Visa fullständig version : Grym lyftarbrud
Herkulez
2005-08-09, 17:49
kolla ena benet, fyfan så imponerande :bow:
Med vilja klarar man allt!
obesogen
2005-08-09, 17:53
Aj. Ser smärtsamt ut.
High1ander
2005-08-09, 17:53
Måste du klaga, styrkelyftare är kanske inte så intresserade av perfekt symetri! ;)
Det där är imponerande!
blekfet2
2005-08-09, 18:43
tufft....men varför har hon inte tränat sitt höger smalben lika bra som det vänstra? :D
tufft....men varför har hon inte tränat sitt höger smalben lika bra som det vänstra? :D
bra humor du har *rolleyes*
ot: grymt stark prestation
blekfet2
2005-08-09, 18:54
bra humor du har *rolleyes*
ot: grymt stark prestation
det har jag fått höra några ggr ja :thumbup:
The Wolf
2005-08-09, 18:54
Inspirerande, vill man så kan man! :)
det har jag fått höra några ggr ja :thumbup:
då är det nog sant :thumbup:
Metal_boy_
2005-08-09, 18:57
Tjena. Stark prestation som fan :bow:
Har inte du fått en tillsägelse precis? Varför fortsätter du att posta som en idiot då?
Krokodil
2005-08-09, 19:17
Imponerande som fan! :bow:
Dumleman
2005-08-09, 20:33
Men vad är meningen med det där? Hon kan väl träna involverade muskelgrupper på ett mer passande sätt med tanke på att hon har benprotes? Håller knälindan protesen på plats eller?
blekfet2
2005-08-09, 20:43
Har inte du fått en tillsägelse precis? Varför fortsätter du att posta som en idiot då?
du skämtar väl?
var är humorn?
Men vad är meningen med det där? Hon kan väl träna involverade muskelgrupper på ett mer passande sätt med tanke på att hon har benprotes? Håller knälindan protesen på plats eller?
Träna? Hon tävlar i styrkelyft. Svårt att göra det utan att köra böj.
Du ser inte var protesen börjar, hon har kanske kvar sin knäled. Då kan bindorna säkert fylla en funktion ändå.
du skämtar väl?
var är humorn?
Nej, jag skämtar inte. Varför skulle jag göra det?
Humor? Det var inte ens lite roligt. Skärp dig nu annars åker du. Och det är inte lönt att tjafsa.
jarod, är inte det denhär danska byggerskan? nielsen eller vad hon heter
Lillgrabben
2005-08-09, 21:16
Jag lyfter på hatten & bugar mig!
Alltid lika trevligt när man ser individer som överkommit svåra handikapp för att aktivt tävla i sin sport! :)
ErikWrestlingFreaket
2005-08-09, 21:48
Haha :D
Jag trodde att det var en photoshoppad bild först.
Frippe_L
2005-08-09, 21:51
imponerande! *flex*
samma med den ryska killen som var uppe här för ett tag sen som körde knäböj, men hade bara en arm att hålla stången med då han fått massa elektricitet genom kroppen. :bow:
Fan vad coolt! Att det ens är möjligt!! :bow:
Jörgen - något måste ligga bakom din tillsägelse till blekfet2...? Visst, ett skämt lågt som Glocalnet, men ändå.
Jag drog ett liknande (dåligt...) skämt i en tråd med en benlös bänkpressare... :em: Men du kanske missade det. :)
Bra vader på passaren!!
Jomenvisst. Ser ut att vara Jill Mills, som vunnit WSW ett par gånger. www.jillmills.com
Jörgen - något måste ligga bakom din tillsägelse till blekfet2...? Visst, ett skämt lågt som Glocalnet, men ändå.
Jag drog ett liknande (dåligt...) skämt i en tråd med en benlös bänkpressare... :em: Men du kanske missade det. :)
Var det mig du skämtade om då?
Var det mig du skämtade om då?Hehe, jag tror inte det... :)
länk (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=983365&postcount=42)
blekfet2
2005-08-10, 01:14
jag förstår att dom är arga på mig för vissa saker jag skrivit, å det la jag av med efter varning, men tyckte dock inte att det här var en av dem, aja man får göra som restarande 1000 användare å bara läsa å inte skriva nå! :whipped:
Woww snacka om impressive!! :bow: =)
internethjälten
2005-08-10, 04:14
..helt uppenbart att det inte finns några ursäkter för att inte köra böj längre =)
..starkt jobbat av henne !
Det gör det också.
Jo, jag såg det. Och konstaterade att det var otroligt korkat skrivet. Jag förstår inte varför man skriver så. Det är enligt mig en total brist på respekt.
Jo, jag såg det. Och konstaterade att det var otroligt korkat skrivet. Jag förstår inte varför man skriver så. Det är enligt mig en total brist på respekt.Okej, det får stå för dig. Jag kan skämta om personer trots att jag hyser djup respekt för dem. Alla som tränar eller t o m tävlar med ett handikapp av det slaget tycker jag gör det jävligt bra och är goda föredömmen. Dock ser jag inget skäl till att inte kunna skämta om deras handikapp. Man kan skämta om allt om det görs på rätt sätt. Jag beklagar om du och ev. andra uppfattade det som stötande och respektlöst, det var inte min mening.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.