Visa fullständig version : Har du någon på "ignore"?
Har du valt att blockera inlägg från en annan forummedlem? Törs du säga vem och varför? Eller skiter du bara i att läsa det den personen skriver?
allan
Eller fan, jag vill ändra mig. Jag har Thony men han är ju borta så jag kan ju ta bort han från listan.
Jepp...eller precis som trance säger så kanske det inte räknas längre har/hade Myten
Oj, var meningen att sätta "har gjort så förr".. blockerade pellepedal tror jag, eller nån med liknande namn för han var på och snacka skit i varenda tråd jag visade mig i, slutade med att jag drömde mardrömmar om att han kom in när jag låg å sov, satte sig vid min dator och postade därifrån! men han e inte blockad längre
Jag hade länge Dwag. För att inte tala om dr Pepper. Blev vild och galen och ville slå sönder saker när han var lös.
allan
Jag hade länge Dwag. För att inte tala om dr Pepper. Blev vild och galen och ville slå sönder saker när han var lös.
allan
hahaha! fan va roligt det lät..
Nej, jag har ingen på ignore
Fatalist
2005-08-06, 19:03
Nej, men blev just inspirerad att lägga till några!
mangemani
2005-08-06, 19:14
ja,en som har flera konton,vilka jag har blockerat.
jag är alldeles för nyfiken för att ignorera någon.
dessutom så kan jag inte låta online uppröra mig så mycket så jag behöver gå så långt.
mini_Arnold
2005-08-06, 19:38
Finns 20-30 kandidater men jag vet inte hur man går tillväga?
Nej ocj kommer inte att göra det heller
Visste inte att det gick. Nu har jag det.
slutade med att jag drömde mardrömmar om att han kom in när jag låg å sov, satte sig vid min dator och postade därifrån! men han e inte blockad längre
Hahaha :laugh:
spacedog
2005-08-06, 19:50
Visste inte att det gick, men å andra sidan finns det ingen jag känner att jag behöver blockera. Man kan scrolla snabbt om det skulle vara så.
bosse_brutal
2005-08-06, 20:09
har ett par på listan, bland annat King Grub, Sverker, Allan, Jorgen, emmzan, z_bumbi, Grahn, pez och jarod:D
bosse_brutal
2005-08-06, 20:09
för att vara seriös, håller med cilia, är alldeles för nyfiken för att blocka nån
har ett par på listan, bland annat King Grub, Sverker, Allan, Jorgen, emmzan, z_bumbi, Grahn, pez och jarod:D
http://bestsmileys.com/banned/1.gif
bosse_brutal
2005-08-06, 20:27
http://bestsmileys.com/banned/1.gif
:cryout:
Survivor
2005-08-06, 20:55
har ingen alls på "ignore". däremot finns det en del inlägg jag skiter i att läsa som dem av bl.a Herkulez, Jense, Palme, Jet, Piranha, Clash, High1ander, Prankie, *Flash*, Z-bumbi, Grahn... samt en massa andra... *spy*... brukar dock alltid läsa inlägg av; Lizard, YTS, Börje H och... hmm ja, finns väl några till :D
Dumleman
2005-08-06, 21:14
Hur vet man då om man är ignorerad av någon/några? Jo det är enkelt att testa! Man skriver något oerhört korkat och ser om någon/några citerar eller tar bort inlägget!
bosse_brutal
2005-08-06, 21:18
om någon som är ignorerad startar en tråd, då ser man inte tråden överhuvud taget va?
Lasse Kongo
2005-08-06, 21:30
ingen på ignore, men som ngn annan skrev, det är bra många medlemmars inlägg som jag inte läser, ett par mods och en handfull "vanliga" medlemmar.
om någon som är ignorerad startar en tråd, då ser man inte tråden överhuvud taget va?
Jo, men det kommer att stå "This person is currently on your Ignore-list. Click here to view this post..." eller nåt liknande
allan
beckman88
2005-08-06, 21:48
Hur gör man det??
Klicka på vedervörandes profil. På sidan kan du välja att lägga folk som buddy eller ignore
allan
Nej tycker inte att det behöver gå så långt.
Japp, ett gäng.. Både ett par idioter o sen bara dom som skriver meningslösa inlägg.
mini_Arnold
2005-08-07, 08:59
Klicka på vedervörandes profil. På sidan kan du välja att lägga folk som buddy eller ignore
allan
Tack.
Kände bara till "buddy"delen, nu slipper man bli illamående när man läser runt i allmänt. :thumbup:
Fatalist
2005-08-07, 10:23
Japp, ett gäng.. Både ett par idioter o sen bara dom som skriver meningslösa inlägg.
Och allt detta har du avgjort på 93 inlägg ;)
s_himself
2005-08-07, 10:24
Och allt detta har du avgjort på 93 inlägg ;)
och det är naturligtvis antalet inlägg som HellCat skrivit som avgör vilka Han/Hon ogillar att läsa inlägg från?
Fatalist
2005-08-07, 10:54
och det är naturligtvis antalet inlägg som HellCat skrivit som avgör vilka Han/Hon ogillar att läsa inlägg från?
Meningsfull forumexistens om så är fallet
Myten hade jag garanerat blockat om jag etat om det men nu är han ju bannad iofs.
Meningsfull forumexistens om så är fallet
Du har aldrig riktigt förstått det här med att vissa mestadels är här för att läsa/få information och sen så skriver dom ibland när dom har något att fråga.
Alla har inte kolozzeum som komplement till lunarstorm vettu :thumbup:
Kan jag se på ngt sätt om ngn har mig på ignore?
Du har aldrig riktigt förstått det här med att vissa mestadels är här för att läsa/få information och sen så skriver dom ibland när dom har något att fråga.
Helt riktigt. Vi har drivor med medlemmar som aldrig skrivit i Allmänt forum överhuvudtaget, men som har rätt mycket poster i de andra subforumen. Vi har medlemmar som nog nästan aldrig ens kikar i Allmänt. Vi hade en poll för ett par år sen om huruvida man besökte allmänt ofta eller inte -till den fick jag lägga en genväg från Träning/kondition eftersom åtskilliga medlemmar missade den. De var helt enkelt inte i Allmänt tillräckligt ofta.
Vilket bekräftades av pollen.
allan
Kan jag se på ngt sätt om ngn har mig på ignore?
Nej.
allan
Nej.
allan
misstänkte det
men det hade varit kul............
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.