Visa fullständig version : Inget sex?
Krokodil
2005-07-28, 20:31
Vilket av ovanstående skulle vara svårast att avstå under 1 år?
Min dator kan jag inte vara utan ;)
Alltså Dator/internet blev mitt svar.
J.Saarela
2005-07-28, 20:35
Svårast hade nog varit sex,men hade mått så jävla dåligt utan träning.Så jag vette f-n vad jag skulle välja
Har varit utan regelbundet sex bra mycket längre nu så... träning skulle jag aldrig välja bort.
Jag skulle kunna vänja mig att vara utan allt utom träningen, men skulle ja vara utan den skulle det bara kännas värre o värre för varje dag.
AngelLove
2005-07-28, 20:38
Kan någon ändra min röst till Träning.. ?
Såg inte det alternativet innan jag klicka i rösten *gha*
mangemani
2005-07-28, 20:41
mycket svårt val mellan träning,kaffe och dator/internet=/....men jag slår till på dator/internet.
hade snus funnits med så hade det varit givet.
Sheogorath
2005-07-28, 20:44
Träning. Jag hade haft helt sjuk ångest varje dag jag vaknade upp och kände att allt jag kämpat för sakta rann ut i sanden.
Har levt utan allt det i omgångar, så jag klarar mig utan alla alternativ. Svårast nu vore dock träningen. Eller, innefattar sex även på egen hand? För då kanske jag måste fundera.
Sheogorath
2005-07-28, 20:46
Har levt utan allt det i omgångar, så jag klarar mig utan alla alternativ. Svårast nu vore dock träningen. Eller, innefattar sex även på egen hand? För då kanske jag måste fundera.
Hmm... Tänkte inte så långt. Nu blev det hela genast mer knepigt.
Dumleman
2005-07-28, 20:48
Är kaffe verkligen så beroendeframkallande att det plattsar i denna eminenta lista? Själv har jag aldrig druckit kaffe så jag verkar gå miste om något fantastiskt, bäst jag börjar.
hahaha vem fan rösta på Dator&Internet? :laugh:
Gabriel_
2005-07-28, 20:52
lätt datorn.. blir galen om jag inte har den uppkopplad när jag kommer hem.. skulle dö av rastlöshet.
Alkohol såklart öl och brännvin gör livet värt att leva :thumbup:
Gabriel_
2005-07-28, 20:55
welcome back ;)
RobbeliRobban
2005-07-28, 20:56
Word! Välkommen b-korv! :hbang: :hbang: :hbang: :hbang:
Arne Persson
2005-07-28, 21:08
Man kan hittills observera av resultatet att döma att vi har många unga onanerande oskulder här.
Slayerized
2005-07-28, 21:08
EDIT: Oj fan, såg inte det där med att man måste vara utan i ett helt år!
Då väljer jag sex.
Krokodil
2005-07-28, 21:09
Man kan hittills observera av resultatet att döma att vi har många unga onanerande oskulder här.
Jag tycker att alternativet "sex" även innefattar på egen hand.. ;)
FredsAmiralen
2005-07-28, 21:10
Måste säga träning, hade inte stått ut med mig själv om jag inte tränat på 1 år... undrar sen hur mkt soffpotatis man hade blivit...
Hur kan du se det?
datorjaevel
2005-07-28, 21:15
Antagligen blir det Annat.
datorjaevel
2005-07-28, 21:18
Hur kan du se det?
Antar att han var lite "rolig", och sen det han menade var att de flesta valde att de inte kunde avstå från andra saker än sex, vilket han menar på innebär att de kanske inte upplevt/får uppleva det. Och det man inte kan göra/har gjort är väl inte det svåraste att avstå ifrån. Och många som har haft ett aktivt sexliv brukar väl ranka sex ganska högt som svårt att avstå ifrån.
Måste säga träning på det här.
Arne Persson
2005-07-28, 21:20
Antar att han var lite "rolig", och sen det han menade var att de flesta valde att de inte kunde avstå från andra saker än sex, vilket han menar på innebär att de kanske inte upplevt/får uppleva det. Och det man inte kan göra/har gjort är väl inte det svåraste att avstå ifrån. Och många som har haft ett aktivt sexliv brukar väl ranka sex ganska högt som svårt att avstå ifrån.
;)
Äsch, valde sex fast jag alltid avstår, hur svårt kan det vara att avstå från dator eller träning om man har någon att porras med?
