Visa fullständig version : Disco?
H.Emanuel
2005-08-26, 08:48
Räknas det som disco att köra bara underarmar och mage på ett pass?
Räknas det som disco att köra bara underarmar och mage på ett pass?
Räknar du det som disco så... Varför ska du bry dig om vad andra tycker är disco eller inte? Jag skulle nog inte räkna det till disco iaf, men det spelar som sagt ingen roll.
H.Emanuel
2005-08-26, 08:54
haha, klart man inte vill känna sig disco :MrT:
haha, klart man inte vill känna sig disco :MrT:
Om du vill vara helt säker på att ingen ser dig som en discotönt, sluta träna bröst, biceps och mage!
delta_mats
2005-08-26, 09:01
Det beror väl mer på hur din övriga träning ser ut...
H.Emanuel
2005-08-26, 09:02
Jag kör igenom kroppen en gång per vecka,
Fatalist
2005-08-26, 15:21
Helt seriöst, inte spelar det någon roll om det är "disco" att köra ett pass på ett visst sätt eller ej. Huvudsaken är väl att du får allt tränat och att du tycker det är kul?
Är det någon i din närhet som mobbar dig för att va "discobyggare" eller? Jag tränar hela kroppen, vissa dagar är riktiga disco dagar dock. Så vem bryr sig? Jag går på disco, har discokropp, o får brudar på discot...
Så man kan inte träna bröst och biceps på samma pass för då är man disco? haha spela roll.. för mig är man disco när man inte tränar ben utan en vettig anledning
Disco = Träning för att flasha sin utvalda kroppsdel på discot,dvs om du tränar för att annat än att få tjejer är du inte disco
heltzonicka
2005-08-27, 03:24
Det är inte disco - det är kompleterande träning
internethjälten
2005-08-27, 04:16
Är det någon i din närhet som mobbar dig för att va "discobyggare" eller? Jag tränar hela kroppen, vissa dagar är riktiga disco dagar dock. Så vem bryr sig? Jag går på disco, har discokropp, o får brudar på discot...
Snacka om optimalt ;)
Snacka om optimalt ;)
Verkligen...brudar på köpet måste ju va det optimalaste med träningen :naughty:
underarmar och mage hmm tar de passet 15min eller?
Underarmarna består ju av rätt många muskler.
H.Emanuel
2005-08-27, 20:01
Man kan köra underarmsträningen ganska länge, och jag tycker det är bra att ha tiden så man kan fokusera endast på det, eftersom det är prioritet. Men vanligtvis lägger jag in den då jag kör biceps eller triceps. Eftersom jag inte har nåt annat mål än att nästa sommar passa bättre i en särskild tröja jag har så...
WinternetAlm
2005-08-27, 22:55
absolut , Finss ju olika teorier vad disco är.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.