Visa fullständig version : Tjejers intressen har inte utvecklats...
tossefar
2005-07-27, 17:23
...på 28000 år.
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,677752,00.html
Själv skulle jag inte gissa på att det är en dildo, utan snarare någon typ av phallos symbol som de tilbad för fruktsamhet eller liknande.
mangemani
2005-07-27, 17:27
men ger dessa människor aldrig upp.
deras dumhet har alltid fått en att häpna men detta tog fan priset.
tossefar
2005-07-27, 17:27
Själv skulle jag inte gissa på att det är en dildo, utan snarare någon typ av phallos symbol som de tilbad för fruktsamhet eller liknande.
Eller en lustig stafettpinne!
Men en dildo, alltså en konstgjord penisatrapp, är det ju oavsett vad den använts till.
Eller en lustig stafettpinne!
Men en dildo, alltså en konstgjord penisatrapp, är det ju oavsett vad den använts till.
Njae, bara för att det är ett penisformat föremål så skulle jag inte kalla det dildo. Då skulle ju min penis vara en dildo :naughty:
Source: Merriam-Webster's Medical Dictionary, © 2002 Merriam-Webster, Inc.
dildo
n : a vibrating device that substitutes for an erect penis to provide vaginal stimulation
tossefar
2005-07-27, 17:47
Njae, bara för att det är ett penisformat föremål så skulle jag inte kalla det dildo. Då skulle ju min penis vara en dildo :naughty:
Nej tokfrans, din penis är varken konstgjord eller en atrapp :)
edit: Sen köper jag inte "din" förklaring. MÅSTE en dildo vibrera? Måste den vara för just vaginal stimulans? I min bok är en konstgjord penis en dildo. (det betyder ju inte att jag har rätt dock, men jag tror det ;) )
Slartibartfast
2005-07-27, 19:09
Om den är 20 cm, vad håller man då i när man kör upp den?
Om den är 20 cm, vad håller man då i när man kör upp den?Det är det första du tänker? :D
Arne Persson
2005-07-27, 19:19
Åja lite har det dock utvecklats...... idag finns ju bl.a dubbeldildos med extra analvibrator mm. :D
High1ander
2005-07-27, 19:20
Nu faller bitarna på plats: Dildo och målningar på väggarna av djur, våra förfäder höll på med tidelag! De tände på renar, björnar och annat krafs som finns ute i skogen...
Arne Persson
2005-07-27, 19:22
Nu faller bitarna på plats: Dildo och målningar på väggarna av djur, våra förfäder höll på med tidelag! De tände på renar, björnar och annat krafs som finns ute i skogen...
Skulle kunna ge dig en fullständig lista dåtidens fauna.
Åja lite har det dock utvecklats...... idag finns ju bl.a dubbeldildos med extra analvibrator mm. :D
:laugh: :laugh:
High1ander
2005-07-27, 19:44
Hmm, hur använder du "grippers" egentligen? :D
Fultjack
2005-07-27, 19:45
Om den är 20 cm, vad håller man då i när man kör upp den?
¨
haha plz =P
Scratch89
2005-07-27, 19:46
HAHAHAHA :laugh:
EDIT: Om jag var tvungen att hålla i den där, skulle jag också använda handskar. :D
Arne Persson
2005-07-27, 20:01
Tja, dom tycks tydligen ha ett oändligt användningsområde! :)
Mujaffa El Hilal
2005-07-27, 20:04
Men det här tycker jag är jättekul!
Det vore ju guld att få se den i verkligheten! Tänk att få hålla i eller tom lukta på något som en brud har haft uppkörd i det heliga templet för 28000 år sedan!
Det måste ju vara en liknande känsla som att träda in i dom egyptiska pyramiderna och andas samma luft och känna samma dofter som dom gjorde för typ 8000 år sedan!
Tro nu inte jag är någon översexuell dåre ;)
s_himself
2005-07-27, 20:15
min mormor är så glad att dom äntligen hittat hennes mortel stav.
