Visa fullständig version : dålig ovana..bli av med den?
Gabriel_
2005-07-12, 23:38
Ja som titeln säger har jag en mycket dålig ovana.. när jag blir rastlös så liksom tuggar jag på vänstra lillfingret, och detta har jag gjort så länge jag kan minnas.
och problemet är att jag liksom inte kan sluta.. skitsvårt!
Några tips på vad man kan göra?
Ja som titeln säger har jag en mycket dålig ovana.. när jag blir rastlös så liksom tuggar jag på vänstra lillfingret, och detta har jag gjort så länge jag kan minnas.
och problemet är att jag liksom inte kan sluta.. skitsvårt!
Några tips på vad man kan göra?
jag tuggade på vänstra lillfingret jag med, + alla andra fingernaglar.. har gjort det sålänge jag kan minnas också, dålig ovana. men jag slutade för 3-4 veckor sen.
ibland är det svårt att hålla sig ifrån fantamig. men det går
High1ander
2005-07-12, 23:51
Amputera?
Är det naglen du tuggar på? I så fall finns de ju något som man ska styrka på naglen, som gör att det smakar pest och pina när man tuggar där. Minns inte vad det heter.
Är det naglen du tuggar på? I så fall finns de ju något som man ska styrka på naglen, som gör att det smakar pest och pina när man tuggar där. Minns inte vad det heter.
man biter ändå. det gäller bara att ge fan i att bita, inte ens nafsa för då slutar det med att man biter av halva jävla fingret.. det ser inte så sexigt ut heller
Gabriel_
2005-07-13, 00:00
är ju liksom toppen av fingret så att säga... så det är typ dubbelt så stort än det andra lillfingret *screwy*
Gabriel_
2005-07-13, 00:03
man biter ändå. det gäller bara att ge fan i att bita, inte ens nafsa för då slutar det med att man biter av halva jävla fingret.. det ser inte så sexigt ut heller
mm exakt.. men liksom jag försöker sluta .. men sen så kommer man på sig att göra det ändå, har ju gjort det sen jag var liten så man fattar inte ens själv att man gör det ibland.. jedra skit *cry*
yowazzupwannamakeout
2005-07-13, 01:25
Finns skit som heter stoppoväx... är till för att ha på naglarna för dom som biter... smakar HELVETE gör det. köp det o ha på det på fingret... lovar dig att du inte kommer nära munnen med handen igen.
Brorsan doppade ett godis i det och bjöd mig. Smaken var inte att leka med. Om jag hade det på nageln skulle iaf jag ge fan i att bita på den.
bli en MJ och sätt på dig en vante.
Cupofcoffee
2005-07-13, 09:52
Finns skit som heter stoppoväx... [...]
Var?
Börja röka cigarr eller köp en riktig napp.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.