Visa fullständig version : Delta idag 17.00
Deltagande. 17.00
Pez
Cinna
Power
Piranha
( Jens ej kollomedl )
Ironbabe
Agenda: diverse pass + posedown med Pez
Fler ?
Ta många bilder Pirre! :)
Lasse Kongo
2005-08-28, 10:55
Aaaa bilder vill vi ha, är bara bilder på Pirre som är intressant, har via ryktesvägar hört att han är brutalt! grov och i riktigt bra form nu, så det vill vi se :naughty:
Aaaa bilder vill vi ha, är bara bilder på Pirre som är intressant, har via ryktesvägar hört att han är brutalt! grov och i riktigt bra form nu, så det vill vi se :naughty:
självklart vill vi ha bilder på Cinna också :D
Jag vill ha bilder på järnladyn men nu var väl det här ingen önsketråd utan en kontaktannons om jag förstod det rätt?
Jag vill ha bilder på järnladyn men nu var väl det här ingen önsketråd utan en kontaktannons om jag förstod det rätt?
Är det nåt du försöker säga Cilia ? :naughty:
Är det nåt du försöker säga Cilia ? :naughty:
alltid och konstant
ett jävla glappande på den här bruden jämt.
många som försökt att "duck tape me" men ingen har lyckats.
alltid och konstant
många som försökt att "duck tape me" men ingen har lyckats.
Den här ljuddämparen brukar funka.
http://www.usvideo.se/bilder/a4643.jpg
alltid och konstant
många som försökt att "duck tape me" men ingen har lyckats.Anktejp?
been there, tried that
not working!
Pirre snacka in mig och n1tro gratis så kommer vi :D
Fy fan, en söndag!!!! är ni gjorda i fel hål eller nått? blotta tanken på det får mig att känna mig besvärad *spy*
1700???????? Jämra sjusovare. Då håller ju det arbetande folket på at förbereda sig för veckans grottekvarn. Men ha kul ni, ha det bara.....
allan
Fy fan, en söndag!!!! är ni gjorda i fel hål eller nått? blotta tanken på det får mig att känna mig besvärad *spy*
jag har tappat bort adressen till grand garbo :(
Herkulez
2005-08-28, 13:24
och ådrig som en gris.
nä ska ut och träna wheelies nu med min "båge" :D
valle slå en pling nån dag
hahaha fyfan va jag garva! :laugh: håller med fullt och fast
Skönt pass , Pez , Jensa och jag körde på lite pattar , de jobbades på helt okej , Pez tryckte riktigt bra i alla övningar , vi har ifs lite olika inställning till reps och set verkar det som , men de blev jobba av idag iaf.
Riktigt bra form på Pez mannen också , mustiga armar , axlar bröst. Benen är en annan historia .. :D
Försöker locka mannen på ett benpass med spyhink på fredag .. får se o m han hakar.
Skönt pass , Pez , Jensa och jag körde på lite pattar , de jobbades på helt okej , Pez tryckte riktigt bra i alla övningar , vi har ifs lite olika inställning till reps och set verkar det som , men de blev jobba av idag iaf.
Riktigt bra form på Pez mannen också , mustiga armar , axlar bröst. Benen är en annan historia .. :D
Försöker locka mannen på ett benpass med spyhink på fredag .. får se o m han hakar.
Bitiga jävlar.
Bilder?`
Vad körde du pirre?
Vars är bilderna då? :MrT:
Gaaaaaah , ingen hadde kamera med sig , Langster dök upp på slutet också ..
Cinna satte dessutom nytt PB i bänken ( grattis )
Power likaså ( grattis x 2 )
Gaaaaaah , ingen hadde kamera med sig , Langster dök upp på slutet också ..
vänta!??!?!!
jag tror inte vi förstår riktigt.
hur kommer det här sig?
tänk att man alltid måste vara med och organisera saker för att det ska fungera.
Grattis till PB Cinna
vänta!??!?!!
jag tror inte vi förstår riktigt.
hur kommer det här sig?
tänk att man alltid måste vara med och organisera saker för att det ska fungera.
Grattis till PB Cinna
Får köra en repris snart igen :) ,ja de va lite klantigt ifs , kanske tur de för alla var lite smått avslagna idag *rolleyes*
Grattis till PB Cinna
Tackar så mycket :)
Riktigt kul att det äntligen går lite frammåt i bänken, ush vad jag hatar den övningen *grr27*
Arne Persson
2005-08-28, 20:07
Gärna i kombination med svart gummi eller latexhuva.
Tackar så mycket :)
Riktigt kul att det äntligen går lite frammåt i bänken, ush vad jag hatar den övningen *grr27*
Du är ju stark ju. Vi har ett mål och när det är satt så klämmer vi till med ett nytt PB, eller hur! :hbang:
vi har ifs lite olika inställning till reps och set verkar det som , men de blev jobba av idag iaf.
Jag tror de flesta har "lite olika inställning" till att köra sisådär 25 set bröst.. det kändes kan jag säga.. :D
Jag vetefan.. jag är magnifikt klen i ben, jag vet att jag skulle behöva köra monsterpass på påkarna, men så är det där med att jag är väldigt lat också som spelar in. Vi får se hur modig jag känner mig..
Tack för ett bra pass, trevligt att träffa hela gänget. :)
För övrigt så är Pirre ett jävla monster..fo sho.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.