Logga in

Visa fullständig version : Vilka är dr sämsta sportkommentatorerna?

sanoj
2005-08-08, 22:06
Vad tycker ni? Vilka stör ni er mest på?

Jag har aldrig gillat kommentatorerna på kanal 5.

High1ander
2005-08-08, 22:17
Pärlskog i 4an, han snackar bara en massa skit han är "expert"-kommentator i handboll, fotboll och självklart, bäst av allt Gladiatorerna, där han alltid ger perfekta diagnoser över vem som bör vinna, för han har själv kört och vet hur svåra grenarna är.

Ush usch! Tål verkligen inte den apan.

ankan
2005-08-08, 22:19
Jag stör mig något fruktansvärt mycket på Lasse Kinch, han behöver ju förbanna linser för att se fram till glasögonen. :furious:

Frantic
2005-08-08, 23:11
Arne Hegerfors har inte gjort mycket bra de senaste åren...

Jag tror att det är Glenn Strömberg som har en tendens att vägra sluta prata när något viktigt inträffar i en fotbollsmatch. Han kan analysera något eller prata om någon gammal fotbollsmatch som spelades för 30 år sedan när det sker en riktigt farlig målchans. Det är nästan så att den andre kommentatorn får avbryta honom genom att helt enkelt överrösta honom.

MacLeod
2005-08-08, 23:17
Patrick Ekwall glömde sina engelskalektioner när han intervjuade Eunice Barber och pratade om att Klyft eventuellt gjort ett övertramp.
Patrick: "She jumped over" o Barber svarade "Jumped over what?"

tuben
2005-08-08, 23:27
Artur som kommenterade F1 förut gick mig på nerverna.

Bl.a. när dom visade en repris på starten efter halva loppet så utbrister han "Vilken dramatik"

Snake
2005-08-08, 23:34
Generellt så är det nog nötterna på TV4 som tar hem det priset. I toppen där ligger Bosse Berglund och Robert Perlskog, jag bryter ihop när jag ska lyssna på dom där jävla clownerna under en hockeymatch. Då blir det MUTE och sen igång med P4 där Lasse Granqvist och LG Jansson kommenterar!

Sen den där dryge fjanten Ekwall som nån nämde också borde ju lobotomeras.

MacLeod
2005-08-08, 23:38
Artur som kommenterade F1 förut gick mig på nerverna.

Bl.a. när dom visade en repris på starten efter halva loppet så utbrister han "Vilken dramatik"

Arthur är ju bara för jävla mesig. Han är väl inte kvar längre alls.