Visa fullständig version : Gissa vem !
Villken av dessa två personer vann SM i AF i fjol ?
Ok, du bor i Stockholm. Det till höger är alltså en ko.
Ok, du bor i Stockholm. Det till höger är alltså en ko.
Ok, men vad är det för nåt till vänster isåfall?
Ok, men vad är det för nåt till vänster isåfall?
Det är en Tina.
Den andra gömmer sig i ko-dräkten för att få pussa Iron Babe. :D
Jag gissar på den med pussmunnen :love:
Slartibartfast
2005-07-26, 13:34
Piranha är ju sinnessjukt kåt på Tina.
Tricklev
2005-07-26, 13:36
Jepp, som dig och Brad.
Metal_boy_
2005-07-26, 13:36
Piranha är kåt på allt..
Owwwkiiiiiiiii , lugn i hatten nu.
Vi känner varandra sen ett rätt bra tag tillbaks, kåt nej ... gillar bara att mobba na .
Hmm...till vänster gissar jag på Tina - och till höger så är jag inte säker..men jag gissar på FlexOnline... Och av dom två så är det ju bara en som någonsin har vunnit/kommer att vinna SM - så mitt slutgiltiga svar är Ironbabe!
Vad vinner jag? :)
Hmm...till vänster gissar jag på Tina - och till höger så är jag inte säker..men jag gissar på FlexOnline... Och av dom två så är det ju bara en som någonsin har vunnit/kommer att vinna SM - så mitt slutgiltiga svar är Ironbabe!
Vad vinner jag? :)
En helnatt med tjejen till höger i bild.
En helnatt med tjejen till höger i bild.
Kallade du precis Flex för tjej?
Kallade du precis Flex för tjej?
Ja.
FlexOnline
2005-07-26, 15:50
Ja.
Intressant med en massa ryggdunkande killar som e så grymt osäkra på sig själva :thumbup:
Jarod, så vitt jag vet kommer ingen av er patetiska moderatorer nånsin stå på scen, lr ha en sjysst fysik för den delen heller(alla strävar ju inte efter att tävla i AF).
Ni får bekräftelse på Kolo som ni så desperat söker IRL. Vad beträffar Piranha.Skulle kunna förnedra dig totalt, men låter bli :)
Intressant med en massa ryggdunkande killar som e så grymt osäkra på sig själva :thumbup:
Jarod, så vitt jag vet kommer ingen av er patetiska moderatorer nånsin stå på scen, lr ha en sjysst fysik för den delen heller. Ni får bekräftelse på Kolo som ni så desperat söker IRL. Vad beträffar Piranha.Skulle kunna förnedra dig totalt, men låter bli :)
Vill du ha papper att torka tårarna med?
FlexOnline
2005-07-26, 15:52
Vill du ha papper att torka tårarna med?
Nej men din skalle att slå in, här o nu?
Jarod, så vitt jag vet kommer ingen av er patetiska moderatorer nånsin stå på scen, lr ha en sjysst fysik för den delen heller(alla strävar ju inte efter att tävla i AF).
Ni får bekräftelse på Kolo som ni så desperat söker IRL. Vad beträffar Piranha.Skulle kunna förnedra dig totalt, men låter bli :)
Det låter som en bra idé vid tanke på hur mycke jag själv sitter inne med.
Nej men din skalle att slå in, här o nu?
:em:
FlexOnline
2005-07-26, 15:54
Det låter som en bra idé vid tanke på hur mycke jag själv sitter inne med.
Vilket inte är speciellt mkt.
Pudzianovski
2005-07-26, 15:54
Säg nu vad ni vet istället för att sitta o trycka.
Den hår tråden blev väldigt intressant.
Men Jörgen el Allan låser den väl snart.
*popcorn*
Men flicka lilla.
Inte bli så upprörd. Tål du inte skämt eller du har PMS?
FlexOnline
2005-07-26, 15:57
Säg nu vad ni vet istället för att sitta o trycka.
Den hår tråden blev väldigt intressant.
Men Jörgen el Allan låser den väl snart.
*popcorn*
Nej, jag har nåt som heter moral.
Nope, ingen PMS här.
Fettecke
2005-07-26, 16:00
Nej, jag har nåt som heter moral.
Nope, ingen PMS här.
så det är moral att hota jwzrd, att trycka ner Piranha?... jag håller fullständigt med dig... *screwy*
Du har bra koll på moderatorerna märker jag. *flex*
så det är moral att hota jwzrd, att trycka ner Piranha?... jag håller fullständigt med dig... *screwy*
Äh, skit i det. Jag stoppade ju in ett mynt i springan. Roligt att det blev en stor åktur idag dock :D
FlexOnline
2005-07-26, 16:04
Ett skäggigt styrkelyfts-mongo och ett panikartat fläskberg joinade nyss tråden tror jag. *popcorn*
stahlberg
2005-07-26, 16:08
På bilden ser jag två "mjölkproducenter". Den högra ställde inte upp på SM, och därför vann den vänstra.
Här i Helsingfors pågick nyligen i 100-lehti (en gratistidning) en hetsig debatt mellan "stadibor" (helsingforsare) och "landen" (folk som bor på landet). Några av stadsborna hävdade på fullt allvar, att landsbygden och kossorna inte behövs, därför att "mjölk, det får man köpa i butiken".
Napoleon Bonapartes hustru skulle aldrig ha vunnit ett SM annat än i gyttjebrottning, men hon var en sjuhelvetes mjölkproducent!!!
aaha, detta är riktigt intressant, vem vinner ordbajstävlingen?
*flex*
Count me out , en paj är kul att skicka sen blir det mest patetiskt.
Pudzianovski
2005-07-26, 16:14
Mest tomma ord här........
FlexOnline
2005-07-26, 16:15
Jag håller för första ggn med mr fish och avslutar kvällen, intervaller känns mer lockande än att sitta här.
Bye Bye :cool:
Ok!
Då dömmer vi domare FlexOnline till segrare! :hbang:
Motivering: Men en fenomenal verbal argumentationsteknik och en fantastisk förmåga att hålla sig "ontopic" står denne segrare sig över motståndet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.