handdator

Visa fullständig version : Off-topic-tråd

Sidor : 1 [2] 3

PowPow
2005-07-29, 13:58
Jag, när jag sitter på en temporär 17" skärm och har alla program inställda i 16x1200.

Antar att du menar 1600X1200 ;)

ja, det är klart att då kan det behövas. Men det är å andra sidan inte värre än att man kan använda scrolllisterna.. Skulle kunna använda tilthjulet till så mycket mer användbara saker ju! *grr27*

Borde ju finnas nåt program som kan hjälpa en att programera tilten till annat..

Myten
2005-07-29, 14:00
Inga sådana här ?

http://www.exrx.net/AnimatedEx/ErectorSpinae/BBDeadlift.gif

jwzrd
2005-07-29, 14:01
Inga sådana här ?

http://www.exrx.net/AnimatedEx/ErectorSpinae/BBDeadlift.gif

Vad frågar du efter?

Jense
2005-07-29, 14:05
Vad frågar du efter?

att du sträcker dig, lutar dig tillbaka i toppläget. det är den enda förändringen jag ser på axelpartietq

Myten
2005-07-29, 14:07
att du sträcker dig, lutar dig tillbaka i toppläget. det är den enda förändringen jag ser på axelpartietq

Precis!

jwzrd
2005-07-29, 14:08

Jag gör ingenting sånt i toppläget. Jag "hänger" i stången, liksom bakom stången och drar mig därför mot den. Fumlar jag till det så ramlar jag nästan baklänges. Det handlar inte om något lutande, att jag drar förbi vertikalläget eller något trixande med skulderbladen.

Jag känner av latsen från ca 1dm från golvet upp till strax efter halvvägs upp.

Myten
2005-07-29, 14:10
Jag gör ingenting sånt i toppläget. Jag "hänger" i stången, liksom bakom stången och drar mig därför mot den. Fumlar jag till det så ramlar jag nästan baklänges. Det handlar inte om något lutande, att jag drar förbi vertikalläget eller något trixande med skulderbladen.

Jag känner av latsen från ca 1dm från golvet upp till strax efter halvvägs upp.

Känner i latsen både som du säger i golvet, men även mycke i toppläget när man lutar sig bakåt!

jwzrd
2005-07-29, 14:12
Känner i latsen både som du säger i golvet, men även mycke i toppläget när man lutar sig bakåt!

Varför lutar du dig bakåt? När jag närmar mig toppen så trycker/sträcker jag mig rakt upp för att inte fastna i hunch-back-läget. Jag kör explosiv knäböj mer eller mindre sista tredjedelen av lyftet.

Myten
2005-07-29, 14:14
Varför lutar du dig bakåt? När jag närmar mig toppen så trycker/sträcker jag mig rakt upp för att inte fastna i hunch-back-läget. Jag kör explosiv knäböj mer eller mindre sista tredjedelen av lyftet.

Jag försöker utföra så korrekta mark som möjligt, känner även att det ger en stabiliserande effekt och bra rytm!

jwzrd
2005-07-29, 14:15
Jag försöker utföra så korrekta mark som möjligt, känner även att det ger en stabiliserande effekt och bra rytm!

Jag försöker göra så lika knäböjsrörelsen som möjligt, det ger "kortast" rörelse. Rör sig höften 5cm så har stången rört sig minst 5cm.

Myten
2005-07-29, 14:19
Jag försöker göra så lika knäböjsrörelsen som möjligt, det ger "kortast" rörelse. Rör sig höften 5cm så har stången rört sig minst 5cm.

Jag förstår dig!
Off topic..... Arne kanske skulle kunna göra ett inlägg här!

jwzrd
2005-07-29, 14:20
Jag förstår dig!
Off topic..... Arne kanske skulle kunna göra ett inlägg här!

Arne har för stora triceps för att bry sig om marklyftstrivialiteter. :D

Jorgen
2005-07-29, 14:22
Dett är ingen jäkla träningstråd.

Håll er Off Topic!

Myten
2005-07-29, 14:23
Arne har för stora triceps för att bry sig om marklyftstrivialiteter. :D

Förmodligen, värre triceps fetischist har nog världen aldrig skådat tidigare?

norsk_gadd
2005-07-29, 14:24
Någon som vet vad som hänt med PB-forumet??

Jorgen
2005-07-29, 14:27
Någon som vet vad som hänt med PB-forumet??
Inget.

OT: Jag har precis tvättat min bil.

norsk_gadd
2005-07-29, 14:29
Vadå inget?
Skumt, kan inte gå in på sidan......

jwzrd
2005-07-29, 14:29
Inget.

OT: Triceps är en mäktig hästsko.

Skulle det vara off topic?

Yankeee
2005-07-29, 14:30
Skumt, kan inte gå in på sidan......

Det är det som är poängen med att banna folk.

norsk_gadd
2005-07-29, 14:32
Bannad!? Du skojar....
Jag har ju inte skrivit något, va inne på sidan, inloggad, tryckte på uppdatera, sen blev det knas!

Frantic
2005-07-29, 14:32
Kände du också ciderhusreglerna vibbar över Michael Caine?

Helt klart. Han var så där mysigt faderlig precis som en Alfred ska vara. Tummen upp för Michael Caine :thumbup:

OffTopic: Är Itchy and Scratchy show bättre än Terrance and Philip

Yankeee
2005-07-29, 14:34
Bannad!? Du skojar....
Jag har ju inte skrivit något, va inne på sidan, inloggad, tryckte på uppdatera, sen blev det knas!

Sånt uppskattas inte av alla.

norsk_gadd
2005-07-29, 14:35
Haha, nej alltså, jag skriver typ 20 inlägg om dagen men just idag hade jag inte skrivit något. Aja, skitsamma, kom in nu. Tack för samtalet! :)

Karate_kid
2005-07-29, 14:41
Bannad!? Du skojar....

du är bannad. förargelseväckande beteende.

Zafer
2005-07-29, 14:42
Ron Jeremy for president!

norsk_gadd
2005-07-29, 14:45

Fan också.... visste att man inte fick be om telefonnr på det viset.......

Tolkia
2005-07-29, 14:52
Jag går på sssemesterrrr om en timme och tio minuter .... ja ja, om två och ett halvt dygn om det skall vara så noga, men vem bryr sig om vad det kallas när man snart är LEEEEEDIG! :hbang:

jwzrd
2005-07-29, 14:54
Jag går på sssemesterrrr om en timme och tio minuter .... ja ja, om två och ett halvt dygn om det skall vara så noga, men vem bryr sig om vad det kallas när man snart är LEEEEEDIG! :hbang:

Jag med! Semester igen om en timme.

Jorgen
2005-07-29, 15:59
Satan vad det regnar och åskar här.

Och jwzrd, triceps är en mäktig hästsko!

Frantic
2005-07-29, 16:02

Här är det inte ett moln! Sol och över 30 grader så snart ska jag ut och lira beachvolley!

Jag har nyss lånat ett Ps2 och ikväll ska det liras Devil May Cry *popcorn*

Jense
2005-07-29, 16:03

Och jwzrd, triceps är en mäktig hästsko!

helt sjukt vad det mullrade! loving this.

off-tepik

ska sälja lite värdefulla mynt i veckan. finemang

Jorgen
2005-07-29, 16:04
Jag skall vara på AC om 50 min.
Kom dit vetja.

Metal_boy_
2005-07-29, 16:04

off-tepik

ska sälja lite värdefulla mynt i veckan. finemang

muller!?? vart vart?

Jense
2005-07-29, 16:09
Jag skall vara på AC om 50 min.
Kom dit vetja.

har feber, annars hade det varit kul. synd!

offtopic

bra filmer ikväll?

Diana
2005-07-29, 17:08
Bara skit på tv?

off topic. tre aggressiva släktingar ska campa i vårt uterum inatt?

vår ugn är trasig vågar man låna grannens eller är de för antastande?

Metal_boy_
2005-07-29, 17:11
Jag är hungrig. Sexlivet är uselt under deffen *grr27* Verkar som jag producerar mindre säd också. :(

Karate_kid
2005-07-29, 17:12
Jag är hungrig. Sexlivet är uselt under deffen *grr27* Verkar som jag producerar mindre säd också. :(

handen blir alltså inte lika våt som förr ?

Metal_boy_
2005-07-29, 17:15
handen blir alltså inte lika våt som förr ?

Jag brukar inte sörja ner min egna hand med kärlekssaften.

Karate_kid
2005-07-29, 17:17
Jag brukar inte sörja ner min egna hand med kärlekssaften.

du gör som jag, lägger det på magen?

Jay-Z
2005-07-29, 17:38
Ätardagar är skit.

OT: Imorgon ska jag bli full. Och sedan försöka på några nittonåringar i krogkön. :D

Metal_boy_
2005-07-29, 17:43
du gör som jag, lägger det på magen?

Nä i grannens brevlåda.

grisbil3n
2005-07-29, 17:46
Helt klart. Han var så där mysigt faderlig precis som en Alfred ska vara. Tummen upp för Michael Caine :thumbup:

OffTopic: Är Itchy and Scratchy show bättre än Terrance and Philip

Michael Caine ska spela badass, inte snäll farbror. *grr*

Kebab-Arne
2005-07-29, 17:50
Men man blir glad av det!

allan

Den lyckan varar inte länge.

