Visa fullständig version : Rasistisk eller ej?
http://www.flashback.se/showarticle2.php?id=24
vad tycker ni?
Bara i sverige
Nej det är inte rasistiskt
nä inte lite ens, ren sanning bara!
Fultjack
2005-08-09, 16:04
inte rasistiskt, är ju bara humor, folk som är dumma i huvudet som orkar bry sig
Metal_boy_
2005-08-09, 16:04
Sådär är det väl det brukar låta? :confused:
vad tycker ni?
"Björn Carling från Rönninge, Stockholm" *skriver ned*
Fan vad fånigt, det här är ungefär som med glassarna. Varför är det aldrig nån invandrare som anmäler sånt här? Det är alltid nån jävla PK-svensk.
Metal_boy_
2005-08-09, 16:07
"Björn Carling från Rönninge, Stockholm" *skriver ned*
Fan vad fånigt, det här är ungefär som med glassarna. Varför är det aldrig nån invandrare som anmäler sånt här? Det är alltid nån jävla PK-svensk.
Det stämmer ju. Har du sett negrer med banderoller mot bakverk eller?
Att det finns folk som stör sig på sånt, det finns ju betydlig viktigare saker som byt namn på vitlök! ;)
Inte det minsta rasistiskt!
Dammit... stämmer ju med, nästan alla som kör svartttaxi i GBG är ju inte direkt Svenskfödda..
Nej det är den inte...
Att äta nogger glassen däremot är FEEEEL
HÖR NI DET ERA RASISTISKA JÄVLAR FEEEEEL
Orka med Sverige, det ska vara millimterer rättvisa i allt. Kan man på något vis lyckas vrida något så det på något vis kan tolkas som rasistiskt så nog fan ska det anmälas.
Vad är nästa sak?
Att vissa bussars linje nummer enligt Ansi tabellens siffervärde kan bli det datum som hitler föddes?
Metal_boy_
2005-08-09, 16:15
Nej det är den inte...
Att äta nogger glassen däremot är FEEEEL
HÖR NI DET ERA RASISTISKA JÄVLAR FEEEEEL
Orka med Sverige, det ska vara millimterer rättvisa i allt. Kan man på något vis lyckas vrida något så det på något vis kan tolkas som rasistiskt så nog fan ska det anmälas.
Vad är nästa sak?
Att vissa bussars linje nummer enligt Ansi tabellens siffervärde kan bli det datum som hitler föddes?
Ja varför inte? Du lär ju få både kristdemokraterna och feministnördsen på dig om du skulle åka med linje 666 :D
Kanske inte rasistisk, men osedvanligt klumpig. Inte speciellt säljande eller bra heller. Varför verkar det bara vara avskrapet inom pr som jobbar med radioreklam?
Nej, inte rasistiskt.
Man kan ju tolka reklamen lite som man vill också..
Sheogorath
2005-08-09, 16:53
Jag hade kanske reagerat om de kört den som reklam på TV, men en riktigt svart afrikan i "svart"-taxin och en blond svensk i "vit"-taxin.
:thumbup:
Sen tyckte jag för övrigt att hans brytning var tämligen klen. Behöver inte ens tolkas som brytning, tycker jag. Väldigt dålig reklam, over all. Varför ska man INTE åka svartaxi? För att det är dumt? Svarttaxi pressar priserna!
Dem nya busspriserna i halmstad har gjort så att svarttaxi/taxi ofta är lika billigt om man bara är 2 pers i taxin, och eftersom det kostar så mycket mer med buss tror svarttaxiförarna att dem kan höja priset till nästan normal taxiavgift, haha up yours! Taxi är bra.
On topic då :)
Nej, inte rasistiskt.
Kanske inte rasistisk, men osedvanligt klumpig. Inte speciellt säljande eller bra heller. Varför verkar det bara vara avskrapet inom pr som jobbar med radioreklam?
citerar dig istället för att komma med något nytt då dte sammanfattar mina tankar bra (förutom att jag inte har så bra koll på pr-folket men du har säkert rätt :))
Vad tycker ni om att en körskolelärare säger att stockholmare och speciellt invandrare som kör taxi kör som idioter. *popcorn*
Vad tycker ni om att en körskolelärare säger att stockholmare och speciellt invandrare som kör taxi kör som idioter. *popcorn*
Att han ska lära sig köra bil.
kimonque
2005-08-09, 17:43
nej
martin_vbg
2005-08-09, 17:47
Ja varför inte? Du lär ju få både kristdemokraterna och feministnördsen på dig om du skulle åka med linje 666 :D
Hehe min nattbuss jag åkte med innan hette 666 :P
och nej det är inte rasistiskt på något vis.
Jisses det var ju knappt någon brytning ens
reinholdsson
2005-08-09, 18:11
Då var ju dom där nål-knapparna staten skickade ut för några år sen "jobba vitt" rasistiska.
Jag tycker inte det var rasistiskt men man har ju sett betydligt mer långsökta saker.
krakowww
2005-08-09, 22:43
Hehe min nattbuss jag åkte med innan hette 666 :P
och nej det är inte rasistiskt på något vis.
Ja nattbussen i Varberg har hetat 666 så länge jag kan minnas.
Ja nattbussen i Varberg har hetat 666 så länge jag kan minnas.
Djävulen är väl ganska PK ändå? Han släpper in alla raser till helvete. :D
nä inte lite ens, ren sanning bara!
I second that :thumbup:
Åka svarttaxi med någon jag inte känner skulle jag inte göra.
Snacka om att vara utlämnad till någons goda vilja...
Här kommer dock en nogrann förklaring av vad som VERKLIGEN
är rasistiskt
Om man åker med buss som har registreringsnummer:
UBA 324 (finns andra kombinationer också)
så är det en rasistisk handling då hitler föddes den 20 april 1889
20/4 1889 har ett värde av 50,48,52 49,56,56,57 = 369 enligt
standard teckentabellen
UBA 324 har också det adderade värdert 369. Detta kan inte vara en slump utan visar klart att resinären på bussen har ett klart känslomässigt gillande
till dagen då hitler föddes
Alltså kan man helt klart säga att det är en riktig nasse buss
mangemani
2005-08-09, 23:22
vad tycker ni?
trodde sånt där prat dog ut med den där nogger glassen=/
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.