handdator

Visa fullständig version : Bästa MMA fightern?

Pudzianovski
2005-07-15, 21:19
Vem är bäst?

Man tvingar ju läsa 10 trådar per dag av Kwon som handlar om Fedor och Crocop och allt vad de heter.....

Men vem är den bästa fightern? Någon som aldrig förlorat? bästa fightern där så många stilar som möjligt är tillåtna?

*flex*

palme
2005-07-15, 21:22
Alla förlorar nångång. Fedor och silva är de 2 främsta imo.

Jakelol
2005-07-15, 21:22
Matt Hughes e klart bäst.

Java_Java
2005-07-15, 21:23
Matt Hughes e klart bäst.
verkligen inte

Pudzianovski
2005-07-15, 21:30
Bäst i Sverige?

Java_Java
2005-07-15, 21:32
Bäst i Sverige?
jani lax

palme
2005-07-15, 21:35
Om jag säger August Wallén...?

Pudzianovski
2005-07-15, 21:35
Jani Lax vägde inte mycket. Skulle han verkligen vara BÄST i Sverige??

Jakelol
2005-07-15, 21:39
Det är ju svårt att säga när det finns så många viktklasser också allt från 52kg till 125kg+.

Pudzianovski
2005-07-15, 21:40
vad är svårt?

Du sätter man mot man...den som lever efter fighten vann (och därmed bäst).

Oavsett vikt.

Kwon
2005-07-15, 21:45
Kan bara svara efter viktklasser.

Men Bob Sapp skulle ju kunna knocka vem som helst (teoretiskt) om han hade tur och träffade! :)

Jag anser iaf om man tar styrka, snabbhet, teknik etc så är Crocop bland de bästa.

Den som har bäst record, 400 matcher obesegrad är ju Rickson Gracie.

High1ander
2005-07-15, 21:46
Vad står MMA för, multi-martial arts? eller? *rolleyes*

Kwon
2005-07-15, 21:47
Metrosexuella Multivitamin-anpassades Apparat

Nä Mixed Martial Arts

Pudzianovski
2005-07-15, 21:48
Om alla som tävlat/tävlat var i sin bästa form och tävlade i samma tävling med de mest "fria" reglerna.....

Vem skulle förmodligen vara bäst?

Det är väl rätt lätt?

Som SL.....dens om lytfter tyngst är starkast...oavsett vikt.

;)

Tigerkotten
2005-07-15, 21:50
beror självklart på vikt klass.

Tungvikt
nog,fedor,arlowski,mir

lätt
silva,shogun,lidell,randy couture

sedan gillar jag matt hughes och george st pierre.

Tito Ortiz gillar jag me :]

Bas Rutten var inte en dålig fighter heller

Kwon
2005-07-15, 21:51
Ja det är ju svårt att säga, hade dom hittat EN som kunnat vinna över ALLA så hade det ju aldrig mer behövts tävlingar! :D

Pudzianovski
2005-07-15, 21:51
Men viktklass har inget med det att göra!!!

Nu valde Tigerkotten några personer i olika viktklasser...

Nu vill jag att du väljer EN eller TVÅ av alla dessa som skulle vinna om de mötte varann..

*grr27*

Pudzianovski
2005-07-15, 21:52
Ja det är ju svårt att säga, hade dom hittat EN som kunnat vinna över ALLA så hade det ju aldrig mer behövts tävlingar! :D

Nä, men ni får ju givetvis skriva den ni TROR.

:thumbup:

High1ander
2005-07-15, 21:52
Metrosexuella Multivitamin-anpassades Apparat

Nä Mixed Martial Arts
Vad är pride, bushido, k1, osv, vad är skillnaderna jämfört med ultimate fighting? får man skalla? armGåda nyllet? osv? jag har sett critical countdown så lite märker man ju men men, tycker det inte är tillräckligt "hårt", det är ju hårt, men det är ju inte helt galet...

Kwon
2005-07-15, 21:53
Vad är pride, bushido, k1, osv, vad är skillnaderna jämfört med ultimate fighting? får man skalla? armbåda nyllet? osv? jag har sett critical countdown så lite märker man ju men men, tycker det inte är tillräckligt "hårt".

Skallningar och downward elbows har dom tagit bort.

Dom fanns i dom tidiga UFC tävlingarna.

K-1 är enbart striking (slag,spark när man står upp), men arrangerar ibland MMA events som tex Heroes.

Pride och UFC är två stora MMA organisationer.

