Visa fullständig version : Om ni fick banna.....
Herkulez
2005-08-11, 12:19
Om ni fick banna 1!! valfri person från kolo, vem skulle ni banna då och varför?
har en känsla av att det här kommer bli en väldigt känslig tråd *innocent*
Vic_1981
2005-08-11, 12:22
Dig, för att du är fet och ful.
Myten
För han e så satans avundsjuk för att han inte får vara med i ***
Herkulez
2005-08-11, 12:24
Myten
För han e så satans avundsjuk för att han inte får vara med i ***
myten är redan bannad min vän, annars hade han varit ett självklart val
Ja myten hade varit ett givet val. Nu vetifan, kanske bolio
jag skule banna hekrluesz, för han e snyg. hheehlol wtf omg!!!!!!!!!!11
Lasse Kongo
2005-08-11, 12:33
Allan
rememberence
2005-08-11, 12:34
Allan
varför?
Metal_boy_
2005-08-11, 12:35
skaparn
Lasse Kongo
2005-08-11, 12:35
varför?
för att det skulle va skoj
AnimalGen, för hans passion är att springa runt och repa bilar
Vafan då!!!! Grisen säger jag då....
Samma motivering
Thony var rätt jobbig ett tag .. hen verkar lugnat sig.
Herkulez
2005-08-11, 12:53
Samma motivering
vi verkar vilja banna samma personer :)
vi verkar vilja banna samma personer :)
Bara för att vi älskar varandra som bara riktiga män kan
skaparn
Instämmer till fullo.
Håller med där.
AnimalGen, för hans passion är att springa runt och repa bilar *rolleyes* Kolozzeum förlåter aldrig? :laugh:
Vad har skaparn gjort förresten?
Nej hörredu, nu slutar du upp att vara dum mot Grisen, hör du det? Han må vara, kaxig över internet och selproclaimed vitneger nr.1 här på forumet, kanske har han också världens mest antihetero-frilla :D, men det ger dig ändå ingen rätt att mobba homon på det här viset. Sluta.
Puss och kram
från Grisens P imp appa :cheers:
Metal_boy_
2005-08-11, 13:43
Håller med där.
*rolleyes* Kolozzeum förlåter aldrig? :laugh:
Nja, tycker bara att han är en tönt faktiskt. En Pk nisse som hittat till Allmänt på ett träningsforum av misstag eller nått.
Lillgrabben
2005-08-11, 13:44
Håller med där.
Han kommer från Sveriges manligare sida, där killarna beter sig som män & tjejerna som kvinnor! :D
Dessutom håller han på rätt hockeylag & bara det är ju en stor bonus!
Lillgrabben
2005-08-11, 13:47
Svaret på frågan i tråden är;
Mig själv.
Motivering;
Då får jag säkert mera tid över till annat än att sitta vid datan & mögla..... Exempelvis äta upp mig till 45 i BMI, koka knäck, köpa en egen mjukglassmaskin osv
Nja, tycker bara att han är en tönt faktiskt. En Pk nisse som hittat till Allmänt på ett träningsforum av misstag eller nått.
Kan så vara. Själv tycker jag det mest löjeväckande är att sitta och älta det där med bilen än, han förklarade att det inte var meningen och det var ju för en god sak :angel:
Metal_boy_
2005-08-11, 13:48
Kan så vara. Själv tycker jag det mest löjeväckande är att sitta och älta det där med bilen än, han förklarade att det inte var meningen och det var ju för en god sak :angel:
hehe nä, vad? Måsste jag missat?
The Somberlain
2005-08-11, 13:49
Jag tycker man ska kunna begå självbann. Borde finnas en sådan funktion...
Han tillför betydligt mer än vad du gör.
Ja, så måste det vara. Fortsätt gärna! Min dag förgylls verkligen.
Metal_boy_
2005-08-11, 14:04
Han tillför betydligt mer än vad du gör.
Skriv mitt namn istället snorunge. Att kasta käft hade inget med tråden att göra.
Metal_boy_
2005-08-11, 14:08
Ja, så måste det vara. Fortsätt gärna! Min dag förgylls verkligen.
