Visa fullständig version : Nutrilettkuren!
dawgfather
2005-07-18, 22:48
Skall käka Nutrilett i 2 veckor...Klappat och klart! Skall äta 6påsar på 111 kcal styck...Innehållar alla mineraler osv...Min fråga är:Hur ofta skall jag käka "påsarna" Hur många timmars mellanrum???Skall jag ta 2 på morgonen och dela upp de 4 på resten av dagen???Tacksam för svar !Börjar imorg!
Står det inte på påsarna?
Skall äta 6påsar på 11 kcal styck
Det blir 66 kalorier. Vi skickar resterna till Forsells begravningsbyrå....
allan
tinkerbell
2005-07-18, 23:36
Skall käka Nutrilett i 2 veckor...Klappat och klart! Skall äta 6påsar på 11 kcal styck...Innehållar alla mineraler osv...Min fråga är:Hur ofta skall jag käka "påsarna" Hur många timmars mellanrum???Skall jag ta 2 på morgonen och dela upp de 4 på resten av dagen???Tacksam för svar !Börjar imorg!
Ska du få i dig 66 kcal om dagen? *screwy* *screwy* käka över 50 påsar om dagen då.
Ska du deffa eller? Varför inte med riktigt mat? 66kcal om dagen är under svält.
dawgfather
2005-07-18, 23:42
Sorry!!!! 111 per påse....haha blev lite fel!
jag skulle ta 20-25 påsar per dag, dela upp det som du känner för, t.ex. 5 måltider, 5 påsar per måltid.
Det blir för lite kcal o du kommer inte att lyckas optimalt med din deff. :-(
Skall käka Nutrilett i 2 veckor...Klappat och klart! Skall äta 6påsar på 11 kcal styck...Innehållar alla mineraler osv...Min fråga är:Hur ofta skall jag käka "påsarna" Hur många timmars mellanrum???Skall jag ta 2 på morgonen och dela upp de 4 på resten av dagen???Tacksam för svar !Börjar imorg!
Är inte användning av nutrilett på gränsen till tantbantning? :D
blekfet2
2005-07-19, 02:24
Är inte användning av nutrilett på gränsen till tantbantning? :D
absolut...!!!!!!!!!!!!!
dawgfather!
skärp dig för fan....lär dig lite om kost å träning så kommer du nå grymt mycket bättre resultat än å tantbanta för att sedan 2 veckor efter avslutad "kur" blir dubbelt så fet!
:furious:
jag tror du har valt fel forum kanske?
har inte nutrilette ngt forum där man kan utbyta erfarenheter?
du har ju redan skrivit en tråd där alla inte var direkt översvallande positiva till den här kuren.
Jag tror man gör sig en björntjänst. Jag har också funderat på kurer för att få en rejäl start. Hur härligt låter inte 8 kg på 2 veckor? Men när man tänker efter så förstår man att det inte funkar så iaf när man börjar läsa på hur kroppen fungerar. Varför ska jag svälta bort de muskler jag har kämpat mig till för att sitta kvar med nästan lika mycket fett som innan jag började kuren?
Det är ju fettet jag vill ha bort.
Sorry!!!! 111 per påse....haha blev lite fel!Fortfarande bara 666 kalorier och kanske 1/3 av vad det borde vara.
jag tror du har valt fel forum kanske?
har inte nutrilette ngt forum där man kan utbyta erfarenheter?
du har ju redan skrivit en tråd där alla inte var direkt översvallande positiva till den här kuren.
Jag tror man gör sig en björntjänst. Jag har också funderat på kurer för att få en rejäl start. Hur härligt låter inte 8 kg på 2 veckor? Men när man tänker efter så förstår man att det inte funkar så iaf när man börjar läsa på hur kroppen fungerar. Varför ska jag svälta bort de muskler jag har kämpat mig till för att sitta kvar med nästan lika mycket fett som innan jag började kuren?
Det är ju fettet jag vill ha bort.Eventuellt hålls ju fettförbränningen igång några dagar innan kroppen fattar vad det är frågan om? Så första dagarna kanske man faktiskt tappar fett?
Eventuellt hålls ju fettförbränningen igång några dagar innan kroppen fattar vad det är frågan om? Så första dagarna kanske man faktiskt tappar fett?
men det gör jag ju också om jag äter vanlig bra mat fast färre kalorier.
jag förstår vad du menar men nu var det ju 2 veckor han pratade om.
dawgfather
2005-07-19, 13:59
Tackar för alla svar och åsikter...Men om ngn skulle kunna svara på mina frågor så skulle det vara ännu bättre...Frågan är alltså: Hur skall jag lägga upp intagandet av de 6 påsarna?Hur många timmars mellanrum? Tänkte ta 2 påsar till frukost och senare fördela de resterande...Tacksam för svar på mina frågor...Käkar frukost efter 08.30 dvs efter 60 min promenad;)
Tackar för alla svar och åsikter...Men om ngn skulle kunna svara på mina frågor så skulle det vara ännu bättre...Frågan är alltså: Hur skall jag lägga upp intagandet av de 6 påsarna?Hur många timmars mellanrum? Tänkte ta 2 påsar till frukost och senare fördela de resterande...Tacksam för svar på mina frågor...Käkar frukost efter 08.30 dvs efter 60 min promenad;)
Ta en påse var 45:e minut. Börja 08.30 och sluta 22.00.
/adde
Antar att du inte är rädd om musklerna eller hälsan? Då rekommenderar jag at du sprider påsarna så jämnt över de vakna timmarna på dygnet som möjligt. I övrigt skulle jag nog vilja påstå att du inte kommer få så mycket hjälp eller uppmuntrande tillrop här. Pulverbantning är ingen metod som tilltalar folk som kan något om näringslära och träning såtillvida det inte handlar om till någon som är väldigt överviktig. Kanske.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.