Pride Bushido är en speciell World VS Japan event där en fighter från annat land möter en Japan.

Tigerkotten
2005-07-15, 21:54
tungviktare är väl isåfall bättre.

Kan utnyttja sin storlek osv då bättre, så hmms i dagsläget isåfall.

Fedor skulle jag säga, men sedan reglerna skiljer sig mellan pride och ufc t ex med så det e inte så lätt med.

Arlowski är inte så tokig, sedan såklart sapp inte dålig alls pga sin enorma storlek. Nog fick slita bra mot honom.

Kwon
2005-07-15, 21:57
Ok Pudde

Oavsett viktklass skulle jag sätta dessa 3 högt

Fedor, Crocop, Arlowski

Dom kan besegra tyngre grabbar som tex Sapp utan problem.

Oftast så är dom större killarna(dom som är större än dessa tre) för långsamma, trots styrkan

Dock undrar jag hur Samuelsson skulle vara.

High1ander
2005-07-15, 21:57
Skallningar och downward elbows har dom tagit bort.

Dom fanns i dom tidiga UFC tävlingarna.

K-1 är enbart striking (slag,spark när man står upp), men arrangerar ibland MMA events som tex Heroes.

Pride och UFC är två stora MMA organisationer.

Pride Bushido är en speciell World VS Japan event där en fighter från annat land möter en Japan.
Ok, men vad är skillnaderna mellan pride, bushido, osv, verkar som alla dessa tävlingar har olika namn, heter det pride bushido, sen har vi K1 eller? Vilket är mest liksom "Jag vann den tävling därför är jag bäst i världen"-status?

Kwon
2005-07-15, 21:59
Vanliga K-1 kan du inte jämföra med Pride / UFC, då det är standup fighting utan grepp/kast/takedowns.

Pride / UFC kan man jämföra.

UFC är största amerikanska MMA organisationen och Pride är den största japanska.

Pride är bättre än UFC Imho, i Pride kör dom i ring, i UFC kör dom i bur.

Pride : Bushido är en speciell event inom Pride där dom kör fighters från andra länder mot japaner, det e oftast lite mindre vikt än normalt.

Slartibartfast
2005-07-15, 22:00
Ingen spöade väl Rickson Gracie på sin tid?

Kwon
2005-07-15, 22:01
Ingen spöade väl Rickson Gracie på sin tid?

Nepp, Rickson har 400 fights Undefeated!

Alla vill slåss med Rickson men han gled ur retired för ett tag sen.

Nyligen så snackade Rickson skit om dagens Vale Tudo fighters, så både Wanderlei Silva och MArco Ruas vill utmana honom nu.

palme
2005-07-15, 22:01
Rickson har inte gott 400 matcher, så lägg ner det skitsnacket.

Pudzianovski
2005-07-15, 22:02
Läste på sherdog i ngn tråd att Rickson fått spö av ngn sambo kille för länge sen. Känns som han är lite överhypad.

Slartibartfast
2005-07-15, 22:05
Läste på sherdog i ngn tråd att Rickson fått spö av ngn sambo kille för länge sen. Känns som han är lite överhypad.

Nå om det bara ryktas att han fått spö en gång är han ju ganska kung hursomhelst.

Pudzianovski
2005-07-15, 22:06
Nå om det bara ryktas att han fått spö en gång är han ju ganska kung hursomhelst.

Äh...tror det är mest skitsnack. Bara rykten....håller med Palme där.

Sätt honom mot någon vettig fighter.

Pudzianovski
2005-07-15, 22:07
Hittar ingen info om Arlowski på sherdog? Heter han det?

:em:

Slartibartfast
2005-07-15, 22:11
Silva mot Gracie. Det hade varit nåt.

Eller Shamrock-Gracie.

Java_Java
2005-07-15, 22:13

Andrei Arlovski

Kwon
2005-07-15, 22:14

Andrei Arlovski

http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=270

Kwon
2005-07-15, 22:14
Silva mot Gracie. Det hade varit nåt.

Eller Shamrock-Gracie.

Wand Silva VS Rickson hade vart MUMZ

Kwon
2005-07-15, 22:17

Arlovskis matcher e sketabra!

Pudzianovski
2005-07-15, 22:19
Arlovskis matcher e sketabra!

Spö mot Pedro Rizzo som jag kommer ihåg sen länge. Han var rätt bra.

:D

Kwon
2005-07-15, 22:20
Spö mot Pedro Rizzo som jag kommer ihåg sen länge. Han var rätt bra.