Det var bara det. Glömde ju motiveringen i första inlägget :)
Nja, han är bara bannad ;)
Vem jag skulle banna vet jag inte riktigt ännu.. ska sätta mig och läsa ett tag så ordnar det sig snart..
hehe nä, vad? Måsste jag missat?
Oj, jag trodde du snackade om AnimalGen av någon anledning. :D Dumt av mej :smash:
Metal_boy_
2005-08-11, 14:20
Oj, jag trodde du snackade om AnimalGen av någon anledning. :D Dumt av mej :smash:
;)
High1ander
2005-08-11, 14:28
Allan - Bara för att det skulle vara så kul o tänka sig honom slå sig ner vid datorn och logga in på Kollo och se, WTF jag har blivit bannad?
Eftersom jag inte har någon på Ignore så är det väl inte heller någon jag känner mig manad till att banna. Finns ju folk man kanske stör sig på, men inte så mycket att de förtjänar en banning...
Karate_kid
2005-08-11, 14:31
Ja skulle vilja banna moralkärringen allan och gnällspiken jörgen, eller om det nu är tvärtom :thumbup:
Myten om det inte hade varit så att han redan var bannand :D
Karate_kid
2005-08-11, 14:33
Varför blev han bannad?
undrar ja med. Men det var väl som vanligt någon lite kärringjävel smo gnällde.
Jay z - för hans detaljrikt utförliga frekvent förekommande beskrivningar av diverse bakverk och ätardagar i varannan post i jornalforumet :D
Håller med där.
folkets man? :( ja trodde ni löst era problem på ett mkt intimt plan :confused: :D
AnimalGen ligger bra till...
Varför?
Den som behöver fråga det borde också bannas
Jay z - för hans detaljrikt utförliga frekvent förekommande beskrivningar av diverse bakverk och ätardagar i varannan post i jornalforumet :D
folkets man? :( ja trodde ni löst era problem på ett mkt intimt plan :confused: :D
Menade som qouten att han var lugnare nu. Det är inte direkt så att jag går runt och hatar någon som är otrevlig över internet. "Är han en såndär mobbare? Tänker inte slösa någon energi på en skit som honom", om man får använda hans egna ord? :laugh: Till mig får han säga vad han vill, kommer aldrig ta något av det på blodigt allvar. Dock tycker jag det är förjävligt hur han fördärvat en viss person jag tycker mycket om.
Folkets man är en stor och stark man, men han är en liten människa.
Jag har några kandidater som ligger lite löst på det.
Dom kommer förmodligen till att märka vem dom är själv. :)
Spannmål
2005-08-11, 16:42
metal
AnimalGen
2005-08-11, 16:53
Varför?
varför?
Fatalist
2005-08-11, 16:54
Varför?
Du kan ju inte vilja banna honom, har du inte sett hans skönlitterära verk "The Cage"? :laugh:
Jag skulle bannat Cilia, för hon verkar vara radikalfeminist ena stunden och brun runt munnen andra.
blekfet2
2005-08-11, 16:58
Jag har några kandidater som ligger lite löst på det.
Dom kommer förmodligen till att märka vem dom är själv. :)
jag misstänker att jag är en av dem...men just därför så har jag gått å blivit jävligt snäll å söt.. :naughty:
AnimalGen
2005-08-11, 17:02
Du kan ju inte vilja banna honom, har du inte sett hans skönlitterära verk "The Cage"? :laugh:
Betyder det att du tycker den är bra :)
Fatalist
2005-08-11, 18:36
Betyder det att du tycker den är bra :)
Älskar den! Keep it up! Hardcore to the bone! :D
Jag skulle nog banna alla som gnäller på att modsen "särbehandlar" vissa osv.. *spy*
Fultjack
2005-08-11, 18:52
'
haha dåligt rolig journal :laugh:
skulle inte vilja banna bolio, pga hans insats i "invandrare = bråk" tråden *slap*
Tricklev
2005-08-11, 18:52
Alla killar, blir så mycket lättare att ragga på damerna då.
