Logga in

Visa fullständig version : "Sauna belt"

mela
2005-07-21, 13:08
Kollade nyss på TV Shop (fanns inget annat)
Där de pratade om Sauna belt och att man brände
600kcal om man hade det på sig i 30 min och dylikt.
Alla som var med hade blivit mycket smalare på bara två veckor.
De pratade om hur mycket fett man brände av att det var varmt
och att man "svettades ut fettet".
Hur troligt kan detta vara?
Svettas man inte bara ut typ.. vätska ? *screwy*

MrBoris
2005-07-21, 13:10
Kollade nyss på TV Shop (fanns inget annat)
Där de pratade om Sauna belt och att man brände
600kcal om man hade det på sig i 30 min och dylikt.
Alla som var med hade blivit mycket smalare på bara två veckor.
De pratade om hur mycket fett man brände av att det var varmt
och att man "svettades ut fettet".
Hur troligt kan detta vara?
Svettas man inte bara ut typ.. vätska ? *screwy*

som du själv säger, inte så troligt

Prankie
2005-07-21, 13:11
Tv shop är ju det bästa underhållning som finns på tv. :D Samma sak med telefonsvarare, samma läskiga hypnos ton.

Endumen
2005-07-21, 16:21
De säger ju att värmen från bältet smälter fettet som man sedan svettas ut. Men porerna släpper endast ut vatten (svett) om jag inte misstar mig så det kan inte stämma. Däremot vet jag att när man sitter i en riktig bastu så bryts fettet ned och transporeras ut ur kroppen genom urinen, men det är en helt annan sak... Aja...

Off topic: På tal om läskiga telefonsvarare, varför måste tantrösten från telia alltid låta så förbannat sur när man har slut på pengar i sitt refillkort? :devil: Man blir ju nästan rädd!

sunkan
2005-07-21, 17:25
Off topic: På tal om läskiga telefonsvarare, varför måste tantrösten från telia alltid låta så förbannat sur när man har slut på pengar i sitt refillkort? :devil: Man blir ju nästan rädd!

DITT KORT ÄR TOMT!!!....

Johan_P
2005-07-21, 17:48
Jag skrattar alltid när jag ser reklamen för detta bälte :D Rätt roligt :)

Jax
2005-07-21, 17:58
D Däremot vet jag att när man sitter i en riktig bastu så bryts fettet ned och transporeras ut ur kroppen genom urinen, men det är en helt annan sak... Aja...
:confused:
Nej du, det där tror jag inte på.

sunkan
2005-07-21, 18:31

vet inte om det saknas en ironisk smiley i den texten...inte helt säker

Jax
2005-07-21, 18:44
vet inte om det saknas en ironisk smiley i den texten...inte helt säker
Inte jag heller, men jag tror faktiskt inte det.

Lizzie
2005-07-21, 22:16
Jag tror de försöker göra ett bälte som är varmt - 'för värme höjer förbränningen'. Men att man skulle svettas ut fettet är ju rena skitsnacket! Att de FÅR lansera sån skit på marknaden. Folk är ju så desperata och vissa har ingen kunskap om hur kroppen fungerar, så det kommer nog att sälja. Finns det ingen som ska godkänna varor som säljs?? Det är ju en ren lögn!!

Timme
2005-07-21, 22:30
Jag tror de försöker göra ett bälte som är varmt - 'för värme höjer förbränningen'. Men att man skulle svettas ut fettet är ju rena skitsnacket! Att de FÅR lansera sån skit på marknaden. Folk är ju så desperata och vissa har ingen kunskap om hur kroppen fungerar, så det kommer nog att sälja. Finns det ingen som ska godkänna varor som säljs?? Det är ju en ren lögn!!

Precis!

Det är ju inte klokt att man får senda sån skit i TV! :devil:
Det är ren lögn......jag fick en ide. Jag ska skicka ett e-mail till tvins och dissa deras fattiga sauna belt.

/Timme

blekfet2
2005-07-21, 23:06
Sauna-belt är grejen...fyfan vilken revolutionerande produkt......yeah baby yeah!

Prankie
2005-07-21, 23:47
Jag tror faktist konceptet ligger på sälja massor skit som inte fungerar, folk lär sig inte och fortsätter köpa skit i all evighet. Skulle de verkligen sälja någonting som fungerar så kommer det inte upp fler revolutionerande "rock hard ass creator 3000".