Imorrn ska jag vara helt själv här. :hbang:

Blir ut o springa efter det ska det käkas kebab. Gymmet har stängt på lördagar under sommaren. *grr27*

Frantic
2005-07-29, 17:55
En skådespelare ska vara mångsidig. Michael passade bra i rollen som Alfred och gjorde ett bra jobb. 'Nuff said

Är det någon mer än jag inne på forumet om "leker med eld"? Firssticks, pois osv...? (Det ska jag nog göra en poll om ikväll)

EDIT: Jag skulle qouta grisbil3n

Kebab-Arne
2005-07-29, 21:24
Jag vill träna armar!!!

Det blir det först på måndag. Arghhh!!

För att:
Jag ska prova ett biceps pass med enbart isolationsövningar och se vad jag känner efter det.
Sen gymmets nya Chips med Dip maskin. Hoppas kunna dra hela magget. Drog halva lätt när jag provade ett set på bendagen. Sen ska jag återgå till vanliga Dips.
Det har köpts in en till CableCross, så det finns två. Bra det, är ofta upptagen. Den nya vill jag prova och jag kör ju bara Pushdowns i Cablecrossen.

Jay-Z
2005-07-29, 21:35
Gymmet har stängt på lördagar under sommaren. *grr27*

Tränar du på Campushallen?

Off: Kesella med funlight raspberry lemon och kanel är gott.

Karate_kid
2005-07-29, 21:36
myten är bannad , ja ?

Cilia
2005-07-29, 21:42
myten är bannad , ja ?
hehehehe
observant!

trodde du var upptagen av andra aktiviteter............

Karate_kid
2005-07-29, 21:44
hehehehe
observant!

trodde du var upptagen av andra aktiviteter............

det var jag som banna han.
Dessutom tar skinnrullningen bara ett par min, sen är det vila och då hinner ja med allt annat.

Cilia
2005-07-29, 21:46
Dessutom tar skinnrullningen bara ett par min, sen är det vila och då hinner ja med allt annat.
jaha?!!?!?!
och hur gjorde du det?

så du menar att du redan i dom unga åren har problem med återhämtningen?
Vilken besvikelse det måste ha varit för ditt sällskap!

Karate_kid
2005-07-29, 21:48
jaha?!!?!?!
och hur gjorde du det?

så du menar att du redan i dom unga åren har problem med återhämtningen?
Vilken besvikelse det måste ha varit för ditt sällskap!

skinnrullningen ? Ja vet inte, lärt mig av Animal Planet.

Jense
2005-07-29, 21:51

animalgen heter han

off-tupac

var är allt folk idag

Karate_kid
2005-07-29, 21:51
animalgen heter han

off-tupac

var är allt folk idag

folk och folk. haha. tillåt mig småle

Überbiffen
2005-07-29, 21:52
var är allt folk idag
Jag sitter här men en förkylning och redbullvodka.

Cilia
2005-07-29, 21:52
trodde ni föddes med den kunskapen!?
t o m småpojkar brukar ju gå omkring och dra i den.
har alltid undrat varför, tänk om vi tjejer skulle gå omkring och göra samma sak?

vi frågade våra killkompisar när vi spelade basket vad dom skulle säga om vi hade händerna i byxorna lika ofta som dom hade.
Dom kunde inte svara på det för det fanns liksom inte i deras sinnesvärd.

såg att du ignorerade ditt problem
det är ok, förstår att du jobbar med det och att det tar på självkänslan

Glen
2005-07-29, 22:37
Nu får ni sluta prata snusk ett tag

Off topic: Är Bärs svensklärare?

On topic på off topic: visst heter det "svensklärare" och inte "svenskalärare"?

Bärs
2005-07-29, 22:45
Nu får ni sluta prata snusk ett tag

Off topic: Är Bärs svensklärare?

On topic på off topic: visst heter det "svensklärare" och inte "svenskalärare"?

Nej, Bärs är inte svensklärare. Inte lärare i något ämne.

Off-topic: Varför ser man så lite av Grahn på forumet nuförtiden?

mini
2005-07-29, 22:50
trodde ni föddes med den kunskapen!?
t o m småpojkar brukar ju gå omkring och dra i den.
har alltid undrat varför, tänk om vi tjejer skulle gå omkring och göra samma sak?

Det gjorde vi, men små flickor får inte pilla. Små pojkar är ju bara sööööta när de går och drar i snorren.

Off topic: fattar inte varför jag alltid får sådan grym träningsvärk i benen när jag sällan får det i andra muskelgrupper. Har knappt kunnat gå idag, två dagar efter passet.

Allan
2005-07-29, 22:51
Nej, Bärs är inte svensklärare.

Avancerad student måhända?

Off-topic: Det blir ingen sol i helgen heller. Man kan utan dåligt samvete försmäkta framför datorn...

allan

Bärs
2005-07-29, 22:54

allan

Något ditåt.

Fatalist
2005-07-29, 22:56
Något ditåt.

offtopic: ska köra alla kurser jag kommer över + lära mig hantera min medfödda överskill, sen ska jag vinna över dig.

Glen
2005-07-29, 23:00

Off-topic: Det blir ingen sol i helgen heller. Man kan utan dåligt samvete försmäkta framför datorn...

allan

Tror det skulle vara rätt så ok här uppe i helgen. Man börjar fan sakna solen nu alltså jag känner att brunfärgen börjar försvinna

Off topic: Då jag skriver sms så vägrar jag att använda mig av
"sms-förkortningar" ex som att "o" istället för "och", "d" istället för "det" osv. Dettta med anledning av att jag tycker att det ser jävligt barnsligt ut. Faktum är ju dock att det sparar både tid och pengar att använda såna förkortningar, så frågan är om jag i själva verket är rätt så barnslig i mitt försök att vara vuxen? är jag?

Allan
2005-07-29, 23:03
Off topic: Då jag skriver sms så vägrar jag att använda mig av
"sms-förkortningar" ex som att "o" istället för "och", "d" istället för "det" osv. Dettta med anledning av att jag tycker att det ser jävligt barnsligt ut. Faktum är ju dock att det sparar både tid och pengar att använda såna förkortningar, så frågan är om jag i själva verket är rätt så barnslig i mitt försök att vara vuxen? är jag?

Du ska ha heder av det! Jag tycker verkligen illa om de som t ex envisas med att skriva "ja" istället för "jag". Vad tjänar man på att utelämna g:et? Förutom att man blir betraktad som obildad och mindre värd att ta på allvar?

Off-topic: Ska tammefan starta en språktråd och gå till storms mot förflackningen av modersmålet. Ett levande språk kan förändras men det behöver inte betyda att det försämras!

allan

Jense
2005-07-29, 23:08
om man ska skicka så långa sms som dessutom måsta komma iväg snabbt så: RINGER MAN

edit: offtopic, jag ska nog gå ut och gå en runda nu. jävligt skönt väder, och dessutom måste jag vädra min hjärna

Lillgrabben
2005-07-29, 23:12
Du ska ha heder av det! Jag tycker verkligen illa om de som t ex envisas med att skriva "ja" istället för "jag". Vad tjänar man på att utelämna g:et? Förutom att man blir betraktad som obildad och mindre värd att ta på allvar?

Off-topic: Ska tammefan starta en språktråd och gå till storms mot förflackningen av modersmålet. Ett levande språk kan förändras men det behöver inte betyda att det försämras!

allan

Det kan inte vara så att många av dagens ungdomar helt enkelt inte har lärt sig ordentligt skriftspråk?!

Off Topic;

Är Bucyrus äldre än Allan?

jwzrd
2005-07-29, 23:20
Det kan inte vara så att många av dagens ungdomar helt enkelt inte har lärt sig ordentligt skriftspråk?!

Off Topic;

Är Bucyrus äldre än Allan?

Man frågar inte en dam om hennes ålder!

jwzrd
2005-07-29, 23:22

allan

Något som är långt mer irriterande är lunsen här på forumet som skriver de istället för det så att man läser dom.

Lillgrabben
2005-07-29, 23:22

F´låt!

De ska ja aldri gö om.

Metal_boy_
2005-07-30, 01:33
ska nu hämta en tallrik müsli och mjölk, samt en proteindrink. När jag kommer tillbaka så ska jag lyfta på pungen, klia den och lukta på fingrarna. Efter det så ska jag knappra vidare.

cain
2005-07-30, 01:48
jag mumsar just nu på en baguette med skinkröra, börjar jobba 09:30 imorrn, ska man lägga sig nu, eller ska man skita i att sova?

Jorgen
2005-07-30, 08:24
Det var jag som bannade HONOM heter det. *grr27*

OT: Jag är hungrig.

Robbelibob
2005-07-30, 08:34
Varför blir man fullare av vin än allt annat? Jag tål då knappt nåt alls.

Bärs
2005-07-30, 08:35
offtopic: ska köra alla kurser jag kommer över + lära mig hantera min medfödda överskill, sen ska jag vinna över dig.

Är du fett psykad nu?

Den dagen du "vinner" över mig lär komma med lika stor sannolikhet som den dag du besegrar Arne i kunskap om ändamålsenlig tricepsträning.

Off-topic: Nu drar det ihop sig till långpass. Ca 21 km står på programmet. Beräknat tempo: strax under 6 min/km.

Kebab-Arne
2005-07-30, 10:31
Tränar du på Campushallen?

Off: Kesella med funlight raspberry lemon och kanel är gott.

Nej, Aktiv Hälsocenter här i Finspång.

Bärs: Yeah! :hbang:
Urk, 21 km orkar man ju inte ens gå.

Karate_kid
2005-07-30, 12:47
ja har ont i benen och känner mig matt. Ja ska kolla på min rulle ja gjorde på 80 talet.

