Visa fullständig version : Har ni varit på en byggartävling?
Vi hade den här pollen för ett år sen men den raderades givetvis i samband med utrensningen. Jag är nyfiken på om våra fåtöljproffs faktiskt varit på en svensk (eller utländsk) byggartävling. Ibland känns det som många här har bättre koll på proffsen än de har på den svenska scenen.
allan
Gabriel_
2005-07-25, 20:47
nepp aldrig, men det skulle varit väldigt kul och se en.
skulla gärna villja se en, men snålt med sånt här i krokarna :(
Ja faktiskt...ska på SM i oktober om nån är intresserad.
Ja faktiskt...ska på SM i oktober om nån är intresserad.
titta/delta?
JAPP. Ett helt gäng, den första var DC 1996, sen har det blivit 2-4 tävlingar per år.
Tyvärr aldrig någon tävling utomlands, med det lär komma även det. Ett Olympia hade ju varit roligt att titta på.
Überbiffen
2005-07-25, 20:53
Ja, i Sverige
King Grub
2005-07-25, 20:54
Ja, en hel del.
bosse_brutal
2005-07-25, 20:54
nepp, aldrig.
nej, har inga kompisar som är intresserade av bodybuilding så jag har ingen att ta med mig, känns inte så kul att åka själv.
I Sverige har jag sett ett flertal. Utomlands har jag bara sett strongman tävling om det kan räknas samt en fitness "uppvisning" i Marseille.
Japp.
Luciapokalen en gång.
Nej, men skulle vilja gå på en.
Bobbokrull
2005-07-25, 21:52
Jepps, Lucia två gånger!
spacedog
2005-07-25, 21:53
Nej, men det vore kul.
Arne Persson
2005-07-25, 21:54
Har aldrig varit på en byggartävling. Är det kul där? :confused:
Fultjack
2005-07-25, 21:54
skulla gärna villja se en, men snålt med sånt här i krokarna :(
im with you bro *grr*
skulle gärna vilja se en proffstävling, man får försöka ta sig till nåt grand prix här ute i europa nån gång när man har pengar *grr*
skulle vilja någon gång...Om det blir av i örebro-trakten så hojta ;)
Krokodil
2005-07-25, 21:55
Nej.
Lillgrabben
2005-07-25, 21:58
Vi hade den här pollen för ett år sen men den raderades givetvis i samband med utrensningen. Jag är nyfiken på om våra fåtöljproffs faktiskt varit på en svensk (eller utländsk) byggartävling. Ibland känns det som många här har bättre koll på proffsen än de har på den svenska scenen.
allan
Nej det har jag inte.
Har inte riktigt ett sånt gediget intresse för BB att jag skulle besöka en tävling ( om den inte hölls riktigt nära min hemort, men troligen inte då heller).
Edit;
Om arrangörerna hade inkastare som delade ut gratis mjukglass blev det givetvis ett annat svar!
skulle vilja någon gång...Om det blir av i örebro-trakten så hojta ;)
På mästarmötet.
"I pauserna kommer bla Magnus Samuelsson(Världens starkaste man -98 -00 -03)och Martin Källström(Sveriges bästa bodybuilder) att ha uppvisningar."
Om arrangörerna hade inkastare som delade ut gratis mjukglass blev det givetvis ett annat svar!
Kan ordnas. Annars brukar montrar med proteinburkar, gymkläder och diverse bänkpresskonstnärer vara förekommande tillsammans med olika styrkeuppvisningar. DET kanske kunde vara nåt, och sen ser du byggningen i varje fall?
allan
Lillgrabben
2005-07-25, 22:16
Kan ordnas. Annars brukar montrar med proteinburkar, gymkläder och diverse bänkpresskonstnärer vara förekommande tillsammans med olika styrkeuppvisningar. DET kanske kunde vara nåt, och sen ser du byggningen i varje fall?
allan
Jag tror tyvärr inte att det kommer att bli aktuellt för min del då jag bor i mörkaste norrland ( även om glasskalas givetvis känns lockande ).
Utbudet av diverse tävlingar är ganska klent på i mitt näromräde ( läs 30-40 mil) så jag kommer nog inte att ställas inför det valet så snabbt. Om det var en tävling som hölls i min omedelbara närhet skulle jag eventuellt titta förbi.
(Det lilla BB-intresse jag besitter räcker nog inte för att åka 50-100 mil enkel resa.)
MVH
Första gången var på SM el. Mr.Sweden som det kallades då -77 med Robby Robinson som gästposör.....sist var det Body GP. i våras.....sedan var jag själv med och spände hälsenan några gånger i början på 80-talet :) ...
sedan var jag själv med och spände hälsenan några gånger i början på 80-talet :) ...
Jag har sett bilder på hälsenan.
Såg riktigt bra ut. :thumbup:
ja det har jag! pokalen 2004 grymt kul!
Jag har sett bilder på hälsenan.
Såg riktigt bra ut. :thumbup:
Hälsenan ja...men resten :D ...
Hälsenan ja...men resten :D ...
Haha, resten såg bra ut den också.
Kört några chins utanför porten än? :D
titta/delta?
Hejja på en vän.
Haha, resten såg bra ut den också.
Kört några chins utanför porten än? :D
Nej inte än........men ska köra den övningen när jag toppar formen till nästa tävling ;) ...
1, 2 kanske 3 tävlingar varje år.
Inkastare och mjukglass ? Helt omöjligt att inte bli proppmätt av ett oändligt antal smakprov från utställarna på det obligatoriska expot.
Har aldrig varit på en byggartävling. Är det kul där? :confused:
:laugh:
För att svara på frågan,första tävlingen tror jag var Nordiska i Malmö,där får nog Arne hjälpa mig vilket år det var!Var på konserthuset och store-pate från AC skulle tävla!
Sen har det blivit alla SM från 95-00 och Decembercupen,kval etc etc
Utomlands=Danmark och Norge
Ps saknar den tiden då alla samlades i Båstad under hela fitnessveckan! :cryout:
Den enda tävlingen jag lltid lyckas missa är Lucia faktiskt!
Tyvärr inte. Känns lite långt att åka från Umeå för att se en tävling. Ol och SL ser jag minst en tävling per år av då det brukar hållas några i Umeå.
the strongman
2005-07-26, 11:32
Japp.
Nej, men jag har haft biljetter till en. Fickk tyvärr förhinder :S
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.