Visa fullständig version : Käk innan och efter träningen
vad ska man äta innan träningen och efter träningen som hjälper mest? typ ägg o sånt :E
för jag blir helt snurrig av alla era mått osv :S är 184 lång o väger crkus 70 kg rättså vältränad
vad ska man äta innan träningen och efter träningen som hjälper mest? typ ägg o sånt :E
En vanlig matmåltid ca 1 timme innan passet.
En gainer direkt efter passet (alt. smutta på halva gainern i början av passet och drick resten direkt efter passet).
Sedan ett mål mat då du har kommit hem från gymmet och har duschat klart.
hmm jag kör inte med gainers lr liknande än :E vet inte hur dem fungerar riktigt och absolut inte vilken sort jag ska ha, det jag har läst här på forumet har bara fått mig helt snurrig =P
hmm jag kör inte med gainers lr liknande än :E vet inte hur dem fungerar riktigt och absolut inte vilken sort jag ska ha, det jag har läst här på forumet har bara fått mig helt snurrig =P
Käka ett gäng skivor vitt bröd med sirap på, eller käka ahlgrens bilar direkt efter passet istället för gainern då.
Precis som davil säger, ett bra mål 60min innan träning.
Snabba kolisar direkt efter, sen mat mat mat.
MVH TT
Ät vanlig husmanskost om du vill det är inte hela världen se bara till o äta mkt MAT o träna hårt...gainer osånt funkar men är inga mirakelmedel som gör dig stor o stark på 5min som många här på forumet tycks tro!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.