Logga in

Visa fullständig version : Just nu är jag mest misslyckad.

Griip
2005-08-01, 00:37
Så sluta tyck synd om er själva, kärringjävlar. Justja, jag tog ett bautakliv rätt ner i ett dike och fastnade där, nu ligger jag nere i diket och dör.. typ.

Känns ju iaf bra att det finns goa låtar som "Gött å leva" med Galenskaparna.. vad hade man gjort utan dem? Efter att rivit ut mitt hjärta och satt en kniv i det genom att lyssna på Lars Demian, type o negative och hela den deprimerade skaran så måste man ju iaf försöka krypa upp ur diket.

MEN, jag är inte BARA misslyckad, jag är också så himla mycket mer!

PS. gjorde denna tråden mest för att ni som sitter och har småproblem ska sluta gnälla och inse hur bra ni har det, för jag lovar er att det finns dem som har det 10 gånger värre, och dem som har det 10 gånger värre än mig.. eller ja, pyttelitte värre än mig iaf.

whine whine whine

Tricklev
2005-08-01, 00:42
Spela roll om någon har det värre än mig, jag är oerhört självisk.

Griip
2005-08-01, 00:43
Spela roll om någon har det värre än mig, jag är oerhört självisk.

Jag är också självisk, jag är faktiskt oerhört ego.. men sen har jag en jevla massa moral å sånt skit som pajjar för mig.

nån som vill köpa ett samvete? Kan man sälja sin själ?

Bolio
2005-08-01, 00:44
men sen har jag en jevla massa moral å sånt skit som pajjar för mig.

<Nietzsche> Vad var det jag sa?

Nismo
2005-08-01, 00:44
http://blitz.galaxy.org.il/images/smiley%20big.jpg

Snafu
2005-08-01, 03:15
slut med tjejen?

Bjorne
2005-08-01, 03:28
Skönt att du kan vara lite sarkastisk i alla fall. :)

Griip
2005-08-01, 03:56
slut med tjejen?

Njae, det blev det för länge sen.. men visst är det "tjejen".

Sovit max 3h senaste 2 dygnen, knappt käkat nånting och varken hungrig eller trött. Buhu för mig

Mart|n
2005-08-01, 05:06
När du skriver "tjejen" menar du killen då eller? Man anar vilken roll du hade i förhållandet iaf :D

Karate_kid
2005-08-01, 08:23
kul för dig

userfriendly
2005-08-01, 08:25
OM DU HAR ETT PROBLEM - GÖR NÅGOT -
OM DET INTE FUNKAR - GÖR NÅGOT ANNAT

allat annat är bara waste of time, tro mig jag har oxå suttit i helvetet o trott att det var för evigt...

Griip
2005-08-01, 09:41
OM DU HAR ETT PROBLEM - GÖR NÅGOT -
OM DET INTE FUNKAR - GÖR NÅGOT ANNAT

allat annat är bara waste of time, tro mig jag har oxå suttit i helvetet o trott att det var för evigt...

vem har sagt att jag trott det är för evigt?

Garnax
2005-08-01, 09:48
självömkan...

Finns inget bättre än första gången man blir dumpad av en tjej man älskar

spacedog
2005-08-01, 10:31
Finns inget bättre än första gången man blir dumpad av en tjej man älskar

Jo, att själv dumpa en tjej för att sedan inse att man älskade henne.

*grr27* *cry*

Kiboor
2005-08-01, 10:32
Kanske den enda utvägen för dej ?

Griip
2005-08-01, 10:33
Jo, att själv dumpa en tjej för att sedan inse att man älskade henne.

*grr27* *cry*

precis exakt så. Då man inte har någon annan att skylla än sig själv och inser hur jevla dum i huvet man varit som missat chansen

Griip
2005-08-01, 10:33
Kanske den enda utvägen för dej ?

nee jag e varken 12 eller svartrockare så du behöver inte oroa dig

zanzi
2005-08-01, 10:45
Nja, jag har det nog värst. Jag är inte misslyckad (som du är) men när det gäller att ha det dåligt så vinner nog jag.

clash
2005-08-01, 10:45
Nu är det faktiskt såhär att det är inte "händelsen" eller "situationen" i sig som avgör hur hemskt något är ... det är "hur personen som sitter i situationen eller råkar ut för händelsen uppfattar hur hemskt det är som avgör"

edit: Fanns det skäl förutom att dina kompisar tyckte så som gjorde att du dumpade henne från början så kanske det inte var så dumt ändå. Alla blir senimentala efteråt för fan

spacedog
2005-08-01, 10:49
precis exakt så. Då man inte har någon annan att skylla än sig själv och inser hur jevla dum i huvet man varit som missat chansen

Eller så hade du verkligen goda skäl att göra slut, men nu efteråt ser du bara de bra sidorna hos henne och ert förhållande och drömmer dig tillbaka till något som egentligen inte existerade. Ungefär som man tycker att högstadiet eller lumpen "var ju faktiskt jävligt kul" några år efteråt.

Griip
2005-08-01, 10:51
Eller så hade du verkligen goda skäl att göra slut, men nu efteråt ser du bara de bra sidorna hos henne och ert förhållande och drömmer dig tillbaka till något som egentligen inte existerade. Ungefär som man tycker att högstadiet eller lumpen "var ju faktiskt jävligt kul" några år efteråt.