Tricklev
2005-07-28, 21:33
hahaha vem fan rösta på Dator&Internet? :laugh:
Jag, träningen kan jag klara mig utan, och dumpar man tjejer så klarar man sex-delen ganska enkelt.
Datorn däremot är fan halva livet
Kaffe, fullständigt givet.
Mmm, jag trodde det. :)
Men har man ett fast förhållande så skulle det vara ett självklart val för mig, men om man är singel så kan jag vara utan de sällsynta one nights stands som jag har. Men Arne är ju såklart manligast av oss alla.
Svårt att välja mellan träning och internet då det är i princip hela mitt liv kretsa runt just nu. Väljer nog träning och skaffa tv-spel istället. :D
Arne Persson
2005-07-28, 22:04
Mmm, jag trodde det. :)
Men har man ett fast förhållande så skulle det vara ett självklart val för mig, men om man är singel så kan jag vara utan de sällsynta one nights stands som jag har. Men Arne är ju såklart manligast av oss alla.
Givetvis! Hö hö hö
SEX. även om jag lever i halvcelibat just nu så vill jag ha alternativet. annars står det mellan kaffe o sprit, sjukt nog
High1ander
2005-07-28, 22:10
Givetvis! Hö hö hö
Klart att Arne inte kan vara utan sex, han uppfann ju skiten!
Before Arne there was no sex.
Träning. kaffe och i avdelningen Annat väljer jag mitt bibliotek. Resten kan jag avstå från.
allan
Sex och träning.
Inget sex på 2 -3 dar och jag blir ..... ja det är svårt att ha mig i huset
Ingen träning på 2 - 3 dar och jag formligen blir utsparkad (av sambon) ner till gymmet
Så det blir dom båda för mig (har inte tyckt till i pollen för det gick bara med ett alternativ)
Arne Persson
2005-07-28, 22:42
Klart att Arne inte kan vara utan sex, han uppfann ju skiten!
Jodå! Men då fanns det bara missionären! :)
Fatalist
2005-07-28, 22:44
träning. valet var lätt
s_himself
2005-07-28, 22:45
träning. valet var lätt
ja, inte kunde det varit sex, då du blåser dina chanser *rolleyes*
Jodå! Men då fanns det bara missionären! :)
Efter några försök med mindre lyckat resultat uppfanns sedan den "omvända missionären", för att undvika att partnern blev till mos innan man haft åtminstone EN chans att sprida sina gener till eftervärlden. :D
Krokodil
2005-07-28, 22:57
Jag själv röstade på sex, helt enkelt för att jag blir aggressiv och deprimerad om jag går utan för länge. Sorgligt men sant! *grr27*
Choklad :naughty: :D
och träning
High1ander
2005-07-28, 23:00
Efter några försök med mindre lyckat resultat uppfanns sedan den "omvända missionären", för att undvika att partnern blev till mos innan man haft åtminstone EN chans att sprida sina gener till eftervärlden. :D
BWAHAHAHAH! *cry*
*annat*
göra dåliga saker såklart
Nästan så jag blev sugen på att trycka upp en t-shirt med den texten. :D
High1ander
2005-07-28, 23:33
Nästan så jag blev sugen på att trycka upp en t-shirt med den texten. :D
Tycker nog att det är dags att göra en klubb dedikerad till Tricepsmannen, fatta trevligt en hemlig organistion, som bara består av kollo-medlemar, ett sätt för oss att känna igen varandra på gymmet, för vi har alla tröjor med saker som "Before Arne There Was No Sex" som ingen annan kotte fattar, men vi fattar BWAHAHAH!!!
Arne Persson
2005-07-29, 00:02
Tycker nog att det är dags att göra en klubb dedikerad till Tricepsmannen, fatta trevligt en hemlig organistion, som bara består av kollo-medlemar, ett sätt för oss att känna igen varandra på gymmet, för vi har alla tröjor med saker som "Before Arne There Was No Sex" som ingen annan kotte fattar, men vi fattar BWAHAHAH!!!
Trevligt och hedrande! Hoppas att du sover gott inatt med händerna ovanpå täcket. :)
Tricklev
2005-07-29, 01:51
Fast, nu när jag har tjej så måste jag säga att Sex är det svåraste.
mini_Arnold
2005-07-29, 03:15
datorn är min respirator..
Sheogorath
2005-07-29, 06:25
Intressant, och skrämmande, att fler här skulle välja datorn framför träningen. Får mig att se på det här forumet lite annorlunda, egentligen :(.
