Visa fullständig version : Slarti! Din "svartsjukeman" förtjänar en tråd!
RobbeliRobban
2005-07-13, 18:34
Vi har en rätt talangfull författare på forumet. Var inte så blygsam Slarti. Resten, läs era lata *****:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=946373&postcount=36
Edit: Censur
Slartibartfast
2005-07-13, 19:46
:em: :love:
Tack ska du ha Rob!
Svartsjukemannen var menad som en trilogi. Den tredje skulle heta Svartsjukemannen - återkomsten (och eventuellt en fjärde; Dö-svartsjukemannen-dö!) Men den första har gått om intet och den tredje påbörjades aldrig.
Låt mig gärna höra vad ni tycker. Det var ju ett tag sen jag skrev den, så det är ju ingen Hemingway. :em:
Intressant läsning!
Du har fan talang.
Tricklev
2005-07-13, 21:50
Jag är för lat, men gör mitt genom att bumpa texterna :thumbup:
vildängel
2005-07-13, 22:00
Jag tycker det var jättebra skrivet. Det är de små detaljerna som är viktiga när man skriver (tycker jag), och de har du verkligen inte missat. Mycket underhållande :thumbup:
Haha jävligt rolig läsning. Bra slut. :thumbup:
Det går inte att läsa, texten förminskas direkt =(
Det går inte att läsa, texten förminskas direkt =(
håll musen över bilden och klicka på ikonen som kommer upp i högra nedre hörnet om du som diverse andra grottfolk fortfarande använder explorer och inte som resten av civilisationen mozilla firefox
Sir Anselm
2005-07-14, 10:02
Ha ha ha, den var riktigt bra faktiskt!!
Den var bra. Det märks att du gillar Liftaren.
RobbeliRobban
2005-07-14, 17:35
Eftersom jag startade hyllnings-tråden, måste jag också säga att jag gillade berättelsen skarpt.
En vag känsla jag har är att "Svartsjukemannen" är vagt baserad på en riktig person, gissningsvis en bekant till, eller rent av författaren själv.
Slartibartfast
2005-07-15, 06:34
Eftersom jag startade hyllnings-tråden, måste jag också säga att jag gillade berättelsen skarpt.
En vag känsla jag har är att "Svartsjukemannen" är vagt baserad på en riktig person, gissningsvis en bekant till, eller rent av författaren själv.
Tack för det! :thumbup:
Jo, det ligger en del "sanning" i botten. Min polare är förebild för den första svartsjukemannen, även om det är väldigt löst baserat. Sen byggdes tvåan vidare på det. Fick ett eget liv.
håll musen över bilden och klicka på ikonen som kommer upp i högra nedre hörnet om du som diverse andra grottfolk fortfarande använder explorer och inte som resten av civilisationen mozilla firefox
Tack!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.