Visa fullständig version : Snart...
Megatuttarna
2005-08-24, 19:07
Ska jag äta en hel Carte D'Or Glass och 400g Schweizernöt Choklad, livet är underbart, jag älskar att leva, live with me!
Ps. Älskar er (eller fan, inte alla)
ArnoldOnLehmä
2005-08-24, 19:09
bra där! Själv åt jag nyss ett kilo lasagne och ska precis till å steka 1,1kg gräddstuvad oxpytt.
Megatuttarna
2005-08-24, 19:13
bra där! Själv åt jag nyss ett kilo lasagne och ska precis till å steka 1,1kg gräddstuvad oxpytt.
Det är bra nakniemo, vem mer ska svulla snart?
mystic[-_-]
2005-08-24, 19:14
I'm proud of you :thumbup:
Ska jag äta en hel Carte D'Or Glass och 400g Schweizernöt Choklad, livet är underbart, jag älskar att leva, live with me!
Testa gärna följande nån dag.
1 stor bunke.
Mövenpick Double vanilla
Chokladpudding
Vispgrädde
Maränger
Rör ihop lätt bara ställ i frysen kanske 10 min
TRYYYYYYYYYYYYYYYCK dagen efter.
obesogen
2005-08-24, 19:15
svulla o svulla...det blir bulgur med kalkon o grönsaker. Till det minimjölk
Redan färdigsvullat för dagen. Pizza, cola, choklad etcetera. :thumbup:
ajamen tåsse, åt nyss en burgare, och sen en till, meny o hela skitet inkluderat giiiiivet, har käkat som en snel hest idag, imorgon ska jag äta mer, tänkte testa hur det är att äta 20k kcal på en dag.
Megatuttarna
2005-08-24, 19:24
1 stor bunke.
Mövenpick Double vanilla
Chokladpudding
Vispgrädde
Maränger
Åååååååååh, åhhhhhhhhhhhhhhhhh, åhhhhhhhhhhhhhhhh, nu jävlar
ååhhh jag läste om den glassen och blev så arg
man får inte göra saker som låter så där gott och då är jag ändå inte en glass människa men toblerone är bara en sån sak som man kan trycka sig full med.
Det där lät för farlgit!
Jag ska stämma dom
1 stor bunke.
Mövenpick Double vanilla
Chokladpudding
Vispgrädde
Maränger
det där var för mycket!
det låter inte ens gott bara illamående.
Själv åt jag nyss 400g köttfärs(tillagad) med tre ägg. Det var tungt.
Ska ut och rota i köket nu, återkommer om jag hittar nåt trevligt.
Jag har käkat 2 paket ballerina och en påse kanelgifflar idag. Börjar bli lite småtjock nu.
2 matlådor med ris, torsk och kebabsås. En påse lösgodis ca 400gram. Ett rör pringles och några koppar kaffe blir dte på jobbet inatt :eating:
Otto GROV
2005-08-24, 20:20
1 stor bunke.
Mövenpick Double vanilla
Chokladpudding
Vispgrädde
Maränger
Vad är mövenpick double vanilla, Nån sorts glass-sårt förstår ja väll men är det nått specielt med den, Detta måste ju fan testas låter ju hur gott som helst ju.
Jag har käkat 2 paket ballerina och en påse kanelgifflar idag. Börjar bli lite småtjock nu.
pfftt
LexSinner
2005-08-24, 22:18
Hmm, hur klarar ni att trycka i er massa saker bara sådär rent psykiskt ? Tar det inte emot ?
Jag har inte käkat glass/godis/kaffebröd på 6-7 år bara för att jag inte fixar skuldkänslorna jag får som följd... *screwy*
Daniiiel
2005-08-24, 22:27
Hmm, hur klarar ni att trycka i er massa saker bara sådär rent psykiskt ? Tar det inte emot ?
