Visa fullständig version : Spacedogs nakenchock!
spacedog
2005-08-16, 01:34
Nej, kallingar har jag åtminstone på mig - men håll med om att det är en lockande rubrik? Ok, kanske inte...
Nåväl, jag fick så dåligt samvete över att jag sitter och fluktar in andras medlemsbilder utan att bidra med något själv. Så nu jäklar är det dags: spacedog slät, luden och uppenbarligen urkass på att posera!
Dubbel biceps framifrån, men jag undrar om jag verkligen spänner biceps. Hoppas inte det...
spacedog
2005-08-16, 01:36
Dubbel bakifrån...
spacedog
2005-08-16, 01:37
Latspread framifrån. Fan, det funkar när jag gör den framför spegeln...jag lovar.
spacedog
2005-08-16, 01:38
Och så bakifrån...
spacedog
2005-08-16, 01:39
Hmm...man kanske skall droppa några kilon och vaxa sig innan man ger sig på den här...
spacedog
2005-08-16, 01:41
Ok, jag erkänner: en vettig sidechest kan jag inte ens få till framför spegeln.
spacedog
2005-08-16, 01:41
Mest muskulös. Varför spänner jag bara halva kroppen?
spacedog
2005-08-16, 01:42
En vad...
spacedog
2005-08-16, 01:43
Och sist men inte minst...eller jo, kanske...låren.
spacedog
2005-08-16, 01:46
Bonusbild!
Nej, det är inte ytterligare en misslyckad sidechest. Jag skulle klämma till en dubbel biceps riktigt ordentligt - och fick kramp något så förbannat i underarmen! Ont gjorde det, men bilden blev rätt rolig! :D
Bonusbild!
Nej, det är inte ytterligare en misslyckad sidechest. Jag skulle klämma till en dubbel biceps riktigt ordentligt - och fick kramp något så förbannat i underarmen! Ont gjorde det, men bilden blev rätt rolig! :D
Den där bilden e GRYM! :D :thumbup:
Haha, grym sista bild! :)
Tycker det ser ut o va jämt utvecklad, men lite mer tits skulle va porrigt.
Looking good. men varför vaxa, hår är manligt ;)
spacedog
2005-08-16, 12:21
Mago: du har så rätt, så rätt. Det märkliga är att jag inte tänkt på det själv förrän alldeles nyligen. Nåja, jag kan ju inte anklagas för att vara disco i alla fall... :D
Mela: klart det är manligt med hår, men det skulle vara kul att se hur det ser ut utan. Dock skall det till rejält med massa innan jag tar fram en rakhyvel.
Chidde: jag vet inte exakt hur mycket jag väger, men i dagsläget är det nog en 77-78 kilo fördelade på blygsamma 173 cm. Styrkestats är jag ännu mer osäker på. Bänkpress har jag inte kört på ett tag, men skulle gissa att ett max hamnar strax över 100. I marklyft vet jag med mig att jag kan dra 140 kg, utan bälte men med remmar. I knäböjen lägger jag på 100 kg och kör 6-8 reps, även här utan bälte. Då går jag så djupt det bara är möjligt, så vad en enda godkänd böj skulle ligga på vågar jag inte ens gissa.
Mest muskulös. Varför spänner jag bara halva kroppen?
Den bilden var riktigt najs!
Det ser ut att finnas en hel del muskler där under, men frågan är huruvida du vill att dom ska synas eller inte. Jag, personligen, skulle satsat på att släppa från lite fett, men om du vill bygga mer så är det kanske inte att rekommendera.
spacedog
2005-08-16, 13:47
Den bilden var riktigt najs!
Det ser ut att finnas en hel del muskler där under, men frågan är huruvida du vill att dom ska synas eller inte. Jag, personligen, skulle satsat på att släppa från lite fett, men om du vill bygga mer så är det kanske inte att rekommendera.
Tack. Förstår vad du menar, men om jag deffade nu är jag rädd att det inte skulle bli så mycket kvar. Jag vill nog ligga en bra bit över 80 kilo innan jag ens börjar tänka på att försöka bli hård. Men om ett par år, då kanske! :thumbup:
Ser ut att finnas mkt mer att ge på latsspreaden, bakifrån samt framifrån, annars ser det ju tämligen massivt ut.
Fin fysik. Speciellt armarna tycker jag var bra.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.