Visa fullständig version : Liten pokerskola
acidbl00d
2005-07-25, 23:27
Bara undrar om det här finns nått intresse av liten pokerskola. Finns helt klart mycket pengar att tjäna på nätet. När man registrerar sig får man även bonusar som man kan uttnyttja.
Är man seriös och läser lite böcker också och lägger ner en timme om dagen tar det inte lång tid innan man tjänar mer än på ett normalt jobb.
Jag är villig hjälpa er igång om någon är sugen mot att ni registrerar under mig. När ni sedan spelar och det är händer ni inte vet om ni spelat rätt kan ni skicka dessa till mig... mycket effektivt sätt att lära.
Eh.. Du får ragga folk på kollo för sån här skit... OM jag får aktersegla en optimistjolle uppför din tarmkanal. Deal? Pma svaret. :)
tossefar
2005-07-25, 23:56
Pyramidspel i pokerform? splendid.
Krokodil
2005-07-26, 00:16
Nice try! *rolleyes*
Kjellstroem
2005-07-26, 10:10
Jag kan hjälpa er gratis isåfall, utan att ni behöver registrera eller något. Jag är förmodligen mer kompetent inom området än acidbl00d.
datorjaevel
2005-07-26, 11:54
Bara undrar om det här finns nått intresse av liten pokerskola. Finns helt klart mycket pengar att tjäna på nätet. När man registrerar sig får man även bonusar som man kan uttnyttja.
Är man seriös och läser lite böcker också och lägger ner en timme om dagen tar det inte lång tid innan man tjänar mer än på ett normalt jobb.
Jag är villig hjälpa er igång om någon är sugen mot att ni registrerar under mig. När ni sedan spelar och det är händer ni inte vet om ni spelat rätt kan ni skicka dessa till mig... mycket effektivt sätt att lära.
Det här låter lite väl ruttet.
Gabriel_
2005-07-26, 11:55
referenser?
:laugh: :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.