Trance
2005-07-30, 12:52

allan

Jag får tårar i ögonen av stolthet. Ser inte folk hur infantilt det ser ut när man skriver så. "Ja tycker de e så" istället för "Jag tycker det är så". Det är tre förbannade bokstäver mer.

Johan_P
2005-07-30, 13:04

Tycker jag med :thumbup: All särskrivning är också rätt frustrerande.

Karate_kid
2005-07-30, 13:07

nej man frågar om hon är rakad eller inte.

Off topic: Smalben är boll.

Metal_boy_
2005-07-30, 13:08
Nej, Aktiv Hälsocenter här i Finspång.

Bärs: Yeah! :hbang:
Urk, 21 km orkar man ju inte ens gå.

Bor du i Äggskallebyn???

Karate_kid
2005-07-30, 13:08
Tycker jag med :thumbup: All särskrivning är också rätt frustrerande.

på vilket sätt?

Herkulez
2005-07-30, 13:11

allan
ja göre

Überbiffen
2005-07-30, 13:25
Det sög på slagt igår.

Jense
2005-07-30, 13:26
Det sög på slagt igår.

hälsade du på leon?

Kebab-Arne
2005-07-30, 13:27
Bor du i Äggskallebyn???

Jupp.

Nu blir det en jävligt sen lunch här, måset duscha sedan beställa pizza. Kommer ju äta lunch vid 3.

Karate_kid
2005-07-30, 13:28
hälsade du på leon?

sa han inte att han sög den därra leon?

Überbiffen
2005-07-30, 13:30
hälsade du på leon?
Leon ?

Jense
2005-07-30, 13:31
Leon ?

hon som är på forumet kanske!

vakten på slagt, tjejen

Überbiffen
2005-07-30, 13:33
hon som är på forumet kanske!

vakten på slagt, tjejen
Något jag missat helt. :)

Karate_kid
2005-07-30, 13:34
Något jag missat helt. :)

ja 2 saftiga saker har du helt klart missat.

Karate_kid
2005-07-30, 13:45
Det regnar utanför mitt fönster. Ja sitter inne. Ja kollar ut på regnet. Ja ler. Ja känner mig glad.

High1ander
2005-07-30, 14:30
Vore så jävla priceless o köra den här låten för en tjej http://www.compfused.com/directlink/378/
Haha, de är mina nya Gudar!

Allan
2005-07-30, 14:32
Det regnar utanför mitt fönster. Ja sitter inne. Ja kollar ut på regnet. Ja ler. Ja känner mig glad.

Och vad var offtopic i det inlägget?

Off-topic: Borde kasta massa skräp här hemma ser jag

allan

Diana
2005-07-30, 17:33
All min choklad är slut? *grr27* Huvet spränger av socker O.D? *cry* men livet är tamejfan underbart :love:

off topic: :love:

Metal_boy_
2005-07-30, 18:40
All min choklad är slut? *grr27* Huvet spränger av socker O.D? *cry* men livet är tamejfan underbart :love:

off topic: :love:

hade du nått på framsidan av kroppen på din avatar? Behöver lite nya fantasier. *innocent*

Metal_boy_
2005-07-30, 19:07
aah den satt. Jag och bästa kompisen(hunden) käkade pizza nyss :eating:

spacedog
2005-07-30, 19:08
aah den satt. Jag och bästa kompisen(hunden) käkade pizza nyss :eating:

Mm...pizza. En annan fick nöja sig med pannkakor - vilket om sanningen skall fram faktiskt är riktigt gott det också.

Off topic: när skall Allan starta sin språktråd?

Metal_boy_
2005-07-30, 19:10
Mm...pizza. En annan fick nöja sig med pannkakor - vilket om sanningen skall fram faktiskt är riktigt gott det också.

Off topic: när skall Allan starta sin språktråd?

Pannkakor är också kalasmat :hbang: Iaf för mig som inte vräker i mig mjölprodukter mitt i veckan.

Grisen
2005-07-30, 19:11
Hahhaha! Kolla killen jag hittade när jag sökte på triceps på google.

http://www.specialolympics.org/NR/rdonlyres/eqxuo3xpobsigmensqxcrgswc5gogpehrh6qyxpv35w6espssz se65jxcig47wz5plmog5j2o7kdkbo3v3glk6vummc/Triceps+Stretch_Front_sm.jpg

Metal_boy_
2005-07-30, 19:16

http://www.specialolympics.org/NR/rdonlyres/eqxuo3xpobsigmensqxcrgswc5gogpehrh6qyxpv35w6espssz se65jxcig47wz5plmog5j2o7kdkbo3v3glk6vummc/Triceps+Stretch_Front_sm.jpg

Får iaf armbärs av öl och bowling :D

Metal_boy_
2005-07-30, 22:19
Blir nog en till vilovecka. Är helt slut i benen efter 8cykelpass i veckan och 1 vanligt benpass i 6 veckor.

spacedog
2005-07-30, 23:18
Blir nog en till vilovecka. Är helt slut i benen efter 8cykelpass i veckan och 1 vanligt benpass i 6 veckor.

Sluta cykla istället. :D

Off topic: vad är det egentligen för film (http://klingen.sytes.net/1.mpeg) Mangemani har i sin sig? AnimalGen caught on tape?

chevychase
2005-07-31, 00:27
Necro's nya platta :hbang:

hum
2005-07-31, 00:37
A.G - if i wanna :thumbup:

Jag har ont i nacken och är osams med min flickvän på msn..

Diana
2005-07-31, 02:11
hade du nått på framsidan av kroppen på din avatar? Behöver lite nya fantasier. innocent*
nope..... :naughty: :D

är osams med min flickvän på msn..
Ta upp luren och antasta verbalt:love:

MÄKTIG hästsko?

off TOpIC: Ja borde ju sova nu? för att normalisera mittt dygn men de går inte?? aggressiva släktingar har pyjamasparty i uterummet och ja har fyllt min läkerolkvot för dagen? :eating:

Tolkia
2005-07-31, 02:26
Fan, nu sitter jag uppe halva (eller snarare hela, vissa stiger bestämt upp snart) natten igen; jag skulle ju sluta med så'nt. *grr*

bosse_brutal
2005-07-31, 02:28
shalom (betyder detta hej på nått kebab språk? har fått för mig det)muthafuckas, fyfan va gött de är o va ledig ja gråter fan när jag tänker på att om 24 timmar kommer jag sitta i en sögen renault kangoo 1,6 16v med en stor jävla hög tidningar och bli förbannad på idioter som parkerar bil helvetet framför sin postlåda.

till på köpet ringer iidioterna till min chef om jag försöker skoja till det med bilen... gött som fan att de bara är en vecka kvar att jobba...

Diana
2005-07-31, 02:50
Fan, nu sitter jag uppe halva (eller snarare hela, vissa stiger bestämt upp snart) natten igen; jag skulle ju sluta med så'nt. *grr*
:laugh: finns de ingen avvänjningsklinik för sånna som oss??

Metal_boy_
2005-07-31, 03:13
Diana, du är 10 dagar äldre än mig *grr27* :whipped:

Diana
2005-07-31, 03:20
Diana, du är 10 dagar äldre än mig *grr27* :whipped:
Haaahh din lille skit!! :devil: :D

Off T?:

Metal_boy_
2005-07-31, 03:35
Haaahh din lille skit!! :devil: :D

Off T?:

Gamla kärring :cool:

Har du nån bildtråd förresten?

chevychase
2005-07-31, 18:56
Yes, jag hinner få ned K-1 GP Hawaii 2005 till kvällen.

Lasse Kongo
2005-07-31, 19:02
Jag har suttit och kollat på lite bilder från fitnesshelgen, jag måste säga att Jörgen är söt som socker!

Helen@
2005-07-31, 19:18
Så Off-Topic men ändå :thumbup:

Tips (http://www.nrk.no/img/471930.jpeg)

Jense
2005-07-31, 19:21
Jag har suttit och kollat på lite bilder från fitnesshelgen, jag måste säga att Jörgen är söt som socker!

var?

ot: fått i mig 700miljoner kalorier idag

Frantic
2005-07-31, 19:23
var?

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=978353&postcount=56

Jag måste ha ett jobb snart

Lallle
2005-07-31, 19:39
Är det permanent bann på Myten? Jävligt skönt isåfall.

Kebab-Arne
2005-08-01, 11:45
Nu drar jag och tränar armar, med bla gymmets nya Cable Cross. :hbang:

Hej svejs!

Karate_kid
2005-08-02, 12:37
bump!

Ja gillar keso med youghurt!

Allan
2005-08-02, 12:43
BUMP!

Bara om ni följer den ytterligt lösa regeln att a)skriva ett inlägg som svar på nåt annat i tråden, b)därefter skriva nåt helt annorlunda, dvs off-topic. Hur svårt kan det vara?

Off-topic - hur ska man bära sig åt för att få fram protokoll från AF SM?

allan

Karate_kid
2005-08-02, 12:45
Bara om ni följer den ytterligt lösa regeln att a)skriva ett inlägg som svar på nåt annat i tråden, b)därefter skriva nåt helt annorlunda, dvs off-topic. Hur svårt kan det vara?

allan

svar: OK

Off: Jag gillar keso+ yoghurt! :D

Frantic
2005-08-02, 13:08

allan

Du måste ligga med en domare

OffTopic: http://www.expressen.se/index.jsp?a=413418 hahahahahah

reinholdsson
2005-08-03, 20:06
Måste bara tipsa om www.bonton.se

Überbiffen
2005-08-04, 21:58
Oj vad jag pratar galet då !