Endumen
2005-07-22, 00:42

Näe, jag var inte helt säker jag heller, men jag har för mig att jag läst någonting om det. OM det finns någon mer bildad innom området så uppskattas svar :D

Endumen
2005-07-22, 00:43
DITT KORT ÄR TOMT!!!....

HAHA, precis, man blir alltid så jävla paff :D

jakke
2005-07-22, 00:49
Varför är detta minst den 15:onde posten om bältet.. Folk hoppas ju att det ska finnas en genväg till framgång..Även om det lixom bara finns 2% chans måste man fråga för tänk om...
Skulle folk ta i när dom tränar skulle vi slippa skiten.

Cilia
2005-07-22, 10:26
Däremot vet jag att när man sitter i en riktig bastu så bryts fettet ned och transporeras ut ur kroppen genom urinen, men det är en helt annan sak... Aja...
stämmer det verkligen?

Jax
2005-07-22, 10:36
Nej det gör det inte.

kharon
2005-07-27, 13:51
Däremot vet jag att när man sitter i en riktig bastu så bryts fettet ned och transporeras ut ur kroppen genom urinen, men det är en helt annan sak... Aja...

Skulle det inte vara skönt att kunna sitta i bastun och njuta istället för att pina sig på löparbanan med en massa skitkardio! Sitta i bastun och kissa ut fläsket sådär bara! Ah det vore livet! Man skulle kunna ha ätardag varje dag och sedan kissa ut fläsket i bastun på kvällen!

Välkommen på deffbastu hos mig ikväll killar! Ta med egna pottor! Här ska det kissas fett!

:hbang:

Johan_P
2005-07-27, 14:12
Skulle det inte vara skönt att kunna sitta i bastun och njuta istället för att pina sig på löparbanan med en massa skitkardio! Sitta i bastun och kissa ut fläsket sådär bara! Ah det vore livet! Man skulle kunna ha ätardag varje dag och sedan kissa ut fläsket i bastun på kvällen!

Välkommen på deffbastu hos mig ikväll killar! Ta med egna pottor! Här ska det kissas fett!

:hbang:

Du måste ha en fet blåsa :thumbup:

Ralle947
2005-07-27, 15:29
Du måste ha en fet blåsa :thumbup:

Alltid så snälla :naughty:

zanzi
2005-07-27, 17:15
Varför är detta minst den 15:onde posten om bältet.. Folk hoppas ju att det ska finnas en genväg till framgång..Även om det lixom bara finns 2% chans måste man fråga för tänk om...
Skulle folk ta i när dom tränar skulle vi slippa skiten.

Helt rätt. :bow:
Hade precis samma tanke.

Prankie
2005-08-01, 19:15
Nu har jag köpt en för 200kr! :hbang: Det blir fin manik för uppvärmning av muskler innan streching och koppvärmare. :D

Karate_kid
2005-08-01, 19:16
Jag tror att det bältet funkar.

Daniel Mattusch
2005-08-01, 19:23
Nu har jag köpt en för 200kr! :hbang: Det blir fin manik för uppvärmning av muskler innan streching och koppvärmare. :D

200 spänn, de kan de ju nästan vara värt för att bli lite varm :)
Vart köpte du det?

Prankie
2005-08-01, 19:27
Tradera har 200kr på KÖP NU pris, plus frakt.

bear.flowertwig
2005-08-06, 23:16
Sauna belt finns även i en vardagsvariant att ha i byxan. Passar perfekt till mina chinos med pressveck. Har gått ner i vikt, blivit spänstigare samt vigare och på ett glatt humör

Prankie
2005-08-06, 23:30
Whatcha talking about? :MrT:

Dav0d
2005-08-07, 06:06
Det dom inte nämner är, att med sauna belt. Så skickar dom med en broschyr om hur du ska träna 6 dagar i veckan, och får bara dricka Funlight varje dag.
Eller något sådant antar jag :)

En annna rolig sak är, "Dom som använder den blir märkbart smala på 1 timme". Men no shit! Dom lider av extrem vätskebrist och vet inte om deras fötter befinner sig på trä eller moln. Men självklart går hela folket med på detta och köper skiten direkt, för dom ska ut och festa nästa vecka :).