handdator

Visa fullständig version : Porsöhallen i luleå

Herkulez
2005-08-08, 13:22
finns det något löpband där?

ska börja med kickboxning varvat med shootfighting (mer av det senare) till hösten och måste nog jobba upp min kondis lite...den suger mer än metalboys mun när han ser zoloft.

vägrar springa utomhus så dom pikarna kan ni spara till nån annan =)

hangatyr
2005-08-08, 13:34

ska börja med kickboxning varvat med shootfighting (mer av det senare) till hösten och måste nog jobba upp min kondis lite...den suger mer än metalboys mun när han ser zoloft.

kondisen kommer du ju få upp bara genom att deltaga på de ordinarie träningarna!?

Yankeee
2005-08-08, 13:36
kondisen kommer du ju få upp bara genom att deltaga på de ordinarie träningarna!?

Fast han ville väl få upp kondisen innan han började på kampsporten?

hangatyr
2005-08-08, 13:37
Fast han ville väl få upp kondisen innan han började på kampsporten?

ja det förstod jag, jag undrade varför man vill det.

Herkulez
2005-08-08, 13:39
ja det förstod jag, jag undrade varför man vill det.
för att det kan underlätta träningarna till en början, min är verlkligen usel, skulle nog inte ens orka mer än 10minuters träning =/

hangatyr
2005-08-08, 13:43
för att det kan underlätta träningarna till en början, min är verlkligen usel, skulle nog inte ens orka mer än 10minuters träning =/

hehe, ok.
brukar vara ganska kul när det kommer folk till tärningarna som itne är vana. tio minuter in i uppvärmningen ser det ut som slutet är nära för dem :)

Herkulez
2005-08-08, 13:45
hehe, ok.
brukar vara ganska kul när det kommer folk till tärningarna som itne är vana. tio minuter in i uppvärmningen ser det ut som slutet är nära för dem :)
haha precis, som när jag gått ner till brottarhallen för att köra lite (efter några års uppehåll). var typ slut efter uppvärmningen haha

Piranha
2005-08-08, 13:51
haha precis, som när jag gått ner till brottarhallen för att köra lite (efter några års uppehåll). var typ slut efter uppvärmningen haha

ååååååååh kramas !!!

Spectral
2005-08-08, 14:06

Jodå!

Herkulez
2005-08-08, 14:35
Jodå!
nice. tack för infon, då kanske man inte behöver se ut som nån flåsande julgris till vintern :D

- ante
2005-08-08, 22:06
2 st, och dom ligger precis ovanför gymet. Taket skakar tom när småbrudarna springer på dom, kommer bli ett helvete med herk studsandes där uppe *popcorn*

Bobbokrull
2005-08-08, 22:12
Snälla, kan inte någon ta kort/filma då Herkulez lunkar på bandet! Jag vet av erfarenhet att det brukar leva om rätt friskt då någon över 80 kg springer på bandet....det i kombination med en rödsprängd tjock lapplänning msåte bara bli bäst. :D

- ante
2005-08-08, 22:17
Snälla, kan inte någon ta kort/filma då Herkulez lunkar på bandet! Jag vet av erfarenhet att det brukar leva om rätt friskt då någon över 80 kg springer på bandet....det i kombination med en rödsprängd tjock lapplänning msåte bara bli bäst. :D

Innan jag presenterat mig för honom kan jag smygfilma honom litegran :)

Bobbokrull
2005-08-08, 22:17
:thumbup: :thumbup:

Snake
2005-08-08, 22:59

Finns löpband och roddmaskiner + lite annat trams på övervåningen där läktaren var förut.

Tips: Tajma in dina cardio-pass så dom är samtidigt som bodypump eller liknande. Då får du en fin utsikt ;)

Zaiboot
2005-08-08, 23:04
den utsikten är inte att leka med :devil:
2st löpband
2st stairmaster
ca 4st cyklar (finns ett spinningrum oxå)
lite litet gym men det funkar speciellt som student när man inte har så mycke pengar att röra sig med *cry*

Herkulez
2005-08-09, 08:48
:laugh: :laugh:

tack för tipsen grabbar, kan bli ett trevligt träningsår det här haha

kommer sluta med att jag väger 72kg rårippad för att jag inte kunnat slita mig ifrån löpbandet haha