Tolkia
2005-08-04, 22:00
Tre (snart bara två) dagar kvar till MEDELTIDSVECKAN! Yii-haa! :hbang:

PowPow
2005-08-04, 22:14
Måste bara tipsa om www.bonton.se

Ha. ganska kul.

Apropå allt och inget:
Ingen som vet något bra program där man kan hålla koll på temperatur på moderkort, hårddisk och kanske t.om. grafikkort. Allt i ett program, alltså.

Ni får gärna upplysa mig isåfall, för jag hittar inte något...

grisbil3n
2005-08-04, 22:17
Nu är jag väldigt kissnödig.

FinnPower
2005-08-04, 22:21
Vem var det som skrämde upp Rädda Barnen?

Sorry, gammal..... :em:

Deadlift
2005-08-04, 22:36
Vem var det som skrämde upp Rädda Barnen?

Sorry, gammal..... :em:

Gammal eller inte, ett litet skratt vart det i alla fall :D

rememberence
2005-08-04, 22:40
jag har märkt att om jag tar väsnterarmen och lägger handlfatan om axeln och spänner bicepsen tillräckligt så får jag sendrag i den...och det gör ont som satan! *screwy*

Grisen
2005-08-04, 22:40
Tre (snart bara två) dagar kvar till MEDELTIDSVECKAN! Yii-haa! :hbang:

Ha ha! NÖRD?

Jag har för mig att du bor i södra norrland, var EXAKT?

Frantic
2005-08-05, 21:02
jag har märkt att om jag tar väsnterarmen och lägger handlfatan om axeln och spänner bicepsen tillräckligt så får jag sendrag i den...och det gör ont som satan! *screwy*

Jag kan inte ens lägga handflatan på axeln. Däremot så finns det folk som kan slicka på sina armbågar. Det du...

Offtopic; Är det någon som har länken till klippet från Starwars Episode 3 där de klippt in Sam Jacksons röst från Pulp Fiction? Say what again motherfucker. I dare ya. I doubledare ya osv.... Det skulle uppskattas väldigt mycket om någon hade den. Den var uppe här på kolo förut men nu är den borta.

H.Emanuel
2005-08-05, 21:36
Nån som minns den gamla goda tiden när det var endast två tv-kanaler och en pil började blinka i tv-rutans övre högerhörn när ett nytt program började på andra kanalen? Kom och tänka på det bara sådär.

Jay-Z
2005-08-05, 21:46
Jag kan inte ens lägga handflatan på axeln. Däremot så finns det folk som kan slicka på sina armbågar. Det du...

Offtopic; Är det någon som har länken till klippet från Starwars Episode 3 där de klippt in Sam Jacksons röst från Pulp Fiction? Say what again motherfucker. I dare ya. I doubledare ya osv.... Det skulle uppskattas väldigt mycket om någon hade den. Den var uppe här på kolo förut men nu är den borta.

Jag hittade bara en textversion: http://www.naboonline.com/fanfic/pulp.shtml

Off-topic: Snart åker jag till Cypern. :thumbup:

Frantic
2005-08-05, 22:11
Jag hittade bara en textversion: http://www.naboonline.com/fanfic/pulp.shtml

Uppskattar försöket :love:
Vilket sug jag fick att se Pulp Fiction. Herregud vilken bra film

Offtopic. Jag fick nyss 32 vinster i rad på kungen. Jag har tråkigt

Fatalist
2005-08-06, 03:02
kanske lite OT men jag är fortfarande packad, såå onödigt (ska upp och jobba om 4 timmar!)

grisbil3n
2005-08-06, 05:54
Blää det va raveparty i Haga Parken, massa jävla reflexbyxor som glodde på en när man gick morgonprommisen.

Fatalist
2005-08-06, 07:00
kanske lite OT men jag är fortfarande packad, såå onödigt (ska upp och jobba om 4 timmar!)

snart bär det iväg! har inte sovit en blund.. 8 timmars jobb (~14h lön) *cry*

Karate_kid
2005-08-06, 13:21
Offtopic. Jag fick nyss 32 vinster i rad på kungen. Jag har tråkigt

ja det är ju bra

Offtopic: Ja gillar alger.

rememberence
2005-08-06, 13:36
jag ÄR verkligen hungrig :(

Jorgen
2005-08-06, 13:37
jag ÄR verkligen hungrig :(
Jag skall äta falukorv nu. :eating:

rememberence
2005-08-06, 13:41
Jag skall äta falukorv nu. :eating:
skicka på posten..så kör jag det i micron :p

zanzi
2005-08-06, 15:57
[...] Offtopic: Ja gillar alger.

Vad finns det att gilla hos alger. :confused:

OT:Varför kommer alltid killen som har skåpet bredvid din egna precis efter att du öppnat ditt skåp och exakt precis efter att du lagt dina kläder framför hans skåp?

Glen
2005-08-06, 16:01
Vad finns det att gilla hos alger. :confused:

OT:Varför kommer alltid killen som har skåpet bredvid din egna precis efter att du öppnat ditt skåp och exakt precis efter att du lagt dina kläder framför hans skåp?

Det är nog bara otur. Nästa gång kan du ju fråga

Off topic: Tror du att tyskarna är sugna på ett nytt världskrig snart?

H.Emanuel
2005-08-06, 16:44
Trevlit trevlit! =) jo sålänge man inte gör nåt över huvud taget så kvalificerar de sej iaf som ett drömmjobb i mina ögon hehe
Har faktiskt jobbat på en rättspsykavdelning. Tyckte inte att det var nån skillnad mot en traditionell slutenvårdsavd, bara striktare regler. Funkade bra där, sjysst personal. Fick möta personerna som rubrikerna handlade om

chevychase
2005-08-07, 17:02
Ikväll blir det att titta på UFC - Ultimate Fight Night. Fyfan vad gött!

Gabriel_
2005-08-07, 17:08
Såg nyss Charlie and the chocoalte factory.. fan va störtskön den var!!!

rekommenderas djupt.

High1ander
2005-08-07, 17:08
Vem och varför har man gömt "edit" nu igen?

hum
2005-08-07, 17:11
Ikväll blir det Gudfadern 3, om jag inte åker till tjejen istället. Har ändå gudfadern på dvd..

rQx
2005-08-07, 17:38
Varför skapar vi inte värdshistoriens största forum tråd? Några tusensidor till sist? Finns ju dom som gör det på andra forum, men kolozzeum är ju bäst så vi kan väl slå dem? ;)

TCOG
2005-08-07, 17:38
ska gå och träna snart, heavy & hard.....wieeeeeeeee

AFanatic
2005-08-07, 17:58
Måste dra t gymet nu...om jag ska hinna se Gudfadern...men jag mår illa...så jag borde vänta lite...arrrgh! :D

Kaboffastar
2005-09-22, 22:55
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=52024

Bolio bannad ? varför ? :)

norsk_gadd
2005-09-22, 23:04
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=52024

Bolio bannad ? varför ? :)

We will never know!

pssst.. mitt förslag är allt roid prat. *innocent*

Fatalist
2005-09-22, 23:12
offtopic: jag vill bli frisk nån gång *grr*

nån som vet vad klockan är???

norsk_gadd
2005-09-22, 23:13

00:13
*PIP!

Metal_boy_
2005-09-23, 01:01
Idag tränade jag hårdare än någon annan. Jag svär, jag var enorm i spegeln! Jag är så jävla biffig nu så jag får gå i sidled genom dörrkarmarna! Har aldrig haft en sådan enorm energi som idag! Det gick för ådrorna på underarmarna när jag kom hem.

TrasMannen
2005-09-23, 01:19

samma här, sjuk i 4 veckor snart. GHA!
iof har midjemåttet minskat 6 cm :naughty:

mini_Arnold
2005-09-23, 06:18
Jag är tunn.
Och gys.

Jag är också tunn, tunnare än dig.
Jak er snel gys

Metal_boy_
2005-09-23, 10:41
Näfan, nu ska jag cykla och sjunga karaoke.

Diana
2005-09-23, 13:56
Hahahha må denna tråd leva i all oändlighet :laugh:

OFF topic:

Livet är allt bra mystiskt ibland....? =)

:love: :love: :love:

Eternal - Angel of mine

When I first saw you I already knew
There was something inside of you
Something I thought I'd never find
Angel of mine

I look at you (looking at you) looking at me
Now I know why they say the best things are free
Gonna love you 'til the end of time
Angel of mine

What you mean to me you'll never know
Deep inside I need to show

You came into my life sent from above
Better than a dream, such a perfect love
And I'll adore you 'til the end of time
Angel of mine

Nothing means more to me than what we share
No one in this whole world can ever compare
Last night the way you moved is still on my mind
Angel, angel, of mine

You came into my life (my life) sent from above
Better than a dream, such a perfect love, perfect love
Angel, angel, of mine, of mine
Angel, oh angel, angel

I never knew I could feel each moment
As if it were new
Every breath I take or vow that I make
I want to share it with you, share it with you

When I first saw you I already knew
There was something inside of you
Something I thought I'd never find
Angel of mine

You came into my life, sent from above, up above baby
Better than a dream, such a perfect love
You're such a perfect love
Angel of mine

I look at you, looking at me
Now I know why they say the best things are free
Gonna love you 'til the end of time
Angel of mine

:love:

Helena B
2005-09-23, 14:01
Hahahha må denna tråd leva i all oändlighet :laugh:

OFF topic:

Livet är allt bra mystiskt ibland....? =)

Eternal - Angel of mine

Åh jag älskar den sången *yourock* :angel:

Diana
2005-09-23, 14:13
Åh jag älskar den sången *yourock* :angel:

cirka femtionde varvet på repeat i mina högtalare nu :D :D :D

Lasse Kongo
2005-09-23, 14:30
Igår gjorde ja 2 stora smörgåstårtor, grädde, fet majonäs, fet creme fraiche och tonfisk i olja, mina gäster kommer att köa till toan :naughty:

Men goda som fan blir de, shit va det skall ÄTAS!!!