Vridit och vänt på det tusen gånger, trodde först att det var så men vettifan alltså.. omöjligt att veta också

Jet
2005-08-01, 10:59
Hut stort ett problem är för någon är individuellt min gode man, han hade sagt till en man med ett hagelgevär i munnen att "Ahh, skit i det, barnen dörav svält i afrika?"... funkar inte riktigt så kanske

Snake
2005-08-01, 11:20
Det som inte dödar, det härdar.

Det fina med din lilla livskris är att när du väl tar dig ur den, vilket du förr eller senare kommer att göra, så kommer du ut som en starkare människa. Inget ont som inte har någt gott med sig.

Vet inte hur illa det är, men det som hjälper är att tjöta mycket med bra polare/familj, sen gråter man som en liten flicka sen pratar man mer och sen gråter ännu mer. Och givetvis kötta vikter som aldrig förr på gymmet.

nossie
2005-08-01, 12:16
Som dem säger i nån av åberg-filmerna "var inte så possitiv, du är svensk förfan".

NOSSie.

nemd
2005-08-01, 15:40
Men spela roll om andra folk har det 10ggr värre, du har ju fortfarande ett problem som är jobbigt för dig.

smeklol
2005-08-01, 18:17
det finns bra många som har det värre än dig också som inte klagar.
ingen mår särskilt bra över att tycka synd om sig själv.
och, om du inte är ironisk, varför ens göra en tråd om det här?

Griip
2005-08-01, 18:27
det finns bra många som har det värre än dig också som inte klagar.
ingen mår särskilt bra över att tycka synd om sig själv.
och, om du inte är ironisk, varför ens göra en tråd om det här?

varför inte? Har jag nåt bättre för mig? uppenbarligen inte.. :booty:

Karate_kid
2005-08-01, 18:28
nej. Men patetisk, det är du. *spy*

Griip
2005-08-01, 18:29
nej. Men patetisk, det är du. *spy*

e du ledsen bara för att jag dissade din fjortismusik? sorry men vet redan att jag är patetisk, var liksom ett erkännande när jag gjorde denna tråden.. ;)

Karate_kid
2005-08-01, 18:31
e du ledsen bara för att jag dissade din fjortismusik? sorry men vet redan att jag är patetisk, var liksom ett erkännande när jag gjorde denna tråden.. ;)

vilken musik är min ? Jag själv äger ingen musik, men ja lyssnar gärna på det.Ja det är sant, lite av ett erkännande.

Trance
2005-08-01, 18:37

Han var lika gullig mot mig den lille pojken. He holds a grudge som man skulle kunna säga på utrikiska.

Griip
2005-08-01, 18:39
Han var lika gullig mot mig den lille pojken. He holds a grudge som man skulle kunna säga på utrikiska.

jag eller karatekid? Näru quotar mig när jag skriver till honom blir jag förvirrad *cry*

Karate_kid
2005-08-01, 18:39

Ja man skulle kunna säga det så.

Trance
2005-08-01, 18:43
jag eller karatekid? Näru quotar mig när jag skriver till honom blir jag förvirrad *cry*

Jag menade att han gjorde samma sak mot mig som med dig nu. Visst är det alldeles underbart att han lägger ner energin. :)

Griip
2005-08-01, 18:44
Jag menade att han gjorde samma sak mot mig som med dig nu. Visst är det alldeles underbart att han lägger ner energin. :)

ja, han e soet.. som ett litet kex

Karate_kid
2005-08-01, 18:45

oj, måste du ha medhåll? Är du en sån däringa mobbare ? Det är inte mkt energi ja lägger på skit som dig inte.

Karate_kid
2005-08-01, 18:45
ja, han e soet.. som ett litet kex

tack, brudarna brukar uppskatta det som bjuds.

clash
2005-08-01, 18:47
Men allvarligt nu! Han du ta henne i tvåan?

Då kan du alltid falla tillbaka på det =)

Griip
2005-08-01, 18:48
Men allvarligt nu! Han du ta henne i tvåan?

Då kan du alltid falla tillbaka på det =)

Jadå :thumbup:

Karate_kid
2005-08-01, 18:49

lägg av du är oskuld

Griip
2005-08-01, 18:50
lägg av du är oskuld

flåt, ska inte ljuga mer

clash
2005-08-01, 18:53

HA! Otippat bra gjort av nån som gnäller så illa som dig!

Det är ett av skälen till varför perversiteter är så tilltalande, om inte annat kan man alltid när man stöter på bruden som krossade hjärtat på en på stan med sin nya snubbe tänka "Aja.. han anar inte att jag dajmpackat hans nya flickvän o kommit i munnen på henne efteråt *hö hö hö*"

Griip
2005-08-01, 18:55
HA! Otippat bra gjort av nån som gnäller så illa som dig!

Det är ett av skälen till varför perversiteter är så tilltalande, om inte annat kan man alltid när man stöter på bruden som krossade hjärtat på en på stan med sin nya snubbe tänka "Aja.. han anar inte att jag dajmpackat hans nya flickvän o kommit i munnen på henne efteråt *hö hö hö*"

:laugh:

så sant så sant.. ;)