Cilia. Varför? Därför.
Jag skulle bannat Cilia, för hon verkar vara radikalfeminist ena stunden och brun runt munnen andra.
jag som hade hoppats att jag hade retat någon av lite dignitet.
Jag är djupt besviken.
sen vet du inte vad radikalfeminist är. Jag har en sån på min repertoar med och en radikal borgarbracka men jag har inte vågat ta fram dom rollerna än för jag tror risken att bli bannad ökar då.
Jag kan spella fnittrig tonårstjej med men den rollen är så tråkig.
Fast iofs får man ganska kul respons så jag kanske ska ta fram henne?!
Jag är djupt besviken.
sen vet du inte vad radikalfeminist är. Jag har en sån på min repertoar med och en radikal borgarbracka men jag har inte vågat ta fram dom rollerna än för jag tror risken att bli bannad ökar då.
Skit du i vad barnen tycker om dig. Det du skriver på kolo är bra, och får nog många att tänka till ibland...
RobbeliRobban
2005-08-12, 14:57
Jag är djupt besviken.
?!
Dignitet? Du quotar mannen som prostituerar sig för chips. Det går inte att ha större dignitet än så.
Dignitet? Du quotar mannen som prostituerar sig för chips. Det går inte att ha större dignitet än så.
sant!!!
glömde bort det mitt i upphetsningen.
vilket naturligtvis är en stor anledning till att han vill ha mig bannad
feministtjafset var bara en dimridå......
Vilka jag kan tänka mig att banna?
Här finns en lista (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/memberlist.php?) *flex*
Vilka jag kan tänka mig att banna?
Här finns en lista (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/memberlist.php?) *flex*
kan ingen få z-bumbi att läsa första posten i tråden så han svarar rätt???
Vi moderatorer har übermoderatorkrafter och vi kan således tycka/välja/skriva precis hur som helst.
Vi moderatorer har übermoderatorkrafter och vi kan således tycka/välja/skriva precis hur som helst.
aahhhh alltid ett pedagogiskt trick när man vill lära massan att uppföra sig på ett visst sätt *g*
Och en kandidat nappade direkt. :D
Jag vill inte banna någon, jag är kompis med alla på kolozzeum!
:)
bosse_brutal
2005-08-12, 17:43
haha satt i skogen igår och funderade på att en sån här tråd, men hade ingen dator så det sket sig.
har aldrig velat ha nån bannad, förutom animalgen under ett par minuter när jag trodde han hade gett upp bilrepningen och konverterat till haxor*grr27*... Och för all del myten när han drog upp sina agressioner mot *** i varenda jävla tråd
vem vill banna mig då?
Otto GROV
2005-08-12, 17:56
vem vill banna mig då?
jag
Fatalist
2005-08-12, 17:56
Jag är djupt besviken.
Nä, jag ångrar mig. Varför? Cilia är bara rakt av tråkig. Så tråkig så du numer är på min ignore list. Dignitet kan du fråga mitt bankkonto om.
userfriendly
2005-08-12, 17:58
vill banna alla tjejer med ätstörningar som sitter här o triggas av alla defftrådar o liknande..
de borde inte få vara här...
men det är ju lättare sagt än gjort *grr27*
Nä, jag ångrar mig. Varför? Cilia är bara rakt av tråkig. Så tråkig så du numer är på min ignore list. Dignitet kan du fråga mitt bankkonto om.
och ett av mina mål i livet är uppnådda.
så enkelt, smidigt och smärtfritt.
vill banna alla tjejer med ätstörningar som sitter här o triggas av alla defftrådar o liknande..
Glöm inte alla killar med samma problem.
jag skulle banna jörgen pga såna här (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=998027&postcount=3) kommentarer när tråden under innehåller precis lika kassa bilder.
?
Om det finns någon med ätstörningar här, så tycker jag absolut inte att de skall bannas. Tvärtom få stöd och all hjälp de kan få.
?
Om det finns någon med ätstörningar här, så tycker jag absolut inte att de skall bannas. Tvärtom få stöd och all hjälp de kan få.
