du sug efter alkohol? Lite alkisvarning kanske ? :D

Du blir verken snyggare eller biffigare om du super gosse :P

Herkulez
2005-09-09, 14:31
asså kan nån banna den här killen, hans inlägg är ju meningslösare än mig.

troll

RobbeliRobban
2005-09-09, 14:32
Antabus?

Griip

Ehh VA?? Jag blir både snyggare och starkare när jag är full, men kanske inte är så för alla.. vettifan.

Davil
Fyfan allsåå nu är fredagen här igen, jag har tränat stenhårt denna vecka vill inte låta alkoholen förstöra det, men nu kommer det där jävla sugen efter alkoholen... måste bli stoppad.

Du kommer säkert inte att dö, eller vakna upp imorgon med 20kg mindre muskler av att du dricker lite ikväll... någon gång ibland måste man få dricka lite sprit tycker jag.

mela
2005-09-09, 14:33
Ehh VA?? Jag blir både snyggare och starkare när jag är full, men kanske inte är så för alla.. vettifan.

Det är bara vad du tror :D Egentligen tycker ala brudar att du är odräglig och
fruktansvärt patetisk när du spänner dig ;):D *innocent*

Mental
2005-09-09, 14:34
asså kan nån banna den här killen, hans inlägg är ju meningslösare än mig.

troll

Han har viljestyrka som en sparris, kanske han dyker upp i biggest looser i framtiden, deffhjälp typ :p

Kwon
2005-09-09, 14:34
Har du sug efter alkohol? Lite alkisvarning kanske ? :D

Däremot blir omgivningen snyggare :laugh:

gulyas
2005-09-09, 14:39
mem jag dricker mig dyngrak varje helg vill få ett stopp på det, vill inte förstöra tränigngen

Kwon
2005-09-09, 14:40
mem jag dricker mig dyngrak varje helg vill få ett stopp på det, vill inte förstöra tränigngen

SLUTA DÅ!

Varför dricker du?

Ingen som tvingar dig ta tag i flaskan! [Det är din hand]

Herkulez
en samling av hans inlägg, en legend är född?

"Ok, men jag brukar äta mycke protien offtare.. kan man göra det ? och att kroppen tar upp det. "

"Hejsan... om jag tex äter klockan 12 på dagen en protien rik måltid (cirka 30 g protien) när kan jag käka 30 g protein igen så att kroppen tar upp det ? 1 timme 2 kanske ? "

"Hejsan.. jag undrar om jag äter för sent.. äter alltid 6 kokta ägg (äggvitan) klockan 11 på kvällen sen klockan 1 på natten nästan innan jag lägger mig så äter jag en bruk kesella... ?"

"Hejsan.. man ska väll få i sig 0,5 g protien per kilo kropps vikt efter träningen `? jag måste har räknat helt fel för jag väger 95 kilo och jag får i mig 112 g efter... proteindrink "

"ok tack, men vad menar du med toxisk, är det nått pullver ? "

"Jag är rädd jag ska ringa och fråga efter ett jobb...."

"för mycket musklerna krymper" (om arnes 30set tricce träning)

"Jag blir så lat när jag ska träna själv, som i dag så pallar inte min tränings kompiss"

"Har värdens ångest... lovar mig hela tiden att inte dricka på helgen å så kommer helgen och jag dricker, jag pajjar min stenhårda träning ushhh "

"Blir man fet av flingor.. jag käkar K special"

"ehh gör som jag skit i allt, tänk att det fins folk som har det mycket värre... Gå till en psykolog ochså regelbundet det funkar kompis" tydligen inte

"Hejsan.. undrar om det är bra att bara dricka proteinpullver till frukost"

MasterChief

Då tycker jag du ska söka upp läkare och få hjälp.

mela
2005-09-09, 14:41

Enligt läkare är man alkoholist om man super en gång i veckan
åsså har du suget.. Grattis till Alkoholismen gosse! :thumbup:

gulyas
2005-09-09, 14:42
För att det är så jävla kul att festa med polarna.. men jag får hoppas att ingen lånar ut pengar idag för jag har inga pengar..

Kwon
2005-09-09, 14:42
en samling av hans inlägg, en legend är född?

"Ok, men jag brukar äta mycke protien offtare.. kan man göra det ? och att kroppen tar upp det. "

"Hejsan... om jag tex äter klockan 12 på dagen en protien rik måltid (cirka 30 g protien) när kan jag käka 30 g protein igen så att kroppen tar upp det ? 1 timme 2 kanske ? "

"Hejsan.. jag undrar om jag äter för sent.. äter alltid 6 kokta ägg (äggvitan) klockan 11 på kvällen sen klockan 1 på natten nästan innan jag lägger mig så äter jag en bruk kesella... ?"

