handdator

Visa fullständig version : Outsiders

timoat
2005-08-29, 20:07
Ok, såg precis programmet på Kanal 5, och damn vad jag kände igen mig. Jag fick helt plötsligt en helt annan syn på mig själv, som man kanske misstänkt innan, men nu...
Helt ärligt, hur många fick en obehaglig igenkänningskänsla när de olika människorna intervjuades? Jag är väl den typen som tränar hårt o äter strikt under veckan, och har en "ätardag", som ibland blir två, blir tre... för att bygga. Man kan ju se att en av de mest efterfrågade spörsålen här är just ätardagar och dess följder. De hade varit kul om jag inte var den enda som fick lite mer självinsikt efter kvällen program.

norsk_gadd
2005-08-29, 23:24
Lite OT (sorry): Fick en liknande känsla då jag såg ett program om Tourettes syndrom. Jag har också mycket konstiga ticks för mig och känner tvång att utföra vissa handlingar, var som du beskriver mycket obehagligt att känna igen sig men samtidigt väldigt skönt. Man fick ju en förklaring på så mycket. Har gjort liknande saker ända från att jag varit liten och till och från blivit retad för det, så det kändes bra.

Tack för lånet av tråden.