Helena B
2005-09-23, 14:30
cirka femtionde varvet på repeat i mina högtalare nu :D :D :D

Den låten som jag lyssnar på konstant nu är:

Summer Rain
Written by R. Seidman / M. Vidal
Performed by Slinkee Minx

Whispering our goodbyes, waiting for a train
I was dancing with my baby in the summer rain
I can hear him saying nothing will change
Come dance with me baby in the summer rain
I remember the rain on our skin
And his kisses hotter than the Santa Ana winds
Whispering our goodbyes, waiting for a train
I was dancing with my baby in the summer rain

I remember laughing till we almost cried
There at the station that night
I remember looking in his eyes

CHORUS
Oh my love it's you that I dream of
Oh my love, since that day
Somewhere in my heart I'm always dancing with you in the summer rain
Doesn't matter what I do now
Doesn't matter what I say

I can hear the whistle, military train
I was dancing with my baby, in the summer rain
I can hear him saying Ooh love is strange
Come dance with me baby, in the summer rain
I remember the rain pouring down
And we poured our hearts out as the train pulled out
I can see my baby waving from the train
It was the last time that I saw him in the summer rain

CHORUS

Every time I see the lightening
Every time I hear the thunder
Every time I close the window
When this happens in summer
Oh the night is so inviting
I can feel that you are so close
I can feel you when the wind blows
Blows right through my heart

CHORUS
Every night and every day now
Though I know you've gone anyway

Älskar den :love: & den funkar på löpbandet oxå :D

Yankeee
2005-09-23, 14:34
Den här kör jag på repeat.

Get Low - Lil Jon & Eastside Boyz
[Chorus]
3,6,9 damn she's fine hoping she can sock it to me one mo time
Get low, Get low 7x
To the window, to da wall, (to da wall)
Till the sweat drip down my balls (MY BALLS)
Till all these bitches crawl (crawl)
Till all skeet skeet motherfucker (motherfucker!) all skeet skeet goddam (Goddam)
To all skeet skeet motherfucker (motherfucker!) all skeet skeet goddam (Goddam)

Shortie crunk so fresh so clean
Can she pump that?
Question been harassing me in the mind This bitch is fine
I done came to the club about 50 11 times
Now can I play with yo panty line
The club owner said I need to calm down
security guard go to sweating
Me now nigga drunk then a motherfucker threaten me now

She getting crunk in the club I mine she work
Then I like to see the female twerking taking the clothes off fuckin naked
ATL. Hoe don’t disrespect it
Pa pop yo pussy like this cause yin yang twins in this bitch
Lil Jon and the East side boys wit me and we all like to see Ass and tities
Now bring yo ass over here hoe and let me see you get low if you want this Thug
Now take it to the floor (to the floor) and if yo ass wanta act you can keep yo ass where you at

3,6,9 standing real fine move it to you sing it to me one mo time
Get low, Get low [7x]
To the window, to the wall, (to dat wall)
To the sweat drip down my balls (MY BALLS)
To all these bitches crawl (crawl)
To all skit skit motherfucker (motherfucker!) all skit skit got dam (Got dam)

Let me see you get low you scared you, scared you
Drop dat ass to the floor you scared you, scared you
Let me see you get low you scared you, scared you
Drop dat ass to the floor you scared you, scared you
Drop dat ass ya shake it fast ya
Pop dat ass to the left and the right ya
Drop dat ass ya shake it fast ya
Pop dat ass to the left and the right ya
Now back,back,back it up
a back,back,back it up
a back,back,back it up
a back,back,back it up
Now stop ( O) then wiggle wit ya

Get low, Get low [7x]

Now give me my doe back and go get ya friend
Stupid bitch standing there while I’m drinking my hen
Steady looking at me Still asking questions
Times up nigga pass me another contestant
Hoe move to the left if you ain’t bout 50th
Done talk through 3 or 4 songs already
looking at a nigga with yo palm all out bitch I ain’t even seen you dance
Twerk something baby work something baby
Pop yo pussy on the pole do yo thang baby
Slide down dat bitch
wit yo little bit then stop
Get back on the floor catch yo balance then drop
Now bring it back up clap yo ass like hands
I just wanna see yo ass drity dance yin yang we done again
And put it on the map like annnnn

Get low, Get low [6x]

Got dam (Got dam) ya ya’ll twreking alittle bit ladies
But ya got to twrek alittle bit harder then dat
now right now I need all the ladies dat know they look good tonite
(where my sexy ladies) we want ya’ll to do this shit like this
Bend over to the front touch toes back dat ass up and down and get low (get low)
Bend over to the front touch toes back dat ass up and down and get low (get low)Bend over to the front touch toes back dat ass up and down and get low (get low)Bend over to the front touch toes back dat ass up and down and get low (get low)

Get low, Get low [6x]

Kwon
2005-09-23, 14:36
Den här kör jag på repeat

George Michael....aha
Michael Jackson....hi hi
Elton John....yeah yeah
Boris Becker...njööö njööö
Pavarotti... oooh oooh

David Beckham....yeah yeah
Dolly Paschton...ohhhh ohhhh
Robbie Williams...aha
Britney Spears...ooooops!
Elvis Presley..yeah yeah

Helena B
Lät ju som en gullig och söt låt :D

raZmus
Vilken lyrik!

Metal_boy_
2005-09-23, 14:38

George Michael....aha
Michael Jackson....hi hi
Elton John....yeah yeah
Pavarotti... oooh oooh

Robbie Williams...aha
Elvis Presley..yeah yeah

:laugh:

Kebab-Arne
2005-09-23, 14:39
Jag kör denna på repeat.

Computer love
Computer love

Another lonely night
Stare at the TV screen
I don't know what to do
I need a rendezvous
Computer love
Computer love

I call this number
For a data date
I don't know what to do
I need a rendezvous

Computer love
Computer love

Yankeee
2005-09-23, 14:42

George Michael....aha
Michael Jackson....hi hi
Elton John....yeah yeah
Pavarotti... oooh oooh

Robbie Williams...aha
Elvis Presley..yeah yeah

Hahaha

Kwon
2005-09-23, 14:45
Hahaha

Haha His spirit is with us! :)

Han lollar med oss! :laugh:

Helena B
2005-09-23, 14:49
Hahaha

Han är ju så bra och det värsta är att han inte spelade, han är verkligen sådan i verkligheten. Trodde det var ett skämt först :laugh:

jwzrd
2005-09-23, 14:50
Haha His spirit is with us! :)

Han lollar med oss! :laugh:

Haha lollar är exakt vad han gör med oss :D

Kwon
2005-09-23, 14:54
Han är ju så bra och det värsta är att han inte spelade, han är verkligen sådan i verkligheten. Trodde det var ett skämt först :laugh:

Han är inte bara bra, han är BÄST! :thumbup:

He is for real yo! Be real, be true! Be Balla Da Li!

Diana
2005-09-23, 15:19
:laugh: ska se till att få tag på samtliga vilken överlägsen playlist :kinky: :D

Han är inte bara bra, han är BÄST!

He is for real yo! Be real, be true! Be Balla Da Li!
*cry* varför missar ja allti alla Tv oanständigheter :laugh:

Off T:

Helena B
2005-09-23, 15:45
Verkligen OT

Va precis nere i affären och skulle handla lite mat. När det kommer fram en kille och tafsar på en och sedan sirrar en stund och går därifrån. Vad gör man egentligen i en sådan situation? Vet vad jag önskar att man gjorde, men varför gör man inte så då!? Nä utan istället fryser man och vågar knappt röra sig eller säga någonting. När man bara önskar att man kunde ryta till eller nåt annat. Vad är det egentligen som gör att man regagerar på ett visst sätt, fast man önskar att man helt gjorde motsatsen. Nu var det iofs en anställd i butiken som tog tag i saken men man önskar ju ändå att man själv "vågar" göra något... HELT OT alltså ;)

Kwon
2005-09-23, 15:47
Verkligen OT

Va precis nere i affären och skulle handla lite mat. När det kommer fram en kille och tafsar på en och sedan sirrar en stund och går därifrån. Vad gör man egentligen i en sådan situation? Vet vad jag önskar att man gjorde, men varför gör man inte så då!? Nä utan istället fryser man och vågar knappt röra sig eller säga någonting. När man bara önskar att man kunde ryta till eller nåt annat. Vad är det egentligen som gör att man regagerar på ett visst sätt, fast man önskar att man helt gjorde motsatsen. Nu var det iofs en anställd i butiken som tog tag i saken men man önskar ju ändå att man själv "vågar" göra något... HELT OT alltså ;)

Det är för att du inte är van vid situationen sen tidigare, så du vet ej riktigt hur du skall reagera.

Är inte det ungefär som katten som står mitt på vägen då det kommer en långtradare och han inte riktigt vet vad han skall göra utan slickar sig om tassen, en sk överslagshandling?

Har du vart med om dylik situation flera gånger vet du efter ett tag vad du skall göra.

Yankeee
2005-09-23, 15:49
Vet vad jag önskar att man gjorde, men varför gör man inte så då!? Nä utan istället fryser man och vågar knappt röra sig eller säga någonting.

