Logga in

Visa fullständig version : Det är mycket nu...

Überbiffen
2005-07-14, 11:48
Stör mig något fruktansvärt på "folk" som ringer fel och bara slänger på luren i örat på en.. hur jävla fakkin svårt är det att säga "ursäkta mig jag har ringt fel" eller någonting i den stilen. Fan på dom jävla asen, fan på er! AAAARRRGHH

Edit: Förlåt men det här har byggts upp inom min under en längre tid nu. :D

Yankeee
2005-07-14, 11:50
Yes, så gör jag oftast. Kul att någon stör sig :D

Überbiffen
2005-07-14, 11:52
Yes, så gör jag oftast. Kul att någon stör sig :D
Evil bastard ! Jag har som tur är nrpress så jag kan ringa upp dom efteråt och fråga vad dom ville.. "eh eh jag ringde fel" JAAAAAASSÅ ?!!! Men varför sa du inte det då ?

Jense
2005-07-14, 12:04
Stör mig något fruktansvärt på "folk" som ringer fel och bara slänger på luren i örat på en.. hur jävla fakkin svårt är det att säga "ursäkta mig jag har ringt fel" eller någonting i den stilen. Fan på dom jävla asen, fan på er! AAAARRRGHH

Edit: Förlåt men det här har byggts upp inom min under en längre tid nu. :D

jag stör mig på folk som ringer fel ändå, är jag lite uppretad innan så frågar jag dom varför dom ringer fel och om ddet vetkligen är så svårt att slå rätt nummer. gör dom då om det direkt efter så frågar jag artigt, ingen tuff ton, "har du verkligen rätt nummer?"

för vissa ringer ju 700 gånger , fast dom kom fram första gången och vet att nummret är fel. precis som om det ska öppnas en magisk portal till den dom vill snacka med