Pingu
2005-07-12, 19:13
Sambon väkte mig 07.00 då hon skulle åka på jobbet. Hon hade lilla Sara med sig (19 mån ung). Karin gick ner och sara slet i min arm och så "gå ne" så vi gick mot trappen. Jag öppnar grinden och så vänder hon sig och sträker upp armarna mot mig och faller i trappen. Hon rullar 2 varv på sidan för att sen falla med huvet först. Sista halvmetern är en sväng på trappen så där rör hon aldrig träet utan krashar med huvet före i kaklet.... Jag lovar mitt vrål hördes nog till Umeå.
Tack och lov så börjar Sara gråta med en gång och Karin som satt i bilen kommer in och tar henne och åker till akuten. Det gick bra så när som på en bula ovanför tinningen. Läkaren sa att hennes lilla krop gjorde nog att hon klarade sig så bra. Hon är drygt 19 månader och väger inte ens 9 kilo (hon fick badbraller som är från 9 mån men dom hasar ned på henne). Hon är riktigt liten alltså, precis som hennes mor
Tack och lov så börjar Sara gråta med en gång och Karin som satt i bilen kommer in och tar henne och åker till akuten. Det gick bra så när som på en bula ovanför tinningen. Läkaren sa att hennes lilla krop gjorde nog att hon klarade sig så bra. Hon är drygt 19 månader och väger inte ens 9 kilo (hon fick badbraller som är från 9 mån men dom hasar ned på henne). Hon är riktigt liten alltså, precis som hennes mor