Visa fullständig version : That 70s show
beckman88
2005-08-11, 08:16
Någon här mer än jag som tycker att denna serien är något av det bästa som har visats i tv?
Vem är din favoritkaraktär?
vilket är ditt favoritavsnitt?
Pam macy VS Jackie burkheart?
Jag tycker helt klart att Eric är den roligaste karaktären, han gör hela showen med alla snabba kommentarer mot Red eller alla pinsamma situationer han hamnar i hela tiden.
Mitt favoritavsnitt måste vara The magic bus, Det var länge sen jag såg det men jag kommer ihåg att det är något roligt som händer i början när dom sitter och äter, jag skrattade i timmar till det avsnitten :D
Pam eller jackie?
*****************SPOILER********************
Jag tycker Kelso gjorde rätt för sig när han valde Jackie tillslut. Jackie är het men är hon hetast i serien?
Inte enligt mig!
Kolla på sessong 5:
Där finns det en tjej en viss Anette, Spelad av en ung jessica simpson. Snyggast i serien utan tvekan.
**************SPOILER SLUT*******************
Bara jag som är that 70s show nörd?
Inte för att jag är besatt men det är grymt när man väl lyckas se det på tv.
Kelso är ju fan bäst. Så störtskön :D
beckman88
2005-08-11, 08:31
Han e rolig :D
Tycker bögen är roligast, vet inte vad han heter men han är störtskön
Orkar inte editera mitt tidigare inlägg, den gamle militär-veteranen är också sevärd
Jo den serien är högt placerad och en av mina favoriter.
Men varför starta denna tråd nu? Visst är det fortfarande uppehåll i både USA och Sverige?
kostig tid för en så pass populär serie, oftast är man hemma precis när det är slut.
Farsan är bäst! Kick ass :hbang:
beckman88
2005-08-11, 10:01
Skapar tråden för som som har sett det på tv och kanske tom har dvd boxarna.
Homosexuella? Fez? han e inte bög han gillar bara närhet =P
Krigsveteranen är Erics pappa Red Forman, DUMASS
Sett igång alla säsonger minst två gånger, inkl senaste säsongen :)
Alla är störtsköna förutom Donna, hennes karaktär hade de kunnat skippa :p
beckman88
2005-08-11, 10:15
Sett igång alla säsonger minst två gånger, inkl senaste säsongen :)
Alla är störtsköna förutom Donna, hennes karaktär hade de kunnat skippa :p
Senaste = 7an?
Jag har bara sett 1,4,6,7 typ 4 gånger
Fez är ju helt klart sjukligt grym.
Men gillar även Leo.
Vet inte vilket det bästa avsnittet är. För var ett tag sedan jag såg showen. Men gillar verkligen Avsnittet med Vattentornet.
Fez är ju helt klart sjukligt grym.
Men gillar även Leo.
Vet inte vilket det bästa avsnittet är. För var ett tag sedan jag såg showen. Men gillar verkligen Avsnittet med Vattentornet.De är uppe i Vattentornet flera gånger :p
När rycker du in?
Herkulez
2005-08-11, 11:36
har inte sett sådär jättemycket av det men det är bra, speciellt blatten fez :laugh:
mangemani
2005-08-11, 11:38
föredrar hellre serien "summerland",DET är enligt mej den bästa serien som någonsin visats.
Om 18 dagar *cry*
Menar så klart det när dem målar ett gigantisk MARIUANAblad på det och Kelso trillar ner några gånger ;) Och det ser bara ut som om någon ger dem fingret :laugh:
Kollar bara på det ibland om man sätter på tv:n och det håller på, men fez e jävligt kul
Om 18 dagar *cry*
Menar så klart det när dem målar ett gigantisk MARIUANAblad på det och Kelso trillar ner några gånger ;) Och det ser bara ut som om någon ger dem fingret :laugh:
Såg några avsnitt igår, bland annat det när Kelso är på polisakademin och eric och Hyde ska muntra upp honom då säger eric nått i stil med "Well, you have fallen of the watertower every year since nått skolår"
Helt hysteriskt roligt är det! Roligast är Hyde och Fez :hbang:
"Man there's this car, that runs on water man! It runs on water man, and it's a car!"
Tim, som ska se några avsnitt nu
bosse_brutal
2005-08-11, 12:16
GRYM serie:hbang: finns den på dvd?
AnimalGen
2005-08-11, 12:23
Bob+Red är ju bäst.
tror tyvärr bara s01 & s02 finns på DVD men tror inga finns med svensk text.
www.play.com kan man ialla fall beställa s01-2.
Men vad jag har förstått så ska s01 komma med svensk text snart
beckman88
2005-08-11, 14:39
Hatar BOB =p
Fez äger!
Eric:
Hay Kelso! I love you!
Hyde:
I love you more!
Fez: I LOVE YOU THE MOST!
Eric: Dude...we where just kidding...
Fez: Yes...so...so was I, so was I
jag har sett nästan alla avsnitt (missat några av dom nyaste)...jag var helt besatt av att kolla...helt sjukt kul :laugh: Red: this is not food ,this is what food eats..skojja du om att jag fick kramp i magen då å låg å garvade som bara fan. bästa karaktären är nog steven hyde, sjukt rapp i käfften den killen är :cool:
har inte sett sådär jättemycket av det men det är bra, speciellt blatten fez :laugh:
Pez.
krakowww
2005-08-11, 18:07
Ja det är en helt grym serie. Många oförglömliga scener.
här finns alla.. (https://www.dvdavenue.tv/products.php?iProductID=340&iCollectionID=80)
beckman88
2005-08-11, 21:16
här finns alla.. (https://www.dvdavenue.tv/products.php?iProductID=340&iCollectionID=80)
Går det att beställa till sverige? :confused: :confused:
det där luktar pirat lång väg..
så vitt jag vet är bara säsong 01 och 02 släppt både på R1 och R2
The Wolf
2005-08-11, 21:48
Grym serie! :thumbup:
Finns den att köpa på dvd förresten?
Så jäkla skön serie. Såg häromdagen klart säsong sju :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.