Man fryser för att man hamnar i chocktillstånd, simple as that :)

Helena B
2005-09-23, 15:54
Det är för att du inte är van vid situationen sen tidigare, så du vet ej riktigt hur du skall reagera.

Är inte det ungefär som katten som står mitt på vägen då det kommer en långtradare och han inte riktigt vet vad han skall göra utan slickar sig om tassen, en sk överslagshandling?

Har du vart med om dylik situation flera gånger vet du efter ett tag vad du skall göra.

Så att om man hamnar i "chocktillstånd efter chocktillstånd" så vet man vad man ska göra!? Det är ju skillnad när man är ute på krogen men mitt på ljusa dagen i en affär, det känns mer förbjudet på nåt sätt. På krogen vet man att det finns killar som gör så hela tiden, sorgligt men sant...men då är man förberedd & med alkohol i kroppen blir man ju mycket tuffare ;) Men vet aldrig om jag skulle våga göra något, hur många gånger man än råka ut för det.

Yankeee
2005-09-23, 15:56
Så att om man hamnar i "chocktillstånd efter chocktillstånd" så vet man vad man ska göra!?

Ja, om du vet vad du ska göra ;)

Kwon
2005-09-23, 15:57
Så att om man hamnar i "chocktillstånd efter chocktillstånd" så vet man vad man ska göra!? Det är ju skillnad när man är ute på krogen men mitt på ljusa dagen i en affär, det känns mer förbjudet på nåt sätt. På krogen vet man att det finns killar som gör så hela tiden, sorgligt men sant...men då är man förberedd & med alkohol i kroppen blir man ju mycket tuffare ;) Men vet aldrig om jag skulle våga göra något, hur många gånger man än råka ut för det.

Ja, efter att samma sak hänt dig [mitt på ljusa dagen i en affär] gång på gång tror jag nog att du till slut tänker "Nu får det bannemig vara nog!" och du gör någonting åt det.

Sedan efter du gjort något, så känner du nog att du har lite alternativ om det skulle hända igen.

Du vet bara inte hur du skall reagera först.

Antingen säger du till personen rakt av, ger han kanske en örfil [om det var en kille] eller sliter sönder skjortan på honom eller springer till personal etc...

Yankeee
2005-09-23, 16:01
eller sliter sönder skjortan på honom

Är detta den nya "x kanske har en sjukdom"? :D

Kwon
2005-09-23, 16:03
Är detta den nya "x kanske har en sjukdom"? :D

Skämta inte sådär, jag kanske har en sjukdom...

:laugh:

Helena B
2005-09-23, 16:06
Alltså jag vet att man inte ska acceptera vad som helst...Men jag tror ändå inte att jag skulle klara av att göra någonting, även fast man önskar det. På film så hade ju bruden klippt till honom, men det verkar ju lite för radikalt.. Och om man ska köra ett öra för ett öra...Vill ju inte ta på honom, fast han skulle nog bli förvånad. Nej jag tänker inte råka ut för det mer, för det kommer inte att hända...Thats it! Man måste ju kunna känna sig säker mitt på ljusa dagen tycker jag.... ;)

Kwon
2005-09-23, 16:08
Alltså jag vet att man inte ska acceptera vad som helst...Men jag tror ändå inte att jag skulle klara av att göra någonting, även fast man önskar det. På film så hade ju bruden klippt till honom, men det verkar ju lite för radikalt.. Och om man ska köra ett öra för ett öra...Vill ju inte ta på honom, fast han skulle nog bli förvånad. Nej jag tänker inte råka ut för det mer, för det kommer inte att hända...Thats it! Man måste ju kunna känna sig säker mitt på ljusa dagen tycker jag.... ;)

Sådär kan du inte tänka, vad gör du om det händer igen?

Tänker du, äsch det där kommer inte hända igen så jag struntar i det.

Yankeee
2005-09-23, 16:10

Säg inte att du också ska komma med "slå ner idioten" snacket ;)
Vad tjänar du på det?

Men du sätter dig ju i samma sits om du intalar dig att det inte kommer att hända, för det kommer det förmodligen att göra. Vet du att det kan hända så kommer du att vara bättre förberedd nästa gång.

Kwon
2005-09-23, 16:12
Ok Helena, känn efter i ditt inre, vad SKULLE du helst vilja göra när någonting sådant händer, låt oss säga att det händer igen?

Vad vill du helst göra?

Helena B
2005-09-23, 16:12
Sådär kan du inte tänka, vad gör du om det händer igen?

Tänker du, äsch det där kommer inte hända igen så jag struntar i det.

Ja men typ :em: Och jag är inte ensam om att tycka så här. Det är därför jag blir så förvånad för jag ser mig ändå som ganska tuff och om någon hade frågat mig vad jag skulle ha gjort i en situation som denna så hade jag helt sagt utan att blinka "gett honom en örfil eller en spark på ett visst ställe". Men när man själv står där ensam, vad gör man egentligen!? Tvärtom än vad man sa sig göra.

Helena B
2005-09-23, 16:14
Ok Helena, känn efter i ditt inre, vad SKULLE du helst vilja göra när någonting sådant händer, låt oss säga att det händer igen?

Vad vill du helst göra?

HELST vill jag att han ska känna samma rädsla/obehag som jag gör i precis det ögonblicket...men vad jag gör för att han ska känna så vet jag ej ;)

Yankeee
2005-09-23, 16:15
HELST vill jag att han ska känna samma rädsla/obehag som jag gör i precis det ögonblicket...men vad jag gör för att han ska känna så vet jag ej ;)

Du ringer tre killkompisar som "överraskar" honom, tafsar lite osv.

Helena B
2005-09-23, 16:16
Säg inte att du också ska komma med "slå ner idioten" snacket ;)
Vad tjänar du på det?

Men du sätter dig ju i samma sits om du intalar dig att det inte kommer att hända, för det kommer det förmodligen att göra. Vet du att det kan hända så kommer du att vara bättre förberedd nästa gång.

Men jag vet ju inte vad jag ska göra...vill ju inte slå för det gör ont och tillkalla uppmärksamhet är ju lite pinsamt, visar att man inte klarar att hantera situationen själv..Och jag ser mig som sagt inte som svag

Yankeee
2005-09-23, 16:18
Men jag vet ju inte vad jag ska göra...vill ju inte slå för det gör ont och tillkalla uppmärksamhet är ju lite pinsamt, visar att man inte klarar att hantera situationen själv..Och jag ser mig som sagt inte som svag

Men om du inte vågar agera så är du ju inte så stark som du tror. Och att du inte vill visa att du inte klarar situationen själv är inget som talar för att du skulle vara stark heller ;) Att våga be om hjälp _är_ modigt, det krävs mer att erkänna att man inte klarar av något själv än att stå där ensam och hoppas på det bästa.

Kwon
2005-09-23, 16:18
Ja men typ :em: Och jag är inte ensam om att tycka så här. Det är därför jag blir så förvånad för jag ser mig ändå som ganska tuff och om någon hade frågat mig vad jag skulle ha gjort i en situation som denna så hade jag helt sagt utan att blinka "gett honom en örfil eller en spark på ett visst ställe". Men när man själv står där ensam, vad gör man egentligen!? Tvärtom än vad man sa sig göra.

1. Du vet inte vad det är för person du har att göra med, det kan vara en våldsman, våldtäktsman, psykopat, ligist etc etc dvs ger du honom en örfil kanske du förvärrar läget. Lägg örfilen/sparken som ett sista alternativ

2. Du vill berätta för personen att du ej accepterar det som hänt, så du pratar med personen. Sådär gör man inte [tänk om jag har en sjukdom], be genast om förlåt etc...

3. Du vill verkligen ge igen på personen, så du springer till personalen och berättar vad som hänt, den där personen är en ofredare etc... så får de ta itu med saken (kanske säger till honom eller föser ut honom från lokalen). Är personen en våldsman kanske han dock blir arg om han får veta vad du gjort.

4. Ingen skall trampa på/bråka med Helena B, oavsett om de är våldsmän eller inte, så fort du känner att någon tafsar ger du honom helt enkelt en [Propp] och river av honom skjortan.

5. Träna Jiu jitsu, det e sköj, kan du ta tag i hans fingrar och göra kul grepp.

Kwon
2005-09-23, 16:19

Enkelt. Ta ett fast grepp runt kulorna på honom.

Viska tyst i hans öra, vill du behålla dom? Gör isf inte om detta!

Helena B
2005-09-23, 16:22
Men om du inte vågar agera så är du ju inte så stark som du tror. Och att du inte vill visa att du inte klarar situationen själv är inget som talar för att du skulle vara stark heller ;) Att våga be om hjälp _är_ modigt, det krävs mer att erkänna att man inte klarar av något själv än att stå där ensam och hoppas på det bästa.

Jag tycker inte det är modigt för kvinnor ses alltid som det svagare könet och det tycker jag är fel...fast tydligen är det inte så fel ;) . Men man känner sig som en svag tjej som inte klarar någonting själv om man måste göra så och det är även vad den generella uppfattningen säger. Men jag vet att du har rätt. Fick mig bara en tankeställare

Helena B
2005-09-23, 16:23
1. Du vet inte vad det är för person du har att göra med, det kan vara en våldsman, våldtäktsman, psykopat, ligist etc etc dvs ger du honom en örfil kanske du förvärrar läget. Lägg örfilen/sparken som ett sista alternativ

2. Du vill berätta för personen att du ej accepterar det som hänt, så du pratar med personen. Sådär gör man inte [tänk om jag har en sjukdom], be genast om förlåt etc...