Mujaffa El Hilal
2005-07-27, 20:17
Du menar alltså att någon tokig jävel har använt din mormors mortelstav som dildo?
Fy fan!
Du menar alltså att någon tokig jävel har använt din mormors mortelstav som dildo?
nej nej, dom hitta den i en låda i köket, det han menar! :D
Slartibartfast
2005-07-28, 06:54
Hade dom sandpapper på den tiden? :MrT:
Krokodil
2005-07-28, 09:19
Hade dom sandpapper på den tiden? :MrT:
Nej den var skrovlig som fan först, men efter flitigt användande av samtliga kvinnor i byn blev den slät och fin... (Det kanske säger nåt om stenålderskillarnas kvalitet). :D
hobbitar
2005-07-28, 09:47
Om dom hade dildos på den tiden borde dom väl haft andra sexleksaker också? En barbara gjord av sten vore nog ganska otymplig iofs.....
Om dom hade dildos på den tiden borde dom väl haft andra sexleksaker också? En barbara gjord av sten vore nog ganska otymplig iofs.....
Ja jävligt jobbigt om man vill pussas eller rulla runt lite.
userfriendly
2005-07-28, 10:48
bara jag som trott att alla hade sex hela tiden hur som helst på den tiden?? vad ska man då med en dildo till ??? :em:
bara jag som trott att alla hade sex hela tiden hur som helst på den tiden?? vad ska man då med en dildo till ??? :em:
Du får PM'a Arne för han var med på den tiden.
userfriendly
2005-07-28, 10:51
:naughty:
Arne Persson
2005-07-28, 10:58
Jo det var som idag........ vissa hade lite högre krav än andra. Detta gällde särskilt Cro Magnonkvinnorna som var tvugna att sysselsätta sig under tiden männen var på jakt. Den påträffade dildon var dock endast en nybörjar/uppvärmningsdildo. :D
High1ander
2005-07-28, 11:31
Jo det var som idag........ vissa hade lite högre krav än andra. Detta gällde särskilt Cro Magnonkvinnorna som var tvugna att sysselsätta sig under tiden männen var på jakt. Den påträffade dildon var dock endast en nybörjar/uppvärmningsdildo. :D
Hört rykten om att dina kvinnor föredrog Neandertalarna, var det du som utrota dem för att hämnas? Inte nog med att de på den tiden hade större hmm... organ... men de hade större triceps, och det var droppen som fick bägaren att rinna över eller? Fuck I'm good, borde vara med på CSI!
Arne Persson
2005-07-28, 11:47
Hört rykten om att dina kvinnor föredrog Neandertalarna, var det du som utrota dem för att hämnas? Inte nog med att de på den tiden hade större hmm... organ... men de hade större triceps, och det var droppen som fick bägaren att rinna över eller? Fuck I'm good, borde vara med på CSI!
Dom ryktena stämmer inte eftersom jag alltid har vurmat för de fysiskt brutala neandertalarna.
High1ander
2005-07-28, 11:49
Dom ryktena stämmer inte eftersom jag alltid har vurmat för de fysiskt brutala neandertalarna.
Fan, jag som trodde jag knäckte hela Neandergåtan :/
Arne Persson
2005-07-28, 11:51
Fan, jag som trodde jag knäckte hela Neandergåtan :/
Den är ingalunda löst än. :)
Själv skulle jag inte gissa på att det är en dildo, utan snarare någon typ av phallos symbol som de tilbad för fruktsamhet eller liknande.heh, duger ju som bortförklarning även idag ;)
heh, duger ju som bortförklarning även idag ;)
Jopps för de var inte förrän långt senare Grekerna uppfann stafettpinnen.
Om den är 20 cm, vad håller man då i när man kör upp den?Den biten som inte får plats?
Slartibartfast
2005-07-28, 13:49
Den biten som inte får plats?
Först tänkte jag: va??
Sen kom jag på att du är oskuld. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.