Visa fullständig version : Varför skiter jag så mkt??!(ej oseriös topic)
Cerberus
2005-08-08, 22:29
Inte ovanligt att d blir 2-3 besök på toan för att lägga bredband i toaletten, ja käkar en del fibrer men ändå liksom?!? vissa dagar när d e värst så kan jag skita 4-5 ggr på en dag! WTF liksom, det e hyfsat mkt bajs man trycker ur från rövhålet också.
Jag e mest nyfiken vad det beror på plus vad jag kan göra för att dra ner på skitandet eftersom det e jobbigt o bajsa så ofta :P
Du ska lära dig att hålla tätt pojk..
När jag var yngre dvs kring 10 bast kunde jag hålla mig i upp mot 8 dagar, seriöst.
Håll tätt o lägg dig på golvet och kläm ihop skinkorna hårt som fan när det trycker. Det brukar gå över.
En riktig man ska kunna behärska sitt avfall!
http://www.aftonbladet.se/kvinna/0009/27/22TOALETT2-3498-0.jpg
wintzell
2005-08-08, 22:36
Om det är mycket varje gång och väldigt frekvent, så får du väl äta mindre för mindre bajs.
Självklart bajsar man minst 3ggr per dag!
Cerberus
2005-08-08, 22:38
haha jag kunde skita en gång i veckan som liten pojke men nu skiter man tillräckligt för att försörja reningsverk!
High1ander
2005-08-08, 22:41
När jag kom till USA så höll jag mig i 9 dagar, och var aldrig skitnödig :/ Då åt jag liksom på Subway och på nå hamburgerhak 2 gånger om dagen helt stört.
2-3 ggr/dygn är normalt och nyttigt... det är inget fel på dig min vän
Vad som kommer in måste också komma ut. Vore värre med förstoppning så man fick ta lavemang varje dag, tänk på det
AFanatic
2005-08-08, 22:43
Vad klassas som förstoppning då?
När herr korv inte vill titta ut och man får ont i magen
bosse_brutal
2005-08-08, 22:48
Vad klassas som förstoppning då?
typ oversize analplugg fast inifrån pga stenhård skit
Jag skiter lika mkt. Men det är väl ganska manligt att skita mkt, är det inte det? :D
Jag skiter lika mkt. Men det är väl ganska manligt att skita mkt, är det inte det? :D
Detssutom är det skoj, och det är skönt med en stund för sig själv.
*flex*
*flex*
Om man dessutom skiter på arbetstid så slipper man ju att jobba lika mkt. Skita is the shit!
turbocalle
2005-08-08, 23:15
Då måste jag vara jävligt manlig då =)... Nej men allavarligt talat... Jag får typ ofta jourutryckning för bredbandsleverantören när jag ätit mkt.. Om man håller på så innebär det att man gör av med mer kalorier eller hur man ska säga?? =)
MvH Carl
Jag brukar alltid bli skitnödig när jag vet att jag ska äta middag.
Slår aldrig fel. Behöver bara känna doften av mat så blir jag skitnödig.
AFanatic
2005-08-09, 12:41
När herr korv inte vill titta ut och man får ont i magen
Jo...tänkte mer om det fanns olika grader av det. Då exempelvis att springa o skita 2-4 gånger om dagen måste vara ganska mkt på den här skalan... :MrT:
ojojoj vad man skrattar när man läser i den här tråden.. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
christian
2005-08-09, 12:50
Jo...tänkte mer om det fanns olika grader av det. Då exempelvis att springa o skita 2-4 gånger om dagen måste vara ganska mkt på den här skalan... :MrT:
Höjden av hård i magen - Fekalrap.
Om man dessutom skiter på arbetstid så slipper man ju att jobba lika mkt. Skita is the shit!
Finns inget bättre än att gå och skita under en Datacomföreläsning :D
AFanatic
2005-08-09, 13:40
ojojoj vad man skrattar när man läser i den här tråden.. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Det är allvarliga saker det här. *slap*
Jag skiter ofelbart varje gång jag kommer hem från jobbet/skolan. Det kan inte slå fel. Så fort jag sätter foten på grusvägen sista biten hem så kommer känslan. Mitt rekord är nog 6 gånger på en dag, då får jag dock nämna ett litet problem jag har. Det är nämligen så att när jag ansträngt mig väldigt hårt, exempelvis sprungit 1,5 mil eller spelat full tid i en jämn match, så blir jag skit skitnödig (nu var jag rolig va). Säg då att jag bajat 2 ggr innan så kan det lätt hända att jag inom loppet av 4 timmar bajsar 4 gånger till, om inte oftare! Det är inte så farligt men efter ett tag så blir man irriterad i röven av allt torkande. Hemskt är det.