"Hejsan.. man ska väll få i sig 0,5 g protien per kilo kropps vikt efter träningen `? jag måste har räknat helt fel för jag väger 95 kilo och jag får i mig 112 g efter... proteindrink "

"ok tack, men vad menar du med toxisk, är det nått pullver ? "

"Jag är rädd jag ska ringa och fråga efter ett jobb...."

"för mycket musklerna krymper" (om arnes 30set tricce träning)

"Jag blir så lat när jag ska träna själv, som i dag så pallar inte min tränings kompiss"

"Har värdens ångest... lovar mig hela tiden att inte dricka på helgen å så kommer helgen och jag dricker, jag pajjar min stenhårda träning ushhh "

"Blir man fet av flingor.. jag käkar K special"

"ehh gör som jag skit i allt, tänk att det fins folk som har det mycket värre... Gå till en psykolog ochså regelbundet det funkar kompis" tydligen inte

"Hejsan.. undrar om det är bra att bara dricka proteinpullver till frukost"

Han KAN ju faktiskt vara en yngre användare som vill ha hjälp med dessa frågor.

Antingen det eller en som bor under broar och e hårig.

Davil
2005-09-09, 14:43

Jag har också varit "sån"... Ge fani bara ! Gör något annat! Gå på bio, spela dataspel och drick pepsi max och käka nötter tex :)

Kwon
2005-09-09, 14:43
För att det är så jävla kul att festa med polarna.. men jag får hoppas att ingen lånar ut pengar idag för jag har inga pengar..

Börja kvällen med en Apertif.

Behöver inte vara dyngrak, kör salongsberusad [Mkt trevligare OCH billigare].

mela
2005-09-09, 14:44

Skit i att följa med ut.. Sitt hemma i stället. Eller va med nån kompis
som inte ska supa..
Om du har så kass vilja att du inte ens kan stå emot att följa med ut
får du faktiskt skylla dig själv.

Herkulez
2005-09-09, 14:46
hur gammal är du guylas?

Herkulez
2005-09-09, 14:47
Han KAN ju faktiskt vara en yngre användare som vill ha hjälp med dessa frågor.

Antingen det eller en som bor under broar och e hårig.
närå, han är bara ovanligt kraftig benstomme som tar upp all syre från hjärnan =)

hultman
2005-09-09, 14:48
Jag har faktiskt samma problem, hur töntigt ni än tycker att det är. Man tänker att man ska ta det lugnt i helgen, men när den väl är framme så blir det två partyfyllda kvällar. Om det är kontraproduktivt så får det faktiskt vara det, att träffa polare, nya polare och ha roligt, uppväger utan tvekan nackdelarna.

Mental
2005-09-09, 14:50
Jag har faktiskt samma problem, hur töntigt ni än tycker att det är. Man tänker att man ska ta det lugnt i helgen, men när den väl är framme så blir det två partyfyllda kvällar. Om det är kontraproduktivt så får det faktiskt vara det, att träffa polare, nya polare och ha roligt, uppväger utan tvekan nackdelarna.

Men varför måste man dra i sig absurda mängder nervgift för att göra det?
Är dina vänner så obehagliga att du måste supa dig aspackad för att orka vistas i närheten av dem, eller är det dig det är fel på?

mela

Jag festar aldrig...Eller nästan aldrig.. kanske en gång var tredje månad
eller nått sånt... Och jag mår fint ändå.

Sedan kan det bero på att jag är 17 också och alla kompisar 18 :P

hubbabubba

Håller med, lev livet för fan! Men då är det alltså inte alkoholen som är suget utan det andra trevliga :naughty: :D

Kwon

Såvida man inte är alkoholist, så är det ju bara att prioritera, en fråga om vilja.

Livet skall vara kul yes?

Hur viktigt är det att festa med polarna varje helg? Är det viktigt för dig? Gör det isf.

mini_Arnold
Det är bara ett problem om du ser det som ett.

MasterChief
2005-09-09, 14:51
Om det är kontraproduktivt så får det faktiskt vara det, att träffa polare, nya polare och ha roligt, uppväger utan tvekan nackdelarna.

Men är det någon som sagt att du inte får träffa polare,nya polare, eller ha roligt? *screwy*

Tolkia
2005-09-09, 14:52
Enligt läkare är man alkoholist om man super en gång i veckan
åsså har du suget.. Grattis till Alkoholismen gosse!
Efter det klargörandet kanske Kolozzeums ägare måste börja fundera på att byta ut namnet mot "Anonyma Tränande Alkoholister" eller något, med tanke på vad det säger om en stor del av klientelet ...? :D
Om du har så kass vilja att du inte ens kan stå emot (...) får du faktiskt skylla dig själv.
Inte illa ment, men är det bara jag som tycker att detta kanske ändå är liiiite hårda ord från en som för ett par månader sedan hade en ångesttråd om att vara tvungen att ha dyra innejeans ...? ;)

Kwon
2005-09-09, 14:53
Inte illa ment, men är det bara jag som tycker att detta kanske ändå är liiiite hårda ord från en som för ett par månader sedan hade en ångesttråd om att vara tvungen att ha dyra innejeans ...? ;)

Snacka om... TOUCHÉ!
:D

mela
2005-09-09, 14:54

Han kan stå emot att gå ut på krogen eller gå på fest
om han inte är beroende av det. Och han kan stå emot
att supa om han inte är beroende av det.
Visst det är boring att vara nykter, iaf början av kvällen.
Men har man en negativ inställning blir saken inte bättre.

