Visa fullständig version : Bra linköpingsgym!
Liten Men Fet
2005-08-05, 00:32
Tjipp, undrar om ni har något bra tips på ett bra gym i linköping. Gärna ett billigt som är inriktat mer på styrketräning/styrkelyft än motionärsgympa med maskiner.
Tränar på det DYRA campushallen för tillfället men ska väl byta i vår när årskortet går ut.
Tack på förhud.
Tjipp, undrar om ni har något bra tips på ett bra gym i linköping. Gärna ett billigt som är inriktat mer på styrketräning/styrkelyft än motionärsgympa med maskiner.
Tränar på det DYRA campushallen för tillfället men ska väl byta i vår när årskortet går ut.
Tack på förhud.
finns ett i stånge bro som e biligt och det e hyfsat det e linköpings atletklubb som har typ, men det träna många hocky killar.även lite hockytjejer jag var där när kanadesiskadamlandslaget hade någon mellan dags träning :naughty: sen finns city gymet e bra lite maskiner och sånt. ligger mitt i stan typ. det e dom som jag har tränat på finns fler men det får dom andra ta.
Liten Men Fet
2005-08-05, 00:44
Jag tränade för nästan 5 år sedan på ett källargym vid kungsberget i tannerfors, där var det mest monster och BB planscher på väggarna men jag vet inte om det finns kvar?
Är det någon som känner till det?
Jag tränade för nästan 5 år sedan på ett källargym vid kungsberget i tannerfors, där var det mest monster och BB planscher på väggarna men jag vet inte om det finns kvar?
Är det någon som känner till det?
http://www.gymbolaget.se/
Är inte säker på om det är gymet du menar, men det stämmer in under dina kriterier.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.