Det är allvarliga saker det här. *slap*
mest det "en stund för sig själv" och dylikt.. :em:
High1ander
2005-08-09, 13:55
Att bajsa hårda korvar är bögigt!11!!!11!! Diarré is tha shit!1!1!!
High1ander
2005-08-09, 13:56
mest det "en stund för sig själv" och dylikt.. :em:
Jag hoppas nog att bajsa alltid är "en stund för sig själv", inte fan vill man dela den med andra? ;)
Jag hoppas nog att bajsa alltid är "en stund för sig själv", inte fan vill man dela den med andra? ;)
haha.. är du säker ? jätteromantiskt *screwy*
High1ander
2005-08-09, 14:36
haha.. är du säker ? jätteromantiskt *screwy*
"Vill du komma upp till mig och dela en såndär... ömm... ömm... bajskorv"
-Scans lite kletigare korvar, bajs delight.
Jag är så härligt omogen!
"Vill du komma upp till mig och dela en såndär... ömm... ömm... bajskorv"
-Scans lite kletigare korvar, bajs delight.
Åh fyfan va growse... hahaha.. usch..
undra hur man hade reagerat om nån sa så? :P
*flex*
WÖRD! :cool:
/Timme
Cerberus
2005-08-09, 15:34
Ta fram penna o anteckningsblocken för jag har bajsat för tredje gången idag nu :D :booty:
om ni vill så kan ja ge er en målande beskrivning av hur mina bredbandskablar ser ut nästa gång!
Arnesson
2005-08-09, 15:36
2-3ggr/dag är väl ändå helt vanligt. Inte skiter jag mindre iaf.
Metal_boy_
2005-08-09, 15:38
Inte ovanligt att d blir 2-3 besök på toan för att lägga bredband i toaletten, ja käkar en del fibrer men ändå liksom?!? vissa dagar när d e värst så kan jag skita 4-5 ggr på en dag! WTF liksom, det e hyfsat mkt bajs man trycker ur från rövhålet också.
Jag e mest nyfiken vad det beror på plus vad jag kan göra för att dra ner på skitandet eftersom det e jobbigt o bajsa så ofta :P
hehe jo bredband och fiberoptik är komplicerat :D 2-3 besök är ju ingenting. När jag vägde 121kg så sket jag 5-6ggr. Rövhålet fladdrade som ett porröverkast i bak på mig. Sladdrigt värre.
Metal_boy_
2005-08-09, 15:41
Får hoppas att skita i kors inte blir nån ny trend :)
Fatalist
2005-08-09, 16:02
Brukar bli runt 2-3ggr/dag om jag äter ordentligt
Vadå hålla igen, det är BRA att bajsa mycket och att skiten rör på sig i tarmen.
CERBERUS ... HUr e det med dig nu då ? e de bättre eller lika mycket skitande,, eller kanske mer än tidigare
2-3 gånger är ingenting? Blir en gång per måltid i genomsnitt. Äter man 1kg mat per måltid så blir det så :D
2-3 gånger är ingenting? Blir en gång per måltid i genomsnitt. Äter man 1kg mat per måltid så blir det så :D
intressant ju.
J.Saarela
2005-09-23, 14:28
Är väl inge konstigt med det,är väl normalt med tanke på att du äter rätt mycket säkert.Prova behöva gå ca 20ggr som jag fick innan jag fick kortisonet jag äter nu.Å bara blod hela tiden
grisbil3n
2005-09-23, 14:57
Fan inte ofta jag skiter oftare än 2 ggr/dag, blir mest varannan. Ändå käkar ja rätt rejält.
Fan inte ofta jag skiter oftare än 2 ggr/dag, blir mest varannan. Ändå käkar ja rätt rejält.
Då har du en stor tarm :) Finns bara plats för ett visst antal 3"4:or osv :)
grisbil3n
2005-09-23, 15:38
Då har du en stor tarm :) Finns bara plats för ett visst antal 3"4:or osv :)
:em: smickrare där!
Att bajsa hårda korvar är bögigt!11!!!11!! Diarré is tha shit!1!1!!
haha :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.