Jupp, bättre de har ätstörningar här på anorexia.nu eller whatever.
Sheogorath
2005-08-12, 18:58
Jag anser mig ha ätstörningar, på sätt och vis. Jag äter inte när jag är hungrig, eller sådant jag "känner för" i de flesta lägen. Att ha ätstörningar behöver ju inte betyda att man svälter sig eller spyr upp maten ;) . Under uppbyggnad är det för mig det omvända. Tryck ner maten och håll nere spyan.
Sheograth eller vadfan han nu heter, så jävla irriterade med egna påhittade övningar som snackar om ditten o datten som han har LÄST och sedan tror han vet bäst, en riktigt självutnämnd Guru´! :booty:
Sheograth eller vadfan han nu heter, så jävla irriterade med egna påhittade övningar som snackar om ditten o datten som han har LÄST och sedan tror han vet bäst, en riktigt självutnämnd Guru´! :booty:
Ha ha! Kom på en jag vill banna nu. *Trumvirvel*
Zafer!
Jag börjar tycka om Sheogorath. Från början var han lite kaxig, och nu har han blivit lite bögig. Men smart är han, och noggrann. Det gillar jag.
Jag vill inte banna nån. Jag tycker ärligt det är synd när man måste stänga nån.
allan
Ha ha! Kom på en jag vill banna nu. *Trumvirvel*
Zafer!
MOTIVERA DIN JÄVLA HORUNGE JAG SKA KUTTA DIG *grr27* ;)
jag skulle banna mig själv så jag slipper komma på mig själv med att läsa sådana här trådar. :sleep:
MOTIVERA DIN JÄVLA HORUNGE JAG SKA KUTTA DIG *grr27* ;)
Behövs ingen motivering =)
Seriöst: Jag vill inte ens banna Zafer, han e söt.
Vad många det var som ville banna Cilia då!? Hon är ju en av mina favoriter här på kolo!
Själv vill jag inte banna nån alls. Ingen som än lyckats störa mig tillräckligt. ;)
Cilia stays. Period. EOD. Basta.
allan
jag skulle banna jörgen pga såna här (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=998027&postcount=3) kommentarer när tråden under innehåller precis lika kassa bilder.
Haha, javisst. Och om någon medlem hade använt sig av reportknappen så hade jag (eller någon annan mod) vetat om att det finns lika kassa bilder i tråden under.
Tror du att jag orkar, eller vill för den delen, sitta och kolla genom varenda jävla bild på detta forumet på MIN OBETALDA FRITID eller? Sluta vara en löjlig gnällspik och uppmärksamma oss om du ser något som inte hör hemma här.
Haha, javisst. Och om någon medlem hade använt sig av reportknappen så hade jag (eller någon annan mod) vetat om att det finns lika kassa bilder i tråden under.
Tror du att jag orkar, eller vill för den delen, sitta och kolla genom varenda jävla bild på detta forumet på MIN OBETALDA FRITID eller? Sluta vara en löjlig gnällspik och uppmärksamma oss om du ser något som inte hör hemma här.
BANNA YANKEEE! BANNA YANKEEE!
*fredsmiley*
1. Ta det inte så allvarligt.
2. Tagga ner.
3. Chilla.
Varför blir du upprörd om du inte tycker att du/ni har gjort fel?
Edit: dessutom har ni en tendens att skita i när jag rapporterar trådar iaf, varför lägga tid på det då?
Jag vill inte banna nån. Jag tycker ärligt det är synd när man måste stänga nån.
allan
Jdessutom har ni en tendens att skita i när jag rapporterar trådar iaf, varför lägga tid på det då?
Jag ändrade mig precis.
allan
1. Ta det inte så allvarligt.
2. Tagga ner.
3. Chilla.
Varför blir du upprörd om du inte tycker att du/ni har gjort fel?
Edit: dessutom har ni en tendens att skita i när jag rapporterar trådar iaf, varför lägga tid på det då?
För att jag är trött på allt gnäll. Om du nu stör dig på någon bild eller något annat så se till att få loss tummen ur arslet och uppmärksamma oss på det istället för att sitta och gnälla nu. Det blir bara barnsligt.
