handdator

Visa fullständig version : Ispremiär

Pingu
2005-08-11, 22:20
Äntligen så var det dags, ispremiär och sonen har tjatat hela sommaren.
Vi var alltså på Skellefteå AIKs första is pass med ca 2.800 andra skellefteåbor. Fick vara linslus också, om än en liten bild. Vänstra hörnet längstupp ca 2,5 cm in så är det en kille med gröntröja (jag), en liten Eric till höger och farsans flintiga skalle bredvid Eric. På Måndag är det dags för jag och Eric att gå på is :thumbup:

http://www.norran.se/sektion_bilder.php?avdelning_1=185&avdelning_2=0&id=542434#

Pingu
2005-08-11, 22:21
Det är den översta bilden på länken

B-jay
2005-08-12, 07:15
Ser härligt ut!
Nu börjar hockeysuget komma på allvar.

Fast det blir väl korpen som vanligt i år, man har ju haft sin storhetstid! :)

skaparn
2005-08-12, 07:24
Ah, du hade redan startat en tråd, snyggt! Jag dammade av min gamla käpphäst som börjar bli en bra bit över året gammal..

Hur verkade det då? Någon som utmärkte sig?

Fultjack
2005-08-12, 07:46
gick bra för Luleå mot Oulon kärpät, förlorade med 1-6 *grr*

men finnarna har redan vart på is i en månad drygt medans luleå knappt vart en vecka, det ska nog gå bra i vinter, får vi hoppas :D

Pingu
2005-08-12, 08:29
Skaparn : Brett Harkins( klart högljudaste presentationen) och Marc Busenburg kommer inte föränn i Oktober. Welsner såg ut att ha problem med skriskotekniken, men det var ju första ispasset också. Söderberg var på lekhumör, han gjorde som han ville i anfallzonen. Det kändes mer som en uppvisningsmatch men det var faktiskt en rejäl bröstvärmare, Johan Ramstet! av alla tryckte en kille på blålinjen, men det var av olykshändelse.....
Hadelöv såg bra ut