Jag har inte käkat glass/godis/kaffebröd på 6-7 år bara för att jag inte fixar skuldkänslorna jag får som följd... *screwy*
då är det bara du som har svagt psyke
men visst så mår man ju lite dåligt efter..i cirkus 5 sekunder
Hemska trådjävel att packa på mej grymm abstinens såhär innan sovtime :devil: :D
Planerar massakera TVÅ 86% choklad kakor imorrn :naughty: har ju lyckats gått och blitt smått optimal på sistens :thumbup: knappt så ja ens sneglar åt vanlig ljus choklad i affärrn...
...nä ska inte ljuga nu, ja drömmer våta drömmar om fanskapet om nätterna :laugh:
Metal_boy_
2005-08-24, 23:21
Älskar du mig med tutten?
Metal_boy_
2005-08-24, 23:23
fick frossryck igår förresten mitt i veckan..Blev pomme och lövbigg med fetaste bearnaisesåsen en blåbärspaj och två 1,5liters Trocadero. Ket jävla tryck asså!!!
Metal_boy_
2005-08-24, 23:24
Du har ju för fan ätstörningar
Jag klämde i mig en kebabpizza ikväll, men de smaka inte så gott. Jag tror jag har förätit mig på det nu :(
Megatuttarna
2005-08-24, 23:34
fick frossryck igår förresten mitt i veckan..Blev pomme och lövbigg med fetaste bearnaisesåsen en blåbärspaj och två 1,5liters Trocadero. Ket jävla tryck asså!!!
Haha fuck yeah!
Så ska det se ut! Och ja, klart jag älskar dig. Även om man egentligen ska låta alla röda personer känna sig utanför men vafan, jag är mognare än så.
Megatuttarna
2005-08-24, 23:35
Jag klämde i mig en kebabpizza ikväll, men de smaka inte så gott. Jag tror jag har förätit mig på det nu :(
Fikri säger: "Jordens undergång nakniemo"
no1fitness
2005-08-24, 23:57
Nu svullar jag varje dag. :thumbup: :eating:
Har ingen konkret svull-mat att redovisa, men jag äter godis ( choklad ) varje dag och oftast innan läggdags. :D
Smakade det gott det du åt ?
Livet är verkligen härligt när man slutat deffa och kan äta precis vad man vill ! :hbang:
mangemani
2005-08-25, 00:39
hade min ätardag för snart 2 veckor sedan....pringles,kebabtallrik,nötchocklad och sist men inte minst,trocadero för att skölja ner allt med...mmmm...gott så länge det varade.
Kebabtallrik och en öl fick räcka för idag.
två 1,5liters Trocadero.
Trocadero är den ultimata läsedrycken
då är det som om man är 6 år igen och man blir glad.
Åååååååå , inga problem alls.
Har du skuldkänslor när du äter gott smakar de ju inte en hälften så bra som de skall, fan tränar man så hårt så skall man fan unna sig goda saker också.
LexSinner
2005-08-25, 10:53
Har du skuldkänslor när du äter gott smakar de ju inte en hälften så bra som de skall, fan tränar man så hårt så skall man fan unna sig goda saker också.
Hehe, jo det är ju sant.. Brukar belöna mig med att svulla vanlig mat istället :)
Megatuttarna
2005-08-25, 10:56
Nu svullar jag varje dag. :thumbup: :eating:
Har ingen konkret svull-mat att redovisa, men jag äter godis ( choklad ) varje dag och oftast innan läggdags. :D
Smakade det gott det du åt ?
Livet är verkligen härligt när man slutat deffa och kan äta precis vad man vill ! :hbang:
Det smakade himmelskt, ungefär som att vinna nåt stort. Fotbolls-VM ungefär.
Metal_boy_
2005-08-25, 10:58
Trocadero är den ultimata läsedrycken
då är det som om man är 6 år igen och man blir glad.
Det kan du ge dig fan på :) Bara det att på den tiden så fick jag en 33cl flaska och den räckte en hel lördag :)
TROCADERO!!!
MIN FAVORITLÄSK!