Arlovski har utvecklats enormt! Pedro såg enormt ringrostig ut i matchen mot Sergei.

chevychase
2005-07-15, 22:27
Fedor Emilianenko är bäst i Pride FC. I UFC skulle det gå ännu bättre för då kan han kan trycka upp motståndaren mot stängslet och bomba armbågar.

Om det var en ej tidsbestämd fight tror jag Frank Shamrock skulle ta dom flesta med sin superkondis (vet inte om han fortfarande är i lika bra form).

Kwon
2005-07-15, 22:31
Om det var en ej tidsbestämd fight tror jag Frank Shamrock skulle ta dom flesta med sin superkondis (vet inte om han fortfarande är i lika bra form).

Precis! Galen kondis!

Manowar
2005-07-15, 22:33
Ehh ´den här GRABBEN som kallar sig Mr_Ping här på kolozzeum skulle inte han va en rätt grym fighter med tanke på sina smärta ben? & för att inte tala om hans bänkstyrka. Ok han måste ha bänktröja på sig men ändå....

Kwon
2005-07-15, 22:39
Ehh ´den här GRABBEN som kallar sig Mr_Ping här på kolozzeum skulle inte han va en rätt grym fighter med tanke på sina smärta ben? & för att inte tala om hans bänkstyrka. Ok han måste ha bänktröja på sig men ändå....

Sant

Jay-Z
2005-07-15, 22:59
Diggar Arlovski stenhårt, likaså Matt Hughes.

PopEye2
2005-07-16, 01:27
Håller med många här men en som glömts bort e Rich Franklin som utvecklats enormt *flex*

polle
2005-07-16, 01:37
Fedor!

PopEye2
2005-07-16, 01:49
Franklin är inte min favorit, tror mer på silva då i middleweight, kan inte säga vem som är bäst, men han är bra, van mot Ken (farfar) Shamrock och Evan Tanner :thumbup:

Tigerkotten
2005-07-16, 05:51
Franklin är inte min favorit, tror mer på silva då i middleweight, kan inte säga vem som är bäst, men han är bra, van mot Ken (farfar) Shamrock och Evan Tanner :thumbup:

menar du wanderlei silva?
Han kör lätt tungvikt, så det e annan viktklass isåfall

Iofs så vet jag ej om pride och ufc har skillnad på vad man får väga.

Glen
2005-07-16, 07:12
Emin Boztepe ska ju ha gått över 400 fighter på gatan utan att ha förlorat en enda, han verkar grym...

XarsioN
2005-07-16, 08:32
Tungvikt:
Fedor
lätt tungvikt:
Wanderlei silva

Mer vet jag inte.

Accepterar rickson gracie matchen mot silva kommer vi få se prides första dödsfall ;)

Jay-Z
2005-07-16, 09:08

Evan Tanner måste ha gått på crack i matchen mot Franklin:

Evan Tanner:
"Ja, här, använd mitt huvud som slagpåse. Nej, ingen grappling för mig. Jag ska boxas istället för det är jag såååå bra på" *screwy*

Wicked
2005-07-16, 10:05
Just nu anser jag att Fedor är bäst oavsett viktklass. Hans enda förlust är mot Kohsaka, i en rings-turnering, där han fick en cut efter 10 sek och matchen stoppades. Dom möttes igen i Pride Bushido och Fedor vann ganska lätt.

Däremot kan ens åsikt ändras efter att Fedor möter Cro-cop, pga att om Cro-cop vinner så blir det 3 personer som hela tiden är bättre än varandra. Nogueira vann ju mot Cro-cop, och Fedor vann mot Nogueira.
DVS Nogueira > Cro-Cop > Fedor > Nogueira > Cro-cop > Fedor osv osv.

Vinner Fedor vet jag inte om någon i hela världen kan slå honom, och jag ger inte mycket för UFCs tungviktare där de bästa är Frank Mir och Andrei Arlovski. Jag tror inte att någon av dem har en chans mot Prides topp-3. Varken Josh Barnett eller Tim Sylvia har något att hämta här heller.

DVS om Fedor vinner mot Cro-cop är han odiskutabelt bäst oavsett viktklass någonsin. Det finns ingen i världen som då kan slå honom liksom. Vinner han inte så blir det bara jobbigt ;) .

// Wicked

Kimo
2005-07-16, 10:17
Ricksons tuffaste mma-fight var mot den gamle clownen Takada i Pride så han har inte testats i MMA ordentligt. Bästa all-around är Fedor men ingen är oslagbar.