Innejeans ville jag inte ha. jag ville ha det som ingen annan hade :D

Tolkia
2005-09-09, 14:58
Innejeans ville jag inte ha. jag ville ha det som ingen annan hade :D
En poäng till dig. Men jag tror nog att det inte helt räcker för att piken skall mista sin udd. ;)

gulyas
2005-09-09, 15:01
hmm ok , jag är 21 år och mina hormoner sprutar åt alla håll

Weird
2005-09-09, 15:02
vad tycker du e roligas träning/spånken

gulyas
2005-09-09, 15:06
Båda är lika rolga , fasst trärningen är nog lite rolgare när man får se resultat

Weird
2005-09-09, 15:07
jag skulle låtit bli flaskan jag ycker me det e skit kul (vem gör inte .. ) men prioriterar träningen mer

skaparn
2005-09-09, 15:18

Jisses! Plockade du fram det där ur din databas, "Inlägg jag kan använda mot någon vid ett senare tillfälle", som du sparar på din dator? Jag gillar verkligen då vi börjar ha hängt på nätet tillräckligt länge för att forumeriet ska få en extra historisk dimension.

Kwon
2005-09-09, 15:19
Jisses! Plockade du fram det där ur din databas, "Inlägg jag kan använda mot någon vid ett senare tillfälle", som du sparar på din dator? Jag gillar verkligen då vi börjar ha hängt på nätet tillräckligt länge för att forumeriet ska få en extra historisk dimension.

Tolkia har ju en superdator i skallen, med extra stor hårddisk som lagrar det mesta som sägs här! :)

Bra minne! :thumbup:

Gudfadern
2005-09-09, 15:27
Hur mycket skadas träningen av alkholen egentligen?

MUGEN
2005-09-09, 15:37

marginellt om du håller det till en resonabel nivå. folk som inte kan ta till flaskan och roa sig enbart pga. rädslan för utebliven muskeltilväxt borde placeras i samma fack som dom med ätstörningar..

sen om man av andra ideologiska skäl håller virren borta från kosten eller rentav inte får njutning av den så är det väll inga problem att förbli nykterist.

Tolkia
2005-09-09, 15:52
Tolkia har ju en superdator i skallen, med extra stor hårddisk som lagrar det mesta som sägs här!
Eller är en pensionär med lite att göra, som någon annan uttryckte det ... :D
Nu är det väl inte SÅ länge sedan just den tråden var uppe, och dessutom hjälpte ju Tricklev till genom att låta den leva i sin signatur under en period av intensivt Bolio-hat ("ressentiment", kanske det skulle kunna kallas?).

Kwon
2005-09-09, 15:56
Eller är en pensionär med lite att göra, som någon annan uttryckte det ... :D
Nu är det väl inte SÅ länge sedan just den tråden var uppe, och dessutom hjälpte ju Tricklev till genom att låta den leva i sin signatur under en period av intensivt Bolio-hat ("ressentiment", kanske det skulle kunna kallas?).

Pensionär? Inte då! Du var väl enbart unga 40-50? :)

dared
2005-09-09, 16:39
Jag dricker också varje helg ibland mer, ser inga problem med det. Säger nån att du ska söka läkare för problem så bry dig inte om dem.

gulyas
2005-09-09, 16:42
Det sprack nån dåre lånade ut pengar till mig så det blir partyyyy med ångest i morn men det får mata då... Livet går vidare

s_himself
2005-09-09, 16:48
Herkülez:

Det finns dumma och så finns det troll.. sedan finns det obotligt dumma troll :)

H.Emanuel
2005-09-09, 16:57
beror väl mycket på hur man äter under festandet? Men vem fan tänker på att äta sunt när man super?

Kwon
2005-09-09, 16:58
Herkülez:

Det finns dumma och så finns det troll.. sedan finns det obotligt dumma troll :)

Ganska kul detta med interweb [och datorer i allmänhet] och fenomen som tex troll, smurfar, virus, sätta på , fönster etc...

Det var en som hade problem med windows [en äldre herre] i luren och efter att ha blivit ombedd att stänga diverse fönster så var det en lång paus i luren.

Hallå? Ja, nu har jag stängt alla fönster, fungerar fortfarande inte.

Vilka fönster stängde du? :)

Lätt med missförstånd i luren!

s_himself
2005-09-09, 16:59
Neeej! å jösses :laugh: