handdator

Visa fullständig version : Rickylakepublik

Matkrig
2005-07-13, 21:29
Är det någon mer än jag som tycker att kolozzeumskrivarna påminner väldigt mycket om en Rickylakepublik? Självklart är det inte det..

Straffa mig! Säg att jag är fjantigare än en personlig tränare och bara kan lyfta 50 kg!

Trance
2005-07-13, 21:30
Ingen bryr sig vad du skriver ändå. Att vara ett forumtroll är inte häftigt.

Matkrig
2005-07-13, 21:38
Forumstroll? Inte häftigt? Ingen bryr sig?

Har du käkat svamp eller?

sunkan
2005-07-13, 21:42
Om du ska fälla en sån komentar så får du ju förklara hur en ricky lake publik beter sig också

Allan
2005-07-13, 21:44
Jag vet inte var du vill komma? Vi är ett gäng individer som har ett stort likartat intresse som samlas här. För att det ska funka utan mankemang finns det regler för hur man ska uppföra sig. Följer man inte dessa så åker man ut. Snabbt.
Vissa kvällar händer det inte mycket - men du glor ju nästan bara i allmänt också. Det är aktivitet i de andra forumen också. Men Kolozzeum funkar såhär - vissa har lite mer kunskap än andra, i kraft av utbildning, ålder och erfarenhet. Dessa personer delar med sig av sitt vetande till andra som är nyfikna. Allt detta i en relativt gemylig ton.
Det kan smälla till emellanåt. Jag kan tappa humöret i debatter, andra gör det också. Men om du vill hamna nånstans där det är ett satans bråk har du kommit fel. Det här är inget "fritt forum" - det här är ett privatägt forum som hör till en webshop och reglerna har moderatorerna kommit överens med ägarna om.
Så vad är problemet?

allan

Jense
Forumstroll? Inte häftigt? Ingen bryr sig?

Har du käkat svamp eller?

kan du va tyst nu, tack.

Matkrig
Följer stömmen. Först buar dom lite sen säger ricky något och då hurrar dom. Beter sig som en grupp alltså korkat.

Jense
2005-07-13, 21:45
Följer stömmen. Först buar dom lite sen säger ricky något och då hurrar dom. Beter sig som en grupp alltså korkat.

om vi är publiken är du hon som satt på sin bror.

MAXX
2005-07-13, 21:46
hahaha !! good one :D

Matkrig
2005-07-13, 21:46

Ja, ungefär så

Loke
2005-07-13, 21:48
Eller är det så att du beter dig som en av gästerna hos ricky lake och alla människorna blir som ricky lakes publik när de konfronteras med den graden av dumhet?

Jense
2005-07-13, 21:48
Ja, ungefär så

bra att du håller med. du borde förstå att det är totalt lönlöst att gnälla på oss då du själv är mycket, mycket värre?

vaska ur vaginan så all sand försvinner och kom tillbaka imorgon

Matkrig
2005-07-13, 21:50
Eller är det så att du beter dig som en av gästerna hos ricky lake och alla människorna blir som ricky lakes publik när de konfronteras med den graden av dumhet?

Intressant tanke!

Trance
2005-07-13, 21:50

Problemet är att du försöker låta smart. Du är ungefär som jag, fast jag är säkert värre. Men jag spammar inte med idiotsaker. Det märks tydligt, du vill inte särskriva. Utan du skriver rickylakepublik. Allt för att låta smart, problemet är att det slår tillbaka ibland. Gör det på mig också, jag är kass på att stava själv. T.ex. bolio krossar mig, och han har bara bott i Sverige lika länge som den tid det tar att värma upp pizzaugnen.

Grejen är, du tillför ingenting. Du framstår som ung och jobbig.

Matkrig
2005-07-13, 21:51
vaska ur vaginan så all sand försvinner och kom tillbaka imorgon[/QUOTE]

Hur kunde du veta att jag har varit och badat? Det fastnar en del sand och snäckskal..

Tricklev
Inte en suck i helvete att matkrig är över 12år.

Mart|n
Matkrig: Du är fjantigare än en personlig tränare och bara kan lyfta 50 kg!

Jense
2005-07-13, 21:52
vaska ur vaginan så all sand försvinner och kom tillbaka imorgon

Hur kunde du veta att jag har varit och badat? Det fastnar en del sand och snäckskal..

Ner i vasken då, ta ta.

Gabriel_
Jag tror han är söt dock.

Matkrig
Problemet är att du försöker låta smart. Du är ungefär som jag, fast jag är säkert värre. Men jag spammar inte med idiotsaker. Det märks tydligt, du vill inte särskriva. Utan du skriver rickylakepublik. Allt för att låta smart, problemet är att det slår tillbaka ibland. Gör det på mig också, jag är kass på att stava själv. T.ex. bolio krossar mig, och han har bara bott i Sverige lika länge som den tid det tar att värma upp pizzaugnen.

Grejen är, du tillför ingenting. Du framstår som ung och jobbig.

Okej, jag kan skriva ricky lake pubik också. Helst vill jag skriva på engelska! För jag är typ llliiiika bra bra på de som svenska you knowe!

Jense
2005-07-13, 21:53
Okej, jag kan skriva ricky lake pubik också. Helst vill jag skriva på engelska! För jag är typ llliiiika bra bra på de som svenska you knowe!

är det såhär göteborgare är?

High1ander
2005-07-13, 21:54
Varför har inte Matkrig fått ip-ban än? Han är ju ett troll i varenda tråd. Han är en besserwisser som inte kan nått. Han söker bara uppmärksamhet, så varför inte ge honom den med en fin ban.

