Visa fullständig version : hemorojjdsalva och kroppsbyggare?
RobbeliRobban
2005-08-01, 15:02
Sanning eller myt, att vissa kroppsbyggare smörjer in kroppen med hemorojjd-salva som en del av tävlingsförberedelserna?
Sanning eller myt, att vissa kroppsbyggare smörjer in kroppen med hemorojjd-salva som en del av tävlingsförberedelserna?
sanning.
Det drar ihop huden, en hård diet och huden inte hänger med kanske.
Sök på: Thiomucase
Det drar ihop huden, en hård diet och huden inte hänger med kanske.
Sök på: Thiomucase
Tack, lärde jag mig något idag också ;)
RobbeliRobban
2005-08-01, 15:08
Tack Pirre. Har hört detta nånstans och det lät för bizarrt för att vara sant, men man slutar aldrig att förundras.
RobbeliRobban
2005-08-01, 15:16
Ok, bizarr fråga, myt eller sanning part2. Tarmsköljning/laxering innan tävling, sant eller falskt?
Låter onödigt/sjukt, borde inte finnas mycket kvar att spola ut om man minskat på mat/vatten osv sista dagarna.
Vart finns det att köpa? Kollade på apoteket.se men dem hade inte Thiomucase (kanske heter nått annat där?)
RobbeliRobban
2005-08-01, 15:45
Jag undrar om det var hemorojjdsalvan som menades i den legendariska tråden: "Att passera alla gränser"?
Ok, bizarr fråga, myt eller sanning part2. Tarmsköljning/laxering innan tävling, sant eller falskt?
För att klara viktklass - ja.
allan
Allt ni dumt ni hör finns de säkert nånstans nån grund för ..
För sjukare människor än byggare och lyftare får man leta efter ..
Sant, men oftast används Thiomucase (receptfritt)
Lasse Kongo
2005-08-01, 17:14
Ja fyfan för byggare...
Finns tydligen byggare som använt Thiomucase under ögonen efter ett par hårda dygns.. festande... och det gick ju som det gick hörde ja...
*innocent*
Kanske nånting jag borde köpa också, då jag var riktig överviktig förut så hänger huden inte riktig med. Har hört att thiomucase, hemorrojdsalva och kortisonsalva 1% blandning är mest "optimal" blandning.
Kanske nånting jag borde köpa också, då jag var riktig överviktig förut så hänger huden inte riktig med. Är Thiomucase receptfritt?
Det är skillnad på att vara 99% deffad och använda det för att bli 100%, och på att vara fläskig och vilja se smal ut. Så mycket drar det inte ihop skinnet.
allan
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.