Visa fullständig version : Stockholm Live SVT2 2130
Eftersom jag ändå kommer att spela in Ingofilmen kommer jag att glo på Stockholm Live istället. Rekommenderas!
allan
Helena B
2005-09-08, 19:34
Eftersom jag ändå kommer att spela in Ingofilmen kommer jag att glo på Stockholm Live istället. Rekommenderas!
allan
Börjar det idag, det är så himla roligt...Det får man absolut inte missa :D
grisbil3n
2005-09-08, 19:39
Är det programmet där huvudelen komiker är invandrare som förlöjligar sina landsmän?
s_himself
2005-09-08, 19:45
Men det där använder sig inprincip alla komiker av numer. Tar sina svaga punkter och driver om det..
bögra driver om homusexuallitet. Invandrare om invandrare och nazister osv osv. svenskar om sverige..
Kebab-Arne
2005-09-08, 19:46
Själv fann jag det inte vidare underhållande... Tråkiga skämt helt enkelt.
beckman88
2005-09-08, 19:46
Men det där använder sig inprincip alla komiker av numer. Tar sina svaga punkter och driver om det..
bögra driver om homusexuallitet. Invandrare om invandrare och nazister osv osv. svenskar om sverige..
m a o BOOORING!
Humor i vardagen är bättre, typ seinfeld
Dumleman
2005-09-08, 19:49
När Jonas från skansen kommer in med sina "djur" är ju klart bäst :D.
Kebab-Arne
2005-09-08, 19:55
Kommer ihåg ett "skämt" där en dum blondin skulle vara med i en dokusåpa som hette "Expedition Palestina" eller nåt sånt. "Först var de 20 sen var de inga..." Eller nåt sånt... Vara självmordsbombare alltså, vilket den dumma blondinen såklart var jättekul och spännande.
Detta skämt var rent smaklöst. Förstår inte varför jag just kommer ihåg detta och smaklösa skämt är ofta jävligt roliga. Men detta var bara dumt och billigt.
grisbil3n
2005-09-08, 19:56
Kommer ihåg ett "skämt" där en dum blondin skulle vara med i en dokusåpa som hette "Expedition Palestina" eller nåt sånt. "Först var de 20 sen var de inga..." Eller nåt sånt... Vara självmordsbombare alltså, vilket den dumma blondinen såklart var jättekul och spännande.
Detta skämt var rent smaklöst. Förstår inte varför jag just kommer ihåg detta och smaklösa skämt är ofta jävligt roliga. Men detta var bara dumt och billigt.
Äsch, för min del får man skämta om vad somhelst, i regel blir det roligare ju mer smaklöst det är.
s_himself
2005-09-08, 20:05
m a o BOOORING!
Humor i vardagen är bättre, typ seinfeld
Det fungerar ju. Jag tycker det är underhållande! Ett par redigt bra exempel är ju jonas gardell och ali hussein.. eller vad han nu hette.. kommer inte på riktiga namnet just nu.
seinfeld är rätt skum. Hela serien är skum. Ärligt talat när han drar många av sina skämt så sitter jag där och "jaha...." Men han är stundvis rolig!
melancoolio
2005-09-08, 20:08
Den ena av dom är en av mina gamla arbetskamrater. Snacka om att man hört dom där dåliga skämten dom kör förr!!!!!! :booty:
grisbil3n
2005-09-08, 20:11
Det fungerar ju. Jag tycker det är underhållande! Ett par redigt bra exempel är ju jonas gardell och ali hussein.. eller vad han nu hette.. kommer inte på riktiga namnet just nu.
seinfeld är rätt skum. Hela serien är skum. Ärligt talat när han drar många av sina skämt så sitter jag där och "jaha...." Men han är stundvis rolig!
Ja Seinfeld själv är en jävla tönt. Men Kramer och George lyfter det hela anser jag, jävligt kul mellan varven och det är inte illa pinkat för en amerikansk komediserie.
Pudzianovski
2005-09-08, 20:16
Skall självklart ses! Mycket underhållande!
Magnus Betnèr som gäst ikväll oxå! :thumbup:
Monoxide
2005-09-08, 20:18
ali hussein.. eller vad han nu hette.. kommer inte på riktiga namnet just nu.
Lasse Lindroth. :)
s_himself
2005-09-08, 20:45
precis! :)
nån som vet vad för modell shan har på sina jeans? dom va snygga!
s_himself
2005-09-08, 20:50
dom jeansen han hade när han körde sitt uppträdande om melodifestivalen och det.. lite baggy jeans, bara en bakficka tror jag det va.
någon som vet? :)
Helena B
2005-09-08, 21:12
Vad bra det var....Magnus var helt klart bäst....långsinta efter 2000 år :D
s_himself
2005-09-08, 21:16
Vad bra det var....Magnus var helt klart bäst....långsinta efter 2000 år :D
ja, det va det bästa på hela programet! gilla slutklämmen "3 indianer i noramerika" haha :D
Det var ju Ingo o Collateral Damage samtidigt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.