Java_Java
2005-07-16, 11:36
Just nu anser jag att Fedor är bäst oavsett viktklass. Hans enda förlust är mot Kohsaka, i en rings-turnering, där han fick en cut efter 10 sek och matchen stoppades. Dom möttes igen i Pride Bushido och Fedor vann ganska lätt.

Däremot kan ens åsikt ändras efter att Fedor möter Cro-cop, pga att om Cro-cop vinner så blir det 3 personer som hela tiden är bättre än varandra. Nogueira vann ju mot Cro-cop, och Fedor vann mot Nogueira.
DVS Nogueira > Cro-Cop > Fedor > Nogueira > Cro-cop > Fedor osv osv.

Vinner Fedor vet jag inte om någon i hela världen kan slå honom, och jag ger inte mycket för UFCs tungviktare där de bästa är Frank Mir och Andrei Arlovski. Jag tror inte att någon av dem har en chans mot Prides topp-3. Varken Josh Barnett eller Tim Sylvia har något att hämta här heller.

DVS om Fedor vinner mot Cro-cop är han odiskutabelt bäst oavsett viktklass någonsin. Det finns ingen i världen som då kan slå honom liksom. Vinner han inte så blir det bara jobbigt ;) .

// Wicked
Josh Barnett har inte något att hämta ? josh är ju en av dom bästa tungviktarna i världen och skulle nog kunna slå både cro-cop och fedor

palme
2005-07-16, 13:22
Josh Barnett har inte något att hämta ? josh är ju en av dom bästa tungviktarna i världen och skulle nog kunna slå både cro-cop och fedor

I doubt it. UFC har inga bra tungviktare.

Kwon
2005-07-16, 14:03
Palme har rätt

Prides HWs är mycket bättre än UFCs Heavys.

Barnett? Tim Sylvia? Nein

Java_Java
2005-07-16, 14:05
Vilken tur att Barnett inte är i ufc då. Han tog ner cro-cop utan problem.

Kimo
2005-07-16, 14:47
Vilken tur att Barnett inte är i ufc då. Han tog ner cro-cop utan problem.

Crocop snubblade efter en misslyckad spark och kort efter det lyckades Barnett skada sin axel. Den matchen säger väl inte särskilt mycket om vem som är bäst av dessa två fighters?

Slartibartfast
2005-07-16, 14:58
HAHA! Den här har jag alltid tyckt att är så humor. Wand blir totalägd av Vitor Belfort. Vad sysslar Silva med egentligen?? Varning:usel kvalitet

http://niggadownwithd.liveinternet.ru/UFCBrazil_Vitor_Belfort_v.s.Vanderlei_Silva.mpg

Pudzianovski
2005-07-16, 15:01
Rätt snabb i nävarna Vitor *flex*

Java_Java
2005-07-16, 15:01
Crocop snubblade efter en misslyckad spark och kort efter det lyckades Barnett skada sin axel. Den matchen säger väl inte särskilt mycket om vem som är bäst av dessa två fighters?
Barnett duckar och cro-cop vet inte vad han ska göra, och hade inte barnett skadat sig så skulle han nog ha vunnit.

Griip
2005-07-16, 15:34
Världens bästa fighter = Fedor Emelianenko

Hans främsta utmanare är Crocop och dem kommer snart mötas.

Och, "Hickson" Gracie kan ta sig i pungen.. finns ingen mer överskattad poserboy. Hans snack om 400 vinster är i "gatuslagsmål" och liknande, han tävlade några matcher i MMAs början i japan och mötte värdelöst motstånd, han bevisade att han var en jävel på grepp men det var också allt. Ska vi tala om legender så nämn hellre Rutten och dem som verkligen bevisat att dem kunde något.

Griip
2005-07-16, 15:37
Barnett duckar och cro-cop vet inte vad han ska göra, och hade inte barnett skadat sig så skulle han nog ha vunnit.

och ifall bruce lee levt så hade han spöat alla. Ingen ide att ens snacka om det, hur ska man kunna veta? Crocop går upp i ringen mot Barnett med alla odds på sin sida, bara för att Joshy fick ner honom betyder inte att han kan göra något därifrån. Men visst, vill du spekulera i onödan så visst

Wicked
2005-07-16, 15:37
Java sluta vara en Cro-cop hater och en Barnett-lover. Vem av klass har Barnett mött och vunnit över? Couture i dålig form på väg mot light heavyweight? Semmy Schilt som aldrig heller vunnit mot någon bra? Någon mer du kanske vill ta upp?

