Visa fullständig version : Årets syndardag!! :D
Vet att många har s.k. ätardagar typ en gång i veckan...jag sysslar inte med sånt & mår inte dålig av att avstå från onyttiga saker men tänkte ändå festa till min sista semesterdag nu på söndag med en 7-helsikes ätardag! Ska dessutom avsluta deffen å börja viktuppgången under hösten.
Har redan tänkt ut en del av detta kalas men det blir lätt att man glömmer saker o ting så ni får gärna komma med era personliga tips så kanske något av dem faller mig i smaken.
Hittils ser matsedeln ut så här:
Middag: XXL kebabtallrik från Uppsalas bästa kebabhak.
tänkte klämma in en fika nån gång oxå å käka en delicatoboll.
Sen på kvällen ska det vankas film & till filmerna= sourcream & onionchips samt lättsaltade o vitlöksdip. Till det mängder med iskall VANLIG PEPSI! :thumbup:
Får ångest redan nu när jag tänker på vad jag planerat men detta ska jag ge mig själv i present tänkte jag för allt slit jag gjort det senaste halvåret.
Bra dålig idé? Samt tips på mer käk om ni finner det vara en bra idé. *popcorn*
Detta kanske inte var rätt forum? Borde kanske lagt den under allmän kom jag på nu..sorry mods.. *rolleyes*
Choklad :love: :naughty: :eating:
De kladdiga varianterna:
kladdkaka, brownies samt alla hemmagjorda former av chokladbollar =)
Digestiva och bragkex!
FAN! nu lämnas ja i händerna på en grymm lördagsabstinens och de är bara måndag *cry* :D
Kan faktiskt inte komma på något, men öl kanske?
Lejonet och Björnen glass (åt jag i dag) :thumbup:
BEN & JERRYS :hbang: :hbang: :hbang: :hbang: :eating:
BEN & JERRYS :hbang: :hbang: :hbang: :eating:
vad e det?? *rolleyes*
EN delicatoboll.......EN? Du ligger i lä,men huvudsaken är ju att du själv är glad och nöjd.
En får räcka..ska ju få plats med allt annat oxå.. *popcorn*
userfriendly
2005-08-16, 10:24
haha jag käkade ungefär 12-14 skivor skogaholmslimpa igår... helt sjukt vad detta bröd kan locka på en ätardag.. *screwy*
En kebabpizza till Lunch kanske? Är aldrig fel... Gillar man inte pizza så är en kinabuffe en riktig höjdare!
Lösgodis?
mjo pizza kanske vore något...lösgodis känner jag nästan aldrig något sug efter så det går bort.
Eller vänta nu...haribonappar... :naughty:
Vill bara råda om att drick mycket vatten under denhär dagen. Du kommer bli bakis av alla kolhydrater annars. Ta det lugnt, din mage är inte van vid sånahär utsvävningar - magknipen kommer som ett brev på posten...
Vill bara råda om att drick mycket vatten under denhär dagen. Du kommer bli bakis av alla kolhydrater annars. Ta det lugnt, din mage är inte van vid sånahär utsvävningar - magknipen kommer som ett brev på posten...
Tack för tipset...ska äta lugnt o försiktigt.
haha jag käkade ungefär 12-14 skivor skogaholmslimpa igår... helt sjukt vad detta bröd kan locka på en ätardag.. *screwy*Ja, visst är det skumt när bland det godaste man kan tänka sig är en skiva limpa? Känner igen känslan till 100%.
Vill bara råda om att drick mycket vatten under den här dagen. Du kommer bli bakis av alla kolhydrater annars. Devasomfan. Att jag aldrig tänkt på det innan, det är därför jag nästan alltid känner mig bakis dagen efter mina ätardagar!
Liten Men Fet
2005-08-16, 23:04
Friterad mat ä gott, friterade räkor eller griskött. Mmmmmm...
300gram naturgodis, mexicanos och cashew.
hubbabubba
2005-08-17, 21:47
Eller så kör du på det åt idag till fotbollsmatchen:
5st stora muffins (blåbär,äpple,choklad)
½ liter SIA vaniljgräddglass
Ett paket kakor med chokladsmak
1½ liter sprite :eating::eating:
Blandningen kakor/muffins och glass är helt underbar!
Tja..det var väl mitt "nyttiga" bidrag
ÄT Å MÅ GOTT! :D
//Patrik
Detta är vad jag tänker äta på första dagen efter deffen >:E
Runda slängar 10k kcal \o/ :cool:
http://hem.passagen.se/gayelasto/syndar1.JPG
+
http://hem.passagen.se/gayelasto/syndar2.JPG :thumbup:
Jag har väntat så länge! Kan inte vänta tills imorgon *cry*
Man blir *spy* när man tänker på att alt ska ner på 1dag *slap*
Bara godis och kakor???
God mat då?
Jag tycker inte du ska köra på XXL kebabtallrik, utan vanlig, så kan ud äta mer av annat gott sen :D För din mage är nog inte sååå stor, om du inte spyr upp skiten mellan målen *spy*
Revbensspjäll :hbang:
jag ser bara röda kryss?
Då är vi två om det - jag kan inte heller öppna. Men kan kommer nog äta skrämmande mycket vad jag förstår.
Lizzie du kan vara glad att du inte kan se det. Helt ärligt talat ser det riktigt obehagligt ut. Men om du högerklickar på krysset och går ner till egenskaper finns där en url adress. kopiera den o klistra in i ett nytt fönster, och vips kan man se dem. Jag har svårt att tänka mig att du kommer att få ner allt det, jag har ju mina ätardagar, men come on... Det farliga med denna massan är ju att man kommer att ha kvar så mycket att ätardagen blir till ätarveckan. Good Luck iallafall!
http://hem.passagen.se/gayelasto/syndar1.JPG
+
http://hem.passagen.se/gayelasto/syndar2.JPG :thumbup:
fattar int ehur du kan äta eldoradogodis, det är ju så äckligt jämfört med orginalen
dunken16
2005-08-22, 15:16
bara så du vet det så kommer du må sämre än på en bakfylla! ett tips gör inte det, ät lite istället blir mycket godare.
Blev en vanlig kebabtallrik & sen på kvällen chips, dip o pepsi...blev väl så där halvlyckat då jag är rätt sjuk för tillfället...spydde på toaletten efter två tuggor kebab pga min medicin..men sen slank den ner :)
Trist bara att man inte kan träna på ytterligare 2 veckor.. :(
Än så länge mår jag RIKTIGT dåligt :D
btw smakade precis "Tonfiskrulle" på Kebabkungen i Halmstad (efter att jag ätit en kycklingrulle... svingod :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.