Visa fullständig version : Rekommendera en bra linement
Jag har kört med radital som är värmekräm för hästar hitties innan kampsport träningar. Men tyvärr har hästaffäret i Umeå gått konka så jag måste beställa via nätet. När jag ändå håller på kanske jag kan beställa lite starkare grejer, har ni namn på några? :) Tack i förhand.
Linnex från www.wahlanders.se Det absolut starkaste jag har prövat! Radital känns inte ett dugg jämfört med Linnex.
Pudzianovski
2005-07-13, 21:19
Linnex är bra. Dock inte jättestarkt men det duger.
Linnex är bra. Dock inte jättestarkt men det duger.
Så det finns starkare grejer? :) Var inte så blyg, säg bara namnet. :D
när ska du fatta den piken då?
Jag är för dum för att fatta, mitt IQ är så lågt att jag får jord i min näsa.
Jag är för dum för att fatta, mitt IQ är så lågt att jag får jord i min näsa.
:bow:
Pudzianovski
2005-07-13, 21:26
Så det finns starkare grejer? :) Var inte så blyg, säg bara namnet. :D
Jag menade bara att jag inte tycker Linnex är jättestarkt. *flex*
Läste en tråd att det fanns nån kräm som var så stark att det fick en vuxen människa att gråta när han fick på mer intim ställe. Och att det var olaglig i Sverige. :D
Lillgrabben
2005-07-13, 21:54
Det där "svartlinimentet" ( som jag läst att Allan har i träningsväskan ibland) sägs vara riktigt bra! *flex*
Jag ångrar bara att jag inte köpte en tub på bänksm, Yngve Wahlander hade det till salu.
Nicoflex? Som innehåller nikotin.
*screwy*
Lillgrabben
2005-07-13, 22:00
jopp!
varför nikotin?
För att du ska göra dumma smilies.
Det öppnar upp ådror o grejer så att det linementet får mer effekt. Typ transporterar in linementet i kroppen.
Har för mig att det är så iaf :D
För att du ska göra dumma smilies.
Det öppnar upp ådror o grejer så att det linementet får mer effekt. Typ transporterar in linementet i kroppen.
Har för mig att det är så iaf :D
åker inte nikotinet in i kroppen då? de kan ju inte vara nyttigt isf
Bästa jag brukat va linement för tävlingshästar ... klockrent :D
Radital värmesalva var faktist helt ok, tills jag provade fyra ess idag. Märkte ingenting och luktade röv. :D
nordland
2005-07-13, 23:06
Nicoflex regerar!!... Och det finns faktiskt en medlem här på kollo som säljer produkten. Tänker dock inte avslöja vem :devil:
Djävulsliniment är klart det bästa jag använt.
Jag använder ett märke som heter [The best for horses] och det är skit bra går in riktigt långt i muskler osv, och ja jag har köpt det på en hästsports butik. Ni kan även prova Thai liniment som fonns på Budo/fittnes och det är riktigt TUNGT man får akta så man inte tar för mycket för då kan det göra riktigt ont.
Linnex. Bra linement och källa till underhållning i en behändig förpackning.
Finns hos vår lokala kosttillskottskrängare, så det är bara att du pallrar dig iväg dit.
Hmm... jag som tycker jag är härdad som ha radital på pungen ibland... Linnex brände fan huden av mig efter fem tunna lager. Jag undrar hur mycket det hungariska helvete på tub känns. :D
Fem lager??? Du är inte klok. Jag har som mest tre lager där huden är lite tjockare. Det svider tillräckligt mycket.
Fem lager??? Du är inte klok. Jag har som mest tre lager där huden är lite tjockare. Det svider tillräckligt mycket.
Jag trodde att jag köpte tvål ju. Två lager på underarmen kändes ingenting, sen drog jag av mig byxor mitt på gatan och drog på fem lager. Efter 20 minuter brakar helvete löst. :D Tänkte inte på att allt har inte samma verkningstid. :P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.