Edit: Ja, varför skall du lägga tid på det? Vi lägger ju ingen tid här för att försöka att se till att forumet funkar som det skall.
Om du nu inte trivs här så rekomenderar jag dig att skita i att logga in. Då slipper du se allt hemskt och kan lägga din dyrbara tid på annat viktigt.
Jag ändrade mig precis.
allan
För att ni fick kritik? Känns lagom vuxet. Är det svårt att komma med ett vettigt sakligt svar för en gångs skull?
För att jag är trött på allt gnäll. Om du nu stör dig på någon bild eller något annat så se till att få loss tummen ur arslet och uppmärksamma oss på det istället för att sitta och gnälla nu. Det blir bara barnsligt.
Varför tror du att folk gnäller då?
Jag bryr mig inte om ni tar bort någon bildtråd, tycker bara att det erat sätt att agera är lite kul. Men visst, det är ingen demokrati osv. Konstigt dock att ni alltid blir sura när någon påpekar vissa saker för er.
För att ni fick kritik? Känns lagom vuxet. Är det svårt att komma med ett vettigt sakligt svar för en gångs skull?
Just det ja. Det är du som måste ha en "ironi"-smiley kopplad för att det ska gå fram. Skall genast anteckna i "UserNotes"...
Jag har två gånger raderat olämpliga grejor som du rapporterat. Report-knappen innebär inte med automatik att vi raderar saker. Vi tittar på det, funderar och ibland tar vi bort och ibland inte.
allan
Varför tror du att folk gnäller då?
Jag bryr mig inte om ni tar bort någon bildtråd, tycker bara att det erat sätt att agera är lite kul. Men visst, det är ingen demokrati osv. Konstigt dock att ni alltid blir sura när någon påpekar vissa saker för er.
Jag vet inte. Förklara för mig.
Men du bryr dig tydligen om vi inte gör det?
Jag är inte sur, jag är nyfiken.
Ser nu att det är Herkulez bildtråd du menar. Var det därför som du inte använde reportknappen eller?
Just det ja. Det är du som måste ha en "ironi"-smiley kopplad för att det ska gå fram. Skall genast anteckna i "UserNotes"...
Jag har två gånger raderat olämpliga grejor som du rapporterat. Report-knappen innebär inte med automatik att vi raderar saker. Vi tittar på det, funderar och ibland tar vi bort och ibland inte.
allan
:thumbup:
Jag vet inte. Förklara för mig.
Men du bryr dig tydligen om vi inte gör det?
Jag är inte sur, jag är nyfiken.
Ser nu att det är Herkulez bildtråd du menar. Var det därför som du inte använde reportknappen eller?
De tycker att något är fel?
Tar ni bort en tråd av någon anledning så bör ni väl ta bort andra trådar som är likadana? Thats all.
Nä, tänkte inte ens på att rapportera, visste inte ens att man skulle göra det för sådant. Men egentligen var det för att det var herkulez tråd... vill ju inte göra något för att reta honom :|
Tar ni bort en tråd av någon anledning så bör ni väl ta bort andra trådar som är likadana? Thats all.
Nä, tänkte inte ens på att rapportera, visste inte ens att man skulle göra det för sådant. Men egentligen var det för att det var herkulez tråd... vill ju inte göra något för att reta honom :|
Brukar det hjälpa att gnälla då? Är det inte bättre att göra något åt det?
Ja, men vet vi inte om att tråden finns blir det ju förbaskat svårt att göra något åt det. Det skrivs en hel del på detta forumet varje dag.
Well, now you know.
Brukar det hjälpa att gnälla då? Är det inte bättre att göra något åt det?
Problemet uppmärksammas iaf. Sen kan man komma fram till en lösning. Sen brukar det ju vara så att folk gnäller när de har försökt att "göra något" utan framgång.
Och ni mods gör att bra jobb, det ska inte undanhållas. Men det finns ju trådar för det också.
Sen brukar det ju vara så att folk gnäller när de har försökt att "göra något" utan framgång.