När man tittar på världens bästa fighters måste man titta på deras record, och inte hur många vinster och förluster dom har utan vilka dom har mött och vunnit över. När Barnett inte vunnit mot någon av rang på 3 år kan du knappast ha han som favorit över Cro-cop. Och innan dess har aldrig vunnit mot någon bra. Jag skiter i hans jävla 15-2 jag-har-bara-mött-cans-eller-folk-mindre-än-mig-själv-record.

Hur fan ska han kunna vinna mot Fedor. *screwy*

// Wicked

Slartibartfast
2005-07-16, 15:41
Bruce Lee! HA HA HA HA! :laugh:

Chuck Norris, däremot...

Java_Java
2005-07-16, 15:43
Java sluta vara en Cro-cop hater och en Barnett-lover. Vem av klass har Barnett mött och vunnit över? Couture i dålig form på väg mot light heavyweight? Semmy Schilt som aldrig heller vunnit mot någon bra? Någon mer du kanske vill ta upp?

När man tittar på världens bästa fighters måste man titta på deras record, och inte hur många vinster och förluster dom har utan vilka dom har mött och vunnit över. När Barnett inte vunnit mot någon av rang på 3 år kan du knappast ha han som favorit över Cro-cop. Och innan dess har aldrig vunnit mot någon bra. Jag skiter i hans jävla 15-2 jag-har-bara-mött-cans-eller-folk-mindre-än-mig-själv-record.

Hur fan ska han kunna vinna mot Fedor. *screwy*

// Wicked
jag är ingen cro-cop hater, jag tycker han är en bra fighter och rolig att kolla på, men han är inte så bra som alla vill få det till.

Wicked
2005-07-16, 15:45
Sorry för det där med Cro-cop-hater, men berätta gärna för mig vad Barnett har att hämta i den absoluta världstoppen bland Fedor, Nog, Cro-cop och dom andra. Tror du allvarligt han vinner mot Fedor?

// Wicked

mystic[-_-]
2005-07-16, 15:46
Världens bästa fighter = Fedor Emelianenko

Hans främsta utmanare är Crocop och dem kommer snart mötas.

Och, "Hickson" Gracie kan ta sig i pungen.. finns ingen mer överskattad poserboy. Hans snack om 400 vinster är i "gatuslagsmål" och liknande, han tävlade några matcher i MMAs början i japan och mötte värdelöst motstånd, han bevisade att han var en jävel på grepp men det var också allt. Ska vi tala om legender så nämn hellre Rutten och dem som verkligen bevisat att dem kunde något.

bas rutten :hbang:

http://www.fightingmaster.com/fighters/rutten/trophy.jpg

Wicked
2005-07-16, 15:46
Bruce Lee! HA HA HA HA! :laugh:

Chuck Norris, däremot...

Chuckan med den håriga ryggen :D Han skrämmer bort alla, antingen med ryggen, eller med sin Cowboy-hatt :)

// Wicked

Java_Java
2005-07-16, 15:50
Sorry för det där med Cro-cop-hater, men berätta gärna för mig vad Barnett har att hämta i den absoluta världstoppen bland Fedor, Nog, Cro-cop och dom andra. Tror du allvarligt han vinner mot Fedor?

// Wicked
Vinner vet jag ju inte men han har en stor chans att slå honom, jag tycker många underskattar Barnett, han är en riktiga bra fighter.

Griip
2005-07-16, 15:59
Vinner vet jag ju inte men han har en stor chans att slå honom, jag tycker många underskattar Barnett, han är en riktiga bra fighter.

Jo, men han och tiotals andra borde inse att deras tid är slut och släppa in yngre folk, dem VAR bra och dem är bra, men är dem inte på toppen nu kommer dem aldrig nå den. Förutom Barnett så finns ju Coleman, Randleman, Frye, GG och ett flertal till som borde överväga att sluta med att tävla på en sån toppnivå. Visst, sålänge dem är kända och överskattade får dem pengar, det är PRIDE som borde sätta ner dem en division eller 2, det finns skitmånga yngre talanger som väntar på ett kontrakt med pride och få chansen att komma med i turneringen, men istället så finns där 4-5 drösar som inte har en chans på titeln men som är med för det är kända namn som drar publik/pengar.

chevychase
2005-07-16, 16:15
Josh Barnett har ju inte ens fyllt 28! Jag tror inte han skulle ha så stor chans mot Fedor, Nog och Arlovski men mot övriga så..