3. Du vill verkligen ge igen på personen, så du springer till personalen och berättar vad som hänt, den där personen är en ofredare etc... så får de ta itu med saken (kanske säger till honom eller föser ut honom från lokalen). Är personen en våldsman kanske han dock blir arg om han får veta vad du gjort.

4. Ingen skall trampa på/bråka med Helena B, oavsett om de är våldsmän eller inte, så fort du känner att någon tafsar ger du honom helt enkelt en [Propp] och river av honom skjortan.

5. Träna Jiu jitsu, det e sköj, kan du ta tag i hans fingrar och göra kul grepp.

Hmm det där med prata låter ju okej, det klarar jag ju faktiskt av att göra ;)

och river av honom skjortan :D

Helena B
2005-09-23, 16:24

ja tänk om man klarar av att göra det :D

Yankeee
2005-09-23, 16:24
Jag tycker inte det är modigt för kvinnor ses alltid som det svagare könet och det tycker jag är fel...fast tydligen är det inte så fel ;) . Men man känner sig som en svag tjej som inte klarar någonting själv om man måste göra så och det är även vad den generella uppfattningen säger. Men jag vet att du har rätt. Fick mig bara en tankeställare

Generellt så är folk idioter, glöm inte det ;)
Det är aldrig fel att be om hjälp, oavsett situation.

Helena B
2005-09-23, 16:25
Generellt så är folk idioter, glöm inte det ;)
Det är aldrig fel att be om hjälp, oavsett situation.

Vad skulle du ha gjort då?

bolt
2005-09-23, 16:27
Suttit och slösurfat ett tag och kom över en bild jag kände att jag var tvungen att dela med mig av...
http://www.multiart.nu/bodyart/bodyartbilder/stalman_tornrosa.gif

Diana
2005-09-23, 16:28
Vad gör man egentligen i en sådan situation? Vet vad jag önskar att man gjorde, men varför gör man inte så då!? Nä utan istället fryser man och vågar knappt röra sig eller säga någonting. .

Aa asså sånt där e skitknepigt :MrT: ja hade en arbetskollega som stod och plockade upp varor, när en kund, en äldre herre klappade till henne i aschlet *screwy* och hon tvekade inte en sekund utan vände sej om direkt och gav han en sjuhelvetes örfil :laugh: fy faan de kommer ja aldri glömma hahaha han vart nog mer chockad än hon :D

Ja reagerar precis som dej helena i sånna situationer, tror ja de flesta tjejjer gör, och sen efteråt blir de mkt fantiserande om va man skulle/ville ha gjort :D

Yankeee
2005-09-23, 16:31
Vad skulle du ha gjort då?

Har svårt att relatera till detta så jag kan bara svara för hur jag gör nu, om något liknande händer. Jag ignorerar bara, jag tjänar inget på att hetsa upp mig för något som andra tycker att jag borde hetsa upp mig för. "Pick your fights carefully" ;)

Diana
2005-09-23, 16:31

:laugh: :hbang:

Kwon
2005-09-23, 16:32
Just det Helena

Glömde bort att berätta

Det var jag som tafsade på dig idag förresten :naughty:

Helena B
2005-09-23, 16:34
Just det Helena

Glömde bort att berätta

Det var jag som tafsade på dig idag förresten :naughty:

Ha kul...fast det skulle iofs inte förvåna mig ;)

Men det är svårt att bara ignorera, ja det gjorde jag ju nu på ett visst sätt. Men jag känner fortfarande obehag och det kan man ju inte precis ignorera och nästa gång jag går dit kommer man ju att vara "lite rädd" eller hur man ska säga.

Kwon
2005-09-23, 16:36
Ha kul...fast det skulle iofs inte förvåna mig ;)

Men det är svårt att bara ignorera, ja det gjorde jag ju nu på ett visst sätt. Men jag känner fortfarande obehag och det kan man ju inte precis ignorera och nästa gång jag går dit kommer man ju att vara "lite rädd" eller hur man ska säga.

Behöver du träning i vad du skall göra om det händer igen? Var är det du handlar någonstans förresten?
:naughty:

JUST kidding! :thumbup:

Helena B
2005-09-23, 16:38
Behöver du träning i vad du skall göra om det händer igen? Var är det du handlar någonstans förresten?
:naughty:

JUST kidding! :thumbup:

Du är inte snäll nu...Men jag kan gärna träna på att sparka i ditt skrev, just let me know when and where :D

Yankeee
2005-09-23, 16:39

Om du känner obehag så ska du inte ignorera. Det gäller ju att vara säker på sig själv och veta vad man tar illa upp av och inte.

Kwon
2005-09-23, 16:40
Du är inte snäll nu...Men jag kan gärna träna på att sparka i ditt skrev, just let me know when and where :D

Låter frestande... men.., No thx! :thumbup:

OM det händer igen, tänk på att hålla bollarna i ett skruvstädsgrepp tills ni är på samma nivå, eller konfrontera genom att tala med personen.

Du kan även ta tag i tex lillfingret på honom och dra rakt bakåt och nedåt.

Helena B
2005-09-23, 16:44
Om du känner obehag så ska du inte ignorera. Det gäller ju att vara säker på sig själv och veta vad man tar illa upp av och inte.

Jo med det har jag inga problem att veta hur jag känner. Önskar bara att man var programmerad att agera på ett visst sätt istället för att bara frysa. Jag vill ju inte göra någonting mot någon annan som jag själv inte vill bli utsatt för så det blir ju en liten inre konflikt... Men prata kan jag ;) Bara jag slipper göra någonting fysiskt så är det lugnt.

Yankeee
2005-09-23, 16:47
Jo med det har jag inga problem att veta hur jag känner. Önskar bara att man var programmerad att agera på ett visst sätt istället för att bara frysa. Jag vill ju inte göra någonting mot någon annan som jag själv inte vill bli utsatt för så det blir ju en liten inre konflikt... Men prata kan jag ;) Bara jag slipper göra någonting fysiskt så är det lugnt.

Pratar du lika bra som du var stark? ;)

Heh nä, men om du är bekvämast med att prata, så se till att det är folk omkring, sen så ställer du honom mot väggen. Se bara till att behålla lugnet hela tiden dock, även om det är svårt.

Helena B
2005-09-23, 16:51
Pratar du lika bra som du var stark? ;)

Heh nä, men om du är bekvämast med att prata, så se till att det är folk omkring, sen så ställer du honom mot väggen. Se bara till att behålla lugnet hela tiden dock, även om det är svårt.

Its under progress :bpump:

Hmm jo får väl försöka med det (om det skulle hända), byter affär under tiden.

Yankeee
2005-09-23, 16:52
Fast han och hans likar vinner ju om du byter affär...

Kwon
2005-09-23, 16:52
Its under progress :bpump:

Hmm jo får väl försöka med det (om det skulle hända), byter affär under tiden.

Uppdatera om det händer på den nya affären.

En annan frågeställning, du sa att eftersom det hände i dagsljus på affären så blev du helt ställd, det var förbjudet etc...

Vad gör du när det händer på en nattklubb etc, vet du vad du gör då?

Helena B
2005-09-23, 16:54
Fast han och hans likar vinner ju om du byter affär...

Jo men då behöver jag inte känna obehag när jag går dit, eftersom jag inte blivit utsatt för det i den butiken. Ja kalla mig feg ;)

Yankeee
2005-09-23, 16:55
Jo men då behöver jag inte känna obehag när jag går dit, eftersom jag inte blivit utsatt för det i den butiken. Ja kalla mig feg ;)

Vart tog den starka kvinnan vägen? ;)

Kwon
2005-09-23, 16:56

Det betyder, att om det händer igen i den nya affären, så byter du igen, och igen, och igen...

Ska du låta dom vinna? Ger du upp?

Du måste konfrontera! Skruvstädsgrepp runt Pungen! [PROPP]! Riv Skjorta!

Prata med dom!!!!ONE!!!

Rock'nRoll
2005-09-23, 16:56
Ni som inte va på Vaders spelning på klubben igår missade årets gig! kan vart den bästa spelningen i mitt liv!

Helena B
2005-09-23, 16:58
Uppdatera om det händer på den nya affären.

En annan frågeställning, du sa att eftersom det hände i dagsljus på affären så blev du helt ställd, det var förbjudet etc...

Vad gör du när det händer på en nattklubb etc, vet du vad du gör då?

Ja det är enklare att hantera fulla killar, för man vet att de är fulla och påverkade och man själv oftast är det. Man är ju mer förlåtande om man säger, till en viss gräns så klart...Har inte rivit av någon skjortan, fast man nog skulle vilja det ibland..hmm men det är en helt annan historia. Men några drinkar har spillts avsiktligt om de inte har lyssnat när man säger till dem. Killar som är fulla lyssnar inte så ;) Men jag har aldrig behövt gå så långt som till fysiskt våld....

Helena B
2005-09-23, 17:02
Vart tog den starka kvinnan vägen? ;)

Men jag är stark, för det mesta tydligen... men jag vill fortfarande inte utsätta mig för situationer där jag har upplevt vad jag har upplevt. Då kan jag byta affär tills det har gått över.

Det är ju som att gå tillbaka till den plats man tex blivit våldtagen på, det vill man ju inte.. Okej nu är det stor skillnad men du förstår mitt resonemang.

