Visa fullständig version : The last horror movie
H.Emanuel
2005-09-08, 05:46
Riktigt obehaglig film. Påannonseringen om att det är en korsning mellan "Henry-en massmördare" och "American psycho" stämmer bra. Killen har en assistent som följer honom med kamera när han mördar folk, men också när han umgås med sin syster och hennes barn. Han placerar ut sina filmade mord i ett videofodral i en videobutik och följer sen efter den som hyr den. När de sett klart filmen ringer han på deras dörr och blir insläppt då de känner igen honom från filmen och tror att det handlar om nåt skämt. Sen binder han fast dem, förklarar att morden på filmen var på riktigt och dödar dem också. Helt stört, man väntar nästan på att det ska ringa på dörren när man sett den.
låter som en film jag skulle älska
internethjälten
2005-09-08, 07:21
är det en ny film eller när kommer den ???
är det en ny film eller när kommer den ???
http://www.imdb.com/title/tt0319728/
gissar jag på
King Grub
2005-09-08, 07:44
En skräckfilm som gått mig helt förbi! :eek:
Lasse Kongo
2005-09-08, 08:41
Den är vidrig.
internethjälten
2005-09-08, 08:59
..den ska hyras och ägas :P
Åååhh den låter ju underbart bra!
Precis i min smak! *popcorn*
Vad var det som var så obehagligt med den egentligen? En jävla tönt som bankar på gamla kärringar med en stekpanna och som dessutom filmar det. Jag tyckte inte det var nån vidare bra film.
H.Emanuel
2005-09-08, 11:23
Vad var det som var så obehagligt med den egentligen? En jävla tönt som bankar på gamla kärringar med en stekpanna och som dessutom filmar det. Jag tyckte inte det var nån vidare bra film.
smaken är som baken. Jag gillar skräckfilm och särskilt "bra" psykopatditon. Om det var en som slog ihjäl kärringar med stekpannor skulle jag inte ägna den en rad. Det här var en rysligt obehalig och därmed fantastisk film md en suverän huvudrollsinnehavare
smaken är som baken. Jag gillar skräckfilm och särskilt "bra" psykopatditon. Om det var en som slog ihjäl kärringar med stekpannor skulle jag inte ägna den en rad. Det här var en rysligt obehalig och därmed fantastisk film md en suverän huvudrollsinnehavare
Gjorde han inte det då? :) Jag gillar själv såna filmer, men tyckte denna var sådär.
H.Emanuel
2005-09-08, 13:12
Stekpannesekvensen är typ två sekunder. Han gör mycket annat smarrigt med övriga offer. Han nämner antal personer han dödar i snitt, men nu minns jag inte om han sa att det var per vecka eller nåt annat.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.