Du har såvitt jag vet inte gjort ett jota åt Herkulez bildtråd som du störde dig på.
Vad jag har märkt så gnäller folk för att dom är för lata för att faktiskt ta tag i saker och ting själv. Ser det dagligen på gymmet, jobbet och div forum.
Lasse Kongo
2005-08-12, 21:50
För att sticka in mellan eran catfight,,, jag skrev i Herks bildtråd om hur snabba modsen är i vanliga fall vid dåliga bilder, FYFAN VA BALL O MODIG JA VAR haha.
Dock mordhotad av halva Boden nu :(
Du har såvitt jag vet inte gjort ett jota åt Herkulez bildtråd som du störde dig på.
Vad jag har märkt så gnäller folk för att dom är för lata för att faktiskt ta tag i saker och ting själv. Ser det dagligen på gymmet, jobbet och div forum.
Suck... långsikt.nu. Svårt det där med vissa ord va? "Brukar"... Dessutom har jag redan skrivit att jag inte visste att man skulle rapportera sådant. Du förväntar dig väl inte att jag ska sitta här på MIN OBETALDA FRITID och kolla så att ni mods gör det ni ska och skriva ner hur ni tycker att man ska göra vid vissa situationer? Du kanske ska tänka på hur DU är och sluta gnälla. Var lite tillmötesgående istället för att leka översittare så kanske vi kommer någonstans.
Suck... långsikt.nu. Svårt det där med vissa ord va? "Brukar"... Dessutom har jag redan skrivit att jag inte visste att man skulle rapportera sådant. Du förväntar dig väl inte att jag ska sitta här på MIN OBETALDA FRITID och kolla så att ni mods gör det ni ska och skriva ner hur ni tycker att man ska göra vid vissa situationer? Du kanske ska tänka på hur DU är och sluta gnälla. Var lite tillmötesgående istället för att leka översittare så kanske vi kommer någonstans.
Men kära du, vart vill du komma?
Jag förväntar mig absolut INTE att du skall sitta här och hålla koll på oss mods. Jag förväntar mig däremot att du skall sköta dig på forumet. That´s it.
Självklart skall jag sluta gnälla, du har helt rätt. Jag bugar och rättar mig i ledet.
Tack för tillsägelsen. :thumbup:
H.Emanuel
2005-08-12, 22:03
Ja, det är nog rätt vanligt, att folk som har ätstörningar läser deff-tips. Tyvärr är det som sagt omöjligt att förhindra
Men kära du, vart vill du komma?
Jag förväntar mig absolut INTE att du skall sitta här och hålla koll på oss mods. Jag förväntar mig däremot att du skall sköta dig på forumet. That´s it.
Självklart skall jag sluta gnälla, du har helt rätt. Jag bugar och rättar mig i ledet.
Tack för tillsägelsen. :thumbup:
Sängen helst. Trodde att diskutionen var avslutad iom med inläggen innan dessa.
Det vet jag, och jag sköter mig för det mesta också. Och jag rapporterar inlägg, om jag vet att det är något som ni inte vill ha här. Jag trodde helt enkelt inte att dåliga bilder var "allvarligt" nog. Därför jag skrev som jag gjorde i denna tråden istället, det var inte speciellt allvarligt menat, mest en pik.
:thumbup: :love:
:sleep:
Det var ett jävla tjafs!!!! MODSEN BESTÄMMER, FATTA DE´ ..... Så är det!!!!
Orättvist eller inte, s¨är det!!!!!
Jet / Efter en natt i dörren med folk som inte fattar läget!!!!
RobbeliRobban
2005-08-13, 06:42
haha, Jorgen har vaknat på fel sida/tappat en hantel på tån/slått sig på tummen med hammaren.
För ett tag sedan hade jag nog svarat Jet, men nu har han blivit lite av en favorit, rentav idol (särskilt när han var på lyran och postade, mer sånt!) :love:
Ha ha ha. Yankeee, du blir anklagad för att inte förstå ironi utan smileys. Det här lätt till de topp tre allvarligaste påhoppen man kan göra på någons intellekt.