Kwon
2005-09-23, 17:02
Ja det är enklare att hantera fulla killar, för man vet att de är fulla och påverkade och man själv oftast är det. Man är ju mer förlåtande om man säger, till en viss gräns så klart...Har inte rivit av någon skjortan, fast man nog skulle vilja det ibland..hmm men det är en helt annan historia. Men några drinkar har spillts avsiktligt om de inte har lyssnat när man säger till dem. Killar som är fulla lyssnar inte så ;) Men jag har aldrig behövt gå så långt som till fysiskt våld....

Pratar du ens med dom? Gör du något överhuvudtaget?

Om du struntar i det på nattklubben kommer du ju inte göra något i dagsljus medan du är i affären heller! [Where its Forbidden]

Byt inte affär pga detta, stand up for yourself!

Annars kan du lika gärna ge upp och puta med röven som en invit te tafsande.

Börja träna lite JJ! Det e kul! Så kommer fysisk kontakt med okända lite mer naturligt!

Rock'nRoll
2005-09-23, 17:03
Den mat man blir starkast av är fruk musli och youghurt

Yankeee
2005-09-23, 17:05
Okej nu är det stor skillnad men du förstår mitt resonemang.

Nej, det gör jag inte. Det enda sättet att bli av med sin rädsla är att göra det man är rädd för.

Spannmål
2005-09-23, 17:07
Jag tycker att vi skall skapa ett ganska stort område en bit bort dit vi skickar alla feminister. Det kan vara lika stort som norden för att få plats med ca 100 miljoner feminister (kvinnor för det är bara kvinnor som kan vara feminister). När de dör så skickar vi dit nya eftersom de inte kan reproducera sig. Om ett antal år kan vi se om kvinnor är så jävla bra som de säger.

Helena B
2005-09-23, 17:09
Nej, det gör jag inte. Det enda sättet att bli av med sin rädsla är att göra det man är rädd för.

Det kan väl inte vara det enda sätt. Tänkte låta det rinna ut i sanden tills man vågar gå dit igen eller så tar jag bara med en kompis och då är det ju inga problem. Det är ju när man är själv som det är obehagligt.

Helena B
2005-09-23, 17:10
Jag tycker att vi skall skapa ett ganska stort område en bit bort dit vi skickar alla feminister. Det kan vara lika stort som norden för att få plats med ca 100 miljoner feminister (kvinnor för det är bara kvinnor som kan vara feminister). När de dör så skickar vi dit nya eftersom de inte kan reproducera sig. Om ett antal år kan vi se om kvinnor är så jävla bra som de säger.

Nej det är inte bara kvinnor som kan vara feminister ;)

Helena B
2005-09-23, 17:11
Pratar du ens med dom? Gör du något överhuvudtaget?

Om du struntar i det på nattklubben kommer du ju inte göra något i dagsljus medan du är i affären heller! [Where its Forbidden]

Byt inte affär pga detta, stand up for yourself!

Annars kan du lika gärna ge upp och puta med röven som en invit te tafsande.

Börja träna lite JJ! Det e kul! Så kommer fysisk kontakt med okända lite mer naturligt!

Jag är inte mer än människa och inte så himla tuff jämt

Yankeee
2005-09-23, 17:11
Det kan väl inte vara det enda sätt. Tänkte låta det rinna ut i sanden tills man vågar gå dit igen eller så tar jag bara med en kompis och då är det ju inga problem. Det är ju när man är själv som det är obehagligt.

Grejen är ju den att om du låter bli att gå dit nu, så kan det bli ännu värre. Det finns en anledning till varför man ska hoppa upp på hästen direkt när man har blivit avkastad, köra bil direkt efter en olycka, osv osv.

Helena B
2005-09-23, 17:15
Grejen är ju den att om du låter bli att gå dit nu, så kan det bli ännu värre. Det finns en anledning till varför man ska hoppa upp på hästen direkt när man har blivit avkastad, köra bil direkt efter en olycka, osv osv.

Jo alltså jag vet det själv...säger samma sak till andra. Men när det gäller en själv så är det svårt. Önskar jag bara kunde gå dit och låtsas som om ingenting har hänt, men det är inte så lätt.

Yankeee
2005-09-23, 17:18
Jo alltså jag vet det själv...säger samma sak till andra. Men när det gäller en själv så är det svårt. Önskar jag bara kunde gå dit och låtsas som om ingenting har hänt, men det är inte så lätt.

Ingen som säger att det är lätt. Men det är ju som alltid... det är oftast den svåra vägen som är den rätta.

Kwon
2005-09-23, 17:19

Helena, gör som Arnold.

När folk sa att han hade tunna ben, så tränade han i korta shorts så att han kunde se hur tunna benen var, vilket motiverade honom att piska benen hårdare.

Gör ungefär på samma sätt du, gå alltså omkring med assless chaps när du handlar i affären, konfrontera din rädsla! :laugh:

[Just kidding Helena, om du inte förstod det] :naughty:

Kwon
2005-09-23, 17:31
Tjena Börje

http://www.81x.com/Authors/bigwillevo/bf1.jpg

s_himself
2005-09-23, 17:33
http://www.ece.rochester.edu/~zhcheng/pic/bodybuilders.jpg

tjena bojje, det är jag längs till höger. vill du va med i vårat gäng?

Kwon
2005-09-23, 17:37
Klart jag e me!

http://body.builder.hu/imagebank/pictures/974021224.jpg

Metal_boy_
2005-09-25, 00:39
Shit vad klockan har gått. Fan snart kommer tjejen hem och är lite på lyset, och man vet ju hur det brukar sluta. Jag blir typ våldtagen varje gång :cryout: Får fan gömma mig bakom drapperiet i badrummet! *grr27*

Metal_boy_
2005-09-25, 00:46
yes kvällen är ju räddad! Jag kom ju på att hennes syrra skulle sova över här också :D

Snake
2005-09-25, 00:52
yes kvällen är ju räddad! Jag kom ju på att hennes syrra skulle sova över här också :D

You lil perv! ;)

everete
2005-09-25, 00:56
vad menar allan med att detta är en off-topic-tråd??
är inte hela biten med "allmänt forum" till för att gnälla på vad man vill?

Metal_boy_
2005-09-25, 00:56
You lil perv! ;)

haha nej inte så. Jag menade att jag slipper då :laugh:

s_himself
2005-09-25, 02:07
from parins to berin, everhy disco i go in to, mhy heart is pumping for love... osv

Diana
2005-09-26, 04:41
Va skulle ja inte ge för en saftig jävla våffla just nu!! :D

Nån som har en aning om de finns NÅT tee märke som har smaken caramel fortfarande?? såå gudommligt god :love:

Off topic:

mmmmmmmmmmm :naughty: :love:

Green day - Good Riddance (Time Of Your Life)

Another turning point, a fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist, directs you where to go
So make the best of this test, and don't ask why
It's not a question, but a lesson learned in time

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

So take the photographs, and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos of memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

H.Emanuel
2005-09-26, 06:09
Rättpsykiatri. Så mycket för drömjobb, haha. Nä det är ett bra jobb
Får man fråga var? Har själv jobbat på en avd med LRV-patienter. Dom var välmedicinerade och i fint skick så man kunde inte tro allt hemskt de ställt till. Väldigt bra struktur och fyrkantigt på avdelningen, mycket personal hela tiden. Men hände det någon gång något så var det jävligt ordentligt. Men detta var landstinget, staten bedriver ju undersökningarna av folk, då de måste vara omedicinerade, kanske är där du är?

H.Emanuel
2005-09-26, 06:17
Det är ett försvar att bli paralyserad precis som det är att ge någon en kukspark i sådana lägen. Tjejer som blir överfallna och till och med våldtagna kan sen få emot sig att "De inte gjorde motstånd". Det finns undersökningar gjorda, i nåt krigshärjat land, om att kvinnor som våldtogs höll sig helt passiva för att inte göra gärningsmannen ytterligare upprörd. Nu går ju inte det att jämföra med det du råkade ut för. Såna killar/män som den idioten utnyttjar ju det här att gå över alla gränser, som man inte alls räknar med ska hända. Därav chocken tror jag.

Metal_boy_
2005-10-01, 00:08
Måsste åka o köpa spackel imorn. Blev så jävla biffig idag efter axelpasset, att jag råkade gröpa ur dörrkarmen förut när jag skulle gå ut i köket.

no1fitness
2005-10-01, 00:48
När jag kommer tillbaka så ska jag lyfta på pungen, klia den och lukta på fingrarna.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Varför ska alltid killar lukta på fingrarna efter att de kliat sig under pungen ? :D

grisbil3n
2005-10-01, 00:49
Hej Chris!

Jag äter marmelad direkt ur burken, är jag fet?

Metal_boy_
2005-10-01, 00:57
:laugh: :laugh: :laugh:
Varför ska alltid killar lukta på fingrarna efter att de kliat sig under pungen ? :D

Haha, man tittar väl efter om den behöver tvättas eller nått. Ingen aning, nån jävla instinkt eller nått :laugh:

no1fitness
2005-10-01, 01:27
Haha, man tittar väl efter om den behöver tvättas eller nått. Ingen aning, nån jävla instinkt eller nått :laugh:

:laugh: Har ställt frågan i fråge-tråden också för att se om jag får ett annat svar där. :D

Den behöver alltid tvättas ! :D

Metal_boy_
2005-10-01, 01:35
:laugh: Har ställt frågan i fråge-tråden också för att se om jag får ett annat svar där. :D

Den behöver alltid tvättas ! :D

Haha jo, men ibland lite extra. Kanske borde pudra den med nått också så den håller sig torr och len? :D