Visa fullständig version : Stinker ditt gym?
christian
2005-07-15, 11:55
Stinker ditt gym så här i sommarvärmen? Folk med svettrasor som aldrig tvättas eller kanske samma träningskläder sen förra året osv.
I västertorpshallen där jag tränar luktar det apa, som tur är (!?) vänjer man sig fort.
IKSU luktar ljuvig jämfört med thailokalen på stan efter fys utan ventilation.
Frippe_L
2005-07-15, 12:12
Nej det är rätt lugnt där, inget källargym iofs utan ett "friskvårdscenter" med allt möjligt som man kan bli trött av. värme till exempel......
både ja och nej eftersom jag tränar på två olika gym varav ett stinker och ett neutralt och luktfritt (nästan)
Ibland har det hänt att man har mötts av en kraftig stank. Men jag tror att jag lika ofta tillför till stanken, så det är skitsamma.
Idag stank det bara billig äcklig parfym i omklädningsrummet.
Nopps , tvärtom gymmet jag kör på har en extremt väl fungerande AC så där är svalt och skönt.
Kebab-Arne
2005-07-15, 15:07
Är nog jag som stinker mest...
Nej, men vid ett o annat tillfälle har man själv tyckt man luktar... typ innan man blev "resistent" mot sojaprotein o grejer ;)
När någon förbannad jävla skitunge pissade på bastuaggregatet, då lukta d av bara helvete, om jag fick tag på honom skulle ja fan halshugga honom i smithmaskinen *grr27*
mangemani
2005-07-15, 16:15
jepp,det stinker när jag är där och har tränat ett tag.
Nitrometan
2005-07-15, 16:25
När någon förbannad jävla skitunge pissade på bastuaggregatet, då lukta d av bara helvete, om jag fick tag på honom skulle ja fan halshugga honom i smithmaskinen *grr27*
Det hände i vår gamla lokal. Men vi fick tag på förövarna. Det hände inte fler gånger.
I den nya lokalen luktar det som det ska göra. Svett, gamla bänkar, liniment, tvål - träningslokal helt enkelt.
Det hände i vår gamla lokal. Men vi fick tag på förövarna. Det hände inte fler gånger.
I den nya lokalen luktar det som det ska göra. Svett, gamla bänkar, liniment, tvål - träningslokal helt enkelt.
hahahahahaha vad var det för slags person som gjorde det
Nitrometan
2005-07-15, 16:57
hahahahahaha vad var det för slags person som gjorde det
Ett par mentala fjortisar, även om födelseåret påstod att de var äldre. *screwy* :cool:
Det är inte så många som tränar tillräckligt hårt nog för att bli svettiga där inne så det luktar ganska fräscht
AnimalGen
2005-07-15, 17:00
Ibalnd luktare det lite instängt annars är det ingar problem.
Bara när jag e där :laugh:
Pressarn
2005-07-15, 18:48
Nopps , tvärtom gymmet jag kör på har en extremt väl fungerande AC så där är svalt och skönt.
Jag bara undrar... är din avatar ett skämt?
Razamanaz
2005-07-15, 18:50
Det är förmodligen jag som stinker mest skulle jag tro. ;)
Det är inte Piranha på hans avatar utan Mr Ping i yngre ålder.
Pressarn
2005-07-15, 18:53
Det är inte Piranha på hans avatar utan Mr Ping i yngre ålder.
Bra, jag blev lite orolig.
Bra, jag blev lite orolig.
Piranha har bilder på sig själv i medlemsbilder om du är intresserad! :D
neh, bara mina gammla straps som luktar rutten surströmming typ *spy*
har så dåligt luktsinne så jag vet inte men fördmoligen luktar det lite svett ibland, lyckas dock undvika när det är som mest folk... men känns lugnt överlag. gbg-gymmet är djävligt fräsch så sätt
Det stinker färg men det är ingen mening att klaga då ombyggnationen även innebär ventilation för lyftarrummet.
Absolut inte , även om det inte är jag på bilden, det är en liten hyllning vi i *** kör för en fin kille *flex*
no1fitness
2005-07-16, 00:28
Ja, det luktar hyfsat illa på mitt gym ( Harald's i Oslo )
En blandning mellan gammal svett och tigerbalsam...
Det är några som är där ibland också som luktar extremt illa ! *spy*
Jag luktar alltid tåtra på gymet. ;)
Ja, det luktar hyfsat illa på mitt gym ( Harald's i Oslo )
En blandning mellan gammal svett och tigerbalsam...
Det är några som är där ibland också som luktar extremt illa ! *spy*
Jag luktar alltid tåtra på gymet. ;)
Tåtra är det nån ny damparfym *kissass* ?
I västertorpshallen där jag tränar luktar det apa
Ang. Västertorpshallen - ett dugligt gym eller? *klumpigt formulerad fråga men finner ej rätta ord just nu*
Kommer att bo ett stenkast därifrån och hade tänkt mig att även ha träningskort (samt sim) där för träning dagar då jag helt enkelt inte orkar/har lust att ta mig in till Delta eller ska jobba (tränar på jobbet då) *onödigt vetande samt skrivande* men men :D Därav frågan om gymet/träningsmöjligheterna där är något att ha???? Nåja, lukten där vet jag ju alla redan *APA* :thumbup:
Vänligen,
//Helena
Sorry för off-topic
Ang. Västertorpshallen - ett dugligt gym eller? *klumpigt formulerad fråga men finner ej rätta ord just nu*
Kommer att bo ett stenkast därifrån och hade tänkt mig att även ha träningskort (samt sim) där för träning dagar då jag helt enkelt inte orkar/har lust att ta mig in till Delta eller ska jobba (tränar på jobbet då) *onödigt vetande samt skrivande* men men :D Därav frågan om gymet/träningsmöjligheterna där är något att ha???? Nåja, lukten där vet jag ju alla redan *APA* :thumbup:
Vänligen,
//Helena
Bra raket för en nybörjare Helena, fråga rakt ut efter hångel..
Puss på dig btw.
Bra raket för en nybörjare Helena, fråga rakt ut efter hångel..
Puss på dig btw.
Full eller? *screwy*
Full eller? *screwy*
Inte idag , men annars så skojjar ja med dig.
no1fitness
2005-07-16, 00:47
Tåtra är det nån ny damparfym *kissass* ?
Ja, ja, jag stavar som en kratta... :D
Inte idag , men annars så skojjar ja med dig.
Så mycket förstod jag men fattar inte? *blond moment så det sjunger om det* *slap*
Så mycket förstod jag men fattar inte? *blond moment så det sjunger om det* *slap*
He he tyckte ditt inlägg lät lite raggigt , ungefär som nåt ja skulle kunna hala ur mig för att senare få en örfil.
Bra raket för en nybörjare = bra försök , bättre lycka nästa gång.
He he tyckte ditt inlägg lät lite raggigt , ungefär som nåt ja skulle kunna hala ur mig för att senare få en örfil.
Bra raket för en nybörjare = bra försök , bättre lycka nästa gång.
Jaså?! Ja, det var inte min mening - får väl radera skiten då. Vill absolut inte det ska se "raggigt" ut.....men Du, genom sig själv ser man andra :smash:
.....men Du, genom sig själv ser man andra :smash:
Så sant så sant .. men låt de vara kvar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.