Kwon
2005-07-16, 16:17
Som det är nu (just nu) tror jag på två fighters.

Fed-Cop och Crodor.

Vem som är bäst av dom två ska vi snart få reda på...

Vinnaren av den matchen kommer jag sedan att kora till världens bäste fighter, som kan besegra alla i denna tråd...

Gabriel_
2005-07-16, 16:42
Om jag säger August Wallén...?

brr... får gåshud bara av att se namnet.. hade en thaiboxningsträning med honom en gång.. jag såg mannen in i ögonen.. det ångrar jag väldigt mycket!

Pudzianovski
2005-07-16, 18:40
brr... får gåshud bara av att se namnet.. hade en thaiboxningsträning med honom en gång.. jag såg mannen in i ögonen.. det ångrar jag väldigt mycket!

Vadå? blev du förvandlad till en groda?

*cry*

palme
2005-07-16, 19:09

Slå han på näsan ;)

Jense
2005-07-16, 19:30
wanderlei silva är den bästa mmafightern.

han her mer killer instinkt än någon annan jag sett

Slartibartfast
2005-07-17, 09:11
han her mer killer instinkt än någon annan jag sett

Och det är precis DET som all MMA handlar om. Vemsomhelst som tränat ett halvår kan komma in och klara sig hyfftat i Pride ifall de har instinkten.

Jense
2005-07-17, 11:13
Och det är precis DET som all MMA handlar om. Vemsomhelst som tränat ett halvår kan komma in och klara sig hyfftat i Pride ifall de har instinkten.

nä, knappast.

Glen
2005-07-17, 13:52

Där har du allt fel

PopEye2
2005-07-17, 13:52
mer än en månad till fedor - cro cop eventet *cry*
jag kan föreställa mig hur Bas Rutten kommer att stå å skrika "kick to the liver" åt cro cop lol

Glen
2005-07-17, 13:53
Slå han på näsan ;)

ahah

Dorn
2005-07-17, 21:16
Jag trodde giant silva var den absolut bästa.

Kwon
2005-07-17, 21:22

MMA-världens Dee Snider!

chevychase
2005-07-17, 21:49
När sänds Bushido 8 i USA?

PopEye2
2005-07-17, 22:26

lol *rolleyes*

Java_Java
2005-07-17, 22:28
När sänds Bushido 8 i USA?
22:a Juli

chevychase
2005-07-17, 22:30
22:a Juli

ok!

_mau
2005-08-03, 12:38
Kan bara svara efter viktklasser.

Men Bob Sapp skulle ju kunna knocka vem som helst (teoretiskt) om han hade tur och träffade! :)

Jag anser iaf om man tar styrka, snabbhet, teknik etc så är Crocop bland de bästa.

Den som har bäst record, 400 matcher obesegrad är ju Rickson Gracie.

Chansen att han träffar är minimal! :)

hangatyr
2005-08-03, 12:40
Sakuraba förstås! vem annars, killen är ett geni (som tyvärr förlorar jämt och ständigt nu för tiden).

_mau
2005-08-03, 12:41
Vad är pride, bushido, k1, osv, vad är skillnaderna jämfört med ultimate fighting? får man skalla? armGåda nyllet? osv? jag har sett critical countdown så lite märker man ju men men, tycker det inte är tillräckligt "hårt", det är ju hårt, men det är ju inte helt galet...

Brazilansk valde tudo där i princip allt är tillåtet

_mau
2005-08-03, 12:50

August är lätt en av de bästa i Sverige.

hangatyr
2005-08-03, 12:58
August är lätt en av de bästa i Sverige.

*spy* :laugh:

_mau
2005-08-03, 13:08
*spy* :laugh:

Utveckla?

clash
2005-08-03, 13:37
HAHA! Den här har jag alltid tyckt att är så humor. Wand blir totalägd av Vitor Belfort. Vad sysslar Silva med egentligen?? Varning:usel kvalitet

http://niggadownwithd.liveinternet.ru/UFCBrazil_Vitor_Belfort_v.s.Vanderlei_Silva.mpg

Den där matchen är ju fan urgammal, stoppar dom wanderlei och vitor i samma ring idag så kan vitor kyssa sina brazilianska bigbrother-planer samt eventuella modellkarriärer ajöss. Ingen är särskilt intresserad av en handikappad kille med plåtbitar inopererade i skallen.

PopEye2
2005-08-03, 13:45
wanderlei har utvecklats enormt sen den där fighten. *slap*