Känns det tungt nu?
Ha ha ha. Yankeee, du blir anklagad för att inte förstå ironi utan smileys. Det här lätt till de topp tre allvarligaste påhoppen man kan göra på någons intellekt.
Känns det tungt nu?
Det kändes tungt. Men som tur var hade jag avnitt tolv från första säsongen av nannyakuten där stewart (en liten gosse på 6 år) blir mobbad av sin äldre bror peter. Efter att ha följt hans lidande, och sett hur han tacklade du olika situationerna så kändes det mycket bättre. Ett exempel i synnerhet var en eye-opener. Stewarts mamma sa åt honom att han skulle kasta maten om han inte orkade äta upp den, sagt och gjort så kastade han sina sista pannkakor på peter, hur skulle han förstå att det inte var det hans mamma menade? Han gjorde bara vad hans mamma hade sagt åt honom. Då förstod jag att det inte bara var mig det var fel på. Ibland är folk otydliga, helt enkelt. Inget att haka upp sig på.
Sheogorath
2005-08-13, 09:06
Det kändes tungt. Men som tur var hade jag avnitt tolv från första säsongen av nannyakuten där stewart (en liten gosse på 6 år) blir mobbad av sin äldre bror peter. Efter att ha följt hans lidande, och sett hur han tacklade du olika situationerna så kändes det mycket bättre. Ett exempel i synnerhet var en eye-opener. Stewarts mamma sa åt honom att han skulle kasta maten om han inte orkade äta upp den, sagt och gjort så kastade han sina sista pannkakor på peter, hur skulle han förstå att det inte var det hans mamma menade? Han gjorde bara vad hans mamma hade sagt åt honom. Då förstod jag att det inte bara var mig det var fel på. Ibland är folk otydliga, helt enkelt. Inget att haka upp sig på.
:bow: :laugh: :bow: :laugh: :bow:
Haha! Lysande exempel på dokudramas folkbildningskapacitet vad gäller känslor och relationer.
Herkulez
2005-08-13, 09:22
Nä, tänkte inte ens på att rapportera, visste inte ens att man skulle göra det för sådant. Men egentligen var det för att det var herkulez tråd... vill ju inte göra något för att reta honom :|haha trodde det var min som var bortagen, men den blev det tydligen sen iaf =)
Undra hur dom tänker egentligen, en arm och en axel visar ju mer av fysiken en bild på en kille som gör chins eller närbild på en hand som klämmer en COC *screwy*
jag gillar såna bilder så för mig får folk gärna posta sånt, så jag inte blir missuppfattad =)
Herkulez
2005-08-13, 09:29
För att sticka in mellan eran catfight,,, jag skrev i Herks bildtråd om hur snabba modsen är i vanliga fall vid dåliga bilder, FYFAN VA BALL O MODIG JA VAR haha.
Dock mordhotad av halva Boden nu :(
nej, bara bannad från min msn, jag som trodde du var min kompis...buhähähähähähähähähähä *cry*
:laugh: :laugh: :laugh:
Legenden
2005-08-16, 20:49
Jörgen och Allan...
Jörgen för att det är en liten fegis!
Allan för att han är mindre en mig och inte kör strikt!
Och slutligen Jet för att han är en riktig rövslickare som verkligen vänder kappan efter vinden!
Ja det är Myten som har återuppstått från de döda!
Undrar fortfarande varför jag blev bannad och för vad???
Undrar om Jörgen tar bort detta?
Nope. Det gör han inte.
Jörgen och Allan...
Jörgen för att det är en liten fegis!
Allan för att han är mindre en mig och inte kör strikt!
Och slutligen Jet för att han är en riktig rövslickare som verkligen vänder kappan efter vinden!
Ja det är Myten som har återuppstått från de döda!
Undrar fortfarande varför jag blev bannad och för vad???
E det så? De flesta brukar annars tycka jag står för mina åsikter..........
Behövs ingen motivering =)
Seriöst: Jag vill inte ens banna Zafer, han e söt.
:naughty:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.