Skulle aldrig avstå från sex, no matter what! :)
mini_Arnold
2005-07-29, 07:26
Intressant, och skrämmande, att fler här skulle välja datorn framför träningen. Får mig att se på det här forumet lite annorlunda, egentligen :(.
Ja men forumet kommer före träning, alltid.
Ja det är ju svårt att välja.
Med blir alkoholen som jag skulle ha svårast att leva utan.
Slartibartfast
2005-07-29, 07:54
Sex är det ju fan inget som helst problem att vara utan. Jag var utan i nästan ett år och inte led jag av det.
Internet och träning däremot. Hmmm...
All sex jag får är ju på internet så jag vet inte hur jag skall klicka :confused: :)
Det skulle vara jobbigt att vara utan både sex och kaffe, men utan träning så skulle jag må riktigt dåligt.
Karate_kid
2005-07-29, 09:29
Har varit utan regelbundet sex bra mycket längre nu så... träning skulle jag aldrig välja bort.
har du brutit armen ?
Träning helt klart... jag mår fysiskt och psykiskt dåligt om jag inte har tränat...
Arnesson
2005-08-01, 15:37
Måste vara omöligt att vara utan sex ett helt år :D
seriöst, jag började träna för tre månader sedan.
före det hade jag inte tränat sedan jag slutade spela hockey dryga året tidigare. dvs, tränade ingenting och umgicks med flickan och lirade cs som jag nu lagt ner :)
kan då iaf säga att det var bra mycket mysigare att vara med flickan och hyra en film, köpa lite chips och en dricka och bara slöa i ett år än att helt utesluta t.ex. sex. det konstiga var att jag inte gick upp i vikt förrens jag började träna igen.. gick upp 10kg då.
är det inte bra för träningen att inte ha sex på ett längre tag? alltså så länge att man kommer i sömnen. borde ju finnas en del extra hormoner då
Sex blir inte särskilt svårt. Träning skulle jag dock absolut inte klara mig utan.
Choklad :naughty: :D
och träning
Inte Läkerol? :D
Sex utan tvekan ! Kan någon vara utan det en längre tid än...några dagar ? :D
Sex tycker jag inte är särskilt svårt att avstå ifrån, dock måste man ju ställa upp för sin partner då och då :D.
Men det bästa i livet är ju typ en trevlig kväll med sina bästa polare eller en riktigt bra film.
Karate_kid
2005-08-01, 18:43
Men det bästa i livet är ju typ en trevlig kväll med sina bästa polare eller en riktigt bra film.
Du lever ett vågat liv min vän. Ett vågat.
Krokodil
2005-08-01, 18:55
Just nu leder "Dator/internet" tätt följt av "träning". Det trodde jag aldrig! :eek:
Jaa... sannerligen =) du han före mig att hugga dolken i honom där.
Karate_kid
2005-08-01, 19:01
Jaa... sannerligen =) du han före mig att hugga dolken i honom där.
sparar dolken till milfsen :D :D :D
Tråkigt att du inte har några bra kompisar, försök umgås lite mer med de andra barnen.
Karate_kid
2005-08-01, 19:36
Tråkigt att du inte har några bra kompisar, försök umgås lite mer med de andra barnen.
'
Ja det är tråkigt. Barnen vill inte leka med mig, dom har vuxit upp och vill inte leka i sandlådan längre. Du kanske är sugen ? Ta med dig MAX 1 2.25, ok?
Sex tycker jag inte är särskilt svårt att avstå ifrån, dock måste man ju ställa upp för sin partner då och då :D.
Själv skulle jag aldrig "ställa upp" på sex om jag själv inte är sugen, lika lite vill jag att partnern skall ställa upp på sex om hon inte är sugen... Jag har endast sex om jag & hon vill själva.
Sedan är inte sex det enda som behövs för att jag skall må bra och trivas med livet...men utan sex skulle jag inte må bra iaf.
Testade för ett par år sedan att inte runka, lusten försvann efter ett par veckor så det är inte så farligt. Sex lär man sig leva utan, innan man hade fått doppa visste man ju inte rikitgt vad man gått miste om, jobbigare när man vet... Annars så dödar jag någon om jag inte får träna, hade varit jobbigt. Utan dator kan jag nog också vara, tvångssurfandet som det jag gör just nu försvinner efter ett tag. Efter 1 månad utan dator förra sommaren kom jag hem, satte mig framför datorn. Satt där 30 min, stängde av för det var så tråkigt.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.