Tänk att så många har samma smak!
Man vill tacka han som kom på Trocca:n
Metal_boy_
2005-08-25, 11:02
Precis. Att leva loppan jämnar ut resultaten gentemot bieffekter av fett och socker :hbang:
Ett psyke som mår bra är minst lika viktigt för resulatat på fysiken som kosthållning, om inte mer.
Metal_boy_
2005-08-25, 11:03
TROCADERO!!!
MIN FAVORITLÄSK!
Tänk att så många har samma smak!
Man vill tacka han som kom på Trocca:n
Fick jag träffa den mannen så skulle jag pussa han på flinten!
Lasse Kongo
2005-08-25, 12:27
Tutten: smaka det bra?
Fan, min tjej är van att se mig sitta och käka ris/kyckling när hon kommer hem från jobbet, det har hon sett mig göra många år alltså...
Men förra veckan glider hon in och tittar på köksbordet, det enda hon ser är papper och kartonger från Mcdonals, bakom hör hon ngn som sipprar på en läsk, hon flyttar lite på skräpet, där bakom sitter jag med stora våta hundögon och fingrar på en Mcflurry...
-Gubben mår du bra? Jag svarar med gråt i halsen, ne jag är på väg att bli sjuk... ville ha mcdonalds ju...
-Lille gubben, kom så ska ja bädda ner dig, är det ngt du vill ha? Mitt svar: Jaaa, en Mars Delight? -Då ska ja gå och köpa det åt dig....
Sen efter det gick ja ner mig fullständigt i slisk och sötsaker, men hey! Nu börjar ja bli frisk weeeee
:cool:
Fan, min tjej är van att se mig sitta och käka ris/kyckling när hon kommer hem från jobbet, det har hon sett mig göra många år alltså...
Men förra veckan glider hon in och tittar på köksbordet, det enda hon ser är papper och kartonger från Mcdonals, bakom hör hon ngn som sipprar på en läsk, hon flyttar lite på skräpet, där bakom sitter jag med stora våta hundögon och fingrar på en Mcflurry...
-Gubben mår du bra? Jag svarar med gråt i halsen, ne jag är på väg att bli sjuk... ville ha mcdonalds ju...
-Lille gubben, kom så ska ja bädda ner dig, är det ngt du vill ha? Mitt svar: Jaaa, en Mars Delight? -Då ska ja gå och köpa det åt dig....
Sen efter det gick ja ner mig fullständigt i slisk och sötsaker, men hey! Nu börjar ja bli frisk weeeee
Din tjej äger !!!
Fan, nu blev jag kär i din tjej..
Lasse Kongo
2005-08-25, 12:37
Fan, nu blev jag kär i din tjej..
:D
Jag klagar inte *inlovesmilie*
Fultjack
2005-08-25, 14:19
´på lördag blir det :
choklad rulltårta
mockarutor
bullar
smörgåstårta
marrängtårta
nå mer fikabröd säkert
onyttig mat och öl
kalas + lagfest med hockeyn , kan inte sluta annat än bra :thumbup:
Megatuttarna
2005-08-25, 14:20
Ja, det smakade så sjukt gott i början. På slutet tröck jag bara i mig för sakens skull. Åt 6 dl gräddfil som hade blivit vitlöksdip med 200 g chips efter chokladen och glassen. Avslutade allt med en stark stark grogg som skickade mig raka vägen till sängen.
Aj aj aj det vattnas redan i munnen av Pirres förslag där, fast hade bytt ut Mövenpicken mot Häagen Dazs, MUMMA!
Jag längtar faktiskt mest efter en 100Gram Marabou Digistive :O
:eating: :eating:
Aj aj aj det vattnas redan i munnen av Pirres förslag där, fast hade bytt ut Mövenpicken mot Häagen Dazs, MUMMA!
Jag längtar faktiskt mest efter en 100Gram Marabou Digistive :O
:eating: :eating:
Vaarför? Du har ju blivit fet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.