Tigerkotten
2005-07-13, 21:54
seriöst nu börjar du bli lite väl jobbig med dina trådar.

Alla skriver inte i en tråd heller får du tänka på. Sedan så är som sagt alla individer med, om man anser något är bra då kan man ju hålla med.

Tycker inte det e mycket rövslickeri som du verkar anse finnas.
Men att vara trevlig är inte fel.

High1ander
2005-07-13, 21:55
I engelskan särkskriver man, och det heter publik, ska vara ett "L" i ordet.

MAXX
2005-07-13, 21:55
är det såhär göteborgare är?
nej, det är så här snorungar är *grr27*

Jense
2005-07-13, 21:56
nej, det är så här snorungar är *grr27*

tänkte väl det. ni får piska, på tre bokstäver, honom lite

Trance
2005-07-13, 21:57

Ja, men det var fel också. Försök igen annars biter jwzrd dig. :)

Matkrig
2005-07-13, 22:02
Ja, men det var fel också. Försök igen annars biter jwzrd dig. :)

Säger bara en sak: *yourock*

Tolkia
Okej, jag kan skriva ricky lake pubik också.
Varför inte prova även (det korrekta) "Ricky Lake-publik" för variationens skull?
Helst vill jag skriva på engelska! För jag är typ llliiiika bra bra på de som svenska you knowe!
Oooh, I'm impressed.

Allvarligt talat; visst har Kolozzeumskaran vissa drag av Ricky Lake-publik. Den har understundom även vissa likheter med den uppretade judehopen hos Pilatus ("Korsfärst! Korsfäst!"). Men, som någon redan påpekat, påminner du ju för ögonblicket själv mest om de som brukar sitta i besöksstolen hos Ricky - "Ni mobbade mig för att jag var fet och ful när vi gick i High School; kolla nu vilken SUPER-BABE jag har blivit och KRÄLA I STOFTET!", ungefär.

High1ander
Kan bara tänka mig hur exalterad Matkrig är över att dra sina fjolliga skämt och bara retas med alla. Ser mig en fin bild på hur en liten fjant sitter och råskrattar framför sin nerspunkade skärm och tycker att det här är minsann det roligaste han har gjort den gågna veckan, förrutom då han hitta en liten råtta omkringkrypandes på hans lortiga g33kgolv som hans morsa får städa en gång i månaden, iaf den råttan är hans bästa kompis och just nu visar han råttan tråden i hopp att den ska förstå något. Sorgligt nog utklassar nog råttan Matkrig i både IQ och personlighet...

Jense
2005-07-13, 22:04
Men, som någon redan påpekat, påminner du ju för ögonblicket själv mest om de som brukar sitta i besöksstolen hos Ricky - "Ni mobbade mig för att jag var fet och ful när vi gick i High School; kolla nu vilken SUPER-BABE jag har blivit och KRÄLA I STOFTET!", ungefär.

va inte rädd för att skriva mitt namn, du får.

MAXX
2005-07-13, 22:08
Kan bara tänka mig hur exalterad Matkrig är över att dra sina fjolliga skämt och bara retas med alla. Ser mig en fin bild på hur en liten fjant sitter och råskrattar framför sin nerspunkade skärm och tycker att det här är minsann det roligaste han har gjort den gågna veckan, förrutom då han hitta en liten råtta omkringkrypandes på hans lortiga g33kgolv som hans morsa får städa en gång i månaden, iaf den råttan är hans bästa kompis och just nu visar han råttan tråden i hopp att den ska förstå något. Sorgligt nog utklassar nog råttan Matkrig i både IQ och personlighet...
rymdråttan? mmm dom påminner lite om varandra :MrT:

Tolkia
2005-07-13, 22:08
Jense: Orkade inte backa i tråden och kolla när jag redan hade börjat skriva ... :em:

Jorgen
2005-07-13, 22:09
Matkrig: Du har PM.

Jense
2005-07-13, 22:11

det är svaret men VILL ha

Tolkia
2005-07-13, 22:11
Man frestas att säga: Oops ...

mini
2005-07-13, 22:13
Kan inte någon som orkar göra en poll ordna en omröstning om Matkrigs nuvarande status (är h*n troll eller bara dum?) och huruvida h*n är önskad i framtiden här på Kollo?

Matkrig
[QUOTE=Tolkia]Varför inte prova även (det korrekta) "Ricky Lake-publik" för variationens skull?

Min svensklärare sa att man inte skulle använda bindesträck! Men hon fick iofs sluta. Hon blev gravid. Hon hade föreslagit Ricky lakepubik och de låter ju som ett namn! Inte klokt att någon velat sätta på henne!

Herkulez
vet ett forum du skulle passa perfekt i :laugh:

Jense
2005-07-13, 22:14
vet ett forum du skulle passa perfekt i :laugh:

HAHAHAHA ::D:D:D

Loca
2009-06-23, 17:33
Kan inte någon som orkar göra en poll ordna en omröstning om Matkrigs nuvarande status (är h*n troll eller bara dum?) och huruvida h*n är önskad i framtiden här på Kollo?

LOL!!!!! mimi du borde loosen up lite

Manta
2009-06-23, 17:36
Epic bump

agazza
2009-06-23, 17:37
Bra bump, berätta gärna historien om hur du nu fann den här tråden.. :)

EDIT: äesch, pucktvåa

mini
2009-06-23, 17:56
Har jag en stalker månne?

Alone_in_the_dark
2009-06-23, 18:20
LOL!!!!! mini du borde loosen up lite

Är nog den siste som behöver göra det.:MrT: